Of Thierry, de Mozes die de Rode Zee van het partijkartel gaat splijten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat dit keer niet over Alexander, de hulpsatan.
Ik ben een beetje uitgekeken op Alexander. Macron it is. De foto's al gezien van zijn one on one wandeling met Trudeau?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat dit keer niet over Alexander, de hulpsatan.
Deze quote bewaren we.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken op Alexander. Macron it is. De foto's al gezien van zijn one on one wandeling met Trudeau?
Allemaal goed onderhouden homosuele mannen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje uitgekeken op Alexander. Macron it is. De foto's al gezien van zijn one on one wandeling met Trudeau?
Ik snap hem niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze quote bewaren we.
Kaasje is net zon NSBer als Remlof, die juicht voor manchester ipv ajax.
Waarom remlof wel met hoofdletter en Ajax niet? Terwijl het juist andersom moet?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze quote bewaren we.
Kaasje is net zon NSBer als Remlof, die juicht voor manchester ipv ajax.
Dat je buitenlandse politici een warmer hart toedraagt dan onze eigen Alexander.quote:
geen Ideequote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Waarom remlof wel met hoofdletter en Ajax niet? Terwijl het juist andersom moet?
Waarvan een met een pedofiele vrouw.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:03 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Allemaal goed onderhouden homosuele mannen.
Macron is geen buitenlander, hij woont alleen in een andere provincie van mijn geliefde Europa.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat je buitenlandse politici een warmer hart toedraagt dan onze eigen Alexander.
Als ik moest kiezen tussen Farage, May, Le Pen, Fillon of Alexander, kies ik gewoon voor ons eigen brood.
Poetin heeft het naar z'n zin zo te zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is nog leuker dan de andere foto.
Alsof hem een uur geleden al een ijsje beloofd was en hij die nog steeds niet heeft gekregenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Poetin heeft het naar z'n zin zo te zien.
Hij kijkt als een hond in de auto op weg naar de dierenarts.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Poetin heeft het naar z'n zin zo te zien.
Limburgquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Macron is geen buitenlander, hij woont alleen in een andere provincie van mijn geliefde Europa.
Duidelijke middelvinger naar de referendumuitslag.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:18 schreef Verfassungsschutz het volgende:
POL / Eerste Kamer stemt definitief in met associatieverdrag Oekraïne
Komt allen juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |