Ik zat net naar change will come te luisteren van OG3NE, maar wat is dat een stuk beter dan shadow and light.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Net als Blof en een Borsato... leuk voor in NL, maar daar buiten slaat dit toch niet aan jongens? Ze missen m.i. ook de juiste uitstraling voor de televoters.
Oh en wat Alain Clark betreft. Ik vind zijn muziek prima wegluisteren en er zitten een aantal mooie nummers tussen, maar ik heb bij hem ook niet het gevoel dat je hiermee hoog eindigt. Father & Friend was denk ik wel een goede inzending geweest. Zet vader en zoon op een kruk, spotjes aan, intiem camerawerk..., dat was dan weer wel mooi geweest voor het esf. Og3ne zong Change will come ook zo verdomd mooi. Nog steeds benieuwd welk lied hij voor de meiden had geschreven.
Alain Clark lijkt me inderdaad een nieuwe hoog bij de jury-laag bij de televoters kandidaat. Tenzij hij een heel goed liedje heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Net als Blof en een Borsato... leuk voor in NL, maar daar buiten slaat dit toch niet aan jongens? Ze missen m.i. ook de juiste uitstraling voor de televoters.
Oh en wat Alain Clark betreft. Ik vind zijn muziek prima wegluisteren en er zitten een aantal mooie nummers tussen, maar ik heb bij hem ook niet het gevoel dat je hiermee hoog eindigt. Father & Friend was denk ik wel een goede inzending geweest. Zet vader en zoon op een kruk, spotjes aan, intiem camerawerk..., dat was dan weer wel mooi geweest voor het esf. Og3ne zong Change will come ook zo verdomd mooi. Nog steeds benieuwd welk lied hij voor de meiden had geschreven.
Carice van Houten sturen kan wel interessant zijn vanwege de internationale acteurrollenquote:Op maandag 29 mei 2017 21:43 schreef ato het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik The Voice popjes zat, alhoewel ik graag naar het programma kijk.
Ik heb liever een goede co-writer die een geschikt liedje schrijft voor hem of haarzelf of een ander artiest.
Hij is ook goed:
Ik betwijfel of de Moldavische of Litouwse televoters daar meteen wild van worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 07:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Carice van Houten sturen kan wel interessant zijn vanwege de internationale acteurrollen
Vreselijk..quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:51 schreef Eightyone het volgende:
Candy had het beter 20 jaar geleden kunnen proberen. Net als eerdergenoemde Ladies Of Soul, waar ze ook in zit (, btw).
Afzonderlijk zijn het vier zeer kundige zangeressen en een dito saxofoniste, maar zet ze bij elkaar en het krijgt een opmerkelijk braderie- en cruiseship-gehalte.quote:
Wat een beperkte optiesquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef messi124 het volgende:
http://qmusic.nl/nieuws/wie-sturen-we-naar-het-songfestival
Poll Qmusic. Gelukkig zijn ze ook hier Maan niet vergetenKensington staat op dit moment bovenaan.
Betekent niet per se dat hij populair is toch, hij gooide zichzelf zoals elk jaar weer in de aanbieding en de eurovisie-accounts hebben een heel jaar met non-nieuws te vullen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
Alain Clark, oke ik wist niet dat hij zo populair is
ik denk dat we met hem een soort Slovenie van dit jaar kunnen zijn, vocaal best wel goed, maar ik zie gewoon niet echt een act om hem heenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Betekent niet per se dat hij populair is toch, hij gooide zichzelf zoals elk jaar weer in de aanbieding en de eurovisie-accounts hebben een heel jaar met non-nieuws te vullen.
Ik heb maar meteen gestemd op 2 favorieten van mij M. Garyxx en Mr Probz.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef messi124 het volgende:
http://qmusic.nl/nieuws/wie-sturen-we-naar-het-songfestival
Poll Qmusic. Gelukkig zijn ze ook hier Maan niet vergetenKensington staat op dit moment bovenaan.
Arme Alanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
Alain Clarck is elk jaar een gerucht van mei tot oktober. Ik ga me pas zorgen maken als tie niet meer genoemd wordt.
Oh. Die heeft wel buiten z'n gebruikelijke paadje durven te wandelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:36 schreef messi124 het volgende:
Nieuwe single Alain Clark hier te beluisten.
https://www.538.nl/hotnew(...)m=I&utm_campaign=538
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |