Ik zat net naar change will come te luisteren van OG3NE, maar wat is dat een stuk beter dan shadow and light.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Net als Blof en een Borsato... leuk voor in NL, maar daar buiten slaat dit toch niet aan jongens? Ze missen m.i. ook de juiste uitstraling voor de televoters.
Oh en wat Alain Clark betreft. Ik vind zijn muziek prima wegluisteren en er zitten een aantal mooie nummers tussen, maar ik heb bij hem ook niet het gevoel dat je hiermee hoog eindigt. Father & Friend was denk ik wel een goede inzending geweest. Zet vader en zoon op een kruk, spotjes aan, intiem camerawerk..., dat was dan weer wel mooi geweest voor het esf. Og3ne zong Change will come ook zo verdomd mooi. Nog steeds benieuwd welk lied hij voor de meiden had geschreven.
Alain Clark lijkt me inderdaad een nieuwe hoog bij de jury-laag bij de televoters kandidaat. Tenzij hij een heel goed liedje heeft.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 01:33 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Net als Blof en een Borsato... leuk voor in NL, maar daar buiten slaat dit toch niet aan jongens? Ze missen m.i. ook de juiste uitstraling voor de televoters.
Oh en wat Alain Clark betreft. Ik vind zijn muziek prima wegluisteren en er zitten een aantal mooie nummers tussen, maar ik heb bij hem ook niet het gevoel dat je hiermee hoog eindigt. Father & Friend was denk ik wel een goede inzending geweest. Zet vader en zoon op een kruk, spotjes aan, intiem camerawerk..., dat was dan weer wel mooi geweest voor het esf. Og3ne zong Change will come ook zo verdomd mooi. Nog steeds benieuwd welk lied hij voor de meiden had geschreven.
Carice van Houten sturen kan wel interessant zijn vanwege de internationale acteurrollenquote:Op maandag 29 mei 2017 21:43 schreef ato het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik The Voice popjes zat, alhoewel ik graag naar het programma kijk.
Ik heb liever een goede co-writer die een geschikt liedje schrijft voor hem of haarzelf of een ander artiest.
Hij is ook goed:
Ik betwijfel of de Moldavische of Litouwse televoters daar meteen wild van worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 07:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Carice van Houten sturen kan wel interessant zijn vanwege de internationale acteurrollen
Vreselijk..quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:51 schreef Eightyone het volgende:
Candy had het beter 20 jaar geleden kunnen proberen. Net als eerdergenoemde Ladies Of Soul, waar ze ook in zit (, btw).
Afzonderlijk zijn het vier zeer kundige zangeressen en een dito saxofoniste, maar zet ze bij elkaar en het krijgt een opmerkelijk braderie- en cruiseship-gehalte.quote:
Wat een beperkte optiesquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef messi124 het volgende:
http://qmusic.nl/nieuws/wie-sturen-we-naar-het-songfestival
Poll Qmusic. Gelukkig zijn ze ook hier Maan niet vergetenKensington staat op dit moment bovenaan.
Betekent niet per se dat hij populair is toch, hij gooide zichzelf zoals elk jaar weer in de aanbieding en de eurovisie-accounts hebben een heel jaar met non-nieuws te vullen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:34 schreef TheVoice4ever het volgende:
Alain Clark, oke ik wist niet dat hij zo populair is
ik denk dat we met hem een soort Slovenie van dit jaar kunnen zijn, vocaal best wel goed, maar ik zie gewoon niet echt een act om hem heenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Betekent niet per se dat hij populair is toch, hij gooide zichzelf zoals elk jaar weer in de aanbieding en de eurovisie-accounts hebben een heel jaar met non-nieuws te vullen.
Ik heb maar meteen gestemd op 2 favorieten van mij M. Garyxx en Mr Probz.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:20 schreef messi124 het volgende:
http://qmusic.nl/nieuws/wie-sturen-we-naar-het-songfestival
Poll Qmusic. Gelukkig zijn ze ook hier Maan niet vergetenKensington staat op dit moment bovenaan.
Arme Alanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:29 schreef ijs_beer het volgende:
Alain Clarck is elk jaar een gerucht van mei tot oktober. Ik ga me pas zorgen maken als tie niet meer genoemd wordt.
Oh. Die heeft wel buiten z'n gebruikelijke paadje durven te wandelen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:36 schreef messi124 het volgende:
Nieuwe single Alain Clark hier te beluisten.
https://www.538.nl/hotnew(...)m=I&utm_campaign=538
Dennie Christian?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:15 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik wil die
Nu bij de beste zangers zit.. leuke kop en goede stem.. naam even kwijt😁
Haat is een groot woord.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:31 schreef Nexum het volgende:
Ik zat ff oude topics door te spitten en ik zie eigenlijk nu pas hoeveel haat er was voor OG3NE, nog voor dat ze announced werden
Oke...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:36 schreef messi124 het volgende:
Nieuwe single Alain Clark hier te beluisten.
https://www.538.nl/hotnew(...)m=I&utm_campaign=538
ik vind fifty shades of black een leuk liedje van hunquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:11 schreef ato het volgende:
Het blijft een intrigerende groep met prachtige muziek.
Jammer dat zij niet willen.
Ja en toen ze in de finale stonden was dat compleet omgeslagen. Hypocrisie ten top.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:31 schreef Nexum het volgende:
Ik zat ff oude topics door te spitten en ik zie eigenlijk nu pas hoeveel haat er was voor OG3NE, nog voor dat ze announced werden
je kunt mij hypocriet noemen, maar ik vond O'G3NE in de finale ook gewoon perfect qua zang en performancequote:Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en toen ze in de finale stonden was dat compleet omgeslagen. Hypocrisie ten top.
Nope. Hier niet hoor iig. Ik haatte ze niet maar ik vond ze niks met dat lied. En in de finale vond ik het lied absoluut niet ineens wel goed. Zo waren er nog (veel) meer. Ik denk als er twee personen van hier compleet om waren dat het veel is. Iets met kam en scheren.quote:Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja en toen ze in de finale stonden was dat compleet omgeslagen. Hypocrisie ten top.
Dit was m'n lievelingsoptreden in The Voice.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:07 schreef Nexum het volgende:
Oke eerlijk....
Pleun is hier wel echt zo goed... als ze zo'n lied zou sturen dan zou ik het eigenlijk niet eens zo heel erg vinden. Ik vind deze performance echt super goed.
PREACH!!quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit was m'n lievelingsoptreden in The Voice.Veel toffer dan die kwijlballads. En normaal hou ik nogal van kwijlballads maar ik vond haar hier zo tof klinken.
Dus alllllllls ze dan een echt goed lied hebben en per se een The Voice maisje willen sturen dan duizend keer liever Pleun dan Maan. Pleun heeft een veel opvallender stem. En betere stem.
Ik ben heel erg The Voice moe merk ik de laatste jaren. De mensen die ik echt goed vind komen nooit ver. De liveshows worden ook veel te veel afgeraffeld.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:22 schreef Nexum het volgende:
Over The Voice gesproken.... moet snel weer beginnen, ik heb een vervangend programma nodig nu![]()
![]()
Beetje Blanche stem in het laag maar dan beter en veel meer volume, ook in het hoog. En ze heeft een (vind ik) zeer zekere uitstraling. Geen bang vogeltje.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
PREACH!!
Ik heb inderdaad ook 1000 x liever Pleun dan Maan. Pleun's stem klinkt veel meer uniek.
Ik ben gestopt met het actief volgen na seizoen 5... Seizoen 6 heb ik dan wel weer gevolgd (ik was echt extreem erg voor Jennie)quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg The Voice moe merk ik de laatste jaren. De mensen die ik echt goed vind komen nooit ver. De liveshows worden ook veel te veel afgeraffeld.
even een feitje Maan is dus wel fan van Pleun, misschien kan Maantje haar connecties ook gebruiken voor Pleuniequote:Op woensdag 31 mei 2017 13:19 schreef Nexum het volgende:
[..]
PREACH!!
Ik heb inderdaad ook 1000 x liever Pleun dan Maan. Pleun's stem klinkt veel meer uniek.
Nee, Maantje moet zich met niemand bemoeien en al helemaal niet met het songfestival, want bijna niemand zit te wachten op Maantje.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
even een feitje Maan is dus wel fan van Pleun, misschien kan Maantje haar connecties ook gebruiken voor Pleunie
Ik hou de seizoenen amper nog uit elkaar. Sandra van Nieuwland was en blijft m'n all time favoriet, en dat zie ik niet snel meer veranderen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:25 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het actief volgen na seizoen 5... Seizoen 6 heb ik dan wel weer gevolgd (ik was echt extreem erg voor Jennie)
Maar seizoen 7 vond ik zo saai.... dus ben gewoon bij de finale gaan kijken en toen was ik voor Pleun.
Dit seizoen wil ik wel proberen om actief te volgen, gewoon omdat het gezellig is om hier mee te posten.
SANDRAquote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou de seizoenen amper nog uit elkaar. Sandra van Nieuwland was en blijft m'n all time favoriet, en dat zie ik niet snel meer veranderen.
Ik wist dus laatst oprecht niet meer wie er dan wel had gewonnen in het jaar van Jennie Lena.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik hou de seizoenen amper nog uit elkaar. Sandra van Nieuwland was en blijft m'n all time favoriet, en dat zie ik niet snel meer veranderen.
het is toch gewoon leuk dat Maan Pleunie echt top vind, en Maantje heeft gewoon zonder haar connecties the voice gewonnen, daarom gebruikt ze haar achternaam nietquote:Op woensdag 31 mei 2017 13:29 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nee, Maantje moet zich met niemand bemoeien en al helemaal niet met het songfestival, want bijna niemand zit te wachten op Maantje.
Ik ben de winnaars (en andere deelnemers) ook regelmatig kwijt. Ik weet ook nog dat er een keertje zo'n blonde halve Amerikaanse was die ik erg goed vond. Geen idee welk jaar dat was.quote:Op woensdag 31 mei 2017 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist dus laatst oprecht niet meer wie er dan wel had gewonnen in het jaar van Jennie Lena.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |