Ze zei vanavond op tv dat ze niet zo goed durfde. Waarom zegt ze dat als een volle agenda het enige probleem zou zijn?quote:
Dat heb ik dus nu met 'echt tien keer liever dat dan Maan'quote:Op maandag 29 mei 2017 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Racoon liever niet.
Maar had ze wel ipv Osjien willen zien gaan
Probleem met een ESC is natuurlijk dat je een nummer MOET schrijven/produceren. De beste liedjes komen vaak voort uit een ongedwongen schrijfsessie. Lijkt mij lastig om iets te MOETEN maken. Artiesten willen vaak creatief zijn weet je wel en op tijd werken komt vaak de productie van een nummer niet ten goede.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zei vanavond op tv dat ze niet zo goed durfde. Waarom zegt ze dat als een volle agenda het enige probleem zou zijn?
Ik wil Maan ook niet. Maar als Armin een wereldplaat maakt, en dat kan hij, dan liever dat dan Racoon. Maar dat is een kwestie van smaak. Maan haar stem is veel te popperig en klein, maar ik hou van dance. En niet van Racoon.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nu met 'echt tien keer liever dat dan Maan'
Ik wil Maan wel maar niet op het ESFquote:Op maandag 29 mei 2017 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil Maan ook niet. Maar als Armin een wereldplaat maakt, en dat kan hij, dan liever dat dan Racoon. Maar dat is een kwestie van smaak. Maan haar stem is veel te popperig en klein, maar ik hou van dance. En niet van Racoon.
Zou fijn zijn als we alle namen die hier voorbij komen, kunnen beoordelen met een geschreven lied.
Dromen mag
Soms denk ik ook: ze kunnen toch niks ergers dan Osjien met het lied van papa bedenken? We zitten safe voor Portugalmaar ja. Er willen wel meer heikneuters heel heel graag
The pressure.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met een ESC is natuurlijk dat je een nummer MOET schrijven/produceren. De beste liedjes komen vaak voort uit een ongedwongen schrijfsessie. Lijkt mij lastig om iets te MOETEN maken. Artiesten willen vaak creatief zijn weet je wel en op tijd werken komt vaak de productie van een nummer niet ten goede.
Ja en als je dat niet gewend bent dan kan ik mij voorstellen dat je wilt bedanken. Bedoel Freddie Mercury schreef een van zijn grootste hits in 1 minuut toen die in bad lagquote:
Welk nummer was dat?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en als je dat niet gewend bent dan kan ik mij voorstellen dat je wilt bedanken. Bedoel Freddie Mercury schreef een van zijn grootste hits in 1 minuut toen die in bad lag
Ze hebben nog een jaar de tijd. In dat jaar zou je sowieso wel iets willen schrijven voor jezelf lijkt me. Je hoeft het niet voor het esf te schrijven. Liever niet zelfs.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Probleem met een ESC is natuurlijk dat je een nummer MOET schrijven/produceren. De beste liedjes komen vaak voort uit een ongedwongen schrijfsessie. Lijkt mij lastig om iets te MOETEN maken. Artiesten willen vaak creatief zijn weet je wel en op tijd werken komt vaak de productie van een nummer niet ten goede.
Denk dat die meer bezig is met grote internationale artiesten en ik geef hem geen ongelijk.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mr Probz moet gewoon over zijn angst heenkomen
Was het niet daarom dat hij niet naar ESF wilde?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Mr Probz moet gewoon over zijn angst heenkomen
Vooral aan het schrijven met grote artiesten. Die man heeft gewoon 50 Cent, John Legend etc etc in zijn vriendengroep, wat een baasquote:Op maandag 29 mei 2017 21:09 schreef ato het volgende:
[..]
Was het niet daarom dat hij niet naar ESF wilde?
Ik vind zijn stem zo -zuch- mooi.
Eens. Heel begrijpelijk.quote:Op maandag 29 mei 2017 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat die meer bezig is met grote internationale artiesten en ik geef hem geen ongelijk.
Zij gaan die troela's toch niet weer sturen?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dit jaar wel relaxter echt want ik denk dat ik blijer ga zijn met zo ongeveer elke beetje normale afgevaardigde dan met Og3ne.
Behalve met Maan of weer Og3ne.
Ladies of Soul?quote:Op maandag 29 mei 2017 21:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind het dit jaar wel relaxter echt want ik denk dat ik blijer ga zijn met zo ongeveer elke beetje normale afgevaardigde dan met Og3ne.
Behalve met Maan of weer Og3ne.
Via laptop:quote:Op maandag 29 mei 2017 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
(Ik weet niet hoe ik gifjes moet posten)
Dat lijkt me sowieso een goed streven inderdaad. We hebben zo veel artiesten die goede moderne muziek maken, zonde om dat onbenut te laten.quote:Op maandag 29 mei 2017 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zou eens iets *moderns* en vooruitstrevends willen na al die conservatieve, gedateerd klinkende songs van de laatste jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |