Heb je de krantenartikelen en tweets van de laatste tijd gemist?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
MAAN-moe? Waarop is dat gebaseeerd? Op dit moment staat ze op #1 in de iTunes lijst
Volgens mij gaat het om de uitzending die jij geplaatst had en je haar aardig vond zingen.😄quote:Op zaterdag 3 juni 2017 00:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je de krantenartikelen en tweets van de laatste tijd gemist?Ze heeft er zelfs in het AD geloof ik op gereageerd dat er zo negatief op haar gereageerd wordt door kennelijk heel veel mensen. Twitter stond er vooral bol van na de eerste De Beste Zangers uitzending. En nu zat ze een week later ook weer in It Takes 2 waar ze nogal overdreven met Buddy liep te bekken.
Geloof me, wij op FOK waren er niks bij, bij de Twitterreacties.. Ik weet ook niet precies waarom (al denk ik ook wel steeds 'pfff, hebbie haar weer') ze dat kennelijk oproept bij mensen.
Gelukkig kopen er ook nog mensen haar nummer kennelijk.Is het een goed nummer? Staat ze terecht op #1 in die iTunes vind je? (ik ken het nr niet dus nog geen oordeel).
Dat wordt een herhaling van 2005 (Glennis Grace). Een impossible dream.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 19:37 schreef ato het volgende:
[..]
Staat Antje haar moeder, te interviewen?
Ik heb trouwens niets met Romy. Goede stem, mooie vrouw.
Maar volgens mij kan ze alleen Whitney liedjes coveren.
En dat is mijn punt dus, het meest recente nummer uit dat rijtje komt uit 2013. Wat ze daarna heeft uitgebracht (dat James Bond-achtig nummer en haar huidige EP), sloeg hier amper aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:02 schreef ato het volgende:
Als Caro dit niveau haalt met een inzending voor Nederland 2018, mag zij wel gaan hoor.
Ja, ik was positief. Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 01:19 schreef ato het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om de uitzending die jij geplaatst had en je haar aardig vond zingen.😄
Zie deze reeks topic hiervoor.
gewoon bij je eigen mening blijven en twitter gewoon negeren, zou mijn advies zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 08:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik was positief. Het moet niet gekker worden.Vond haar niet alleen goed zingen maar ook heel mooi gekleed. Toen had ik de twittershitstorm nog niet gezien.
ik ben hier eigenlijk eens, dit dance genre past gewoon niet zo goed bij haar, nederlandstalig is gewoon perfect voor haar, en ik vind nederlandstalige muziek zo ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:15 schreef Greys het volgende:
Ik zeg gewoon altijd eerlijk wat ik vind.Ongeacht de mening van anderen. Dus als Maan op tv is en ze zingt een keer mooi en ze zag er heel stijlvol uit dan zeg ik dat ook gewoon. Dat ze dat later weer teniet deed met dat rare gebek bij It Takes 2, tsja..
En ik trok me niks aan van Twitter hoor, vond het alleen opvallend/interessant dat kennelijk héél veel mensen haar irritant vinden. Het zal m'n eigen mening nooit beïnvloeden. Ik ben een van de weinigen hier die bv Racoon met een akoestisch nummer echt wél heel goed op het ESF zou vinden passen. De meesten vinden dat belachelijk zo ongeveer. Maakt toch niks uit!
Ik vind dit toch heerlijk wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 08:15 schreef Cee het volgende:
[..]
En dat is mijn punt dus, het meest recente nummer uit dat rijtje komt uit 2013. Wat ze daarna heeft uitgebracht (dat James Bond-achtig nummer en haar huidige EP), sloeg hier amper aan.
Ik denk dat ze nog volle zalen trekt vanwege het sfeertje ter plekke en de nummers van weleer. Lekker in je galajurkje op de pluchen stoel wachten tot A night like this begint. Maar dat als ze haar anno 2018 met een nieuw nummer laat komen, dit door de meesten als stoffig, gimmicky en niet-relevant gezien zal worden.
Haar recente werk, haar strenge uitstraling en ook haar stem vind ik niet bijzonder genoeg om te denken dat ze er veel potten mee kan breken op het ESF anno 2018.
Daarbij komt ook dat ze zwanger is en later dit jaar bevalt dus de vraag is in hoeverre je dan überhaupt zin en tijd hebt om je te focussen op de voorbereidingen.
Romy Monteiro, omg hoe diep kun je idd zinken, ze heeft nul komma nul eigen muziek, alleen maar whitney coversquote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
Daniel Dekker, 'one of the key figures in the Dutch selection' () heeft al gezegd dat ie Romy wel zou overwegen.
http://wiwibloggs.com/201(...)o-eurovision/191234/
Ja, want een stem is wel genoeg he Daniel..? En met al die geweldige eigen nummers van haar (nul) moet het wel goedkomen!
Wat doet deze man nog in de selectie.![]()
En kritische (maar wel ESF fans) radio dj's of tv presentatoren van de publieke tv of radiozenders, bv van de VARA of VPRO.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Greys het volgende:
Nee, want ik roep ook maar wat.
Net als Daniel en Jan en de directeur van AVROTROS. Er moeten gewoon succesvolle oud-deelnemers en mensen uit de muziekbusiness etc bij in die commissie. En een paar esf fans die jaarlijks wisselen voor mijn part.
Maan zou nog met een goed rustig liedje iets of wat kans maken, niet met een dance nummer daar zou ze mee floppen op het ESFquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:41 schreef ato het volgende:
Als er een Maan of Romy gaat, moeten wij toch een petitie houden hoor of een vraag insturen waarom de commissie bestaat uit Daniël, Jan Smith en zij voor het zeggen hebben.
Dat heeft geen zin want Jan en Daniel zijn wat dat betreft net de politiek: je kunt als volk roepen wat je wilt maar we doen toch lekker wat we zelf willen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:41 schreef ato het volgende:
Als er een Maan of Romy gaat, moeten wij toch een petitie houden hoor of een vraag insturen waarom de commissie bestaat uit Daniël, Jan Smith en zij voor het zeggen hebben.
Als je ooit nog benaderd wordt voor commentaar, kun je dit soort dingen toch roepen?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:21 schreef Greys het volgende:
Nee, want ik roep ook maar wat.
Net als Daniel en Jan en de directeur van AVROTROS. Er moeten gewoon succesvolle oud-deelnemers en mensen uit de muziekbusiness etc bij in die commissie. En een paar esf fans die jaarlijks wisselen voor mijn part.
Keuze voor Romy is niet raar. Loreen had ook amper tot iets, Rybak ook etc etc. Gewoon schrijvers erop zetten en liedje maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Maan zou nog met een goed rustig liedje iets of wat kans maken, niet met een dance nummer daar zou ze mee floppen op het ESF
Romy heeft zelf niet eens muziek, dat is gewoon raar waarom die naam ineens valt, misschien omdat ze familie van is, Antje Monteiro misschien is die vrienden met Jan Smit of zo
voor dance muziek moeten we Sharon Doorson pakken, en als we iets aparts willen Caro Emerald denk ik, en voor een ballad kunnen we het beste dan Maan of Pleun kiezen
ik denk dat iets aparts/alternatiefs zou best wel kunnen scoren voor ons
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:59 schreef Greys het volgende:
Daniel Dekker, 'one of the key figures in the Dutch selection' () heeft al gezegd dat ie Romy wel zou overwegen.
http://wiwibloggs.com/201(...)o-eurovision/191234/
Nog nooit op een zinnige uitspraak kunnen betrappen inderdaad, deze dorpsjoker van de tros.quote:Ja, want een stem is wel genoeg he Daniel..? En met al die geweldige eigen nummers van haar (nul) moet het wel goedkomen!
Wat doet deze man nog in de selectie.![]()
Romy Monteiro vergelijken met Loreen en Alexander Rybakquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keuze voor Romy is niet raar. Loreen had ook amper tot iets, Rybak ook etc etc. Gewoon schrijvers erop zetten en liedje maken.
Dan is Romy de betere vocalist van de 3 met alle respect. Wat ik wil zeggen dat iemand sturen zonder repertoire niets zegt. Hun hadden beide ook amper tot niets voordat ze gingen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Romy Monteiro vergelijken met Loreen en Alexander Rybak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |