SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Poulsen zou in deze selectie geen tot weinig minuten in Ajax 1 maken natuurlijk. Hij was allemaal prima vanwege onze waardeloze selectie.Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar Lozano gaat naar Celta de Vigo voor 12M. Dat was dus (transfersom)technisch haalbaar geweest voor Ajax. Helaas.![]()
Ah oke, volgens de verhalen een behoorlijk talent dus in dat opzicht jammer. Twaalf miljoen is op zich wel te doen maar ik verwacht ook weer niet dat dat de standaard gaat wordenquote:Op maandag 29 mei 2017 17:36 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar Lozano gaat naar Celta de Vigo voor 12M. Dat was dus (transfersom)technisch haalbaar geweest voor Ajax. Helaas.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik verwacht dat er eerst iemand (Younes) moet vertrekken voordat er weer zo'n bedrag op tafel komt.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, volgens de verhalen een behoorlijk talent dus in dat opzicht jammer. Twaalf miljoen is op zich wel te doen maar ik verwacht ook weer niet dat dat de standaard gaat worden![]()
Was niet haalbaar. Verdiende al 3,5 miljoen dollarquote:Op maandag 29 mei 2017 17:36 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar Lozano gaat naar Celta de Vigo voor 12M. Dat was dus (transfersom)technisch haalbaar geweest voor Ajax. Helaas.![]()
Lijkt mij ook wel plausibelquote:Op maandag 29 mei 2017 18:19 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er eerst iemand (Younes) moet vertrekken voordat er weer zo'n bedrag op tafel komt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ahaquote:Op maandag 29 mei 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Een opvallend bericht vanuit Turkije. Het Turkse medium Fotospor meldt immers dat Ajax werk maakt van de terugkeer van niemand minder dan Nigel de Jong. De Amsterdammers hopen dat de middenvelder wil terugkeren op het oude nest.
Het is natuurlijk nog maar de vraag hoe betrouwbaar het bericht is, maar volgens het eerdergenoemde medium heeft Ajax zelfs al een bod uitgebracht. De Jong heeft bij de Turkse topclub Galatasaray nog een doorlopend contract, maar zou voor zo'n 2 miljoen euro overgenomen kunnen worden. Dan moet er echter nog een akkoord met De Jong zelf komen...
Bij Galatasaray verdient hij zo'n 2,6 miljoen euro per jaar, maar daar kan Ajax natuurlijk niet aan tippen. De Amsterdammers zouden hem een tweejarig contract hebben aangeboden. Hij zou zo'n 300.000 euro per jaar kunnen verdienen. Of hij zo veel wil inleveren, is niet bekend.
[..]
Ajax wil ook een Ahmadi op het veld hebben.....een vechter.
Ik hoop dat dit niet doorgaat.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aha
Ik hoop dat dit niet doorgaat.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden![]()
![]()
Kan dit in het Nederlands Nickquote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden![]()
We hebben vooral een overschot aan kutusers die komen trollenquote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden
Verder gaat het wel prima hier eigenlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Doe er wat aan danquote:Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben vooral een overschot aan kutusers die komen trollen
Verder gaat het wel prima hier eigenlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Blij dat we het eens zijn klaas.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aha
Ik hoop dat dit niet doorgaat.Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet niet hoe goed de jong nog is op dit moment. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van hem want in een topelftal heb je gewoon slopers nodig die het spel van de tegenstander ontregelen en de bal kunnen terug veroveren.quote:
Maar het ajax publiek ziet dit soort spelers gewoon niet meer zo graag, Op elke positie gewoon een echte voetballer die alleen maar dribbelen passeren en schieten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Precies.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed de jong nog is op dit moment. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van hem want in een topelftal heb je gewoon slopers nodig die het spel van de tegenstander ontregelen en de bal kunnen terug veroveren.
Maar het ajax publiek ziet dit soort spelers gewoon niet meer zo graag, Op elke positie gewoon een echte voetballer die alleen maar dribbelen passeren en schieten.
Past ook meer bij jullie dan bij Ajax inderdaad. Een ervaren versterking is voor Ajax onhaalbaar. Dan zegt een naam mij niets. Ik geloof niet in clubliefde bij de Jong namelijk.Groot fan van User Wotte![]()
Ik wel, het is wel een echte Amsterdammer.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Past ook meer bij jullie dan bij Ajax inderdaad. Een ervaren versterking is voor Ajax onhaalbaar. Dan zegt een naam mij niets. Ik geloof niet in clubliefde bij de Jong namelijk.
Maar verder zie ik Nigel de jong eerder in de verdediging spelen dan op het middenveld.
Soort van Mascherano zeg maar.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Speelde 'vroeger' ook nog wel eens rechtsback.
Roma heeft interesse in Klaassen, net als Lazio, Napoli en Everton. Kom maar door met dat geld.![]()
Is dit serieus?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:12 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik wel, het is wel een echte Amsterdammer.
Maar verder zie ik Nigel de jong eerder in de verdediging spelen dan op het middenveld.
Soort van Mascherano zeg maar.Groot fan van User Wotte![]()
Al was Pietje Puk van fc bal op het dak een echte Amsterdammer moeten wie die ook maar halen zeker. Kom op zeg.Groot fan van User Wotte![]()
Lijkt mij in jouw geval niet onverstandigquote:Op maandag 29 mei 2017 22:58 schreef Tjacka het volgende:
Al was Pietje Puk van fc bal op het dak een echte Amsterdammer moeten wie die ook maar halen zeker. Kom op zeg.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij in jouw geval niet onverstandigGroot fan van User Wotte![]()
Bron: https://www.telesport.nl/(...)t-vizier-op-klaassenquote:AS Roma heeft een oogje op Davy Klaassen. De Ajax-middenvelder staat met stip op één op het lijstje van mogelijke opvolgers van Radja Nainggolan.
De 29-jarige Belg staat in de belangstelling van meerdere clubs in de Premier League. Zodra hij een transfer maakt, willen de Romeinen onmiddellijk zaken doen.
Klaassen heeft echter meer ijzers in het vuur. Het Everton van manager Ronald Koeman wil de Ajax-aanvoerder ook inlijven en ook Lazio Roma en Napoli zien het in de international zitten.
Ajax wacht de ontwikkelingen ondertussen rustig af. De Europa League-finalist, die de 24-jarige Klaassen het liefst in Amsterdam wil houden, verlangt een transfersom van 25 tot 30 miljoen euro voor de zelfopgeleide speler.
Prima vraagprijsOh.![]()
Lolquote:Op maandag 29 mei 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron: https://www.telesport.nl/(...)t-vizier-op-klaassen
Prima vraagprijsgraag op anoniem![]()
Miljoentje of 20-25 uitkomenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron: https://www.telesport.nl/(...)t-vizier-op-klaassen
Prima vraagprijs
Best okeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 27 miljoen voor krijgen
En dan investeren in een leuke buitenspeler en linksback
Groot fan van User Wotte![]()
Zolang Nigel niet gaat denken dat hij iets anders moet doen dan ballen afpakken en aan frenkie of Hakim geven mag hij wel komenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In mijn ideale wereld blijft Klaassen nog een jaar eigenlijk. En is de enige persoon die we volgend jaar doorselecteren Schöne.Groot fan van User Wotte![]()
Gosens naar atalanta, wat vind je er van hafcfan (je zal het vast al vaker hier hebben gezegd, maar ben toch benieuwd)quote:![]()
Dat is ook het enige wat je tegenwoordig op 6 moet doen bij Ajax.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Zolang Nigel niet gaat denken dat hij iets anders moet doen dan ballen afpakken en aan frenkie of Hakim geven mag hij wel komen
Met Younes, Kluivert en Neres heb je toch 3 prima buitenspelers lijkt me.
Zelfs Cerny nog als het moet![]()
Waarvan ik het van minimaal 1 (Kluivert) nog niet geloof dat die een seizoen lang constant een voldoende niveau gaat halen. Als de middelen er zijn, en er is een goede speler voorhanden, gewoon halen natuurlijk. Die eventuele aankoop zou niemand in de weg zittenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:56 schreef Brammess het volgende:
Met Younes, Kluivert en Neres heb je toch 3 prima buitenspelers lijkt me.
Zelfs Cerny nog als het moet
Dit alles tenzij Cerny in de voorbereiding zijn oude vorm hervindtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tussen de 20 en 25 miljoen zou een prima prijs zijn voor Klaassen. Goede speler voor de subtop in een grote competitie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb dat gevoel nog niet echt bij alle andere talenten op Donny van de Beek na. Zou het daarom niet erg vinden om nog een jaar Klaassen bij Ajax te zien.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarvan ik het van minimaal 1 (Kluivert) nog niet geloof dat die een seizoen lang constant een voldoende niveau gaat halen. Als de middelen er zijn, en er is een goede speler voorhanden, gewoon halen natuurlijk. Die eventuele aankoop zou niemand in de weg zitten
Dit alles tenzij Cerny in de voorbereiding zijn oude vorm hervindtGroot fan van User Wotte![]()
Het is ook zeker niet onoverkomelijk als hij blijft ofzo. Maar eigenlijk is dat niet heel erg realistisch denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel nog niet echt bij alle andere talenten op Donny van de Beek na. Zou het daarom niet erg vinden om nog een jaar Klaassen bij Ajax te zien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nu nog een fatsoenlijke Nederlandse zin produceren.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zou het ideale scenario zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 27 miljoen voor krijgen
En dan investeren in een leuke buitenspeler en linksback
Benieuwd wat er gebeurd op de rechtsback positie.
Misschien ook wat geld gebruiken voor nieuwe contracten![]()
![]()
Sanchez vooral. Genoeg talent op het middenveld.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 08:12 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat wel een lastig verhaal worden om Sanchez en Klaassen te vervangen.![]()
Sanchez.Blijft.GewoonFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Peter Bosz is één van de kandidaten om Thomas Tuchel op te volgen bij Borussia Dortmund. Dat meldt Der Westen dinsdag. Dortmund lijkt echter eerst te gaan voor Lucien Favre.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Viergever - De Ligt lijkt me een prima duo. Alleen zit daarachter dan weer vrij weinig.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 08:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sanchez vooral. Genoeg talent op het middenveld.![]()
en wie gaat er op links dan? sinkie?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Viergever - De Ligt lijkt me een prima duo. Alleen zit daarachter dan weer vrij weinig.
Riedewald gaat weg denk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja gewoon Sinkgraven, of een aankoop. Zijn er al berichten op welke posities Ajax zich sowieso wil versterken?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 09:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
en wie gaat er op links dan? sinkie?
Riedewald gaat weg denk ik.![]()
Onana tochquote:Op dinsdag 30 mei 2017 09:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Viergever - De Ligt lijkt me een prima duo. Alleen zit daarachter dan weer vrij weinig.![]()
Voor zover het relevant is voor Ajax, Traore zou volgens VI wel eens naar Hoffenheim of Leipzig kunnen gaan: https://www.vi.nl/nieuws/bundesliga-clubs-trekken-aan-traoreMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Post dat eens in het Chelsea topic johquote:Op dinsdag 30 mei 2017 10:37 schreef Tagliano het volgende:
Voor zover het relevant is voor Ajax, Traore zou volgens VI wel eens naar Hoffenheim of Leipzig kunnen gaan: https://www.vi.nl/nieuws/bundesliga-clubs-trekken-aan-traore![]()
![]()
Laten we het aan Mike Verweij vragenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 09:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja gewoon Sinkgraven, of een aankoop. Zijn er al berichten op welke posities Ajax zich sowieso wil versterken?Oh.![]()
Mike Verweij is momenteel te druk met de grote Bazoer ophemelshow. De kikkers uit de kruiwagen zitten nog diep zo te zienquote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we het aan Mike Verweij vragenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
is hij geblesseerd want ik zag hem gisteren niet?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mike Verweij is momenteel te druk met de grote Bazoer ophemelshow. De kikkers uit de kruiwagen zitten nog diep zo te zien![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
is hij geblesseerd want ik zag hem gisteren niet?
Althans dat staat me wel ergens bij jaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Niemand geeft om zijn mening, hij moet gewoon met transfernieuwtjes komen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mike Verweij is momenteel te druk met de grote Bazoer ophemelshow. De kikkers uit de kruiwagen zitten nog diep zo te zienOh.![]()
gescheurde meniscusquote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Althans dat staat me wel ergens bij ja![]()
Als we volgend seizoen met Veltman, Viergever, Sinkgraven, Schone en Younes spelen ga ik heel hard huilen.wooblabalurg![]()
je doet nu Schone en viergever te kort.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:54 schreef Baconbus het volgende:
Als we volgend seizoen met Veltman, Viergever, Sinkgraven, Schone en Younes spelen ga ik heel hard huilen.
die mogen best blijven.
viergever op linksback en schone voor wanneer vd beek rust krijgt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Of Eitingquote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je doet nu Schone en viergever te kort.
die mogen best blijven.
viergever op linksback en schone voor wanneer vd beek rust krijgt.![]()
Deze plaat is ook wel kapotgedraaid nu toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:54 schreef Baconbus het volgende:
Als we volgend seizoen met Veltman, Viergever, Sinkgraven, Schone en Younes spelen ga ik heel hard huilen.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Had het over de basis. Allebei mogen van mij blijven als back-up.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je doet nu Schone en viergever te kort.
die mogen best blijven.
viergever op linksback en schone voor wanneer vd beek rust krijgt.
Maar Viergever kan niet tackelen op hoog niveau en Schone is te statisch/langzaam op hoog niveau.
Wil je iets presteren kan je die er beter niet op zetten.wooblabalurg![]()
Volgens mij loop jij nu toch al enige tijd rond op fok, dus je zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze plaat is ook wel kapotgedraaid nu toch?
Kleine recap zo aan t einde van t seizoen. Niks mis mee. Nu kunnen we vooruit kijken. Hopen op betere spelers/keuzes.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze plaat is ook wel kapotgedraaid nu toch?wooblabalurg![]()
Elke keer weer. Tegen beter weten inquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij loop jij nu toch al enige tijd rond op fok, dus je zou beter moeten weten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
dan zal er toch echt wel wat gehaald moeten worden. Ik ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Had het over de basis. Allebei mogen van mij blijven als back-up.
Maar Viergever kan niet tackelen op hoog niveau en Schone is te statisch/langzaam op hoog niveau.
Wil je iets presteren kan je die er beter niet op zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zeker weten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan zal er toch echt wel wat gehaald moeten worden. Ik ben erg benieuwd.
Maar ik denk niet dat t gaat lukken en we volgend seizoen weer opgescheept zitten met een paar Veltmannetjes.
Als N de Jong lukt is dat al een win.wooblabalurg![]()
ik zie Marc wel een tweetal goede aankoopjes doen weer als Klaassen is verkochtquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar ik denk niet dat t gaat lukken en we volgend seizoen weer opgescheept zitten met een paar Veltmannetjes.
Als N de Jong lukt is dat al een win.
sowieso een tweede keeper
ik zie N de Jong niet als meerwaarde.
Klaassen zie ik best blijven.
Veltman gaat in ieder geval weg.
Ik hoop dat Tete blijft.
Ik hoop dat Riedewald blijft
ik zet geen joker in, stop de tijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Voor meer GIF PASSIE EN STRIJDquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zeker weten.
Als N de Jong lukt is dat al een win.![]()
Kan iemand mij nou eens vertellen wat De Jong aan dit Ajax toe zou voegen, behalve de ERVARING en FYSIEK die Heitinga en Westermann ook al brachtenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
helemaal niks, hooguit voor "in de kleedkamer"quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij nou eens vertellen wat De Jong aan dit Ajax toe zou voegen, behalve de ERVARING en FYSIEK die Heitinga en Westermann ook al brachten
ik geloof best dat Westermann dat doet voor die jongetjes als nouri en frenkieFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat dus... Moet toch een dertigplusser bij nu Heiko vertrekt...quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij nou eens vertellen wat De Jong aan dit Ajax toe zou voegen, behalve de ERVARING en FYSIEK die Heitinga en Westermann ook al brachten
Ik vind het niet slecht maar ik ben bang dat hij jeugd in de weg staat. En ben benieuwd of hij een bankzitter wil worden.![]()
Dat blijft natuurlijk altijd een beetje lastig beoordelen simpelweg omdat we daar niet bij zijnquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
helemaal niks, hooguit voor "in de kleedkamer"
ik geloof best dat Westermann dat doet voor die jongetjes als nouri en frenkieMaar goed dat zou dan nog kunnen ja. Op het veld zie ik geen toegevoegde waarde
Klaassen zie ik vertrekken, kan de dynamische VdBeek een plek krijgenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie Marc wel een tweetal goede aankoopjes doen weer als Klaassen is verkocht
sowieso een tweede keeper
ik zie N de Jong niet als meerwaarde.
Klaassen zie ik best blijven.
Veltman gaat in ieder geval weg.
Ik hoop dat Tete blijft.
Ik hoop dat Riedewald blijft
ik zet geen joker in, stop de tijd
Tweede jonge keeper zou leuk zijn
De Jong lijkt mij heel belangrijk voor de balans
Veltman zie ik blijven want wie koopt Veltman, misschien Celtic want die kochten Boerrigter
Tete is al anderhalf jaar weg, Ajax heeft alleen nog geen afscheid genomen
Riedewald gaat ook weg, die gaat ergens anders basis staan
Stop de tijd, geen jokerswooblabalurg![]()
Nigel zou Gudelj uitlachen en opeten.quote:
Verder is Nigel een betere voetballer (en mens) dan Gudelj ooit zal worden.wooblabalurg![]()
Het is een echte Amsterdammer.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij nou eens vertellen wat De Jong aan dit Ajax toe zou voegen, behalve de ERVARING en FYSIEK die Heitinga en Westermann ook al brachtenGroot fan van User Wotte![]()
Kleedkamergenotquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:12 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand mij nou eens vertellen wat De Jong aan dit Ajax toe zou voegen, behalve de ERVARING en FYSIEK die Heitinga en Westermann ook al brachten![]()
Als iedereen die beter dan Gudelj is in aanmerking komt voor Ajax gaan de salariskosten een beetje uit de klauwen lopen denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nigel zou Gudelj uitlachen en opeten.
Verder is Nigel een betere voetballer (en mens) dan Gudelj ooit zal worden.Verdomme, hoe kon ik het vergetenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nigel had 2 jaar terug lekker moeten terugkomen na zijn Milanjaren. Toen vond hij het belangrijker om nog meer geld te scheppen bij Gala(xy) dus van mij hij oprotten.Groot fan van User Wotte![]()
Ajax kan geen andere speler met zijn profiel halen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als iedereen die beter dan Gudelj is in aanmerking komt voor Ajax gaan de salariskosten een beetje uit de klauwen lopen denk ik
Bovendien is hij voetballend en verdedigend een beest.
Maar ik snap wel dat in Nederland spelers gauw afgeserveerd worden. Lijkt erbij te horen.
Ik hoop gwn verder.
wooblabalurg![]()
Voetballend een beest ja?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ajax kan geen andere speler met zijn profiel halen.
Maar ik snap wel dat in Nederland spelers gauw afgeserveerd worden. Lijkt erbij te horen.
Ik hoop gwn verder.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij is een type Mascherano of Busquets. Precies wat Ajax mist.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ajax kan geen andere speler met zijn profiel halen.
Ik hoop gwn verder.Groot fan van User Wotte![]()
Een ervaren versterking is voor Ajax gewoon onhaalbaar.
Iedereen die terug wilt komen heeft geen betere opties dan Ajax. Haal gewoon een paar leuke gastjes van 19 op en hoop dat er een succesverhaal uit rolt. Je hebt met een bizar jong elftal de finale van de EL gehaald.
Maar er moet weer ervaring bij natuurlijk.
De ervaren man van ons elftal was in de finale en halve finale onze slechtste man. Tja...Groot fan van User Wotte![]()
Mensen doen alsof Nigel alleen kan breken en buffelen. Dat is dus niet zo.quote:
Hij was altijd al een begaafde speler en door de mentaliteit eraan toe te voegen heeft hij een bepaald imago bij mensen, wat natuurlijk niet betekent dat hij niet meer geweldig kan voetballen.
Ik verwacht sowieso weinig steun omtrent Nigel, dus zal wel veel afgebrand worden.
wooblabalurg![]()
Nee niet zo'n type.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij is een type Mascherano of Busquets. Precies wat Ajax mist.
wooblabalurg![]()
Wat heeft Veltman hier nou weer mee te maken?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:34 schreef Tjacka het volgende:
Een ervaren versterking is voor Ajax gewoon onhaalbaar.
Iedereen die terug wilt komen heeft geen betere opties dan Ajax. Haal gewoon een paar leuke gastjes van 19 op en hoop dat er een succesverhaal uit rolt. Je hebt met een bizar jong elftal de finale van de EL gehaald.
Maar er moet weer ervaring bij natuurlijk.
De ervaren man van ons elftal was in de finale en halve finale onze slechtste man. Tja...wooblabalurg![]()
Veltman en Schöne dan. Nog erger eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat heeft Veltman hier nou weer mee te maken?Groot fan van User Wotte![]()
Wat heb jij dan gezien wat hij Ajax toevoegt de komende jaren?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mensen doen alsof Nigel alleen kan breken en buffelen. Dat is dus niet zo.
Hij was altijd al een begaafde speler en door de mentaliteit eraan toe te voegen heeft hij een bepaald imago bij mensen, wat natuurlijk niet betekent dat hij niet meer geweldig kan voetballen.
Ik verwacht sowieso weinig steun omtrent Nigel, dus zal wel veel afgebrand worden.Groot fan van User Wotte![]()
Ik zie m nog regelmatig spelen en buiten dat hij niet meer zo watervlug is als in zijn jongere Ajax-tijd vind ik het nog steeds een fantastische all round speler.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gezien wat hij Ajax toevoegt de komende jaren?
Blijf het nog steeds vreemd vinden dat zo iemand niet meer voor Oranje mag spelen.wooblabalurg![]()
Zo'n sloper die niks met een bal kan loopt in 95% van de wedstrijden alleen maar in de weg.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed de jong nog is op dit moment. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van hem want in een topelftal heb je gewoon slopers nodig die het spel van de tegenstander ontregelen en de bal kunnen terug veroveren.
Maar het ajax publiek ziet dit soort spelers gewoon niet meer zo graag, Op elke positie gewoon een echte voetballer die alleen maar dribbelen passeren en schieten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
wat je zelf zegt, hij is niet meer zo watervlug en dat is in zijn geval dan vaak te laat bij tackles, wel met je eens dat hij veel meer kon dan alleen dat.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie m nog regelmatig spelen en buiten dat hij niet meer zo watervlug is als in zijn jongere Ajax-tijd vind ik het nog steeds een fantastische all round speler.
Blijf het nog steeds vreemd vinden dat zo iemand niet meer voor Oranje mag spelen.![]()
Is ie dan weer terug getransformeerd van ordinaire schopper naar technisch vaardige middenvelder?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zie hier de publieke opinie.
Kijk eens een wedstrijd van m.Behulpzaam als een waterkraan.
Als het toch allemaal zo makkelijk te zien is, laat dan eens wat (enigszins recente) beelden zien waaruit dat blijkt?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zie hier de publieke opinie.
Kijk eens een wedstrijd van m.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wie gaat er als versterking komen, ik hoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
In een verdedigende rol kun je dat prima oplossen met slimmigheidjes en positionering. Genoeg dmc/vmc's die niet de snelste zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat je zelf zegt, hij is niet meer zo watervlug en dat is in zijn geval dan vaak te laat bij tackles, wel met je eens dat hij veel meer kon dan alleen dat.wooblabalurg![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
wie gaat er als versterking komen, ik hoopWaarom hoop je daarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Dat is t mooie, hij is allebei en kan dat dus naargelang de situatie inzetten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Is ie dan weer terug getransformeerd van ordinaire schopper naar technisch vaardige middenvelder?wooblabalurg![]()
Ook geschikt voor het spelletje wat Ajax wil spelen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
omdat ik hem een goede spits vind
En je denkt dat hij op de bank wil zitten voor Dolberg?Oh.![]()
nou ik denk dat Dolberg en Huntelaar wel samen kunnen spelen in een elftalquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geschikt voor het spelletje wat Ajax wil spelen?
En je denkt dat hij op de bank wil zitten voor Dolberg?Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Kan vanavond even kijken of ik recente beelden kan vinden die dat duidelijk maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het toch allemaal zo makkelijk te zien is, laat dan eens wat (enigszins recente) beelden zien waaruit dat blijkt?wooblabalurg![]()
maar dat is nooit zijn manier van voetballen geweest, beetje te vergelijken met Davids in die zin, die kwam op een gegeven moment ook steeds een stapje te laatquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In een verdedigende rol kun je dat prima oplossen met slimmigheidjes en positionering. Genoeg dmc/vmc's die niet de snelste zijn.![]()
Kunnen we niet afspreken dat we gewoon kappen met het terughalen van die oud-spelers die allang hun beste tijd gehad hebben en louter talenten in de weg staan? Dat geroep om Huntelaar, Sneijder en nu weer Nigel de Jong. Schei uit zeg.![]()
Enige Ajaxshirt waar die man in thuis hoort is in een shirt van Ajax Cape Town met z'n geschop.Behulpzaam als een waterkraan.
Eriksen en Vertonghen mogen van mij wel terug komen en doe Suarez ook maar, alleen niet meer in 2027quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat we gewoon kappen met het terughalen van die oud-spelers die allang hun beste tijd gehad hebben en louter talenten in de weg staan? Dat geroep om Huntelaar, Sneijder en nu weer Nigel de Jong. Schei uit zeg.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou ik denk dat Dolberg en Huntelaar wel samen kunnen spelen in een elftalwat
Gaan we 4-4-2 spelen?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nou ik denk dat Dolberg en Huntelaar wel samen kunnen spelen in een elftalOh.![]()
je had toch ook Huntelaar en Suarez als een goed duoquote:
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
nee 4 3 3, en dan Dolberg als links of rechtsbuitenquote:Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Suarez komt toch niet terug.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eriksen en Vertonghen mogen van mij wel terug komen en doe Suarez ook maar, alleen niet meer in 2027Oh.![]()
Okquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee 4 3 3, en dan Dolberg als links of rechtsbuiten
Oh.![]()
nieuwe trainer zou ook wel mogen van mij, ik moet die bosz niet, om een of andere reden
Bij Vertonghen denk ik dat de kans nog het grootst is maar ook die kans is kleinquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Blind is natuurlijk lastig serieus te nemen, maar Advocaat heeft onze grote vriend de Jong elke week zien spelen. Schrijnend dat hij hem dan niet op roept. Maar Baconbus heeft een stuk meer voetbalkennis natuurlijk.Groot fan van User Wotte![]()
Misschien omdat je er geen verstand van hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
nieuwe trainer zou ook wel mogen van mij, ik moet die bosz niet, om een of andere reden![]()
oke the voice is een trollquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
nieuwe trainer zou ook wel mogen van mij, ik moet die bosz niet, om een of andere redenGroot fan van User Wotte![]()
Boer is in gesprek met Zwolle, ook dat voor wat het waard isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ik ben geen trol hoor, ik vond frank de boer gewoon een betere trainer voor ajax that's allquote:Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen trol hoor, ik vond frank de boer gewoon een betere trainer voor ajax that's allje bent wel vermakelijk iig.
Nog even de vinger aan de pols houden of hij echt vertrekt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:21 schreef Tagliano het volgende:
Boer is in gesprek met Zwolle, ook dat voor wat het waard isCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hiervoor verdien je een topicbanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben geen trol hoor, ik vond frank de boer gewoon een betere trainer voor ajax that's allOh.![]()
Beetje jammer deze post. Alleen omdat ik een andere mening heb doe je zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:21 schreef Tjacka het volgende:
Maar Baconbus heeft een stuk meer voetbalkennis natuurlijk.
wooblabalurg![]()
Wel goed bij de pinken die Diederikquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog even de vinger aan de pols houden of hij echt vertrekt.
Ik zie deze semi-grappige post wel door de vingersquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
dank je, ik moet ook even zeggen dat ik de clubkostuums van ajax ook altijd wel best mooi vindquote:
Je one liners doen het niet echt goed in een discussie eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beetje jammer deze post. Alleen omdat ik een andere mening heb doe je zo.Groot fan van User Wotte![]()
ik mag zelf ook een eigen mening hier hebben hoop ik dan, maar ajax fans wees trots op ze voor het bereiken van de Europa league finalequote:
Ik ga het thuisshirt kopen denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dank je, ik moet ook even zeggen dat ik de clubkostuums van ajax ook altijd wel best mooi vindGroot fan van User Wotte![]()
maar zijn jullie boos op Daley Blind, want ik las nogal veel kritiek van andere ajax fans op hemquote:
Ja enorm boos. Met zijn jodenneus.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:27 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar zijn jullie boos op Daley Blind, want ik las nogal veel kritiek van andere ajax fans op hemGroot fan van User Wotte![]()
Als dat voor jou al genoeg reden is om zo denigrerend te doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je one liners doen het niet echt goed in een discussie eigenlijk.
wooblabalurg![]()
ik ben ook niet echt fan van hem hoor, Daley denkt dat hij heel geweldig is volgens mij, omdat hij nu bij Manchester United speeltquote:
Ook zo erg juichen tegen zijn team wat hem de opleiding heeft bezorgd.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik ben ook niet echt fan van hem hoor, Daley denkt dat hij heel geweldig is volgens mij, omdat hij nu bij Manchester United speelt
zoontje van een flopbondscoach Danny Blindquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook zo erg juichen tegen zijn team wat hem de opleiding heeft bezorgd.
lol, die zei ook al voor zijn zoon te juichen en niet voor ajax
Waar hij nooit als toptalent werd gezien, en toen hij eenmaal in de spits kwam wel. Dus laten we hem maar weer als buitenspeler gebruiken!quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:38 schreef AMCA het volgende:
[..]
Niet dat ik het er mee eens ben, maar Dolberg was vroeger wel altijd een buitenspeler.Oh.![]()
Bedankt Overmars.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hij nooit als toptalent werd gezien, en toen hij eenmaal in de spits kwam wel. Dus laten we hem maar weer als buitenspeler gebruiken!wooblabalurg![]()
Wat een denigrerende reactie.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hij nooit als toptalent werd gezien, en toen hij eenmaal in de spits kwam wel. Dus laten we hem maar weer als buitenspeler gebruiken!Groot fan van User Wotte![]()
Hoe kom jij er bij dat hij daar nooit als toptalent werd gezien? Hij is zelfs eerst gescout als linksbuiten. Hij kon ook nog op de 10-positie.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar hij nooit als toptalent werd gezien, en toen hij eenmaal in de spits kwam wel. Dus laten we hem maar weer als buitenspeler gebruiken!![]()
Omdat hij nergens echt bekend was, en zelfs in Denemarken zagen ze hem niet perse als het ultieme toptalent. En hij was op proef bij Ajax maar ze zagen in hem meteen een spits.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:44 schreef AMCA het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat hij daar nooit als toptalent werd gezien? Hij is zelfs eerst gescout als linksbuiten. Hij kon ook nog op de 10-positie.Oh.![]()
Christian Eriksen wel toch, maar ja die speelt nu ook hoog niveau bij de spursquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij nergens echt bekend was, en zelfs in Denemarken zagen ze hem niet perse als het ultieme toptalent. En hij was op proef bij Ajax maar ze zagen in hem meteen een spits.
Die kon in de jeugd al naar alle grote clubs toe ja, maar koos voor Ajax.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Christian Eriksen wel toch, maar ja die speelt nu ook hoog niveau bij de spursOh.![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kon in de jeugd al naar alle grote clubs toe ja, maar koos voor Ajax., maar Viktor Fischer die was toch ook niet slecht, maar waarom koos hij voor Middlesbrough, want dat vind ik nogal een wat kleinere club dan Ajax dus een verslechtering op je carriere
want je wil toch omhoog en niet naar een middenmoter in engeland zonder europees voetbalBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Omdat hij gewoon weg moest bij Ajax omdat hij niet in het spelletje past hier. En blijkbaar betalen die een prima salaris daar.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..], maar Viktor Fischer die was toch ook niet slecht, maar waarom koos hij voor Middlesbrough, want dat vind ik nogal een wat kleinere club dan Ajax dus een verslechtering op je carriere
want je wil toch omhoog en niet naar een middenmoter in engeland zonder europees voetbalOh.![]()
Die jongens zijn wel echt een reclame voor Ajax. Alle toptalenten die ook voor Ajax konden kiezen spelen nu bij een Zwolle oid op Mensah na dan.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kon in de jeugd al naar alle grote clubs toe ja, maar koos voor Ajax.
jullie hebben wel veel goede spelers in het verleden gehad, Vermaelen als je nu bekijkt hij heeft bij arsenal gespeeld en zit nu bij Barcelona, en vele interlands bij de rode duivelsquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij gewoon weg moest bij Ajax omdat hij niet in het spelletje past hier. En blijkbaar betalen die een prima salaris daar.
Vertonghen ook nog goed bij de spurs
ik kom misschien wel uit Eindhoven, een beetje een rivaal van jullie, maar ik support gewoon Ajax en PSV, ik ben niet zo hardcore dat je rivalen niet allebei kan supporten
Als je ziet wat er in Europa nu nog allemaal rondloopt bij grote clubs aanddie ooit bij Ajax hebben gespeeld, zou je daar een best aardig elftal van kunnen maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jullie hebben wel veel goede spelers in het verleden gehad, Vermaelen als je nu bekijkt hij heeft bij arsenal gespeeld en zit nu bij Barcelona, en vele interlands bij de rode duivels
ik kom misschien wel uit Eindhoven, een beetje een rivaal van jullie, maar ik support gewoon Ajax en PSV, ik ben niet zo hardcore dat je rivalen niet allebei kan supportenOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Dit zijn tekstenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Vertonghen denk ik dat de kans nog het grootst is maar ook die kans is klein![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door ijs_beer op 30-05-2017 15:01:13 (he fuck. quote ipv edit. ) ]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Deze zomer is het ideale moment om een paar toptalenten aan te trekken voor Ajaxquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die jongens zijn wel echt een reclame voor Ajax. Alle toptalenten die ook voor Ajax konden kiezen spelen nu bij een Zwolle oid op Mensah na dan.
Pls make it happen MarcOh.![]()
Vermaelen zit bij Roma en kan er helemaaaaal niets vanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
jullie hebben wel veel goede spelers in het verleden gehad, Vermaelen als je nu bekijkt hij heeft bij arsenal gespeeld en zit nu bij Barcelona, en vele interlands bij de rode duivels
ik kom misschien wel uit Eindhoven, een beetje een rivaal van jullie, maar ik support gewoon Ajax en PSV, ik ben niet zo hardcore dat je rivalen niet allebei kan supporten![]()
Bron?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:04 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
appie moet eens overwegen te stoppen met de RamadanGroot fan van User Wotte![]()
Zeker suikerziekte.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:04 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
appie moet eens overwegen te stoppen met de Ramadan![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://twitter.com/PicHerif/status/869203895477829634dat zou treurig zijn zeg
Twitter meldt dat Nouri na botsing zijn tong heeft ingeslikt. Ter observatie naar ziekenhuisquote:Abdelhak Nouri (20) suffered nasty fall while on holiday, slipping by a pool, concussing himself and swallowing his tongue.![]()
quote:https://t.co/Mdao9AAFxHquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twitter meldt dat Nouri na botsing zijn tong heeft ingeslikt. Ter observatie naar ziekenhuis
[..]![]()
is me dan nog niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vermaelen zit bij Roma en kan er helemaaaaal niets vanhaha
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twitter meldt dat Nouri na botsing zijn tong heeft ingeslikt. Ter observatie naar ziekenhuis
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 15:12:11Zojuist #Nouri gesproken. Is verbaasd over tumult. Niet hij, maar een vriend viel flauw in Turkije. ,,Geschrokken, maar alles prima." #Ajax reageer retweet
![]()
De korte lijntjes van Mikequote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 15:12:11Zojuist #Nouri gesproken. Is verbaasd over tumult. Niet hij, maar een vriend viel flauw in Turkije. ,,Geschrokken, maar alles prima." #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
Ah, duidelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:13 schreef Tarado het volgende:
![]()
Het is aan dit topic wel te merken dat de competitie erop zit
Nouja je schrikt toch wel even als je dt plaatje ziet..quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Het is aan dit topic wel te merken dat de competitie erop zit![]()
![]()
quote:In de voorbereiding op het seizoen 2017-2018 zijn twee oefenduels van Ajax definitief. Tijdens het trainingskamp in Oostenrijk wordt gespeeld tegen Werder Bremen en op 11 juli ontmoet Ajax Rijnsburgse Boys.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja je schrikt toch wel even als je dt plaatje ziet..
Nummer 8 van Duitsland, zou moeilijker moeten zijn dan Schalke.quote:
Alhoewel hun nr 2 natuurlijk een eitje was![]()
die moet die verloren miljoenen terug gaan halen, dat gaat niet lukken in Amsterdamquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik drop maar een naam hier
Gregory van der Wiel![]()
Hahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stop daar maar mee.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gregory van der WielOh.![]()
Oke sorry hoor... Ik vind het geen gekke optie om hem te laten concurreren met Veltman of Tete mocht een van de twee vertrekken. Ik zie het niet zitten in Zeefuik. Moet Gregory wel flink inleveren natuurlijk.![]()
Westermann is een betere rechtsback dan Van der Wielquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke sorry hoor... Ik vind het geen gekke optie om hem te laten concurreren met Veltman of Tete mocht een van de twee vertrekken. Ik zie het niet zitten in Zeefuik. Moet Gregory wel flink inleveren natuurlijk.![]()
Je hebt overdrijven en overdrijvenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Westermann is een betere rechtsback dan Van der Wiel![]()
Van der Wiel is een ongelooflijk matige speler, die wil je toch niet terug hebben. Hij kan niet eens verdedigen en aanvallend is het maar heel soms van waarde.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke sorry hoor... Ik vind het geen gekke optie om hem te laten concurreren met Veltman of Tete mocht een van de twee vertrekken. Ik zie het niet zitten in Zeefuik. Moet Gregory wel flink inleveren natuurlijk.Oh.![]()
quote:quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gregory van der Wielquote:Niks te zien?quote:![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gregory van der Wiel
oke dus in andere woorden hij is een geldwolfquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Van der Wiel ziet voetbal slechts als een bijzaak
voetbal moet op nummer 1 staan bij een voetballer, en niet als een bijzaak, daarom waardeer ik spelers als Maldini, Totti, Puyol, Xavi, Gerrard die echt met heel hun hart ook nog eens fan zijn van de club waar ze in de jeugd hebben gezeten en eerste elftal top wedstrijden hebben gespeeld
nu draait het steeds meer om geld verdienen, vind ik zo zonde van het voetbal
Zo slecht is Van der Wiel nou ook weer niet.
Maar iemand van zijn leeftijd en ervaring moet meerwaarde hebben in de groep en hij is nou niet bepaald een leider ofzo.
Dus doe maar niet...Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Hij is enorm dom ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:45 schreef Komakie het volgende:
Zo slecht is Van der Wiel nou ook weer niet.
Maar iemand van zijn leeftijd en ervaring moet meerwaarde hebben in de groep en hij is nou niet bepaald een leider ofzo.
Dus doe maar niet...Groot fan van User Wotte![]()
als Ajax dat soort salarissen zou betalen had je ook wat meer loyale spelers gehadquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke dus in andere woorden hij is een geldwolf
voetbal moet op nummer 1 staan bij een voetballer, en niet als een bijzaak, daarom waardeer ik spelers als Maldini, Totti, Puyol, Xavi, Gerrard die echt met heel hun hart ook nog eens fan zijn van de club waar ze in de jeugd hebben gezeten en eerste elftal top wedstrijden hebben gespeeld
nu draait het steeds meer om geld verdienen, vind ik zo zonde van het voetbal![]()
Precies.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax dat soort salarissen zou betalen had je ook wat meer loyale spelers gehad
Sommige mensen zijn echt naïef.Groot fan van User Wotte![]()
waar gaat dat geld eigenlijk nu naartoe, stadionhuur zekerquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax dat soort salarissen zou betalen had je ook wat meer loyale spelers gehad
wie noem je naiefquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Sommige mensen zijn echt naïef.
Alle spelers die jij opnoemt hebben/hadden hele dikke salarissen. Die hielden absoluut van de ploeg waar ze voor speelden, maar als die voor nederlandse salarissen bij die ploeg zouden spelen, zouden ze ook weg gaan naar verloop van tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke dus in andere woorden hij is een geldwolf
nu draait het steeds meer om geld verdienen, vind ik zo zonde van het voetbalTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
En een betere competitie gewoonquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax dat soort salarissen zou betalen had je ook wat meer loyale spelers gehadOh.![]()
Jep...quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
ja oke, daar heb je waarschijnlijk gelijk inquote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Alle spelers die jij opnoemt hebben/hadden hele dikke salarissen. Die hielden absoluut van de ploeg waar ze voor speelden, maar als die voor nederlandse salarissen bij die ploeg zouden spelen, zouden ze ook weg gaan naar verloop van tijd.
mee eensquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo'n sloper die niks met een bal kan loopt in 95% van de wedstrijden alleen maar in de weg.
Daarom moet ajax de komende jaren gewoon op dezelfde weg doorgaan dan zullen ze nog veel prijzen pakken![]()
Het is gewoon alleen nog waar wachten tot Klaassen vertrekt en de boel zal definitief instorten
35-40 miljoen ja. Heeft de stats, is aanvoerder van Ajax, speelt in het NL elftal, is pas 24, is de absolute leider zometeen van het NL elftal.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:50 schreef Vasion het volgende:
'Ajax wil 25 tot 30 miljoen euro voor Klaassen'![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oke sorry hoor... Ik vind het geen gekke optie om hem te laten concurreren met Veltman of Tete mocht een van de twee vertrekken. Ik zie het niet zitten in Zeefuik. Moet Gregory wel flink inleveren natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
quote:Mogelijk krijgt de Johan Cruijff Arena alsnog sponsor in naam
Ajax, de Arena en de gemeente Amsterdam houden de mogelijkheid open alsnog een sponsor naast de naam van Johan Cruijff op de Amsterdam Arena te zetten. Tabaksfabrikanten zijn op voorhand uitgesloten, zo is afgesproken met de nabestaanden van de vorig jaar overleden oud-voetballer bij wie longkanker was geconstateerd.
Door: Mark Misérus 30 mei 2017, 16:30
Dat blijkt uit de definitieve overeenkomst, die het college van B&W zojuist aan de Amsterdamse gemeenteraad heeft gestuurd. In dat document zijn de belangrijkste afspraken over de naamswijziging van het stadion vastgelegd. De gemeenteraad, maar ook de directies en raad van commissarissen van Ajax en de Arena moeten nog wel instemmen met de overeenkomst.
De erven-Cruijff staan toe dat Ajax en de Arena de naam van Cruijff rechtenvrij mogen gebruiken. De twee partijen maken in ruil daarvoor een jaarlijkse bijdrage over aan de Cruyff Foundation, in de vorm van geld of een bijdrage in natura ('in kind'). Daarbij valt te denken aan het belangeloos organiseren aan evenementen voor de Foundation in het stadion, hoewel dit niet zo is gespecificeerd in de overeenkomst. Ook heeft Amsterdam toegezegd Cruijff een 'passend eerbetoon' in zijn geboortestad te geven. In welke vorm dat gebeurt, is nog niet duidelijk.
Op 25 april, de dag dat Cruijff 70 jaar zou zijn geworden, traden Amsterdam, Ajax en de Arena naar buiten met hun akkoord. Dat kwam tot stand na maandenlange onderhandelingen, waarbij ook de complexe zeggenschap over het stadion en het herverdelen van de aandelencertificaten onderwerp van gesprek was. De familie Cruijff, die zich door burgemeester Van der Laan liet vertegenwoordigen in de onderhandelingen, heeft op 19 april met de afspraken ingestemd.
Amsterdam, dat het aantal gemeentelijke deelnemingen flink wil terugschroeven, heeft jaren met het idee gespeeld zijn belang in de Arena af te stoten. Maar uit de definitieve overeenkomst blijkt dat het college, net als Ajax, volop potentie in het stadion ziet. De Arena is 'niet alleen een succesvol multifunctioneel stadion' geworden, maar 'tevens motor geweest van de economische ontwikkeling van Amsterdam Zuidoost'. Ook wordt het stadion geprezen om zijn innovatie en duurzaamheid, die beide 'internationaal toonaangevend' zijn.
In plaats van de Arena af te stoten, wil Amsterdam de komende tien jaar een strategisch belang van 25 procent in het stadion houden. De gemeente doet 23 procent van zijn Arena-certificaten over aan Ajax, dat een huurverlaging van 75 procent heeft bedongen. Amsterdam hoopt te profiteren van toekomstige (sport)evenementen als het EK voetbal in 2020 en wil graag zeggenschap over het nieuwe supportershome van Ajax, dat komt te liggen in de parkeergarage onder het stadion.
Van der Laan concludeerde eind april dat de Johan Cruijff Arena 'de meest wenselijke vorm' is als naamsverandering van het voetbalstadion. Over de mogelijkheid om de naam van Cruijff aan een sponsor te koppelen spraken de partijen destijds niet. 'Potsierlijk' noemde sportmarketeer Frank van den Wall Bake het idee van bijvoorbeeld de 'Johan Cruijff Heineken Arena'. Hij verwachtte niet dat de familie Cruijff met het voorstel zou instemmen.
De definitieve overeenkomst staat dus wel degelijk toe dat er een merknaam achter Johan Cruijff wordt geplakt. De belanghebbenden sluiten op voorhand geen sponsors uit. Wel moeten Ajax en de Arena, als ze in zee willen met een merknaam die 'een aantasting van de reputatie van de persoon Johan Cruijff kan vormen', de erven-Cruijff vooraf op de hoogte stellen. Welke merknamen dit zijn, blijkt verder niet uit de overeenkomst.
Buitenlandse clubs als Arsenal (Emirates Stadium) en Bayern München (Allianz Arena) verdienen miljoenen euro's door de naam van hun stadion aan sponsors te verhuren. Maar de combinatie van een oud-voetballer en een sponsor als stadionnaam geldt als uitzonderlijk, ook omdat de Arena sinds de oplevering 21 jaar lang dezelfde naam heeft gedragen: officieel de Amsterdam ArenA, met hoofdletter A op het eind.
Dat tabaksfabrikanten worden geweerd op de flanken van het stadion, is niet verwonderlijk. De sport associeert zich liever niet met sigarettenreclames. En Cruijff voerde, nadat de ziekte een half jaar eerder bij hem was geconstateerd, tot zijn dood een verwoede strijd tegen longkanker.
Als speler en als coach stond hij bekend als een fervent roker en maakte hij reclame voor het sigarettenmerk Roxy Dual ('Rook verstandig'). Na hartklachten en een dubbele bypass stopte hij in 1991 op doktersadvies met roken en keerde zich tegen zijn voormalige verslaving. Hij nam een filmpje op waarin hij een pakje sigaretten in stukken schoot en waarschuwde: 'Voetbal heeft me alles gegeven in het leven. Roken heeft me bijna het leven gekost.'![]()
Zoals iemand op de FP terecht reageert. Milik is voor 30+ verkocht. Klaassen kan dan voor minimaal hetzelfde weg.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
35-40 miljoen ja. Heeft de stats, is aanvoerder van Ajax, speelt in het NL elftal, is pas 24, is de absolute leider zometeen van het NL elftal.![]()
https://www.vi.nl/pro/Int(...)p-kunnen-brengen#_=_
Leuk interview met Overmars, als je een account aanmaakt kan je het lezen.Oh.![]()
OverGodquote:Een talent biedt geen enkele garantie?
‘Het plaatje zegt me gewoon niet zoveel. Frenkie de Jong was vijf jaar geleden een mager, klein mannetje, met van die spille-beentjes. Daar keek niemand naar om, maar in één actie raakte hij me. Een aanname, en hij was twee meter weg. Dat is nu nog altijd zijn kwaliteit. Ik geniet daarvan. En als ik het gevoel heb: Die moeten we halen, dan geef ik niet op.’Oh.![]()
Oh ja, en reclame maken voor tabak is in Nederland al meer dan tien jaar verboden dus dit is een lekker makkelijke afspraak om te maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:33 schreef wimderon het volgende:
Tabaksfabrikanten zijn op voorhand uitgesloten, zo is afgesproken met de nabestaanden van de vorig jaar overleden oud-voetballer bij wie longkanker was geconstateerd.
Dat tabaksfabrikanten worden geweerd op de flanken van het stadion, is niet verwonderlijk. De sport associeert zich liever niet met sigarettenreclames. En Cruijff voerde, nadat de ziekte een half jaar eerder bij hem was geconstateerd, tot zijn dood een verwoede strijd tegen longkanker.![]()
![]()
En ze zaten allemaal bij een wereldclub. Alleen Totti niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Ajax dat soort salarissen zou betalen had je ook wat meer loyale spelers gehad![]()
Ja zeggen ze van Messi ook he; Hij houd zo van Barca dit dat. Flikker toch op. Als hij 5 ton had verdient had die allang ergens anders gespeeld, wat een act.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En ze zaten allemaal bij een wereldclub. Alleen Totti niet.![]()
Daarom. Bij Milan/Barca spelen kon iedereen. Die Xavi is zelfs zo treurig dat hij nu in Quatar balt.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja zeggen ze van Messi ook he; Hij houd zo van Barca dit dat. Flikker toch op. Als hij 5 ton had verdient had die allang ergens anders gespeeld, wat een act.![]()
Inderdaad. Hafcfan had ik al gezegd dat jij heel veel verstand hebt van voetbal ouwe pik?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom. Bij Milan/Barca spelen kon iedereen. Die Xavi is zelfs zo treurig dat hij nu in Quatar balt.![]()
Daar kan je best goed leven als je geld hebt toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom. Bij Milan/Barca spelen kon iedereen. Die Xavi is zelfs zo treurig dat hij nu in Quatar balt.Oh.![]()
Dan was die beter af in de VSquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kan je best goed leven als je geld hebt toch?
Meestal is die onderontwikkelde zandbak voor types die verslaafd zijn aan geldRED ONS HENNIEGOD![]()
Ach ik kan het hem niet kwalijk nemen dat hij nog even wat poen wil scheppen hoor. Op zomeravondjes wat ballen daar en voor de rest genieten van het leven daar.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan was die beter af in de VS
Meestal is die onderontwikkelde zandbak voor types die verslaafd zijn aan geld
Kan hij later nog terugkeren als trainer bij BarçaOh.![]()
Danku ouwe reus. Met dit compliment kan ik heerlijk pitten.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Hafcfan had ik al gezegd dat jij heel veel verstand hebt van voetbal ouwe pik?![]()
Ik zou lekker mijn hele leven bij Ajax blijven en mijn laatste 3 jaar naar China gaan.
Ah ik dacht masturberen maar dat is een keuzequote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Danku ouwe reus. Met dit compliment kan ik heerlijk pitten.![]()
Die ballen krijgen rust vnvquote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah ik dacht masturberen maar dat is een keuze![]()
Totaal andere situatie; Milik werd redelijk diep in de transferperiode verkocht aan een club die net 90+ mil heeft gevangen voor een spits. Plus het aantal beschikbare, goede spitsen waren erg gering.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:32 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zoals iemand op de FP terecht reageert. Milik is voor 30+ verkocht. Klaassen kan dan voor minimaal hetzelfde weg.![]()
Speelde een EK (weliswaar niet heel bijzonder maar toch drijft dat de prijs vaak wel op), en daarnaast had Milik ook niet nog iets langer een contract?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Totaal andere situatie; Milik werd redelijk diep in de transferperiode verkocht aan een club die net 90+ mil heeft gevangen voor een spits. Plus het aantal beschikbare, goede spitsen waren erg gering.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ek was wel erg matig yoch, wel goede kwalificatiequote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Speelde een EK (weliswaar niet heel bijzonder maar toch drijft dat de prijs vaak wel op), en daarnaast had Milik ook niet nog iets langer een contract?![]()
Ondertussen is 1 vd grotere creatieve talenten ( kees de boer) helaas vertrokken naar swansea, door 1 van de meest incapabele jeugdtrainers (gerry vink).![]()
Hij voetbalde op het eindtoernooi ook zeker niet goed, ik denk alleen dat op het EK aanwezig zijn je prijs al wat kan opdrijven. Maargoed bewijzen kan ik het nietquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
ek was wel erg matig yoch, wel goede kwalificatie
Ik kende hem niet maar door zijn naam ben ik toch fanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 23:59 schreef skysherrif het volgende:
Ondertussen is 1 vd grotere creatieve talenten ( kees de boer) helaas vertrokken naar swansea, door 1 van de meest incapabele jeugdtrainers (gerry vink).Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ken hem ook niet echt, ben immers geen jeugdwatcher, maar hoorde van degene die dat wel zijn erg goeie verhalen over hem.quote:Op woensdag 31 mei 2017 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kende hem niet maar door zijn naam ben ik toch fan
Is zelfs al een uitgebreid compilatiefilmpje van hem online, die wel talent verraad ja
![]()
quote:Dus we houden zo'n 7.5miljoen over voor salarissen. Nice.quote:In plaats van de Arena af te stoten, wil Amsterdam de komende tien jaar een strategisch belang van 25 procent in het stadion houden. De gemeente doet 23 procent van zijn Arena-certificaten over aan Ajax, dat een huurverlaging van 75 procent heeft bedongen. Amsterdam hoopt te profiteren van toekomstige (sport)evenementen als het EK voetbal in 2020 en wil graag zeggenschap over het nieuwe supportershome van Ajax, dat komt te liggen in de parkeergarage onder het stadion.![]()
Netjes gedaan wel, ik weet niet wat er voor betaald is want Ajax wilde ze in eerste instantie ook niet hebben omdat ze in principe waardeloos zijnquote:Op woensdag 31 mei 2017 08:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Dus we houden zo'n 7.5miljoen over voor salarissen. Nice.![]()
quote:‘Ontevreden duo heeft genoeg gezien bij Ajax en vertrekt’
Ajax nam vorig seizoen al afscheid van Riechedly Bazoer, Nemanja Gudelj en Anwar El Ghazi omdat zij nauwelijks in de plannen van Peter Bosz voorkwamen en Kenny Tete en Jaïro Riedewald zouden de volgenden zijn die zinnen op een vertrek. Voetbal International meldt namelijk dat het duo uit is op een zomerse transfer.
Tete moet Joël Veltman voor zich dulden op de rechtsbackpositie en zal volgens het medium Amsterdam, ondanks een tot 2018 doorlopend contract, gaan verlaten. De verdediger krijgt wel de steun van de fans, maar ziet onder Bosz weinig perspectief. Daarnaast is de zomerse transferperiode een van de laatste kansen voor Ajax om nog een transfersom te kunnen ontvangen voor Tete.
Voor Riedewald geldt min of meer hetzelfde: het jeugdexponent ging het seizoen in als verdedigende middenvelder, verloor de strijd met Lasse Schöne en kwam de laatste maanden enkel in actie als er blessures of schorsingen waren in de defensie. Riedewald kon een aantal maanden geleden overigens net als Bazoer naar VfL Wolfsburg, maar Ajax besloot hem, in tegenstelling tot de middenvelder, wel aan zijn, nog tot 2021 lopende, contract te houden.![]()
![]()
Riedewald boeit me niet zo, Tete vind ik wel jammer.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Ajax kocht in de winterstop David Neres voor liefst twaalf miljoen euro. Marc Overmars geeft nu toe dat die transfersom aan de gortige kant was.
Overmars, directeur voetbalzaken bij Ajax, snapt dat de vraag gesteld wordt of Neres wel voor zoveel geld gehaald had moeten worden. "Het kan, incidenteel een speler voor tien á elf miljoen kopen, maar dat is niet het doel", zegt hij in gesprek met Voetbal International. "De vraag of we niet op een bepaald moment hadden moeten stoppen, was rechtvaardig. Misschien hadden wij moeten zeggen: Het is mooi geweest en klaar."
Neres maakt, nadat hij in het begin wat aanpassingstijd nodig had, een solide indruk bij Ajax en lijkt volgend seizoen de vaste rechtsbuiten te worden. Maar hij was erg, erg duur. Overmars: "We hebben gewoon te veel betaald, dat weten we, in verhouding met andere transfers. Toch zaten we al een jaar achter Neres aan, we zagen in hem een duidelijke versterking. Daar komt bij dat we voor zóveel geld hadden verkocht, dat we ook verder konden gaan dan normaal."
Ajax is door het bereiken van de Europa League-finale voor meer spelers een aantrekkelijke club geworden en dat gaan ze in Amsterdam merken, denkt de directeur. "Zoals aan de toenadering van agenten en zaakwaarnemers. Door het succes beseffen ze allemaal: daar moeten we onze talenten zien te krijgen."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat scheelt wel flink inderdaad, structureel meer financiële ruimte.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:48 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Dus we houden zo'n 7.5miljoen over voor salarissen. Nice.
Dan lijkt me de business case voor het kopen van de ArenA opeens zeer negatief.![]()
Ik vind het wel sterk dat hij dit gewoon toegeeft. Blijft altijd ook een gok zo'n transfer, wat mij betreft was de gok te groot, maar daar valt natuurlijk over te twisten.quote:![]()
misschien is dit wel de nieuwe Neymar in de dop.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel sterk dat hij dit gewoon toegeeft. Blijft altijd ook een gok zo'n transfer, wat mij betreft was de gok te groot, maar daar valt natuurlijk over te twisten.
nog te weinig gezien om een oordeel te vellen.
eerst maar eens een seizoen basis.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
*doet traantje wegpinken*quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou gaan lachen als Tete en Riedewald naar PSV gaan.
dit is gewoon heel goed mogelijk...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Denk het niet, maar voor PSV zou het ideaal zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
*doet traantje wegpinken*
dit is gewoon heel goed mogelijk...![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat die naar een hele aardige club gaan en uiteindelijk best boven komen drijven en naar een topclub kunnen. Zeker Tete.quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Kan PSV niet betalen.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zou gaan lachen als Tete en Riedewald naar PSV gaan.![]()
Bij Neymar was het van meet af aan voor iedereen duidelijk dat het een exceptioneel talent was, dat is bij Neres zeker niet het geval.quote:Op woensdag 31 mei 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien is dit wel de nieuwe Neymar in de dop.
nog te weinig gezien om een oordeel te vellen.
eerst maar eens een seizoen basis.
Kan zich zeker nog ontwikkelen natuurlijk. Het zou mij zelf verbazen als hij de Europese subtop haalt, maar dat is meer een gevoel.![]()
Tete is net zo slecht. Beter gewoon een fatsoenlijke back kopenquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:50 schreef Vermecelli het volgende:
Veltman heel snel verkopen en Tete tot 2030 binden.![]()
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe allesbehalve onder de indruk ben van Neres, hij kan wel ballen maar of het nou zo veel geld waard is vraag ik me af. Hoop dat hij volgend seizoen mijn ongelijk bewijst![]()
Dat is dus geen vraag meer, dat is al door overmars beantwoord. Spelers ontwikkelen zich niet lineair dus er is, laten we zeggen, een 10% kans dat hij zich alsnog tot grote hoogten gaat ontwikkelen. Dan is er wmb nog steeds te veel betaald, maar heb je gewoon mazzel gehadquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:05 schreef Heeinz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe allesbehalve onder de indruk ben van Neres, hij kan wel ballen maar of het nou zo veel geld waard is vraag ik me af. Hoop dat hij volgend seizoen mijn ongelijk bewijst![]()
Nee hoor. Beide hebben nog een jaar contract. Als Ajax nee zegt tegen psv houdt het opquote:Op woensdag 31 mei 2017 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
*doet traantje wegpinken*
dit is gewoon heel goed mogelijk...![]()
Niet echt mee eens, stel nou dat hij er drie in had geschoten tegen Manchester dan hadden ze van mij ook wel 20 miljoen voor hem neer mogen leggen. Of iemand een bepaalde transfersom waard is wordt naar mijn mening toch simpelweg bepaald door de prestaties die hij levertquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is dus geen vraag meer, dat is al door overmars beantwoord. Spelers ontwikkelen zich niet lineair dus er is, laten we zeggen, een 10% kans dat hij zich alsnog tot grote hoogten gaat ontwikkelen. Dan is er wmb nog steeds te veel betaald, maar heb je gewoon mazzel gehad![]()
Incorrect, Riedewald ligt tot 2020 vast meen ik.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor. Beide hebben nog een jaar contract. Als Ajax nee zegt tegen psv houdt het op![]()
Ah ja nou mooi. Dan zal er vast geen sprake zijn van een transfer naar psv. Netto heeft ongetwijfeld ook geleerd van Vermeer-casequote:Op woensdag 31 mei 2017 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Incorrect, Riedewald ligt tot 2020 vast meen ik.![]()
Dit al hier voorbij geweest?quote:Ajax-trainer Peter Bosz is verbaasd over de ontwikkeling die Kasper Dolberg dit seizoen heeft doorgemaakt. De coach vertelt bij FOX Sports over de eerste dagen van Dolberg bij de A-selectie, en hoe onzichtbaar hij was.
"Kasper kende ik natuurlijk nog niet en dat is een heel introverte, rustige jongen", zegt Bosz over de eerste trainingsweek met Dolberg. "Een jongen die misschien wel dacht: ik ga achteraan lopen op de training, want als ik vooraan ga lopen denken ze dat ik een uitslover ben. Ik denk dat dat het zou kunnen zijn. Want hij liep inderdaad achteraan. En dat vond ik wel vreemd voor een achttienjarige jongen."
"Op trainingskamp in Oostenrijk kreeg ik iedere dag data door", vervolgt Bosz. "Zat-ie ook steeds bij de onderste. Toen had ik zoiets van: dat is vreemd. Toen heb ik hem bij me geroepen. Heb ik gezegd: Kasper, ik houd ervan om duidelijk te zijn. Ik heb hem verteld dat het me verbaast dat een jongen van achttien jaar constant achteraan loopt en heel vlak traint. Ik zeg: zo heb ik niets aan je. En dan kun je beter naar huis gaan. Dan vind ik het zonde dat je hier op trainingskamp in Oostenrijk erbij bent."
"Daar is hij denk ik wel van geschrokken, want de dag daarna zat hij tot mijn verbazing ineens bij de top", aldus Bosz. "En dat is in mijn ogen wel de manier om je als jongen speler te ontwikkelen. Het interesseert me niet hoeveel hij loopt, maar ik wil wel dat hij het maximale geeft. Dan zie je dat zijn voetbalkwaliteiten er beter uitkomen, dat hij wél voor zijn man, wel los van zijn man komt. Dan komen zijn specifieke kwaliteiten er ook uit. Hij heeft scorend vermogen, schiet het hardst van allemaal, is vast in zijn techniek en is een heel intelligente voetballer. Alleen dat hij zo'n ontwikkeling zou doormaken had ik ook niet verwacht."
Boszgod
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
21 dacht ik zelfsquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Incorrect, Riedewald ligt tot 2020 vast meen ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft Nigel de Jong niet een tijdje rechtsback gespeeld bij Ajaxquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
![]()
Dus een trainer spreekt een speler aan als hij bij de metingen steeds ergens onderaan bungelt?quote:
Mind=blownVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Bij gebrek aan beter inderdaadquote:Op woensdag 31 mei 2017 10:51 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heeft Nigel de Jong niet een tijdje rechtsback gespeeld bij Ajax![]()
Lastig concurreren met Trabelsi(quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter inderdaad![]()
![]()
![]()
) ook wel natuurlij. Kunnen we die anders niet terug uit het kalifaat halen?
![]()
Wat zullen eigenlijk de plannen met Cerny volgend seizoen zijn? Krijgt die nog een kans of wordt die gewoon aan de kant gezet ondanks zijn goede seizoen bij Jong?![]()
![]()
zou weer terug naar zijn pleeg gezin moeten ipv op kamers.quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:59 schreef Dejannn het volgende:
Wat zullen eigenlijk de plannen met Cerny volgend seizoen zijn? Krijgt die nog een kans of wordt die gewoon aan de kant gezet ondanks zijn goede seizoen bij Jong?
wat meer regelmaat en controle.
Hopen dat hij zijn oude vorm en focus weer te pakken krijgt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar gaat het niet zozeer om... Moet ik je dit serieus uitleggen?quote:Op woensdag 31 mei 2017 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus een trainer spreekt een speler aan als hij bij de metingen steeds ergens onderaan bungelt?
Mind=blown
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Hij heeft toch een meer dan prima seizoen gedraaid bij Jong? Of moet hij er daar eerst 25 maken + 30 assists voordat zo'n jongen een kans krijgt? Ik vind dat wel opmerkelijk te zien dat bij Ajax, ongeacht de prestaties bij Jong, over sommige spelers eigenlijk allang een besluit is genomen. Robert Muric was ook zo iemand, deed het absoluut niet onverdienstelijk bij Jong maar een echte kans bij het eerste zat er gewoon niet in.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou weer terug naar zijn pleeg gezin moeten ipv op kamers.
wat meer regelmaat en controle.
Hopen dat hij zijn oude vorm en focus weer te pakken krijgt.
Vraag me sterk af wat er dan precies meer meespeelt, want er zullen geheid redenen zijn waarom ze zulke jongens geen kans te geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2017 11:09:18 ]![]()
Heerenveen of AZ zou leuk voor hem zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind Cerny in alles net niet. Meer een speler voor de Nederlandse subtop.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
om 9:13 al geplaatst hierquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet voor jou. Zeker niet voor jou. Leer eerst maar eens fatsoenlijk om te gaan met mij voordat je me om een verzoek vraagt.quote:![]()
Wátquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Niet voor jou. Zeker niet voor jou. Leer eerst maar eens fatsoenlijk om te gaan met mij voordat je me om een verzoek vraagt.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Cerny is driekwart jaar geblesseerd geweest, en heeft in de kansen die hij dit jaar kreeg in het eerste ook niet heel erg overtuigd. Dat kan overigens prima veroorzaakt zijn door die blessures. Ik denk dat komende zomer zijn laatste kans isquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:09 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hij heeft toch een meer dan prima seizoen gedraaid bij Jong? Of moet hij er daar eerst 25 maken + 30 assists voordat zo'n jongen een kans krijgt? Ik vind dat wel opmerkelijk te zien dat bij Ajax, ongeacht de prestaties bij Jong, over sommige spelers eigenlijk allang een besluit is genomen. Robert Muric was ook zo iemand, deed het absoluut niet onverdienstelijk bij Jong maar een echte kans bij het eerste zat er gewoon niet in.
Vraag me sterk af wat er dan precies meer meespeelt, want er zullen geheid redenen zijn waarom ze zulke jongens geen kans te geven.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tja, dat verwachtingspatroon is gewoon een beetje hoog. Ik heb het gevoel dat men bij Ajax betreft aankopen nog twintig jaar terug zit. 13 miljoen is in de huidige markt relatief weinig voor een speler die te boeken staat als een groot talent.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef Caland het volgende:
Hier hetzelfde stuk maar dan van de bron zelf
https://www.vi.nl/nieuws/(...)l-betaald-voor-neres![]()
Vind het vooral vreemd dat Overmars zoiets zegt. Hij kan best gelijk hebben maar dat hou je lekker intern lijkt me.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Tja, dat verwachtingspatroon is gewoon een beetje hoog. Ik heb het gevoel dat men bij Ajax betreft aankopen nog twintig jaar terug zit. 13 miljoen is in de huidige markt relatief weinig voor een speler die te boeken staat als een groot talent.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik lees dus dat dat is gekomen vanaf dat hij op kamers is gegaan, en niet meer bij zijn pleeg gezin woont.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cerny is driekwart jaar geblesseerd geweest, en heeft in de kansen die hij dit jaar kreeg in het eerste ook niet heel erg overtuigd. Dat kan overigens prima veroorzaakt zijn door die blessures. Ik denk dat komende zomer zijn laatste kans is
losgeslagen kwajongen dus, geen regelmaat, geen zich op uitgaan en soort vrienden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij zal een vraag beantwoord hebben en daar maken ze dan een stukje van, het is pruimentijd.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vooral vreemd dat Overmars zoiets zegt. Hij kan best gelijk hebben maar dat hou je lekker intern lijkt me.![]()
Dat kan ook best meespelen natuurlijk. Blessures hoeven ook niet de enige oorzaak te zijn jaquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik lees dus dat dat is gekomen vanaf dat hij op kamers is gegaan, en niet meer bij zijn pleeg gezin woont.
losgeslagen kwajongen dus, geen regelmaat, geen zich op uitgaan en soort vrienden.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ok, helderquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cerny is driekwart jaar geblesseerd geweest, en heeft in de kansen die hij dit jaar kreeg in het eerste ook niet heel erg overtuigd. Dat kan overigens prima veroorzaakt zijn door die blessures. Ik denk dat komende zomer zijn laatste kans is. Al is het nu ook niet zo alsof hij vijftien wedstrijden echt de kans heeft gekregen. Zo'n Kluivert en Dolberg worden zonder pardon naar het eerste gehaald. Nu pakt dit goed uit, maar hier is natuurlijk geen garantie op.
Ik heb een beetje het idee dat er bij Ajax een soort van schifting wordt gemaakt van spelers waar men vertrouwen in heeft en welke niet. En hoe je ook presteert in Jong, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, van dat gegeven stempel kom je niet zo snel af. Moet bijvoorbeeld ook maar zien dat een Nouri zich in de basis gaat spelen.![]()
Ja, lees nu eens de reacties die er op gegeven worden in dit topic over het onderwerp van mijn linkdump. Er wordt gewoon over gediscussieerd ondanks dat het al eerder is gepost. Maarja, om dat steeds weer te moeten uitleggen vind ik ook weer zo vermoeiendquote:![]()
![]()
Ja dat is ongeveer hoe een interview werkt inderdaad.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal een vraag beantwoord hebben en daar maken ze dan een stukje van, het is pruimentijd.
Maar het is zo apart om die vraag naar waarheid te beantwoorden. Je zet je organisatie te kijk en de speler eigenlijk ook.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
frontpage, niet geklikt.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, lees nu eens de reacties die er op gegeven worden in dit topic over het onderwerp van mijn linkdump. Er wordt gewoon over gediscussieerd ondanks dat het al eerder is gepost. Maarja, om dat steeds weer te moeten uitleggen vind ik ook weer zo vermoeiendFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt. Kluivert heeft zich er gewoon in gespeeld en bij Dolberg was het ook wel zo dat er geen ander alternatief is. Dat is bij Cerny wel iets andersquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ok, helder. Al is het nu ook niet zo alsof hij vijftien wedstrijden echt de kans heeft gekregen. Zo'n Kluivert en Dolberg worden zonder pardon naar het eerste gehaald. Nu pakt dit goed uit, maar hier is natuurlijk geen garantie op.
Ik heb een beetje het idee dat er bij Ajax een soort van schifting wordt gemaakt van spelers waar men vertrouwen in heeft en welke niet. En hoe je ook presteert in Jong, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, van dat gegeven stempel kom je niet zo snel af. Moet bijvoorbeeld ook maar zien dat een Nouri zich in de basis gaat spelen.
Voor een Van de Beek, Bazoer en De Jong werkt Jong Ajax overigens wel weer uitstekend is mijn meningMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Meestal zeg je zoiets pas als een speler kansloos geflopt is en via de achterdeur vertrokken is. Lijkt me voor Neres ook best pijnlijk om te horen zoiets.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal een vraag beantwoord hebben en daar maken ze dan een stukje van, het is pruimentijd.blablablabla![]()
misschien is hij op trainingen ook wel finaal geflopt, alleen nog niet vertrokken omdat contractduur.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Meestal zeg je zoiets pas als een speler kansloos geflopt is en via de achterdeur vertrokken is. Lijkt me voor Neres ook best pijnlijk om te horen zoiets.
weten wij veel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee natuurlijk niet, dan had hij ook nooit gespeeldquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
misschien is hij op trainingen ook wel finaal geflopt, alleen nog niet vertrokken omdat contractduur.
weten wij veel.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: