SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Poulsen zou in deze selectie geen tot weinig minuten in Ajax 1 maken natuurlijk. Hij was allemaal prima vanwege onze waardeloze selectie.Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar Lozano gaat naar Celta de Vigo voor 12M. Dat was dus (transfersom)technisch haalbaar geweest voor Ajax. Helaas.![]()
Ah oke, volgens de verhalen een behoorlijk talent dus in dat opzicht jammer. Twaalf miljoen is op zich wel te doen maar ik verwacht ook weer niet dat dat de standaard gaat wordenquote:Op maandag 29 mei 2017 17:36 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar Lozano gaat naar Celta de Vigo voor 12M. Dat was dus (transfersom)technisch haalbaar geweest voor Ajax. Helaas.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik verwacht dat er eerst iemand (Younes) moet vertrekken voordat er weer zo'n bedrag op tafel komt.quote:Op maandag 29 mei 2017 17:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, volgens de verhalen een behoorlijk talent dus in dat opzicht jammer. Twaalf miljoen is op zich wel te doen maar ik verwacht ook weer niet dat dat de standaard gaat worden![]()
Was niet haalbaar. Verdiende al 3,5 miljoen dollarquote:Op maandag 29 mei 2017 17:36 schreef Ascorbinezuur het volgende:
Ik weet niet of het hier al gemeld is maar Lozano gaat naar Celta de Vigo voor 12M. Dat was dus (transfersom)technisch haalbaar geweest voor Ajax. Helaas.![]()
Lijkt mij ook wel plausibelquote:Op maandag 29 mei 2017 18:19 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er eerst iemand (Younes) moet vertrekken voordat er weer zo'n bedrag op tafel komt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ahaquote:Op maandag 29 mei 2017 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Een opvallend bericht vanuit Turkije. Het Turkse medium Fotospor meldt immers dat Ajax werk maakt van de terugkeer van niemand minder dan Nigel de Jong. De Amsterdammers hopen dat de middenvelder wil terugkeren op het oude nest.
Het is natuurlijk nog maar de vraag hoe betrouwbaar het bericht is, maar volgens het eerdergenoemde medium heeft Ajax zelfs al een bod uitgebracht. De Jong heeft bij de Turkse topclub Galatasaray nog een doorlopend contract, maar zou voor zo'n 2 miljoen euro overgenomen kunnen worden. Dan moet er echter nog een akkoord met De Jong zelf komen...
Bij Galatasaray verdient hij zo'n 2,6 miljoen euro per jaar, maar daar kan Ajax natuurlijk niet aan tippen. De Amsterdammers zouden hem een tweejarig contract hebben aangeboden. Hij zou zo'n 300.000 euro per jaar kunnen verdienen. Of hij zo veel wil inleveren, is niet bekend.
[..]
Ajax wil ook een Ahmadi op het veld hebben.....een vechter.
Ik hoop dat dit niet doorgaat.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aha
Ik hoop dat dit niet doorgaat.
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden![]()
![]()
Kan dit in het Nederlands Nickquote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden![]()
We hebben vooral een overschot aan kutusers die komen trollenquote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden
Verder gaat het wel prima hier eigenlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Doe er wat aan danquote:Op maandag 29 mei 2017 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben vooral een overschot aan kutusers die komen trollen
Verder gaat het wel prima hier eigenlijkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Blij dat we het eens zijn klaas.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Aha
Ik hoop dat dit niet doorgaat.Groot fan van User Wotte![]()
Ik weet niet hoe goed de jong nog is op dit moment. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van hem want in een topelftal heb je gewoon slopers nodig die het spel van de tegenstander ontregelen en de bal kunnen terug veroveren.quote:
Maar het ajax publiek ziet dit soort spelers gewoon niet meer zo graag, Op elke positie gewoon een echte voetballer die alleen maar dribbelen passeren en schieten."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Precies.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed de jong nog is op dit moment. Ik ben altijd gecharmeerd geweest van hem want in een topelftal heb je gewoon slopers nodig die het spel van de tegenstander ontregelen en de bal kunnen terug veroveren.
Maar het ajax publiek ziet dit soort spelers gewoon niet meer zo graag, Op elke positie gewoon een echte voetballer die alleen maar dribbelen passeren en schieten.
Past ook meer bij jullie dan bij Ajax inderdaad. Een ervaren versterking is voor Ajax onhaalbaar. Dan zegt een naam mij niets. Ik geloof niet in clubliefde bij de Jong namelijk.Groot fan van User Wotte![]()
Ik wel, het is wel een echte Amsterdammer.quote:Op maandag 29 mei 2017 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies.
Past ook meer bij jullie dan bij Ajax inderdaad. Een ervaren versterking is voor Ajax onhaalbaar. Dan zegt een naam mij niets. Ik geloof niet in clubliefde bij de Jong namelijk.
Maar verder zie ik Nigel de jong eerder in de verdediging spelen dan op het middenveld.
Soort van Mascherano zeg maar.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Speelde 'vroeger' ook nog wel eens rechtsback.
Roma heeft interesse in Klaassen, net als Lazio, Napoli en Everton. Kom maar door met dat geld.![]()
Is dit serieus?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:12 schreef marp0 het volgende:
[..]
Ik wel, het is wel een echte Amsterdammer.
Maar verder zie ik Nigel de jong eerder in de verdediging spelen dan op het middenveld.
Soort van Mascherano zeg maar.Groot fan van User Wotte![]()
Al was Pietje Puk van fc bal op het dak een echte Amsterdammer moeten wie die ook maar halen zeker. Kom op zeg.Groot fan van User Wotte![]()
Lijkt mij in jouw geval niet onverstandigquote:Op maandag 29 mei 2017 22:58 schreef Tjacka het volgende:
Al was Pietje Puk van fc bal op het dak een echte Amsterdammer moeten wie die ook maar halen zeker. Kom op zeg.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij in jouw geval niet onverstandigGroot fan van User Wotte![]()
Bron: https://www.telesport.nl/(...)t-vizier-op-klaassenquote:AS Roma heeft een oogje op Davy Klaassen. De Ajax-middenvelder staat met stip op één op het lijstje van mogelijke opvolgers van Radja Nainggolan.
De 29-jarige Belg staat in de belangstelling van meerdere clubs in de Premier League. Zodra hij een transfer maakt, willen de Romeinen onmiddellijk zaken doen.
Klaassen heeft echter meer ijzers in het vuur. Het Everton van manager Ronald Koeman wil de Ajax-aanvoerder ook inlijven en ook Lazio Roma en Napoli zien het in de international zitten.
Ajax wacht de ontwikkelingen ondertussen rustig af. De Europa League-finalist, die de 24-jarige Klaassen het liefst in Amsterdam wil houden, verlangt een transfersom van 25 tot 30 miljoen euro voor de zelfopgeleide speler.
Prima vraagprijsOh.![]()
Lolquote:Op maandag 29 mei 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron: https://www.telesport.nl/(...)t-vizier-op-klaassen
Prima vraagprijsgraag op anoniem![]()
Miljoentje of 20-25 uitkomenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron: https://www.telesport.nl/(...)t-vizier-op-klaassen
Prima vraagprijs
Best okeMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op maandag 29 mei 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 27 miljoen voor krijgen
En dan investeren in een leuke buitenspeler en linksback
Groot fan van User Wotte![]()
Zolang Nigel niet gaat denken dat hij iets anders moet doen dan ballen afpakken en aan frenkie of Hakim geven mag hij wel komenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
In mijn ideale wereld blijft Klaassen nog een jaar eigenlijk. En is de enige persoon die we volgend jaar doorselecteren Schöne.Groot fan van User Wotte![]()
Gosens naar atalanta, wat vind je er van hafcfan (je zal het vast al vaker hier hebben gezegd, maar ben toch benieuwd)quote:![]()
Dat is ook het enige wat je tegenwoordig op 6 moet doen bij Ajax.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:31 schreef Catch22- het volgende:
Zolang Nigel niet gaat denken dat hij iets anders moet doen dan ballen afpakken en aan frenkie of Hakim geven mag hij wel komen
Groot fan van User Wotte![]()
Met Younes, Kluivert en Neres heb je toch 3 prima buitenspelers lijkt me.
Zelfs Cerny nog als het moet![]()
Waarvan ik het van minimaal 1 (Kluivert) nog niet geloof dat die een seizoen lang constant een voldoende niveau gaat halen. Als de middelen er zijn, en er is een goede speler voorhanden, gewoon halen natuurlijk. Die eventuele aankoop zou niemand in de weg zittenquote:Op maandag 29 mei 2017 23:56 schreef Brammess het volgende:
Met Younes, Kluivert en Neres heb je toch 3 prima buitenspelers lijkt me.
Zelfs Cerny nog als het moet
Dit alles tenzij Cerny in de voorbereiding zijn oude vorm hervindtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Tussen de 20 en 25 miljoen zou een prima prijs zijn voor Klaassen. Goede speler voor de subtop in een grote competitie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb dat gevoel nog niet echt bij alle andere talenten op Donny van de Beek na. Zou het daarom niet erg vinden om nog een jaar Klaassen bij Ajax te zien.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarvan ik het van minimaal 1 (Kluivert) nog niet geloof dat die een seizoen lang constant een voldoende niveau gaat halen. Als de middelen er zijn, en er is een goede speler voorhanden, gewoon halen natuurlijk. Die eventuele aankoop zou niemand in de weg zitten
Dit alles tenzij Cerny in de voorbereiding zijn oude vorm hervindtGroot fan van User Wotte![]()
Het is ook zeker niet onoverkomelijk als hij blijft ofzo. Maar eigenlijk is dat niet heel erg realistisch denk ikquote:Op dinsdag 30 mei 2017 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel nog niet echt bij alle andere talenten op Donny van de Beek na. Zou het daarom niet erg vinden om nog een jaar Klaassen bij Ajax te zien.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nu nog een fatsoenlijke Nederlandse zin produceren.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:54 schreef nickhguitar het volgende:
Jullie hebben overigens wel veel plaatjes van juichende mensen in jullie OP voor een club die al drie jaar niks worden'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Zou het ideale scenario zijn.quote:Op maandag 29 mei 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon 27 miljoen voor krijgen
En dan investeren in een leuke buitenspeler en linksback
Benieuwd wat er gebeurd op de rechtsback positie.
Misschien ook wat geld gebruiken voor nieuwe contracten![]()
![]()
Sanchez vooral. Genoeg talent op het middenveld.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 08:12 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat wel een lastig verhaal worden om Sanchez en Klaassen te vervangen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: