Lelijke shirts van Nike idd.quote:Op maandag 29 mei 2017 13:53 schreef heywoodu het volgende:
Is de kleurstelling van dat rokje van Bellis een nieuw ontwerp ofzo?
Zag het ook al bij Tomic en volgens mij eerder vandaag ook bij iemand anders, dat blauw met van die rare witte 'vlekken' (in b4 hihi witte vlekken) aan de zijkanten.
Jaquote:Op maandag 29 mei 2017 14:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dubbelt Kiki trouwens ook "gewoon" met Larsson op RG?
Jep dat doet ze.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dubbelt Kiki trouwens ook "gewoon" met Larsson op RG?
1quote:Op maandag 29 mei 2017 14:08 schreef Smoofie het volgende:
Welke zender is kikiii? En is djoko een beetje in vormm
Op zich niet heel gek, want die zenden wel op beide zenders live RG uit en op de Player livestreams van tig banenquote:Op maandag 29 mei 2017 14:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, ik was door de giro ES gewend, dus zat op ES te kijken
quote:K. Bertens loses the point with a double fault
en desondanks toch weer een break voorsprong in de 3e setquote:Op maandag 29 mei 2017 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie dit echt te veel voorbij komen bij de livescore
[..]
Een dubbele zelfs. Gelukkigquote:Op maandag 29 mei 2017 14:14 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
en desondanks toch weer een break voorsprong in de 3e set
Thiemquote:Op maandag 29 mei 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Djoko, wawa of rafa. Op wie zal ik mijn geld zetten?
Rafaquote:Op maandag 29 mei 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Maar zou je haar doen:quote:Op maandag 29 mei 2017 14:44 schreef Jinkx het volgende:
Als Marcella Meskers praat lijkt het alsof ze zelf bijna in slaap valt van haar eigen verhaal. En opeens schrikt ze dan wakker en zegt ze een woord wat meer hardop, om daarna weer rustig in te zakken.
Wawa, natuurlijk. Voor Rafa krijg je niets.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:38 schreef Smoofie het volgende:
Wawa is wel een god. Hopelijk kan jij stunten op wimbledonquote:Op maandag 29 mei 2017 14:48 schreef EP3 het volgende:
[..]
Wawa, natuurlijk. Voor Rafa krijg je niets.
Upset vs Federer in finalequote:Op maandag 29 mei 2017 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wawa is wel een god. Hopelijk kan jij stunten op wimbledon
quote:
Ik weet alleen niet of het verstandig is. Is niet niks zo'n blessure. Je zou zeggen dat het te kort dag is. We gaan het zien.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:00 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..], heeft ze bevestigd op haar instagram
dat kan, maar ze is zelf wel heel positief wat weer wel een goed teken is vind ikquote:Op maandag 29 mei 2017 15:08 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het verstandig is. Is niet niks zo'n blessure. Je zou zeggen dat het te kort dag is. We gaan het zien.
Ja, gaat EP3 meedoen op Wimbledon?quote:Op maandag 29 mei 2017 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ach als Sjarapova het doet, dan kan iedereen het doenquote:
Die had sowieso flink wat mentale probleempjes. Ik kan me nog een wedstrijd tegen Rezaï herinneren.quote:Op maandag 29 mei 2017 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Qua kreunen vond in Larcher de Brito altijd het ergst, die kreunde nog als de tegenstander de bal al lang weer terug had geslagen
Over mentale problemen gesproken. Rezaiquote:Op maandag 29 mei 2017 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die had sowieso flink wat mentale probleempjes. Ik kan me nog een wedstrijd tegen Rezaï herinneren.
Die vent was echt kippig, die Fransman zag het gelijk. Was ook nog eens een cruciaal punt.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook gewoon heel overtuigend wijzen en zogenaamde randjes aanduiden
Bartoli, wat had ik een hekel aan haarquote:Op maandag 29 mei 2017 17:14 schreef TheArt het volgende:
Marion Bartoli is zich weer eens belachelijk aan het maken in haar co-commentaar. Elke keer als Mladenovic een punt verliest dan is ze geblesseerd en bij elk punt dat ze wint dan is ze weer op de goede weg en is ze direct een titelfavoriete. Franse chauvinisten
vlak Mertens niet uit, ik vind haar echt een talentquote:Op maandag 29 mei 2017 16:04 schreef kuil het volgende:
Hogenkamp in de tweede ronde dus tegen Mertens, daar liggen volop kansen voor een 16e overwinning op rij.
Wat een onzin inderdaad, ze moet er echt om gaan knokken i.p.v. zo te gaan zaniken bij de umpire.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:37 schreef Szura het volgende:
Mladenovic 3 minuten op de baan in discussie met de umpire over een call, belachelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Dat de umpire überhaupt in discussie ging. Belachelijk. En dan idd nog 3 minuten lang ook.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:37 schreef Szura het volgende:
Mladenovic 3 minuten op de baan in discussie met de umpire over een call, belachelijk.
quote:Op maandag 29 mei 2017 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat een onzin inderdaad, ze moet er echt om gaan knokken i.p.v. zo te gaan zaniken bij de umpire.
Mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een plork joh, kijk dat gebit ook.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Marc had daar waarschijnlijk helemaal niet naar gekeken.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Mooi?
Wat een plork joh, kijk dat gebit ook.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170526_02899525quote:Française Mladenovic: “Ik ben dé te kloppen vrouw op Roland Garros”
Sinds ik die uitspraak las, hoopte ik al dat ze zo snel mogelijk zou verliezen.quote:Op maandag 29 mei 2017 18:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170526_02899525
Heerlijk.quote:
Denk het wel, supergatalenteerd uiteraard, maar het gebrek aan ervaring breekt hem wel op denk ik.quote:
Ja, da's Spaans.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beloof niks. Maar ik ga zeker m'n best doen.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo mooiquote:Op maandag 29 mei 2017 22:05 schreef Federer-fan het volgende:
Hadden jullie dit punt allemaal gezien? Toppertje.![]()
Ik vind dit anders een best aardig potjequote:Op dinsdag 30 mei 2017 11:50 schreef TheArt het volgende:
Wedstrijden van Kyrgios zijn zelden leuk, tenzij ie weer eens gek gaat doen.
solliciteren@nos.nlquote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:00 schreef Parelhoofd het volgende:
Ik weet niet wat het is maar zit nu kyrgios kohlschreiber te kijken maar ik vind het beeld niet echt duidelijk. Tv is full HD en doet het goed maar heb moeite om de lijnen te zien
En waarom is er bij de staatsomroep niemand die goed inhoudelijk commentaar kan geven??????
Heb je wel een full hd zender?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:00 schreef Parelhoofd het volgende:
Ik weet niet wat het is maar zit nu kyrgios kohlschreiber te kijken maar ik vind het beeld niet echt duidelijk. Tv is full HD en doet het goed maar heb moeite om de lijnen te zien
En waarom is er bij de staatsomroep niemand die goed inhoudelijk commentaar kan geven??????
2-0 voor in tiebreak en dan 7 punten op rij verliezenquote:Op dinsdag 30 mei 2017 12:43 schreef Szura het volgende:
Bedankt Konta, nu moeten we langer wachten op Zverev en Verdasco.
Daar kun je het beste maar niet teveel kennis over hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 13:27 schreef Tagliano het volgende:
Oh, dit is de nummer 7
Tot zover mijn kennis over vrouwentennis
Niks aan het handje, nothing to see here... Never in doubt!quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Klizan
Probeer anders een koprol te maken.
Klizantwitter:Nastra_ twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 14:41:33Klizan. 😭😭😭 https://t.co/TvBSo0YzUJ reageer retweet
Ik zie niet wat die doet tijdens de herhaling.. Die andere is opeens wel erg boosquote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:46 schreef TheArt het volgende:
Klizantwitter:Nastra_ twitterde op dinsdag 30-05-2017 om 14:41:33Klizan. 😭😭😭 https://t.co/TvBSo0YzUJ reageer retweet
![]()
![]()
Hij wint vorige week gewoon wel ff Rome Masters hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Pff Zverev, is dat geen gravel speler? Vond hem op de Aus. open erg sterk.
Tegen Fransen en hun publiek is alles geoorloofd.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 14:46 schreef TheArt het volgende:
![]()
![]()
Wawa klaarquote:Op dinsdag 30 mei 2017 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wawa (3-0 winst), Murray en natuurlijk Rojer!
Halep sowiezo als laatste partij van vandaagquote:
Het begint leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:30 schreef XL het volgende:
Court Suzanne Lenglen SVP
Brown - Monfils... dat wordt genieten
maar hij is wel al 32....quote:Op dinsdag 30 mei 2017 16:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
Dustin Brown vind ik wel een groot talent, die komt toch ook best ver in aardig wat toernooien
Het is gewoon een tennisclown. Vermakelijk om naar te kijken en levensgevaarlijk op gras.quote:
geweldig is datquote:
Genot! Vies wijfquote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:44 schreef Norrage het volgende:
Bouchard was al twijfel dat ze meedeed, lekker geblesseerd....
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:44 schreef Norrage het volgende:
Bouchard was al twijfel dat ze meedeed, lekker geblesseerd....
Dit dus, mooie vrouw.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Duveldrinker het volgende:
Bouchard is ten minste nog een lekker wijf, enige rede om dat saaie vrouwen tennis te kijken.
Is gewoon typisch Canadese zelfverzekerdheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geweldig is dat, ik vind die Bouchard echt zo arrogant overkomen of ben ik de enige die dat vind
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geweldig is dat, ik vind die Bouchard echt zo arrogant overkomen of ben ik de enige die dat vind
lijkt mij niet, want ik vind vele andere Canadezen leukquote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is gewoon typisch Canadese zelfverzekerdheid.
Nee, vreselijk. Ik vond ook dit vrij arrogant.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 17:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ja maar kijk die Roemeense dan...daar wil je met een stok nog niet tegen aan porren.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, vreselijk. Ik vond ook dit vrij arrogant:
dit gedrag bedoel ik jaquote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook. Dit ook bijvoorbeeld:
Ze praat als een soort CNN-presentatrice. Ze komt over alsof ze 40 is.
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)aggeefster~af14341e/.!!!!
Als het je alleen te doen is om de lekkere wijven zijn er echt wel betere opties dan het vrouwentennis volgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 18:15 schreef Duveldrinker het volgende:
Bouchard is ten minste nog een lekker wijf, enige rede om dat saaie vrouwen tennis te kijken.
Tsonga, Monfils, Simon, Gasquet, Pouille.. Zoveel goede Franse spelers en gewoon niemand die constant is he..quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:33 schreef H.Vviv het volgende:
Tsonga een set en een break achter tegen Olivo: 5-7 1-2
Monteiro was wel een veiligere keuze jaquote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:19 schreef lytsewiete het volgende:
Er zijn kneuzen die hem hebben bij het xl-spel.😣
Klizanquote:Op dinsdag 30 mei 2017 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Monteiro was wel een veiligere keuze ja
Vaak hetzelfde profiel: technisch goed maar mentaal zeer zwak.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tsonga, Monfils, Simon, Gasquet, Pouille.. Zoveel goede Franse spelers en gewoon niemand die constant is he..
Paar posts eerder, maar geeft niet, kunnen we dubbel lolleren.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:43 schreef Columbiafan het volgende:
Dit al gemeld? http://sporza.be/cm/sporza/tennis/Roland_Garros/1.2992963
Oooh, dom van me. Blijft wel een ontzettende lul natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paar posts eerder, maar geeft niet, kunnen we dubbel lolleren.
Los is het lidwoord voor mannelijke meervoudsvormen. Nadal is geen meervoud.quote:
zoals Thierry Baudet zegt: als ze nee zeggen bedoelen ze ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)aggeefster~af14341e/.!!!!
Nja ze zijn constant wisselvalligquote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tsonga, Monfils, Simon, Gasquet, Pouille.. Zoveel goede Franse spelers en gewoon niemand die constant is he..
Wawa.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:06 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is de favoriet dit toernooi volgens de bookies? Ik zie eigenlijk Nadal, Djokovic, Thiem als kanshebbers. Of vergeet ik nog iemand? Djoko zal m wel pakken.
Wawrinka zou ik er zeker bij zetten, boven Thiem nog.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:06 schreef GwaiLow het volgende:
Wie is de favoriet dit toernooi volgens de bookies? Ik zie eigenlijk Nadal, Djokovic, Thiem als kanshebbers. Of vergeet ik nog iemand? Djoko zal m wel pakken.
Treurig dat ze niet gewoon voor Koolhof/Middelkoop kiezen eigenlijk, Nederlandse deelname > nummer 10 van de plaatsing.quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Venus Williams bij NOS
Wawa moet je nooit uitvlakken maar heeft geen goed gravelseizoen gehad. Genève wel gewonnen maar geen noemenswaardige tegenstanders
MINDER!!!! MINDER!!! MINDER!!!quote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef truedestiny het volgende:
Meer of minder dan 8 games voor Haase? Enige positieve wat ik kan bedenken is dat Nadal af en toe te breaken is.
Wellicht niet op TV baanquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Treurig dat ze niet gewoon voor Koolhof/Middelkoop kiezen eigenlijk, Nederlandse deelname > nummer 10 van de plaatsing.
Haase gaat Nadal helemaal de baan af schroeienquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef truedestiny het volgende:
Meer of minder dan 8 games voor Haase? Enige positieve wat ik kan bedenken is dat Nadal af en toe te breaken is.
Ik weet niet of er een verschil is tussen een TV-baan en een baan met camera's (denk het nietquote:
ik verwacht 1 bagelquote:Op woensdag 31 mei 2017 11:23 schreef truedestiny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |