abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 mei 2017 @ 08:44:50 #1
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171293591
Vorige week zag ik op de site van Coolblue een product staan, waarbij ook een zgn. tweedekansje werd aangeboden. Dat is dan een teruggestuurd product dus de verpakking is geopend maar verder krijg je wel garantie.

Dus ik bestel er eentje en reken af. Ik zie echter dat er na afrekenen nog een tweedekansje is van datzelfde product. Ik plaats nog een bestelling.

Dus vorige week krijg ik de eerste bestelling. Gisteren dacht ik, waar blijft die tweede bestelling eigenlijk? Ik kan de order wel vinden in m'n ordergeschiedenis op Coolblue maar de order zelf is leeg!

Als ik mail met klantenservice, geeft men aan dat er in het magazijn het tweedekansje toch niet is gevonden. Men heeft de order stilzwijgend ongedaan gemaakt en het geld al teruggestort. Excuses!

Dit doet toch een beetje vreemd aan. Als ik iets bestel en ook betaal, dan mag ik toch verwachten dat de koop is gesloten? Klantenservice zegt: "Helaas was het product niet vindbaar en daarom was het niet mogelijk om hem aan je te verkopen".

Maar je hebt hem toch al verkocht aan mij? Of zie ik iets over het hoofd?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:01:04 #2
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171293751
als het er niet is dan is het er niet?
pi_171293778
Maar als ze het nu niet hebben.. wat stel je dan voor TS?
Make my day!
pi_171293802
Als ze niet zouden leveren en het geld houden zou je ook niet blij zijn vermoed ik.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:07:49 #5
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171293817
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:04 schreef agter het volgende:
Maar als ze het nu niet hebben.. wat stel je dan voor TS?
Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171293836
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Oké, hoe was je rondleiding door het magazijn?
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 09:12:03 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171293864
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:09 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oké, hoe was je rondleiding door het magazijn?
:D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171293867
https://www.coolblue.nl/algemenevoorwaarden

Een beetje joviaal opgesteld, maar de tekst die je zoekt staat bij artikel 13, lid 3
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171293875
Hebben ze hetzelfde product nieuw? Je zou kunnen vragen of ze dan die willen leveren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:15:15 #10
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171293915
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:13 schreef Ridocar het volgende:
Hebben ze hetzelfde product nieuw? Je zou kunnen vragen of ze dan die willen leveren.
Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171293936
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:20:59 #12
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171293991
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
Ik heb nu twee keer een tweedekansje besteld. Maar beide zijn heel snel teruggestuurd en ik probeer het nu ook niet meer. Als CB zegt dat iets lichtbeschadigd is dan verwacht ik een lichte beschadiging en geen gehavend product.
Tot nooit .......
pi_171293998
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:07 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ze hebben het product natuurlijk wel. Sterker nog, ze hebben hele pallets van dat spul. Echter ze willen niet leveren tegen die prijs.
precies hetzelfde product?

En als jij nieuw bestelt, en ze leveren een tweedehandsje, vind je dat dan ook hetzelfde product?
Make my day!
pi_171294020
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:21 schreef agter het volgende:

[..]

precies hetzelfde product?

En als jij nieuw bestelt, en ze leveren een tweedehandsje, vind je dat dan ook hetzelfde product?
Nee dan natuurlijk niet, maar andersom wel, dan komt de gierige Nederlander in mensen boven.
pi_171294063
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_171294070
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:15 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Yep, hebben ze. Dat zou ik kunnen vragen ja, echter ik wilde hier even checken of dit redelijk is.
Ik zou het wel redelijk vinden. Coolblie heeft een fout gemaakt op haar site, en door alleen te stellen dat er geen produkt aanwezig is terwijl het magazijn wel vol staat met ongeopende dozen vind ik een sterk staaltje bureaucratie. laat ze maar een nieuw produkt leveren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:26:25 #17
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171294079
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:
Niet van het 'tweedekansje' wat jij wilde bestellen, en daar zit nou net het verschil vermoed ik.
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171294085
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje :+
_O-
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:28:41 #19
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171294117
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Hallmark het volgende:
Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
uitendelijk is alles natuurlijk 'zolang de voorraad strekt'.
Tot nooit .......
pi_171294134
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Precies, en dat komt toch wat gek op mij over. Dan zou een webwinkel altijd kunnen ontbinden, namelijk op basis van "we willen niet leveren voor die prijs die we aangaven".
Nee, dat zit toch wel anders. Maar omdat het in dit geval om een afgeprijsd artikel gaat gelden daar iets andere regels voor. Was laatst nog een topic over van Zargon bv.
pi_171294176
quote:
10s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:25 schreef tombolafan het volgende:

[..]

bestel een nieuwe en stuur die terug, dan hebben ze weer een tweedekansje :+
:D
pi_171294289
Wees blij dat ze het geld terug hebben gestort. Ze hadden ook kunnen zeggen: u heeft niks besteld meneer. (Dat zou Coolblue overigens nooit doen.) Maar als iets er niet is, dan kunnen ze het moeilijk naar je opsturen. Bestellingen zijn mijn inziens altijd onder voorbehoud van eventuele fouten.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:40:27 #23
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171294320
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:38 schreef Krollie het volgende:
Ze hadden ook kunnen zeggen: u heeft niks besteld meneer.
Ehm nee? Er is betaald dus is er bewijs dat er in ieder geval iets besteld is. Anders kun je niet betalen.
And so is the past
  maandag 29 mei 2017 @ 09:48:27 #24
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171294483
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Nee, dat zit toch wel anders. Maar omdat het in dit geval om een afgeprijsd artikel gaat gelden daar iets andere regels voor. Was laatst nog een topic over van Zargon bv.
Ah ja, dit topic.

Het is inderdaad een beetje vergelijkbaar. De koop is gesloten maar de verkoopprijs is lager dan men eigenlijk wil.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_171294485
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:40 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ehm nee? Er is betaald dus is er bewijs dat er in ieder geval iets besteld is. Anders kun je niet betalen.
Het was een lege order, dan kunnen ze zeggen: foutje. Maar dat doet Coolblue niet, ze storten netjes het geld terug.
pi_171294521
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:48 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ah ja, dit topic.

Het is inderdaad een beetje vergelijkbaar. De koop is gesloten maar de verkoopprijs is lager dan men eigenlijk wil.
Nou ja, dat is net het verschil. Bij bol wilden ze echt van de koop af omdat het 'te goedkoop' was verkocht. Hier kocht jij een afgeprijsd artikel wat niet meer voorradig bleek te zijn. Ik denk dat JUIST omdat het een afgeprijsd artikel is men zich wél kan beroepen op een vergissing en met geld terug de boel is afgedaan.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:51:59 #27
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171294543
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:48 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ah ja, dit topic.

Het is inderdaad een beetje vergelijkbaar. De koop is gesloten maar de verkoopprijs is lager dan men eigenlijk wil.
Ik vind het helemaal niet vergelijkbaar. Het geval van CB wilde het product waarschijnlijk dolgraag voor de prijs verkopen. Alleen het product is er niet meer. Niet kunnen vinden, misschien een dag eerder aan een ander verkocht en de voorraad niet bijgewerkt. Producten, en zeker met Krasjes en deukjes zijn natuurlijk altijd zolang de voorraad strekt.

Wat er niet is kan je niet verkopen. Ook niet voor een lagere prijs.
Tot nooit .......
  Moderator maandag 29 mei 2017 @ 09:55:59 #28
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171294636
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:51 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet vergelijkbaar. Het geval van CB wilde het product waarschijnlijk dolgraag voor de prijs verkopen. Alleen het product is er niet meer. Niet kunnen vinden, misschien een dag eerder aan een ander verkocht en de voorraad niet bijgewerkt. Producten, en zeker met Krasjes en deukjes zijn natuurlijk altijd zolang de voorraad strekt.

Wat er niet is kan je niet verkopen. Ook niet voor een lagere prijs.
Dit. Daarbij, waar hebben we het over? Ik zie op CB ook vaak die tweedekansjes voorbij komen, maar die zijn echt nauwelijks goedkoper dan nieuw, dus ik vraag me dan af waarom je dan uberhaupt voor een tweedekansje zou gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171294790
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. Daarbij, waar hebben we het over? Ik zie op CB ook vaak die tweedekansjes voorbij komen, maar die zijn echt nauwelijks goedkoper dan nieuw, dus ik vraag me dan af waarom je dan uberhaupt voor een tweedekansje zou gaan.
Omdat men zuunig is. Dat is ook de hele reden van dit topic, TS wil weten of hij nu een nieuwe kan 'eisen' voor de prijs van een tweedekansje.
pi_171294819
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:02 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Omdat men zuunig is. Dat is ook de hele reden van dit topic, TS wil weten of hij nu een nieuwe kan 'eisen' voor de prijs van een tweedekansje.
Eisen kan altijd.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_171294873
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Eisen kan altijd.
Ja, hij kan ook eisen dat hij een schadevergoeding van ¤5,000 krijgt, maarja.... :+
pi_171295000
quote:
2s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:06 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, hij kan ook eisen dat hij een schadevergoeding van ¤5,000 krijgt, maarja.... :+
Sure.
Maar ik had persoonlijk, zeker van Coolblue wel verwacht, aangezien ze zo pronken met hun service, dat ze ts gewoon een nieuwe leveren voor de prijs van het tweedekansje.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_171295098
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Sure.
Maar ik had persoonlijk, zeker van Coolblue wel verwacht, aangezien ze zo pronken met hun service, dat ze ts gewoon een nieuwe leveren voor de prijs van het tweedekansje.
Zolang we niet weten om welk artikel het gaat, kunnen we niet vaststellen of er nog nieuwe exemplaren bij CoolBlue op voorraad zijn ;)

Heb overigens vorige maand voor het eerst wat besteld bij CoolBlue (nieuwe Miele wasmachine) en dat werd netjes aangesloten, op werking getest, uitleg gegeven en gevraagd of ik tevreden was. Ook het tijdslot van de bezorging werd steeds nauwkeuriger, kreeg 30 minuten vantevoren een belletje, etc.

Wat dat betreft is de uitvoering wel perfect en boven verwachting.
pi_171295120
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Sure.
Maar ik had persoonlijk, zeker van Coolblue wel verwacht, aangezien ze zo pronken met hun service, dat ze ts gewoon een nieuwe leveren voor de prijs van het tweedekansje.
Mwah, ik ben altijd zeer te spreken over hun service. Een cadeaubonnetje van 5 of 10 euro had leuk geweest, maar ik zie niet in waarom ze bij zo'n 'buitenkansje' hij dusdanig gecompenseerd dient te worden.
pi_171295134
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zolang we niet weten om welk artikel het gaat, kunnen we niet vaststellen of er nog nieuwe exemplaren bij CoolBlue op voorraad zijn ;)
TS zegt van wel

quote:
Heb overigens vorige maand voor het eerst wat besteld bij CoolBlue (nieuwe Miele wasmachine) en dat werd netjes aangesloten, op werking getest, uitleg gegeven en gevraagd of ik tevreden was.
Wat dat betreft is de uitvoering wel perfect.
Ik heb ook niks te klagen over hun service hoor.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_171295989
Als het goed is gaat het erom of er een wilsovereenkomst tot koop / verkoop tot stand gekomen is.

Zoals ik het nu kan beoordelen was er sprake van een wilsovereenkomst tussen Coolblue en TS om "2de kansje Product A" te verkopen / kopen voor bedrag Y.

Daar "2de kansje Product A" helaas niet meer aanwezig kan Coolblue mijn inziens de verkoop annuleren, ze kunnen immers niet leveren wat er aangeboden is en er is voor zover ik kan beoordelen ook nooit sprake geweest van een wilsovereenkomst om "Product A" (nieuw product, zonder toevoeging 2de kansje) te verkopen voor bedrag Y. Waardoor TS zich daar mijn inziens niet op kan beroepen. Wel was het netjes geweest als Coolblue TS op de hoogte had gebracht in plaats van zonder mededeling de koop te annuleren.

Voor zover ik kan beoordelen was het anders geweest wanneer Coolblue "Product A" had geadverteerd voor Prijs Y terwijl dit prijs Z had moeten zijn, in plaats van "2de Kansje Product A", dan had Coolblue namelijk alleen annuleren wanneer er duidelijk aantoonbaar sprake geweest zou zijn van een prijsfout (denk aan een TV van ¤999.99 voor ¤99.99).
  maandag 29 mei 2017 @ 11:04:43 #37
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171296171
Het lijkt mij, dat als TS nou spijkers met koppen wil slaan, hij even met CoolBlue zélf contact op moet nemen.
Kan via telefoon, whatsapp, chat-app op site. CoolBlue is écht zo moeilijk niet hoor. Tenzij er gewoon iets niet is, wat dus ook niet verkocht kan worden.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  maandag 29 mei 2017 @ 11:16:12 #38
180174 Diemux
People vs Me
pi_171296356
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:57 schreef Dennism het volgende:
Als het goed is gaat het erom of er een wilsovereenkomst tot koop / verkoop tot stand gekomen is.

Zoals ik het nu kan beoordelen was er sprake van een wilsovereenkomst tussen Coolblue en TS om "2de kansje Product A" te verkopen / kopen voor bedrag Y.

Daar "2de kansje Product A" helaas niet meer aanwezig kan Coolblue mijn inziens de verkoop annuleren, ze kunnen immers niet leveren wat er aangeboden is en er is voor zover ik kan beoordelen ook nooit sprake geweest van een wilsovereenkomst om "Product A" (nieuw product, zonder toevoeging 2de kansje) te verkopen voor bedrag Y. Waardoor TS zich daar mijn inziens niet op kan beroepen. Wel was het netjes geweest als Coolblue TS op de hoogte had gebracht in plaats van zonder mededeling de koop te annuleren.

Voor zover ik kan beoordelen was het anders geweest wanneer Coolblue "Product A" had geadverteerd voor Prijs Y terwijl dit prijs Z had moeten zijn, in plaats van "2de Kansje Product A", dan had Coolblue namelijk alleen annuleren wanneer er duidelijk aantoonbaar sprake geweest zou zijn van een prijsfout (denk aan een TV van ¤999.99 voor ¤99.99).
TS, dit is volgens mij de beste juridische uitleg.

quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:04 schreef knokkels het volgende:
Het lijkt mij, dat als TS nou spijkers met koppen wil slaan, hij even met CoolBlue zélf contact op moet nemen.
Kan via telefoon, whatsapp, chat-app op site. CoolBlue is écht zo moeilijk niet hoor. Tenzij er gewoon iets niet is, wat dus ook niet verkocht kan worden.
En dit is de praktische oplossing.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:27:12 #39
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_171296571
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:06 schreef MaGNeT het volgende:
Als ze niet zouden leveren en het geld houden zou je ook niet blij zijn vermoed ik.
Als ze het aanbieden en de koop is tot stand gekomen, dan zullen ze moeten leveren? Dan maar een nieuwe voor de prijs van een tweedekansje?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  maandag 29 mei 2017 @ 11:39:48 #40
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_171296766
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:27 schreef Beelzebufo het volgende:
Als ze het aanbieden en de koop is tot stand gekomen
Bij een kraskoopje is er maar 1. Dus dus die kan makkelijk in het weekend verkocht zijn en dat de site nog moest bijgewerkt. Misschien was die al verkocht aan iemand maar ten tijde van de bestelling van TS nog niet betaald en inmiddels wel.

Wat een drukt om een artikel dat niet op voorraad is zeg.
Tot nooit .......
  maandag 29 mei 2017 @ 12:17:21 #41
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171297514
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:57 schreef Dennism het volgende:
Daar "2de kansje Product A" helaas niet meer aanwezig kan Coolblue mijn inziens de verkoop annuleren, ze kunnen immers niet leveren wat er aangeboden is
quote:
en er is voor zover ik kan beoordelen ook nooit sprake geweest van een wilsovereenkomst om "Product A" (nieuw product, zonder toevoeging 2de kansje) te verkopen voor bedrag Y.
Kan ik dan in z'n algemeenheid zeggen: alhoewel er een koopovereenkomst is gesloten, ontbind ik die. Want ik heb een vergissing gemaakt bij het aanbieden van dit artikel.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 29 mei 2017 @ 12:17:36 #42
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171297522
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:04 schreef knokkels het volgende:
Het lijkt mij, dat als TS nou spijkers met koppen wil slaan, hij even met CoolBlue zélf contact op moet nemen.
Dat heb ik uiteraard als eerste gedaan. Eerste antwoord: "Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat het tweedekans product uit je bestelling uiteindelijk niet vindbaar bleek te zijn in ons magazijn."

Toen ik vroeg of ze dus eenzijdig en zonder communicatie de koopovereenkomst verbreken, krijg ik als antwoord: "Helaas was de Apple Magic Trackpad 2 niet vindbaar en daarom was het niet mogelijk om hem aan je te verkopen"
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 29 mei 2017 @ 12:19:43 #43
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171297575
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:17 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Dat heb ik uiteraard als eerste gedaan. Eerste antwoord: "Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat het tweedekans product uit je bestelling uiteindelijk niet vindbaar bleek te zijn in ons magazijn."

Toen ik vroeg of ze dus eenzijdig en zonder communicatie de koopovereenkomst verbreken, krijg ik als antwoord: "Helaas was de Apple Magic Trackpad 2 niet vindbaar en daarom was het niet mogelijk om hem aan je te verkopen"

Dus......... wat is het punt van je topic dan :?
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  maandag 29 mei 2017 @ 12:34:44 #44
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_171297914
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:19 schreef knokkels het volgende:

[..]

Dus......... wat is het punt van je topic dan :?
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:17 schreef Hallmark het volgende:
Kan ik dan in z'n algemeenheid zeggen: alhoewel er een koopovereenkomst is gesloten, ontbind ik die. Want ik heb een vergissing gemaakt bij het aanbieden van dit artikel.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 29 mei 2017 @ 12:36:15 #45
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171297951
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:34 schreef Hallmark het volgende:

[..]

[..]

Als er niets te (ver)kopen is, en het al gefixt is....
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  maandag 29 mei 2017 @ 12:39:28 #46
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_171298019
Dit topic komt heel gierig over. Problematisch voor de mensheid.
wooblabalurg
  maandag 29 mei 2017 @ 12:43:08 #47
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_171298090
Waarom wilde je 2x hetzelfde product trouwens? Omdat het goedkoper was?

2x een goedkoper produkt blijft altijd duurder dan 1x een goedkoper produkt hoor. Echt. No rocketscience there.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_171298092
Artikel niet leverbaar en dus geld terug.

Netjes opgelost en verder valt er dan ook helemaal niets te eisen.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  maandag 29 mei 2017 @ 12:43:18 #49
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171298094
Zover ik weet, als je iets verkoopt ben je verplicht het te leveren.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171298137
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Zover ik weet, als je iets verkoopt ben je verplicht het te leveren.
Oké, neem een laptop als voorbeeld: webshop wil het bestellen bij leverandier, model blijkt ineens "end of life", is uitverkocht, komt niet meer.

En nu? Webshop kan nog een ander model aanraden maar als de klant die niet wil?

Als je niet kan leveren, geld terug.
Dat heeft CoolBlue gedaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')