Van mij mag het, jullie zijnquote:Op zondag 28 mei 2017 20:10 schreef Malteser het volgende:
Zijn alleen peuters met mama's en papa's welkom? Of zou ik met mijn dreumes van ruim 20 maanden ook aan mogen sluiten?
Moet wel iedereen Facebook hebbenquote:Op zondag 28 mei 2017 20:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stem voor een stemoptie via Facebook. Dat is veel overzichtelijker
dus 14 juni gaat soberso niet door dan?quote:Op zondag 28 mei 2017 20:15 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Van mij mag het, jullie zijn
Exode, ik kan niet kopiėren en plakken, maar ik kan alle data. We zijn dan op vakantie in Noord-Holland dus dat kan prima!
Mensen zonder Facebook kunnen zich anders hier melden. Moet in de communicatie alleen erop gelet worden dat zij pm krijgen oidquote:Op zondag 28 mei 2017 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
True. Ik vind dit alleen altijd zo teringchaotischmaar ik zal m'n duit even in het zakje doen:
Zaterdag 10 juni Exode, _NIKKI_, SQ
zondag 11 juni Exode, _NIKKI_, SQ
woensdag 14 juni Exode, Chanty, SQ
zaterdag 17 juni Exode, Chanty, _NIKKI_ (tot max 15.00 uur)
zondag 18 juni Exode, Chanty, _NIKKI, SQ
woensdag 21 juni Exode, SQ
zaterdag 1 juli Exode, Chanty, _NIKKI_ (tot max 15.00 uur), SQ
zondag 2 juli Exode, Chanty, _NIKKI_, SQ
Zouden wij ook mee mogen? Het lijkt ons supertof om jullie legendarische Foksters en jullie legendarische kinderen te ontmoetenquote:Op zondag 28 mei 2017 20:10 schreef Malteser het volgende:
Zijn alleen peuters met mama's en papa's welkom? Of zou ik met mijn dreumes van ruim 20 maanden ook aan mogen sluiten?
Voor mij dan even hier: wij kunnen alle data, behalve 2 juli.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:34 schreef exode het volgende:
OP aangepast en Facebook groep aangemaakt https://www.facebook.com/groups/422110751477827/
Ik kan daar stem optie doen, is dat voor iedereen handiger en overzichtelijker?![]()
Zet je hier je beschikbaarheid neer en ik houd je wel op de hoogtequote:
Nu doet de link het dus niet meerquote:Op zondag 28 mei 2017 20:34 schreef exode het volgende:
OP aangepast en Facebook groep aangemaakt https://www.facebook.com/groups/422110751477827/
Ik kan daar stem optie doen, is dat voor iedereen handiger en overzichtelijker?![]()
Oh nee dan zijn we nog niet op vakantie. Ik keek een week ernaast. 14 juni gaat doorquote:Op zondag 28 mei 2017 20:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus 14 juni gaat soberso niet door dan?
Dichtstbijzijnde station een optie? Mijn stationwagon kan drie kinderen op de achterbank kwijt en een volwassene op de passagiersstoel.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:58 schreef Crumpette het volgende:
Ik vind het leuk enzo maar die camping is voor mij niet bereikbaar, tenzij iemand nog 3 plekken in haar auto over heeft inclusief plek voor 2 zitjes?dus ik denk dat ik moet afhaken.
Oh, dat weet ik nog, jammer was dat. Zou je vriend niet uitkijken naar een dagje alleen gamen/aan de auto sleutelen/lummelen oid?quote:Op zondag 28 mei 2017 21:39 schreef Hupje het volgende:
Lijkt me leuk, een meet. Maar 1. best een eindje weg, en 2. mijn vriend vindt het niks (en daar heb ik me de vorige meet door laten weerhouden). En ik heb ook geen FB.
Nou, als Loj en Phaidra hun oudsten ook meenemen dan zijn er sws al wat leeftijdsgenootjesquote:Op zondag 28 mei 2017 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Vinden jullie kleuters het leuk met de peuters? Mij maakt het verder niet uit hoor!
Skittles? Iets voor jou?quote:Op zondag 28 mei 2017 21:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heeft er niemand een paar leuke tieners als babysitters in de aanbieding?
tuurlijk niet. Waar moeten de peuters anders hun zandvingers in steken?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Babies zijn geen bezwaar toch? Ik moet de mijne wel meenemen want bv en zulks
Dan krijg je 20 peutermeisjes die 'baby' roepend eromheen komen staanquote:Op zondag 28 mei 2017 22:01 schreef Fazzoletti het volgende:
Babies zijn geen bezwaar toch? Ik moet de mijne wel meenemen want bv en zulks
Ja. Graagquote:Op zondag 28 mei 2017 22:06 schreef Loj het volgende:
[..]
Kyara is toegevoegd en als ik Ow meeneem
Toevoegen?
Man prima, maar ik zou peuter thuislatenquote:Op zondag 28 mei 2017 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
ben ik weer, ik kom dan ws met man en kind, is dat ok?
quote:Op zondag 28 mei 2017 22:22 schreef LuDann het volgende:
Mag ik ook in de fb groep? Misschien dat wij een last-minute aanhaak doen dan.
Ja dit, wil iemand me toevoegen? Want dichtbij en leuk en kleuter en dreumes is gemiddeld een peuter he?quote:Op zondag 28 mei 2017 22:22 schreef LuDann het volgende:
Mag ik ook in de fb groep? Misschien dat wij een last-minute aanhaak doen dan.
Gezellig.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja dit, wil iemand me toevoegen? Want dichtbij en leuk en kleuter en dreumes is gemiddeld een peuter he?
Ik zie het helemaal voor mequote:Op zondag 28 mei 2017 22:25 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik stem voor een grote paal in de grond en alle kinderen aan een touw eraan. Hoe ouder ze zijn, hoe langer het touw
Ik! Ik kan 10 juni en 1 en 2 juli. Maar dus met een grote onder voorbehoud.quote:Op maandag 29 mei 2017 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Goed idee rady. Wie heeft de Facebooklijst niét ingevuld behalve Franny?
Wil je mij ook nog even toevoegen?quote:Op maandag 29 mei 2017 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb Ferrari en Crumpette toegevoegd. Kazy heb ik niet als fb vriend.
Kursor heeft ook geen Facebook en evt wel interesse maar doet een sjaak aanhaak als het lukt (appte ze)quote:Op maandag 29 mei 2017 13:18 schreef exode het volgende:
Ok dus de Facebook data invullijst moet alleen aangevuld worden met Franny en Hupje?
Dat is wel het plan iddquote:Op zondag 28 mei 2017 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Nou, als Loj en Phaidra hun oudsten ook meenemen dan zijn er sws al wat leeftijdsgenootjes
quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:11 schreef exode het volgende:
Mijn zwager zat bij onze vouwwagen dus ik vroeg 'heb je er niets van gezegd?'
'Nee, want het smaakte heerlijk'
quote:Op donderdag 15 juni 2017 13:11 schreef exode het volgende:
Mijn zwager zat bij onze vouwwagen dus ik vroeg 'heb je er niets van gezegd?'
'Nee, want het smaakte heerlijk'
Jij bent AGquote:Op donderdag 15 juni 2017 18:15 schreef Gevalletje het volgende:
[..]![]()
Oh en ik hoor ook nog in het lijstje Radyhyn, zie dat ik niet ontmaskerd ben
Nee, nog niet. De afspraak is verzet vanwege simultane feestjesquote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Voor zover ik weet kan always uit de lijst. Wij komen zeker! Hadden we al een tijd?
heb ik dat gemist?? Kom jij dan alleen met Frans?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee, nog niet. De afspraak is verzet vanwege simultane feestjes.
Mijn sv geeft die dag helaas ook verjaardag, maar zolang het op die locatie (of gelijke afstand) blijft, heb ik jullie voorrang gegeven.
Skittlesquote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:34 schreef Skittles het volgende:
Zo te zien ben ik nog steeds niet welkompartypoopers
de meetregel is dat minstens 40% nog af gaat haken hequote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:15 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat een mega-meet wordt het zeg![]()
Nu maar hopen op mooi weer
Dat is dan wel zonde van al die naambordjes die je gaat maken toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meetregel is dat minstens 40% nog af gaat haken he
Ik heb de mijne nogquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:17 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat is dan wel zonde van al die naambordjes die je gaat maken toch?
Ik denk dat de mijnes wel present zal zijn!quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:48 schreef Svane het volgende:
Mag ik nog een samenvatting van welke kleuters er zijn?
Be careful what you wish forquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:27 schreef Radyhyn het volgende:
Volgens mij zijn er al meer peuterloze aanhakers hoor Svane
Cactus, ahhhh... misschien leuke oppasoma
Chanty.. je schoonouders mogen ook mee hoor!
Ik neem er 3 mee.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:48 schreef Svane het volgende:
Mag ik nog een samenvatting van welke kleuters er zijn?
Neem ze maar mee, dan kunnen ze samen met mijn moeder ergens koffie gaan drinken, kantklossen en vogels spotten.quote:
Ik zwaai vastquote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de meetregel is dat minstens 40% nog af gaat haken he
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zwaai vastdikke kans dat ik afhaak, J moest zijn verjaardag verplaatsen naar 2 juli omdat ineens zwager voor 8 juli een uitnodiging stuurde (J was een beetje laks met uitnodigen), en ik vind het een beetje veel worden dat weekend...
Vooral omdat ik de laatste schoolweken echt heel heel slecht trek, wil ik steeds in elk geval 1 weekenddag leeg houden...
Zal het dan echt gaan gebeurenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik neem de kleuter niet mee! Peuter wel. Tenminste, als het erg matig weer is dan haak ik af gezien de afstand die ik ervoor moet rijden maar anders ben ik er met mn suusjepluusje
Geen hotte Fok!-moeders in bikini'squote:Op zondag 25 juni 2017 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben er nog steeds niet echt van onder de indruk? Die regendruppels betekenen niet dat het de hele zaterdag onafgebroken regent heen 20 graden is geen badpakweer maar ook zeker geen ijskou.
Hier ook inderdaad. Mijn jongste is ook van suiker denkt ze.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:24 schreef Loj het volgende:
Het weer MOET gewoon beter worden!!!!
met zulk slecht weer ben ik ook wel bang dat ik afhaak. Mijn jongens zijn er van overtuigd dat ze smelten als ze nat worden![]()
Zijn ze niet zoquote:Op zondag 25 juni 2017 21:58 schreef Radyhyn het volgende:
Van de week ook twee strandtentjes binnen gekregen (koopje bij de lidl).
Ik neem ze mee.. maar weer eigenlijk niet of ze waterdicht zijn
[ afbeelding ]
Ik hoop zeker dat je baby er gunstig uitvalt. Ga je nog voor de meet-bevalling? Lekker naturel?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:30 schreef ingee het volgende:
Ik ben ook nog onder voorbehoud, als vervoer, weer en baby gunstig uitvallen.
Hmmm twijfel, er staat geen verloskundige op de lijst. En ook geen geboortefotograaf toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 16:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop zeker dat je baby er gunstig uitvalt. Ga je nog voor de meet-bevalling? Lekker naturel?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:36 schreef Chanty het volgende:
Mij maakt het niet uit zolang we maar meeten
Dit lijkt me een heel mooi alternatief!quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:26 schreef exode het volgende:
Ik stem voor Geertjes Hoeve als we in regio 030 willen blijven. Het is een boerderij die nu voor recreatie is ingericht maar nog redelijk kneuterig zeg maar. Genoeg parkeergelegenheid (gratis) we kunnen er eten en drinken en zelfs een apart zaaltje huren als we dat graag willen.
+1quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:36 schreef Chanty het volgende:
Nog een +1!quote:Op woensdag 28 juni 2017 10:36 schreef Chanty het volgende:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:08 schreef exode het volgende:
Ok....Geertjes Hoeve, graag even aanvullen allemaalDikgedrukt zijn de 'Jaaa we komen!'. Laat meteen even weten met hoeveel
![]()
Skittles
Gevalletje
Exode +1 peuter
Razztwizzle
Kwakz0r (twijfel/nee)
Butterflower
AwayTL
Fazzoletti + peuter & baby
Stormqueen
Omentielvo
MevrouwCactus
Kyara
Selvaria
Spees_Eend
Loj
Chanty + kiddies
Phaidra
Nikki
SaskiaR
Franny_G
Hupje
Radyhyn
Ingee OVB
Ja, dat kon op de camping bij Cactus ookquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:45 schreef SaskiaR het volgende:
Maar bij de Geertjeshove kan je toch ook naar buiten?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:23 schreef exode het volgende:
Ik denk dat het zaaltje al wel vergeven zal zijn. Ik kan als het goed is tafels in het restaurant reserveren. Zal ik dat sowieso doen vanaf 10:00/10:30?
gewoon even vragen kam altijd toch?quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:23 schreef exode het volgende:
Ik denk dat het zaaltje al wel vergeven zal zijn. Ik kan als het goed is tafels in het restaurant reserveren. Zal ik dat sowieso doen vanaf 10:00/10:30?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon even vragen kam altijd toch?
Dat is niet zo moeilijk, gewoon zeggen dat we fokkers zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:18 schreef exode het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn we kunnen anders altijd de andere groep wegkijken/duwen/pesten.
Volgens mij was er een tijdje geleden toen we in zo'n zaaltje met boerderij in Utrecht zaten ook een andere groep, ik was toen met (ik meen?) gulara en svane en suikertante tegelijk het kroost aan het verschonen in de hal toen een man vroeg hoe we elkaar kendenquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:18 schreef exode het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn we kunnen anders altijd de andere groep wegkijken/duwen/pesten.
Ja, daar dacht ik ook meteen aan!quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:09 schreef Chanty het volgende:
Ik zit de site net te bekijken en denk: het klinkt precies als 't geertje hier bij ons (ook qua naam). Blijkt het een dependance te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skittles met peuter
Gevalletje + peuter
Exode +1 peuter
Razztwizzle
Butterflower
AwayTL
Fazzoletti + baby + peuter
Stormqueen met baby en peuter
Selvaria + 2 kiddies
Chanty + kiddies
Phaidra
Nikki
SaskiaR met dreumes
Franny_G
Hupje
Radyhyn met peuter en baby
Ingee OVB
ferrari_rood Twijfel
snoenk waarschijnlijk met 2 kiddies
[ Bericht 14% gewijzigd door exode op 29-06-2017 10:45:12 ]
nou idd! De voorspelling is ineens van 15 graden onafgebroken watergordijn naar 19 graden en "een bui"quote:
Klinkt leuk Exode! S en ik zijn erbij!quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:35 schreef exode het volgende:
Ok, net gebeld door Geertje, kleine wijziging: de zaal is tot 13:00 beschikbaar en we moeten verplicht broodjes en soep arrangement afnemen. Er zijn zaterdag veel groepen en eten van de kaart gaan ze niet redden....
¤ 12,50 per volwassene, is dus lunch maar ook drinken (en koffie en thee). Lijkt mij prima deal. Voor de kiddies heb ik kinderboterhammen besteld.
Na 13:00 kunnen we gewoon blijven maar dus niet in het zaaltje, we kunnen naar buiten (ook overdekt terras) of het restaurant in.
Waar halen jullie de voorspellingen vandaan? Ik zie nog steeds dat er 12 mm gaat vallen en de hele dag door....
Dat wordt een uitdaging inderdaad....quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Is er daar genoeg ruimte voor al die kinderwagens van de babies Exode?
Ja, een Toddler wel!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de wagen wel in de auto danen neem een draagdoek mee. Zijn er nog mensen die doeken willen voelen of een tula toddler willen proberen?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:43 schreef AwayTL het volgende:
Jongens ik ga toch afhaken. Niet om een bepaalde reden, maar ik denk dat het me anders te veel wordt deze week.![]()
Als ik geen keuzes maak ga ik mezelf toch een keer voorbij lopen.
Tula toddler ja!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de wagen wel in de auto danen neem een draagdoek mee. Zijn er nog mensen die doeken willen voelen of een tula toddler willen proberen?
ik heb een doos met 300 paar oordopjes in de kast staanquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:43 schreef exode het volgende:
Zal ik ook maar 14 paar oordopjes meenemen?
Handig, kunnen we ze uitdelen in het restaurant aan de andere gasten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een doos met 300 paar oordopjes in de kast staan
Stomme vraag: waar kom je eigenlijk vandaan SaskiaR?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben er rond 11. Want hoewel het maar 45 km weg is, is het toch 1.45 uur met het OV
Delftquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:24 schreef exode het volgende:
[..]
Stomme vraag: waar kom je eigenlijk vandaan SaskiaR?
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het wat ambitieus is om vanuit Eindhoven om 9:30 op locatie te zijn met twee kinderen. Moet dat echt om half tien dan?
Zo nee dan wil ik best de reservering op me nemen.
oh ja prima. Zolang ik niet als enige met extra kosten kom te zitten voor lastminute afzeggersquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:31 schreef exode het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.
Ik haak definitief af. Ik had me heel erg verheugd op de camping, maar ik en kleuter zijn niet zo goed in drukke binnenlocatiesquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:17 schreef exode het volgende:
Huidige lijst, wie werpt zich op voor de reservering?
Skittles met peuter
Gevalletje + peuter
Butterflower + 1 peuter
Fazzoletti + baby + peuter
Stormqueen met baby en peuter
Selvaria + 2 kiddies
Chanty + kiddies
Nikki + 2 peuters + misschien L
SaskiaR met dreumes
Franny_G
Radyhyn met peuter en baby
snoenk met 2 kiddies
12 volwassenen en een hoop grut dus.
Hupje?
Phaidra?
Exode +1 peuter 50% kans met een jochie die ondertussen hoge koorts heeft en algehele misere
Ingee OVB
ferrari_rood Twijfel
Het lijkt mij niet hoor, allemaal vrij informeel. Ik zal zo even bellen om te wijzigen naar 12 volwassenen. en 13 peuters ipv 14 volwassenen en 15 peuters. 1 of 2 erbij last minute was geen probleem en dan heb je inderdaad geen gedoe met extra betalen ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste die binnen loopt zegt toch gewoon 'Hoi, ik ben hier voor de reservering op naam van exode' en dan zeggen ze daar 'ok'. Of is het ingewikkelder dan dat?
Toen kon Annie nog niet lopen en zat Tas in m'n buikquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef Franny_G het volgende:
Ik bedenk me ineens dat Annie en I elkaar al eens gezien hebben.. Maar toen speelden ze volgens mij langs elkaar heen.
.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toen kon Annie nog niet lopen en zat Tas in m'n buik. Ik hoop op deze keer minder kots in de auto..
Wij komen dus wel!
oh dan ben ik niet alleenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:49 schreef Chanty het volgende:
Hopelijk kan ik morgen pratenKeelpijn en mijn stem begint achteruit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |