Ja, een Toddler wel!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de wagen wel in de auto danen neem een draagdoek mee. Zijn er nog mensen die doeken willen voelen of een tula toddler willen proberen?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:43 schreef AwayTL het volgende:
Jongens ik ga toch afhaken. Niet om een bepaalde reden, maar ik denk dat het me anders te veel wordt deze week.![]()
Als ik geen keuzes maak ga ik mezelf toch een keer voorbij lopen.
Tula toddler ja!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de wagen wel in de auto danen neem een draagdoek mee. Zijn er nog mensen die doeken willen voelen of een tula toddler willen proberen?
ik heb een doos met 300 paar oordopjes in de kast staanquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:43 schreef exode het volgende:
Zal ik ook maar 14 paar oordopjes meenemen?
Handig, kunnen we ze uitdelen in het restaurant aan de andere gasten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een doos met 300 paar oordopjes in de kast staan
Stomme vraag: waar kom je eigenlijk vandaan SaskiaR?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben er rond 11. Want hoewel het maar 45 km weg is, is het toch 1.45 uur met het OV
Delftquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:24 schreef exode het volgende:
[..]
Stomme vraag: waar kom je eigenlijk vandaan SaskiaR?
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het wat ambitieus is om vanuit Eindhoven om 9:30 op locatie te zijn met twee kinderen. Moet dat echt om half tien dan?
Zo nee dan wil ik best de reservering op me nemen.
oh ja prima. Zolang ik niet als enige met extra kosten kom te zitten voor lastminute afzeggersquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:31 schreef exode het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |