quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:08 schreef exode het volgende:
Ok....Geertjes Hoeve, graag even aanvullen allemaalDikgedrukt zijn de 'Jaaa we komen!'. Laat meteen even weten met hoeveel
![]()
Skittles
Gevalletje
Exode +1 peuter
Razztwizzle
Kwakz0r (twijfel/nee)
Butterflower
AwayTL
Fazzoletti + peuter & baby
Stormqueen
Omentielvo
MevrouwCactus
Kyara
Selvaria
Spees_Eend
Loj
Chanty + kiddies
Phaidra
Nikki
SaskiaR
Franny_G
Hupje
Radyhyn
Ingee OVB
Ja, dat kon op de camping bij Cactus ookquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:45 schreef SaskiaR het volgende:
Maar bij de Geertjeshove kan je toch ook naar buiten?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:23 schreef exode het volgende:
Ik denk dat het zaaltje al wel vergeven zal zijn. Ik kan als het goed is tafels in het restaurant reserveren. Zal ik dat sowieso doen vanaf 10:00/10:30?
gewoon even vragen kam altijd toch?quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:23 schreef exode het volgende:
Ik denk dat het zaaltje al wel vergeven zal zijn. Ik kan als het goed is tafels in het restaurant reserveren. Zal ik dat sowieso doen vanaf 10:00/10:30?
Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 juni 2017 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon even vragen kam altijd toch?
Dat is niet zo moeilijk, gewoon zeggen dat we fokkers zijnquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:18 schreef exode het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn we kunnen anders altijd de andere groep wegkijken/duwen/pesten.
Volgens mij was er een tijdje geleden toen we in zo'n zaaltje met boerderij in Utrecht zaten ook een andere groep, ik was toen met (ik meen?) gulara en svane en suikertante tegelijk het kroost aan het verschonen in de hal toen een man vroeg hoe we elkaar kendenquote:Op woensdag 28 juni 2017 18:18 schreef exode het volgende:
[..]
Dat sowiesoEn we kunnen anders altijd de andere groep wegkijken/duwen/pesten.
Ja, daar dacht ik ook meteen aan!quote:Op woensdag 28 juni 2017 17:09 schreef Chanty het volgende:
Ik zit de site net te bekijken en denk: het klinkt precies als 't geertje hier bij ons (ook qua naam). Blijkt het een dependance te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Skittles met peuter
Gevalletje + peuter
Exode +1 peuter
Razztwizzle
Butterflower
AwayTL
Fazzoletti + baby + peuter
Stormqueen met baby en peuter
Selvaria + 2 kiddies
Chanty + kiddies
Phaidra
Nikki
SaskiaR met dreumes
Franny_G
Hupje
Radyhyn met peuter en baby
Ingee OVB
ferrari_rood Twijfel
snoenk waarschijnlijk met 2 kiddies
[ Bericht 14% gewijzigd door exode op 29-06-2017 10:45:12 ]
nou idd! De voorspelling is ineens van 15 graden onafgebroken watergordijn naar 19 graden en "een bui"quote:
Klinkt leuk Exode! S en ik zijn erbij!quote:Op donderdag 29 juni 2017 11:35 schreef exode het volgende:
Ok, net gebeld door Geertje, kleine wijziging: de zaal is tot 13:00 beschikbaar en we moeten verplicht broodjes en soep arrangement afnemen. Er zijn zaterdag veel groepen en eten van de kaart gaan ze niet redden....
¤ 12,50 per volwassene, is dus lunch maar ook drinken (en koffie en thee). Lijkt mij prima deal. Voor de kiddies heb ik kinderboterhammen besteld.
Na 13:00 kunnen we gewoon blijven maar dus niet in het zaaltje, we kunnen naar buiten (ook overdekt terras) of het restaurant in.
Waar halen jullie de voorspellingen vandaan? Ik zie nog steeds dat er 12 mm gaat vallen en de hele dag door....
Dat wordt een uitdaging inderdaad....quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:13 schreef Fazzoletti het volgende:
Is er daar genoeg ruimte voor al die kinderwagens van de babies Exode?
Ja, een Toddler wel!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de wagen wel in de auto danen neem een draagdoek mee. Zijn er nog mensen die doeken willen voelen of een tula toddler willen proberen?
quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:43 schreef AwayTL het volgende:
Jongens ik ga toch afhaken. Niet om een bepaalde reden, maar ik denk dat het me anders te veel wordt deze week.![]()
Als ik geen keuzes maak ga ik mezelf toch een keer voorbij lopen.
Tula toddler ja!quote:Op donderdag 29 juni 2017 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat de wagen wel in de auto danen neem een draagdoek mee. Zijn er nog mensen die doeken willen voelen of een tula toddler willen proberen?
ik heb een doos met 300 paar oordopjes in de kast staanquote:Op donderdag 29 juni 2017 19:43 schreef exode het volgende:
Zal ik ook maar 14 paar oordopjes meenemen?
Handig, kunnen we ze uitdelen in het restaurant aan de andere gasten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een doos met 300 paar oordopjes in de kast staan
Stomme vraag: waar kom je eigenlijk vandaan SaskiaR?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:18 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ben er rond 11. Want hoewel het maar 45 km weg is, is het toch 1.45 uur met het OV
Delftquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:24 schreef exode het volgende:
[..]
Stomme vraag: waar kom je eigenlijk vandaan SaskiaR?
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het wat ambitieus is om vanuit Eindhoven om 9:30 op locatie te zijn met twee kinderen. Moet dat echt om half tien dan?
Zo nee dan wil ik best de reservering op me nemen.
oh ja prima. Zolang ik niet als enige met extra kosten kom te zitten voor lastminute afzeggersquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:31 schreef exode het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.
Ik haak definitief af. Ik had me heel erg verheugd op de camping, maar ik en kleuter zijn niet zo goed in drukke binnenlocatiesquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:17 schreef exode het volgende:
Huidige lijst, wie werpt zich op voor de reservering?
Skittles met peuter
Gevalletje + peuter
Butterflower + 1 peuter
Fazzoletti + baby + peuter
Stormqueen met baby en peuter
Selvaria + 2 kiddies
Chanty + kiddies
Nikki + 2 peuters + misschien L
SaskiaR met dreumes
Franny_G
Radyhyn met peuter en baby
snoenk met 2 kiddies
12 volwassenen en een hoop grut dus.
Hupje?
Phaidra?
Exode +1 peuter 50% kans met een jochie die ondertussen hoge koorts heeft en algehele misere
Ingee OVB
ferrari_rood Twijfel
Het lijkt mij niet hoor, allemaal vrij informeel. Ik zal zo even bellen om te wijzigen naar 12 volwassenen. en 13 peuters ipv 14 volwassenen en 15 peuters. 1 of 2 erbij last minute was geen probleem en dan heb je inderdaad geen gedoe met extra betalen ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste die binnen loopt zegt toch gewoon 'Hoi, ik ben hier voor de reservering op naam van exode' en dan zeggen ze daar 'ok'. Of is het ingewikkelder dan dat?
Toen kon Annie nog niet lopen en zat Tas in m'n buikquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef Franny_G het volgende:
Ik bedenk me ineens dat Annie en I elkaar al eens gezien hebben.. Maar toen speelden ze volgens mij langs elkaar heen.
.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toen kon Annie nog niet lopen en zat Tas in m'n buik. Ik hoop op deze keer minder kots in de auto..
Wij komen dus wel!
oh dan ben ik niet alleenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:49 schreef Chanty het volgende:
Hopelijk kan ik morgen pratenKeelpijn en mijn stem begint achteruit te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |