Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat het wat ambitieus is om vanuit Eindhoven om 9:30 op locatie te zijn met twee kinderen. Moet dat echt om half tien dan?
Zo nee dan wil ik best de reservering op me nemen.
oh ja prima. Zolang ik niet als enige met extra kosten kom te zitten voor lastminute afzeggersquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:31 schreef exode het volgende:
[..]
Nee hoor, ze zijn pas officieel om 10:00 open maar we mogen er vanaf 09:30 in. Het gaat erom dat er een aanspreekpunt is ter plekke.
Ik haak definitief af. Ik had me heel erg verheugd op de camping, maar ik en kleuter zijn niet zo goed in drukke binnenlocatiesquote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:17 schreef exode het volgende:
Huidige lijst, wie werpt zich op voor de reservering?
Skittles met peuter
Gevalletje + peuter
Butterflower + 1 peuter
Fazzoletti + baby + peuter
Stormqueen met baby en peuter
Selvaria + 2 kiddies
Chanty + kiddies
Nikki + 2 peuters + misschien L
SaskiaR met dreumes
Franny_G
Radyhyn met peuter en baby
snoenk met 2 kiddies
12 volwassenen en een hoop grut dus.
Hupje?
Phaidra?
Exode +1 peuter 50% kans met een jochie die ondertussen hoge koorts heeft en algehele misere
Ingee OVB
ferrari_rood Twijfel
Het lijkt mij niet hoor, allemaal vrij informeel. Ik zal zo even bellen om te wijzigen naar 12 volwassenen. en 13 peuters ipv 14 volwassenen en 15 peuters. 1 of 2 erbij last minute was geen probleem en dan heb je inderdaad geen gedoe met extra betalen ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste die binnen loopt zegt toch gewoon 'Hoi, ik ben hier voor de reservering op naam van exode' en dan zeggen ze daar 'ok'. Of is het ingewikkelder dan dat?
Toen kon Annie nog niet lopen en zat Tas in m'n buikquote:Op vrijdag 30 juni 2017 14:45 schreef Franny_G het volgende:
Ik bedenk me ineens dat Annie en I elkaar al eens gezien hebben.. Maar toen speelden ze volgens mij langs elkaar heen.
.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 18:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Toen kon Annie nog niet lopen en zat Tas in m'n buik. Ik hoop op deze keer minder kots in de auto..
Wij komen dus wel!
oh dan ben ik niet alleenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 19:49 schreef Chanty het volgende:
Hopelijk kan ik morgen pratenKeelpijn en mijn stem begint achteruit te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |