SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Sterkte en alvast welterusten.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx guys. We zitten nog even buiten bij te komen en dan vroeg bed in
Stuur een DM aan belsen en Bosbeetle, dan krijg je vast sneller respons.quote:Op zondag 28 mei 2017 21:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Goedenavond allemaal. Is er toevallig één van de radiomods aanwezig momenteel?
Gaan die over R49?quote:Op zondag 28 mei 2017 21:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stuur een DM aan belsen en Bosbeetle, dan krijg je vast sneller respons.
Die gaan over MUZ.quote:
ahaa, met radiomod bedoelde ik dus een roosteraarquote:Op zondag 28 mei 2017 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die gaan over MUZ.
De DJs en wat roosteraars samen gaan over R49.
Ja hoi, presentquote:Op zondag 28 mei 2017 22:06 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
ahaa, met radiomod bedoelde ik dus een roosteraar
Is het ok als ik zo probeer of mijn instellingen als dj nu wel werken? Heb een ander programma op de pc gezet daarvoor. Soort van try-outquote:
Prima, ik gooi je zo op het rooster.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:09 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Is het ok als ik zo probeer of mijn instellingen als dj nu wel werken? Heb een ander programma op de pc gezet daarvoor. Soort van try-out
Succes!quote:Programma van vandaag
22:25 - 23:55 DJ eyeball test instellingen
Thanks hoop dat het nu wel werktquote:
Ik kan met de correct ingevoerde gegevens niet connecten met de server...quote:
Vervelend, ik PM je even.quote:Op zondag 28 mei 2017 22:50 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Ik kan met de correct ingevoerde gegevens niet connecten met de server...
nogmaals veel sterkte, rustige nacht enzoquote:Op zondag 28 mei 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, zo moe. Vannacht uit bed gebeld dat mama Symph gevallen is (voor de zoveelste keer deze week en ze loopt al maanden erg slecht)en uiteindelijk werd ze vanochtend in het ziekenhuis opgenomen, we zijn doodop. Niks gebroken ofzo, lijkt iets neurologisch te zijn, morgen zoeken ze verder mbv scans etc, voor nu zit ze aan draden vast en wordt gemonitord.
quote:Op zondag 28 mei 2017 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het lukt helaas niet om Eyeball in de lucht te krijgen.
* Elfletterig moet zo gaan slapen
Werk-plicht roept. En morgen nog een half uur eerder opstaan vanwege een monteur die langskomt. Wellicht kun jij Eyeball nog helpen? Hij krijgt überhaupt geen verbinding met de R49-server. Misschien iets met poorten op de computer of zo?quote:
Ik zit me net te bedenken, geparkeerd wachtwoord?quote:Op zondag 28 mei 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werk-plicht roept. En morgen nog een half uur eerder opstaan vanwege een monteur die langskomt. Wellicht kun jij Eyeball nog helpen? Hij krijgt überhaupt geen verbinding met de R49-server. Misschien iets met poorten op de computer of zo?
lokquotequote:Op zondag 28 mei 2017 21:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Goedenavond allemaal. Is er toevallig één van de radiomods aanwezig momenteel?
quote:Op zondag 28 mei 2017 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pff, zo moe. Vannacht uit bed gebeld dat mama Symph gevallen is (voor de zoveelste keer deze week en ze loopt al maanden erg slecht)en uiteindelijk werd ze vanochtend in het ziekenhuis opgenomen, we zijn doodop. Niks gebroken ofzo, lijkt iets neurologisch te zijn, morgen zoeken ze verder mbv scans etc, voor nu zit ze aan draden vast en wordt gemonitord.
Slaap lekkerquote:Op zondag 28 mei 2017 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Werk-plicht roept. En morgen nog een half uur eerder opstaan vanwege een monteur die langskomt. Wellicht kun jij Eyeball nog helpen? Hij krijgt überhaupt geen verbinding met de R49-server. Misschien iets met poorten op de computer of zo?
Slotenmaker nodig?quote:
whehehe, nou ja ik niet natuurlijkquote:
Het is nu lekker weer hiervoor.quote:Op maandag 29 mei 2017 07:57 schreef just me het volgende:
in een heel rustig tempo naar werk fietsen
Heb jij een Jane pakje?quote:Op maandag 29 mei 2017 08:27 schreef just me het volgende:
we hebben themaweek op school, jungle.... had wel mijn jane pakje aan kunnen trekken
Goede timing qua weersomstandigheden...quote:Op maandag 29 mei 2017 08:27 schreef just me het volgende:
we hebben themaweek op school, jungle.... had wel mijn jane pakje aan kunnen trekken
de vraag is zou just me een jane pakje dragenquote:Op maandag 29 mei 2017 09:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
de vraag is maar hoevaak draagt just me een jane pakje
jaja zeg je nuquote:Op maandag 29 mei 2017 09:40 schreef just me het volgende:
[..]
de vraag is zou just me een jane pakje dragen![]()
antwoord nee
Goede timing!!quote:Op maandag 29 mei 2017 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph belde me vanochtend heel vroeg dat ik even de kussens van de tuinbank binnen moest halen, er kwam fiks onweer aan. Nou, dat was net op tijd. Nu is het weer mooi weer en staat er een was aan, eens kijken of ik tussendoor vandaag mijn boek uitgelezen krijg
even bijkomen van de reis. Heb je nog voeten over of zijn die compleet afgesleten?quote:Op maandag 29 mei 2017 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goede timing!!![]()
Ik ben vandaag gelukkig vrij. Nu aan het genieten van de rust. Straks misschien nog even liggen en lekker tv kijken.
Oeps. Calendulanemulsie gebruiken! Dat helpt goed tegen door zon verbrande voeten of gezicht.quote:
Ja precies...quote:Op maandag 29 mei 2017 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
even bijkomen van de reis. Heb je nog voeten over of zijn die compleet afgesleten?
een watte?quote:Op maandag 29 mei 2017 10:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps. Calendulanemulsie gebruiken! Dat helpt goed tegen door zon verbrande voeten of gezicht.
Heulemoalniequote:
Gewoon uit het zonnige bewolkte Den Helderquote:
ook fijnquote:Op maandag 29 mei 2017 11:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon uit het zonnige bewolkte Den Helder
quote:
quote:What have you guys been up to?
Oh you know, just work![]()
die BSOD remix ookquote:
Misschien moet Bonnie zich realiseren dat ze haar hoogtepunt nu wel eens gehad heeftquote:Op maandag 29 mei 2017 12:01 schreef Symphonic het volgende:
En over triest gesproken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)odium_gehaald__.html
wat verwacht je van die revosquote:Op maandag 29 mei 2017 12:01 schreef Symphonic het volgende:
drank maakt meer kapot enzoquote:Op maandag 29 mei 2017 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Heb je er ervaring mee, just me?quote:Op maandag 29 mei 2017 12:11 schreef just me het volgende:
[..]
drank maakt meer kapot enzo
[ afbeelding ]
Ik zag haar een paar maanden geleden (toen ik nog Utopia keekquote:Op maandag 29 mei 2017 12:01 schreef Symphonic het volgende:
Boy that's GOTTA suckquote:
Mijn grote voorbeeldquote:
komt van de huisgenoot van Vout, misschien daaromquote:
Ik ben blij dat ik vandaag na school "vrij" ben, geen poetswerk want die mensen zijn op vakantiequote:Op maandag 29 mei 2017 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt aardig benauwd, eens kijken of ik in de tuin kan lunchen
Alhoewel het eigenlijk wel altijd goed weer is voor bockbiertjes en bitterballenquote:Op maandag 29 mei 2017 13:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt het prima weer voor lekkere bokbiertjes en bitterballen
True truequote:Op maandag 29 mei 2017 13:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alhoewel het eigenlijk wel altijd goed weer is voor bockbiertjes en bitterballen
Ik las lokbiertjequote:Op maandag 29 mei 2017 13:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont vindt het prima weer voor lekkere bokbiertjes en bitterballen
Nou ja, als dat gezellige mensen lokt, dan is dat altijd mooi meegenomen.quote:
En zie daar. just mequote:
quote:
Bonnie ook nietquote:
Deze keer dus hequote:Op maandag 29 mei 2017 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ooit wel, ten tijde van Unit Gloria
Ik ga ook maar eens wassen en de lakens buitenhangenquote:Op maandag 29 mei 2017 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Prima weertje, mijn was is alweer kurkdroog.
zoals de wind waait waait mijn pet ?quote:Op maandag 29 mei 2017 15:58 schreef MadMaster het volgende:
Goedemiddag!
Op het strand van Katwijk hebben we vandaag wind uit alle richtingen gehad.
De vlaggen rolden zichzelf op om de vlaggenmasten en het werd er zelfs frisjes...
De wind begon landafwaarts en draaide van uit het zuiden naar het noorden.quote:Op maandag 29 mei 2017 16:23 schreef just me het volgende:
[..]
zoals de wind waait waait mijn pet ?
hier in de omgeving zijn de avondvierdaagse lopers gewaarschuwd om niet te gaan lopen ivm onweer e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |