"Power vormt de buffer tussen zichzelf en Rossi."quote:Op zondag 28 mei 2017 20:21 schreef Vriezzer het volgende:
Af en toe zit die Ziggo commentator echt bullcrap te lullen.
"En daar zijn de andere Penske's binnen, Chilton en Power."
Jongens, zeg het maar: wat klopt er niet aan.
En hopen op een boel yellows.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Zou er nog nog net aan 2 kunnen doen, moet wel brandstof sparen
straks out of syncquote:
Zodat de auto achter je niet in je slipstream kan rijden lijkt me.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:29 schreef RAVW het volgende:
Iemand die mij even snel uit kan leggen waarom ze aan de binnen kant van de baan gaan rijden , vroeger bleven ze toch langs de bovenkant gaan op het rechter stuk ..
Minder turbulentie van de muur.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:29 schreef RAVW het volgende:
Iemand die mij even snel uit kan leggen waarom ze aan de binnen kant van de baan gaan rijden , vroeger bleven ze toch langs de bovenkant gaan op het rechter stuk ..
Snellere weg/ideale lijn, vrij simpel eigenlijkquote:Op zondag 28 mei 2017 20:29 schreef RAVW het volgende:
Ze moeten hem nu alsnog een straf geven omdat hij nog een ronde door wilde rijden.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heeft hij mazzel met de yellow.
Genot.quote:
Positiewisselingen zijn normaal met oval races. Vorig jaar 54 lead changes.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:32 schreef Nober het volgende:
Alonso weer op een nieuwe positie tijdens caution 4.
Kan niet. Zoontjes van 3 liggen in bed.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Mijn zoontje van 3 zei net: "die is pa-kot papa...."
Inderdaad. Als hij hem verliest, gaat hij kansloos rechtdoor.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze moeten hem nu alsnog een straf geven omdat hij nog een ronde door wilde rijden.
Onverantwoord en gevaarlijk.
oke .. zo iets dacht ik al , maar kan er niet aan wennen die nieuwe lijnen die ze rijden ...quote:
Je hebt echt een paar extra ogen nodig met deze snelheden jaquote:Op zondag 28 mei 2017 20:34 schreef Noin het volgende:
INSIDE INSIDE INSIDE INSIDE
Ok... nu begrijp ik waarom ze die spotters hebben....
tis ~27°C op zijn kamer, even de airco draaien. Die hoeft toch pas om 8.45 op school te zijn.quote:
Ik keur hem goed!quote:Op zondag 28 mei 2017 20:33 schreef Sinister-D- het volgende:
Mijn zoontje van 3 zei net: "die is pa-kot papa...."
Kids naar naar ecole als ze 3 zijn tegenweurdig?quote:Op zondag 28 mei 2017 20:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tis ~27°C op zijn kamer, even de airco draaien. Die hoeft toch pas om 8.45 op school te zijn.
/offtopic
Blijven thuis om hun essay af te maken.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:35 schreef Noin het volgende:
[..]
Kids naar naar ecole als ze 3 zijn tegenweurdig?
Had er "heute" van gemaakt, had je er ook nog duitsch in gehad.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:35 schreef Noin het volgende:
[..]
Kids naar naar ecole als ze 3 zijn tegenweurdig?
Ze rijden ruim 100 meter per seconde, dan wil je graag weten wat er na de bocht zit en dat kun je zelf niet zien.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:34 schreef Noin het volgende:
INSIDE INSIDE INSIDE INSIDE
Ok... nu begrijp ik waarom ze die spotters hebben....
Kettingenzagen, motor grasmaaiers en John Deeres.quote:
john deer bedoel je :-)quote:
Is mijn 1e keer dat ik echt naar een oval kijk met een goede youtube stream.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:34 schreef gbm het volgende:
[..]
Je hebt echt een paar extra ogen nodig met deze snelheden ja
Arg gemiste kansquote:Op zondag 28 mei 2017 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Had er "heute" van gemaakt, had je er ook nog duitsch in gehad.
Nah. Juist niet.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:39 schreef gbm het volgende:
[..]
Je mist toch iets van de Indy experience...![]()
die is wat te groot voor op het balkonquote:Op zondag 28 mei 2017 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
john deer bedoel je :-)
toch wel een 6320
Welk truukje is dat? Ik was even in slaap gekuukeldquote:Op zondag 28 mei 2017 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
Leuk om te zien dat Rossi hetzelfde trucje toepast met de koppeling die ik ook die in simracing.
Krankzinnig gewoonquote:Op zondag 28 mei 2017 20:41 schreef CrashO het volgende:
iedere 8 rondjes een reclame blok. 't is wel eh, uniek
In Amerika is het niet uniek hoor.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:41 schreef CrashO het volgende:
Is ff wennen jaquote:Op zondag 28 mei 2017 20:41 schreef CrashO het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2017 20:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welk truukje is dat? Ik was even in slaap gekuukeld
Waarom is nu die SC?
Wie? Ik moest even naar een kan-niet-slapen-peuter.quote:
Karam.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wie? Ik moest even naar een kan-niet-slapen-peuter.
Beetje gas geven, koppeling intrekken en laten rollen. Fuel saving.quote:Op zondag 28 mei 2017 20:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Welk truukje is dat? Ik was even in slaap gekuukeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |