https://www.vi.nl/nieuws/(...)sdag-al-eerste-duelsquote:Nu het reguliere Eredivisie-seizoen erop zit, gaat de blik richting de play-offs om Europees voetbal en die om promotie/degradatie. Woensdag al is de eerste ronde in het toetje met als inzet van een ticket voor de voorronde van de Europa League.
FC Utrecht gaat op bezoek bij SC Heerenveen en AZ reist naar Groningen voor een confrontatie tegen de plaatselijke FC. De returns zijn zaterdagavond. De winnaars stromen door naar de finale op donderdag 25 mei en zondag 28 mei. In die eindstrijd staat een ticket voor de voorronde van het Europa League-toernooi op het spel.
Rot op met dat Belgische gedoe.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En toch blijf ik mijn favoriete hofnar volgen.
Die hervormingen zijn toch tegengehouden vanwege kunstgras?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens.
Sowieso plannen overnemen van Belgen
Nee.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die hervormingen zijn toch tegengehouden vanwege kunstgras?
Misschien het knokpartijtje in de rust. Volgens mij had hij het in de eerste helft nog nietquote:
Nee dat had daar niks mis mee te maken.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er mochten drie clubs tegenstemmen, dat waren er zes of zo. En toen zei Feyenoord ineens hee wacht dan stemmen wij ook tegen want we willen dat er regels over kunstgras komen!!!quote:Op zondag 28 mei 2017 14:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ontbijten kan op elk moment van de dagquote:Op zondag 28 mei 2017 14:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De zon is nog niet onder. Solidair met de bomgordels.
Hopelijk gaan ze daar wel echt werk van maken. Maarja met die verplichte 5/6 meerderheid komt dat er nooit door natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er mochten drie clubs tegenstemmen, dat waren er zes of zo. En toen zei Feyenoord ineens hee wacht dan stemmen wij ook tegen want we willen dat er regels over kunstgras komen!!!
Ja dat is wel een puntje waarom ik die play-offs niet zo erg vind.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
Maar zonder play-offs EL hebben heel wat clubs niets meer om voor te spelen, dat is dan toch ook competitievervalsing aan het eind van het seizoen?
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:24 schreef Tagliano het volgende:
Zou wat zijn als dit zijn eerste gemiste penalty is
ZO DAN.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:25 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een vieze flikker die Krul, dat is dik rood
Hij is verkocht zeker, maakt hem niets meer uitquote:
Weet ik, maar bij Newcastle was hij niet al te geweldig met penals.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krul is niet zo goed, maar wel in penalty's.
Ik snap best dat sommigen hier een beetje boos zijn, maar jij gaat gelijk wel weer erg ver in je haat.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:26 schreef Tagliano het volgende:
Ook Krul gun ik het dat hij zijn kleine teen stevig aan de tafelpoot stoot
Dat is een fabeltjequote:Op zondag 28 mei 2017 14:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Krul is niet zo goed, maar wel in penalty's.
Sorry. Ik had al het gevoel dat ik te ver ging maar soms is het gewoon moeilijk om jezelf in te houdenquote:Op zondag 28 mei 2017 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik snap best dat sommigen hier een beetje boos zijn, maar jij gaat gelijk wel weer erg ver in je haat.
Een 0-0 zonder enige actie in welk strafschopgebied dan ook wel mooi gevonden.quote:
Nogal slap van de scheidsrechter als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:27 schreef Tchock het volgende:
Krul wist gewoon dat die scheids hem niet direct nog een keer geel durft te geven op zo'n moment.
Ah oke dan zal het wel kloppen hequote:Op zondag 28 mei 2017 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
De beste penaltynemer van de Eredivisie mist net tegen hem, ik zie het.
quote:
ETquote:Op zondag 28 mei 2017 14:29 schreef bamibij het volgende:
Was die pingel in de blessuretijd van de reguliere wedstrijd of al in de verlenging?
Kwam puur door dat geziek van Krul.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
In de zesde minuut van de extra tijd een beslissende penalty missen_!
foxsports.nlquote:Op zondag 28 mei 2017 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Iemand een werkende stream? Mijne is uitgevallen
foxsports.nlquote:Op zondag 28 mei 2017 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
DM..quote:Op zondag 28 mei 2017 14:31 schreef PizzaGeit het volgende:
NEC NACquote:Op zondag 28 mei 2017 14:32 schreef Tchock het volgende:
Wel leuk dat de laatste wedstrijd van het seizoen verlengd wordt.
NPO1, zeuven uur..quote:Op zondag 28 mei 2017 14:33 schreef Pinuts het volgende:
Weet iemand welke zender vanavond een samenvatting uitzend ? Wedstrijd niet gekeken omdat ik Utrecht kansloos achtte, maar nu toch wel spijt...
Hij heeft zichzelf nog wel eens voort kunnen bewegen, dat lijkt nu al lastig genoegquote:
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:26 schreef Joezi het volgende:
KRULGOD!!!!!!!!!!!!! GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die ophef sloeg toen ook nergens op, was toch logisch dat hij dat deed. Moest hij dan netjes aan de kant gaan voor die balquote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Wat Krul deed is imo vergelijkbaar met Suarez tegen Ghana. Door iedereen uitgekotst, maar het resultaat is op zo'n moment gewoon het allerbelangrijkst
Zo chill dat het 'm altijd gewoon luktquote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Wat Krul deed is imo vergelijkbaar met Suarez tegen Ghana. Door iedereen uitgekotst, maar het resultaat is op zo'n moment gewoon het allerbelangrijkst
Of Krul tegen Costa Ricaquote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef hhh38 het volgende:
Dat blijft het meest bizarre iets ter wereld ooitquote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef hhh38 het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ah, gewoon bij studio sport dus. Thanks !
Met de barbecue op schoot...quote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ah, gewoon bij studio sport dus. Thanks !
Hoe vaak zie je een speler op de doellijn de bal er uit slaan? Haast nooit.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ophef sloeg toen ook nergens op, was toch logisch dat hij dat deed. Moest hij dan netjes aan de kant gaan voor die bal
Suarez is een onsportieve rat ongeacht tegen wie hij speelt.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat blijft het meest bizarre iets ter wereld ooitAls Suarez dat deed tegen een Italië ofzo dan was het pure passie
Gunfactor t.o.v Afrikaanse landen
Dat zal best.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Suarez is een onsportieve rat ongeacht tegen wie hij speelt.
Klopt, Veltman heeft ook van die trekjes. Zou het iets ajaxgerelateerds zijn?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Suarez is een onsportieve rat ongeacht tegen wie hij speelt.
Ik zag donderdagnacht Daley Blind nog in Amsterdam.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:36 schreef Befbekje het volgende:
Ik kwam laatst Salomon Kalou tegen hier in Berlijn!.. Heb toen kakkerlak en neger geroepen en ben toen vlug doorgelopen..
Mongooltje.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:36 schreef Befbekje het volgende:
Ik kwam laatst Salomon Kalou tegen hier in Berlijn!.. Heb toen kakkerlak en neger geroepen en ben toen vlug doorgelopen..
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:36 schreef Befbekje het volgende:
Ja dus? Hij kreeg er toch ook rood, maar als hij de bal erin liet gaan was zijn team er sowieso uitgegaan.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je een speler op de doellijn de bal er uit slaan? Haast nooit.
Ja maar Ghana!!! Arm land!!!quote:Op zondag 28 mei 2017 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dus? Hij kreeg er toch ook rood, maar als hij de bal erin liet gaan was zijn team er sowieso uitgegaan.
Ik denk dat deze jongen echt wel heeft gegeten en gedronken voor deze match.. Dan maar een dagje vasten na de ramadan..quote:
Dit gaat niet tot penalty's komen denk ikquote:Op zondag 28 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
Zou wat zijn als het eerste schot op doel van AZ de eerste penalty is.
Omdat ze al met een man minder zijn dus als je dan ook nog iemand de vrije trap laat nemen heb je maar acht man voor de bal?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Waarom staat Krul zich er weer mee te bemoeien en neemt hij een vrije trap op de middellijn.
Dat schot gaat alleen komen als Uuuu de 4-0 maakt.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
Dat kan op zich zo zijn, maar dat gaat niet echt op als er een verdediger drie meter naast staatquote:Op zondag 28 mei 2017 14:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ze al met een man minder zijn dus als je dan ook nog iemand de vrije trap laat nemen heb je maar acht man voor de bal?
Gaat de eerste hoog over, blijft het 0 schoten op doelquote:Op zondag 28 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
Ok goed verhaalquote:Op zondag 28 mei 2017 14:39 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten? Vuile internetsupporter..
Dat was Groningen - ADOquote:Op zondag 28 mei 2017 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Als AZ dit redt is het de grootste ontsnapping ooit in de play-offs
Groningen - ADO komt ook wel dichtbijquote:Op zondag 28 mei 2017 14:40 schreef hhh38 het volgende:
Als AZ dit redt is het de grootste ontsnapping ooit in de play-offs
Ik wist dat mensen dat gingen zeggen.quote:
Nee ADO redde het alsnog toen ze daar met 5-1 verlorenquote:Op zondag 28 mei 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was geen ontsnapping, Groningen ging alsnog door.
ADO won na penalty'squote:Op zondag 28 mei 2017 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was geen ontsnapping, Groningen ging alsnog door.
Ik vertypte me. Was met die zin aan het kloten en vergat het woord nietquote:Op zondag 28 mei 2017 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ADO redde het alsnog toen ze daar met 5-1 verloren
Die is gewoon geblesseerdquote:Op zondag 28 mei 2017 14:45 schreef Tchock het volgende:
Brama kan echt niet meer voor een club als Utrecht.
Labyad gaat ook nog wel een beetjequote:Op zondag 28 mei 2017 14:45 schreef Oliver23 het volgende:
FC Utrecht is helemaal leeggespeeld
Op Jensen, Barazite en Ludwig na
Nee. Of snap ik de grap niet?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:46 schreef Befbekje het volgende:
Die Labyad is toch te leen van FC Raqqa, niet?
hij spuugde het uit .quote:Op zondag 28 mei 2017 14:48 schreef Paul het volgende:
Huh Labyad drinkt water, hij doet toch ramadan
Je hoeft bij Ramadan niet je gezondheid in gevaar te brengen. Je mag vasten onderbreken als dat nodig isquote:Op zondag 28 mei 2017 14:48 schreef Paul het volgende:
Ramadan doen als topsporterquote:Op zondag 28 mei 2017 14:48 schreef Paul het volgende:
Hij is een Kopt, hansquote:Op zondag 28 mei 2017 14:48 schreef Paul het volgende:
Ik niet, die walgelijke Krul een keer in actie was voldoendequote:
Strafschoppen zijn een mentaal spelletje, dus dat moet mentaal gespeeld worden. Doet hij bijzonder goed.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik niet, die walgelijke Krul een keer in actie was voldoende
Interesseert me eigenlijk niet zo. Ik walg van die maniertjes, of het hem nou resultaat geeft of nietquote:Op zondag 28 mei 2017 14:50 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Strafschoppen zijn een mentaal spelletje, dus dat moet mentaal gespeeld worden. Doet hij bijzonder goed.
Want het team van AZ is aantoonbaar beter dan dat van Utrecht?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:50 schreef Pinuts het volgende:
Aan de ene kant gun ik het Utrecht omdat ze nu zo goed zijn terug gekomen, maar AZ in Europa zou beter zijn voor NL
Dat kan natuurlijk, ik vind het juist prachtigquote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Interesseert me eigenlijk niet zo. Ik walg van die maniertjes, of het hem nou resultaat geeft of niet
Dat mag ookquote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, ik vind het juist prachtig
Vanaf volgend seizoen mogen alle Nederlandse ploegen op dat moment al aan de bak in Europaquote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ze dit winnen mogen ze 13 juli weer aan de bak
Maar dan slikt ze niet ofzo?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat nou als Ramadan een heerlijke chick is
Ze krijgen genoeg betaald dus.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Even in de poepert rammen danquote:Op zondag 28 mei 2017 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maakt ook geen neuk uit als Nederland het WK niet haaltquote:Op zondag 28 mei 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen mogen alle Nederlandse ploegen op dat moment al aan de bak in EuropaEn dat in het WK-jaar jippie
Dan moet je mazzel hebben dat ze wordt uitgehuwelijkt aan je.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Er doen toch ook buitenlanders mee bij de teams. Ajax kan dan zomaar Sanchez of Dolberg missen als die nog op het WK zijn.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt ook geen neuk uit als Nederland het WK niet haalt
Tuurlijk, maar laten we het dan ook niet overdrijven, dan blijft het beperktquote:Op zondag 28 mei 2017 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er doen toch ook buitenlanders mee bij de teams. Ajax kan dan zomaar Sanchez of Dolberg missen als die nog op het WK zijn.
Meer vakantie dan ikquote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op zondag 28 mei 2017 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Na zonsondergang wel. Overdag mag je toch niet seksen.
Het is dan wel te hopen dat Oranje het WK niet haalt jaquote:Op zondag 28 mei 2017 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar laten we het dan ook niet overdrijven, dan blijft het beperkt
Alsof Dolberg naar het WK gaat.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er doen toch ook buitenlanders mee bij de teams. Ajax kan dan zomaar Sanchez of Dolberg missen als die nog op het WK zijn.
Doen we toch niet aan mee.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanaf volgend seizoen mogen alle Nederlandse ploegen op dat moment al aan de bak in EuropaEn dat in het WK-jaar jippie
Geen idee hoe Denemarken er nu voorstaat, maar het kan. Net als Onana of Ziyech als die een competente bondscoach krijgen.quote:
Ziyech is nu ook gewoon geselecteerdquote:Op zondag 28 mei 2017 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe Denemarken er nu voorstaat, maar het kan. Net als Onana of Ziyech als die een competente bondscoach krijgen.
Had het even gekeken, ze staan nu derde achter Montenegro en Polen. Polen is niet meer te achterhalen maar Montenegro wel, maar dan moeten ze dus nog wel de playoff overleven.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe Denemarken er nu voorstaat, maar het kan. Net als Onana of Ziyech als die een competente bondscoach krijgen.
Nee, maar denk dat er veel spelers van Utrecht weg gaan...quote:Op zondag 28 mei 2017 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Want het team van AZ is aantoonbaar beter dan dat van Utrecht?
zoals? dacht altijd dat dit het beste op de markt was?quote:Op zondag 28 mei 2017 14:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit valt me tegen van je.. Ik had bij jou betere koffie verwacht..
Voetballers zijn dan ook watjes.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Gaat gewoon over sportieve belasting en vermoeidheid dit.
Dus die kans zit er best in, mogen van mij ook wel meedoen. Een speler als Eriksen hoort wel op een WK te staan.quote:Op zondag 28 mei 2017 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had het even gekeken, ze staan nu derde achter Montenegro en Polen. Polen is niet meer te achterhalen maar Montenegro wel, maar dan moeten ze dus nog wel de playoff overleven.
Gewoon filterkoffie! Met een snufje cacao en een puntje zou voor de smaakquote:Op zondag 28 mei 2017 14:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
zoals? dacht altijd dat dit het beste op de markt was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:58 schreef Brammess het volgende:
Shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 mei 2017 14:58 schreef Brammess het volgende:
Tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |