Nee, in een knap geïsoleerd huis icm afdoende zonwering. Ik doe ook 's nachts de ramen open om zoveel mogelijk warmte kwijt te raken.quote:
Nee woon op 4 hoog onder plat dak, dus die warmte gaat er heel slecht uit, zeker als er in nacht geen wind is, kan er op zich wel redelijk tegen, val toch vrij snel in slaap.quote:
Die warmte gaat er voorlopig niet uit. Want het zit in je muren.quote:Op zondag 28 mei 2017 07:58 schreef Hamzoef het volgende:
Het heeft hier vanochtend behoorlijk geonweerd, maar het is nog steeds benauwd en warm binnen.
Logisch bij Tong80 thuis is het altijd 26Cquote:
Je doet je UI wel eer aan.quote:Op zondag 28 mei 2017 16:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Logisch bij Tong80 thuis is het altijd 26C
80℉= 26.66667℃
http://www.metric-convers(...)eit-naar-celsius.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heet hij anders tong80
80 kilo zwaarVeel meer dan dat
![]()
80 jaar oudJonge god
![]()
Dan moet het wel de binnenhuis temperatuur zijn
Ik dacht 80 mensen 'begroet' met zijn tongquote:Op zondag 28 mei 2017 16:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Logisch bij Tong80 thuis is het altijd 26C
80℉= 26.66667℃
http://www.metric-convers(...)eit-naar-celsius.htm
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heet hij anders tong80
80 kilo zwaarVeel meer dan dat
![]()
80 jaar oudJonge god
![]()
Dan moet het wel de binnenhuis temperatuur zijn
Op mijn slaapkamer is het ook ongeveer 27 graden. Puffen en ik wacht op het onweer dat aangekondigd is.quote:
Zaterdagnacht alles los gezet hoor ik gestommel op de trap ik dacht WTF gaan we nu krijgen kat van de burenquote:Op maandag 29 mei 2017 20:51 schreef Klonk het volgende:
19 graden
Een van de katten was op de remote van de airco gaan zitten
Zit je bij een elektra centrale? Het is vandaag juist een hele frisse dag geweest met veel bewolking waarbij de temperatuur ook nog in de avond flink daalde.quote:
Je mag wel bij komen chillenquote:Op donderdag 1 juni 2017 23:15 schreef radeloosje1987 het volgende:
Even airco uitgehad, gelijk 25 graden. Nu 24 na 1,5 uur airco aan.
Met deze temperaturen je airco aanzettenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:45 schreef Nattekat het volgende:
23. Aico
Ik hoef hem maar 5 minuten uit te hebben en uit elk hoekje en gaatje stroomt de warmte weer binnen, om even een indicatie te geven
Ook met 22 graden wordt het geweldig warm hier, zeker als de warmte al in de muren zit. Zeker als je dan moet voorbereiden voor een tentamen met de computer aan, is een airco dan wel fijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:57 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Met deze temperaturen je airco aanzetten
22 graden binnen hier zonder airco. Voelt toch fris aan.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook met 22 graden wordt het geweldig warm hier, zeker als de warmte al in de muren zit. Zeker als je dan moet voorbereiden voor een tentamen met de computer aan, is een airco dan wel fijn.
23 graden hier, terwijl de airco het aan het eind van de middag 21 kreeg. Je hebt gewoon mazzel.quote:Op zondag 4 juni 2017 00:01 schreef SecretPret het volgende:
[..]
22 graden binnen hier zonder airco. Voelt toch fris aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet benauwd, zou juist alles open zetten.quote:Op zondag 18 juni 2017 15:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Alles potdicht, heb geen gordijnen.
22 graden
Er ligt een schuit voor mijn deur met als lading zandquote:Op zondag 18 juni 2017 16:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is niet benauwd, zou juist alles open zetten.
Lekker droge warmte man
LOL!!quote:Op zondag 18 juni 2017 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Er ligt een schuit voor mijn deur met als lading zand
Doe ik de ramen open dan is mijn woonkamer een Sahara
Nog niet gezien, wel oud-metaalquote:Op zondag 18 juni 2017 16:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
LOL!!
Komen ze ook wel eens veevoeder/brokken etc lossen ?
DIkke karpers vangen gek
Ja. Vrij oud pand en ik woon op de bovenste verdieping. Ik denk dat het morgen nog wel hoger gaat omdat het huis nu is opgewarmd.quote:
Dat lijkt me een ramp als je van binnen naar buiten gaat, met 18 graden in huis?quote:Op maandag 19 juni 2017 08:34 schreef Dven het volgende:
18 graadjes in huisMaar is de afgelopen twee dagen dan ook niet warm geweest. Straks de hele week boven de 35. Nieuw huis dus ben benieuwd.
Momenteel is het tien graden beneden het gemiddelde buiten dus dat valt wel meequote:Op maandag 19 juni 2017 08:54 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dat lijkt me een ramp als je van binnen naar buiten gaat, met 18 graden in huis?
Oh ja, ik dacht gewoon in Nederland.quote:Op maandag 19 juni 2017 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Momenteel is het tien graden beneden het gemiddelde buiten dus dat valt wel mee
Eigenlijk al het hele jaar ruk hier (Bulgarije). Nog nooit zo'n lange koude periode meegemaakt (duurt in feite al sinds januari).
Vorige week was het wel enigszins rond gemiddeld (rond de 29 graden medio juni) en bleef het in huis rond de 22 graden steken. Was goed te doen. Als het met temperaturen boven de 35 niet veel verder stijgt dan 25 graden in huis ben ik een gelukkig mens. Ook straks voor de winter wanneer het hier ijskoud kan worden
Nouja, koudste jaar dat ik tot nog toe heb meegemaakt en alsnog is het over het algemeen kortebroekenweer. Dus het is best relatief. Afgelopen maand op 4 dagen geen 20 graden gehaald. Maar een warm jaar is het vooralsnog zéker niet.quote:Op maandag 19 juni 2017 09:02 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Oh ja, ik dacht gewoon in Nederland.![]()
Maar op het moment dus goed te vertoeven daar?
Hejje airco?quote:Op maandag 19 juni 2017 09:43 schreef Leandra het volgende:
Beneden 21,5
Slaapkamer zuidzijde 24
Slaapkamer noordzijde 22
Och, die kerels ook die met dit weer zulk werk moeten doen... heb je een paar flinke kannen limonade voor ze?quote:Op maandag 19 juni 2017 11:25 schreef Poes. het volgende:
Op dit moment 25.5 beneden en 28 boven.
Maarrr dat komt omdat alle ramen er hier uitliggen omdat ik vandaag Hr+++ ramen krijg
Dus met een beetje geluk blijft het morgen koeler, na uitvoerig doorluchten vanavond.
Of een hete sexbeurt😅😎quote:Op maandag 19 juni 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och, die kerels ook die met dit weer zulk werk moeten doen... heb je een paar flinke kannen limonade voor ze?
Ze willen alleen koffie en koekjesquote:Op maandag 19 juni 2017 13:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Och, die kerels ook die met dit weer zulk werk moeten doen... heb je een paar flinke kannen limonade voor ze?
Jezusquote:
Zou direct ruilenquote:Op maandag 19 juni 2017 11:29 schreef bloempjuh het volgende:
26. Ik geloof dat ik dit echt té warm vind.
Geen isolatie, enkelglas, oosten van het land en dicht bij het dak (nee, geen zolder technisch gezien, zit nog een ruimte van 1m hierboven..quote:Op maandag 19 juni 2017 14:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Hier nu 26/28
En je woont daar vrijwillig?quote:Op maandag 19 juni 2017 14:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geen isolatie, enkelglas, oosten van het land en dicht bij het dak (nee, geen zolder technisch gezien, zit nog een ruimte van 1m hierboven..)
Momenteel
[ afbeelding ]
En hoe zijn de winters dan? Opstoken tot 25gr?quote:Op maandag 19 juni 2017 14:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Prima appartement verder
Alleen die zomers
Hoef eigenlijk nooit mijn kachel aan te zetten, behalve als het zwaar vriest. Komt een bak warmte van het appartement hieronder vandaanquote:Op maandag 19 juni 2017 14:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
En hoe zijn de winters dan? Opstoken tot 25gr?
Dat scheelt dan weerquote:Op maandag 19 juni 2017 14:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hoef eigenlijk nooit mijn kachel aan te zetten, behalve als het zwaar vriest. Komt een bak warmte van het appartement hieronder vandaanKan ook rustig 24/7 open ramen hebben in de winter met de kachel uit.
Holy shit, en wij hier thuis klagen met 26 gradenquote:Op maandag 19 juni 2017 14:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Geen isolatie, enkelglas, oosten van het land en dicht bij het dak (nee, geen zolder technisch gezien, zit nog een ruimte van 1m hierboven..)
Momenteel
[ afbeelding ]
HOE DAN?!quote:Op maandag 19 juni 2017 15:47 schreef FireFox1 het volgende:
26 graden.
Mijn buren hebben het wat lastiger met 37(!) graden
Studio met grote ramen, vol in de zon. Record lag op 43 graden geloof ik.quote:
Die wonen dus gewoon in een kasquote:Op maandag 19 juni 2017 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Studio met grote ramen, vol in de zon. Record lag op 43 graden geloof ik.
En zowel binnen als buiten geen enkele vorm van zonwering in gebruik zeker?quote:Op maandag 19 juni 2017 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was net even op bezoek, ik hield het 5 minuten volquote:
Gordijnen zijn dicht, 3 ventilatoren, en nog is het 37 gradenquote:Op maandag 19 juni 2017 15:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zowel binnen als buiten geen enkele vorm van zonwering in gebruik zeker?
De gordijnen binnen dicht helpt al een heel eind met grote ramen op het zuiden, uiteraard niet zoveel als het tegenhouden van de zon aan de buitenkant, maar toch.
F-ing hell. Ik ben nu al duizelig en misselijk van de warmte. 43 is me toch echt 23 graden te warm.quote:Op maandag 19 juni 2017 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik had de tent allang dichtgeplakt met vuilniszakken of zoquote:Op maandag 19 juni 2017 15:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was net even op bezoek, ik hield het 5 minuten vol
[..]
Gordijnen zijn dicht, 3 ventilatoren, en nog is het 37 graden
Buiten 33.5°Cquote:Op maandag 19 juni 2017 07:36 schreef Resistor het volgende:
Ik was gisteren wat te laat met beseffen dat het 'best wel warm' was buiten, en heb lekker de barbecue op het balkon aangehad met de schuifpui open. Binnen is het dus lekker opgewarmd
Buiten, thermometer naast schuifpui: 20.6°C
Binnen, thermometer naast schuifpui: 23.9°C
Thermostaat: 24.5°C
Badkamer: 24°C
Koeler niet als je in het Oosten woont iig. Hier is het nu 31 buitenquote:Op maandag 19 juni 2017 17:10 schreef Adrie072 het volgende:
27 binnen, net thuis van werk, ramen opengezet, nu kijken of het warmer of koeler wordt.....
Alkmaar, richting de kust, nu 27,5quote:Op maandag 19 juni 2017 17:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Koeler niet als je in het Oosten woont iig. Hier is het nu 31 buiten
...en 31 is bereiktquote:Op maandag 19 juni 2017 17:06 schreef SeLang het volgende:
30 graden bereikt (binnen). Ik ben benieuwd of het nog 31 wordt
Idem dito hier, dit komt nooit meer goed vannacht, helaas.quote:Op maandag 19 juni 2017 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Na 5 kwartier raam open en ventilator aan is het een halve graad afgekoeld naar 27,5 graden
JAJAJAJAJA 27,0quote:Op maandag 19 juni 2017 20:47 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Idem dito hier, dit komt nooit meer goed vannacht, helaas.
ik snap het verband niet zo? Beesten hebben een bontjasquote:Op maandag 19 juni 2017 21:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Airco uit, want de katten zijn beneden. Hop ! Meteen weer 25.5c
Thanks!quote:
88hier... muggen welteverstaan..quote:Op maandag 19 juni 2017 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Na drieënhalf uur raam open en ventilator aan is het van 28 naar 26 graden gegaan op mijn zolderkamer
Er vlogen hier ook een paar maar boeit me niet zo. Ben denk ik vier keer geprikt door een mug in mijn hele leven.quote:
Buiten 21.4°Cquote:Op maandag 19 juni 2017 16:45 schreef Resistor het volgende:
[..]
Buiten 33.5°C
Binnen 25.2°C
Thermostaat 25.5°C
Badkamer voelt heerlijk koel, maar is toch 25°C
Valt nog wel mee (binnen dan)
Dat dacht ik ook jaren, maar nu er sinds precies een maand eentje hangt zou ik echt niet anders meer willen, ben geen zomermens en het is echt zalig om gewoon de airco op 22 te zetten en door te gaan met de dingen die je normaal ook doet inplaats van lamlendig op de bank liggen.quote:Op maandag 19 juni 2017 23:19 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Thanks!
Woonkamer vind ik niet zo erg, maar slapen wordt wel minder zo.
Zal wel zweten worden denk ik, maar in NL vind ik het toch niet vaak warm genoeg om een airco te installeren.
Volgende week wordt het al weer minder en koelt alles weer lekker af.
En overdag is dit weer top natuurlijk
Dat is het verschil tussen ons, ik trek het prima tot een graad of 26/27, daarboven heb ik er pas last van.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 14:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jaren, maar nu er sinds precies een maand eentje hangt zou ik echt niet anders meer willen, ben geen zomermens en het is echt zalig om gewoon de airco op 22 te zetten en door te gaan met de dingen die je normaal ook doet inplaats van lamlendig op de bank liggen.
En dan bedoel ik geen mobiele want die dingen maken meer herrie dan koelte maar een fijne split unit.
22.8 binnen en 18,5 buiten \o/quote:Op dinsdag 20 juni 2017 07:15 schreef LovelyLady het volgende:
26 op de slaapkamer
24.5 beneden
19.5 buiten
23.1 nuquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
24.9
Het waait hier, dus alles tegenover elkaar opengezet
Dan heb je mazzel, ik ben niet zo'n fan van dat soort temperaturen in huisquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen ons, ik trek het prima tot een graad of 26/27, daarboven heb ik er pas last van.
Heerlijk om gewoon het raam open te hebben en alles van buiten mee te krijgen.
Op kantoor ook 29 graden vandaag, glas tot aan de grond en geen raam wat open kan.
Ik heb een airco hangen in het pand wat ik daarvoor huur maar die is volgens mij leeg, maar eens naar laten kijken.
Jij mag niet mee doen. Jij zit in sneeuwlandquote:Op woensdag 21 juni 2017 00:01 schreef Fogel het volgende:
Ca 12 graden op mijn slaapkamer. Was blijkbaar vergeten mijn raam dicht te doen. Heerlijk koel
Ik wil ijs in m'n prik... Geen sneeuwquote:Op woensdag 21 juni 2017 07:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij mag niet mee doen. Jij zit in sneeuwland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |