SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
NamensNEDERLAND
gaan deze jongens schroeien in de Giro
:
Steven Kruijswijk. Solide tijdrit, aardig als we aankomen op een berg en op zijn best als de etappes het profiel van de tanden van een zaag hebben. Als meesterknechten zijn dit jaar Jurgen van den Broeck en Stef Clement aangetrokken. Voeg daarbij een wegkapitein als Twan Castelijns en de inspirerende teksten van types als Addy Engels en Jan Boven en dan kan het eigenlijk al niet meer fout. Kan verder alleen tegengehouden worden door sneeuwmuren.
Bauke Mollema. Het verhaal van Bauke kennen we allemaal: elke dag op en naar naar school (2x per dag tegenwind) en pas laat serieus gaan wielrennen. Hij ontwikkelde zich gestaag onder wie anders dan coach Luicito met als hoogtepunt 'De Tour van Bau en Lau'. In die Tour kwam hij in de eindfase ten val en zo komt hij elke ronde wel wat tegen waardoor het allemaal net wat minder wordt aan het einde. Daar komt dit keer natuurlijk verandering in, want onze Bauke laat zich niet tegenhouden door het aantrekken van Alberto Contador waardoor hij moet uitwijken naar de Giro. Bauke harkt gewoon elke berg naar boven en zet de concurrentie in hun hemd.
Wist u trouwens dat Bauke Mollema, net als Thomas Voeckler, een vader heeft waarvan het lot onbekend is? Als u het nog niet wist dan weet u het nu. Wellicht leest Herbert Dijkstra mee en kan hij hier vanaf nu tijdens elke koers aan refereren.
Tom Dumoulin. Tom had een droom: een gouden medaille winnen in de tijdrit op de Olympische Spelen van Rio. Daar stuitte hij op een ijzersterke Fabian Cancellara. Vanaf dat moment ging de focus op het transformeren naar een ronderenner. Schrikt u dus niet als Tom straks 3x zo smal is als dat u gewend bent. In de Tirreno was zijn tijdrit niet naar behoren, maar we hebben er uiteraard alle vertrouwen in dat dit in de Giro wel het geval gaat zijn. Om in de tijdrit op de slotdag de het roze binnen te hengelen dient hij wel eerst het zware klimwerk in de dagen voordien te overleven, maar dat lijkt me een formaliteit.
Wilco Kelderman. Oh nee een MOTO!
Deze jongens gaan in deze honderdste Giro zorgen voor een:
Wie gaan er dan strijden voor de ereplaatsjes?
Sprinters?
We kunnen uitkijken naar onder meer Greipel, Viviani, Ewan, Bennett (en een stuk of vijf anderen uit de sprintarmada van Bora), Modolo, Nizzolo (mits z'n knie heel is) en, als hij een keer op z'n fiets blijft zitten, Gaviria.
Essentiële twitteraars:
https://twitter.com/tourdejose
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/Twan_Castelijns![]()
TV:
Met dank aan het geweldige Eurosport blijven we dit jaar verstoken van uitzendingen op Sporza. Dat betekent dat de fans van Buren opgelucht adem kunnen halen. Maar ook dat we geen begeleidende woorden van Renaat Schotte en José de Cauwer krijgen, maar van:
Week 1: Jeroen van Belleghem + Michael Boogerd
Week 2: Jeroen van Belleghem + Karsten Kroon
Week 3: Jeroen van Belleghem + Bobbie Traksel
Niet te vergeten:
Het dagelijkse momentje waar de verschillende truien aan ons getoond worden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wielerspellen:
Scorito subpoule: Klik
Cyclingmaster subpoule: Klik - Wachtwoord: prayforrenaatenjosé
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2017 #2
De Garibaldi![]()
Zo, dat is een flinke upgrade.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:35 schreef MCH het volgende:
Die oude pakhaas heeft het prima voor me kaar
[ afbeelding ]
Hoe oud denk je dat Dekker is?quote:
Dekker is 40/45 ofzo...het zou z'n dochter dus kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat Dekker is?
Is z'n vrouw (of vriendin, geen idee of hij getrouwd is inmiddels)
Zoom eens in op die foto. Die vrouw is lelijk en echt niet jong genoeg om zijn dochter te zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dekker is 40/45 ofzo...het zou z'n dochter dus kunnen zijn
Denk dat die dame 25 jaar ofzo is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zoom eens in op die foto. Die vrouw is lelijk en echt niet jong genoeg om zijn dochter te zijn.
Nee, Dekker deed niet aan doping. Allemaal puur natuur en strakke bandjes.quote:
Ouder, check het kwabje op het bikinidraadje.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat die dame 25 jaar ofzo is.
hoe pijnlijk moet toch die brief van zijn zoontje geweest zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee die blijft ontkennenDie hele ploeg zat eraan maar hij niet, wat een act
Als hij niet was uitgeloot stond hij nu in een ziekenhuis.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:44 schreef Evertjan het volgende:
verdomme zeg wat nou als hij niet hoefde te kakken dan zat hij echt op rozen nu
ik zou mij eigen wel veilig voelen bij Dokter Tomquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij niet was uitgeloot stond hij nu in een ziekenhuis.
Speciaalbiertjes uit fles drinken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:35 schreef MCH het volgende:
Die oude pakhaas heeft het prima voor me kaar
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij een bril nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat die dame 25 jaar ofzo is.
hahahaquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Dekker deed niet aan doping. Allemaal puur natuur en strakke bandjes.
Tour de France is er niks bij.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:49 schreef Columbiafan het volgende:
Rit gemist. TomGODMorgen wordt een prachtdag.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:49 schreef Columbiafan het volgende:
Rit gemist. TomGODMorgen wordt een prachtdag.
Gooi er nog maar een speklap op Erik!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, dat kwabje zegt me dat ze 30+ is
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gooi er nog maar een speklap op Erik!
Die heb je van mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als hij niet was uitgeloot stond hij nu in een ziekenhuis.
Wat ben jij ook een rare.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:51 schreef Joezi het volgende:
Leuk om hier nog even naar te keuvelen met zn allen
Het is allemaal wel erg zwart-wit ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Al dat 'Dit gaat Tom nooit halen!!' en dat 'Tom is zo bizar veel beter dan de rest, hij kan echt goed tijdrijden, let maar op, het is al binnen!!'.
En ik weet als enige zeker dat het spannend gaat worden!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:06 schreef heywoodu het volgende:
Al dat 'Dit gaat Tom nooit halen!!' en dat 'Tom is zo bizar veel beter dan de rest, hij kan echt goed tijdrijden, let maar op, het is al binnen!!'.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is allemaal wel erg zwart-wit ja.
Ik denk dat hij het kan, maar hij moet het nog wel doen. En: De anderen mogen het vooral niet doen.
Precies. Ik denk dat de kans dat hij de Giro wint ook groter is dan de kans dat hij niet wint, maar de kans bestaat ook gewoon dat hij morgen géén supertijdrit rijdt en dat Quintana of Nibali of Zakarin of Pinot wél een topdag heeft en hem pakt. Dat is toch allemaal niet zo ingewikkeldquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het kan, maar hij moet het nog wel doen. En: De anderen mogen het vooral niet doen.
Jij durft.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:08 schreef Strani het volgende:
[..]
*naquote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:51 schreef Joezi het volgende:
Leuk om hier nog even naar te keuvelen met zn allen
Zo is het. Pas als het zeker is, is het zeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat de kans dat hij de Giro wint ook groter is dan de kans dat hij niet wint, maar de kans bestaat ook gewoon dat hij morgen géén supertijdrit rijdt en dat Quintana of Nibali of Zakarin of Pinot wél een topdag heeft en hem pakt. Dat is toch allemaal niet zo ingewikkeld![]()
Hij moet heel hard fietsen, meer kan hij niet doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij kan de Giro winnen, of hij kan hem niet winnen. Valt allemaal niet uit te sluiten. Als je het haalt, dan haal je het.
Hij moet alles zetten op het feit dat hij nu meer dan één minuut moet winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij moet heel hard fietsen, meer kan hij niet doen.
Ware woorden.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij kan de Giro winnen, of hij kan hem niet winnen. Valt allemaal niet uit te sluiten. Als je het haalt, dan haal je het.
Geen UI?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet alles zetten op het feit dat hij nu meer dan één minuut moet winnen.
Hij moet zijn benen zo snel laten gaan als een Ferrari.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet alles zetten op het feit dat hij nu meer dan één minuut moet winnen.
Duizenden toeren per minuut lijkt me niet verstandig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij moet zijn benen zo snel laten gaan als een Ferrari.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
Kan morgen weer bonificatiesec gepakt worden?
In Amsterdam rijden ze een Mercedes. Gelukkig komt Tom uit Limburg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij moet zijn benen zo snel laten gaan als een Ferrari.
Dat hang van een hele hoop factoren af. Het kan heel binnenkort maar voor hetzelfde geld wordt het later. Of helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer start je je politieke beweging?
twitter:AnalistHeitinga twitterde op woensdag 28-05-2036 om 20:17:42Als Dumoulin morgen de Giro wint, wint hij de Giro. En anders ga ik een bomaanslag plegen op het Eurosport gebouw. reageer retweet
Als het regent kan Tom wel net als Mensjov gaan glibberen over de steentjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:15 schreef Strani het volgende:
Het wordt wel warm morgen, 31 graden, maar in elk geval droog. Zou vervelend zijn als de regen een risicofactor werd.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:16 schreef Mani89 het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op woensdag 28-05-2036 om 20:17:42Als Dumoulin morgen de Giro wint, wint hij de Giro. En anders ga ik een bomaanslag plegen op het Eurosport gebouw. reageer retweet
Heb je niet een gifje van CR7 voor me?quote:
Dat bedoel ik, dat moeten we niet willen als samenleving.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het regent kan Tom wel net als Mensjov gaan glibberen over de steentjes.
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 25-05-2017 om 10:25:48De Giro-zege is in zicht. Maar als je de Giro wil winnen, moet je al je tegenstanders verslaan. Anders wordt het lastig. reageer retweet
Deze had echt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 25-05-2017 om 10:25:48De Giro-zege is in zicht. Maar als je de Giro wil winnen, moet je al je tegenstanders verslaan. Anders wordt het lastig. reageer retweet
Dat weet ik niet maar voor Quintana lijkt het me in elk geval geen voordeel. Waar hij vandaan komt is het ook bepaald niet warm.quote:
Dat is alleen nodig als je verwacht dat Quintana tweede zal worden in de tijdritquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef heywoodu het volgende:
Als Tom de tijdrit wint en minstens een volle minuut pakt op de nummer twee van de tijdrit moet de eindzege hem niet meer kunnen ontgaan.
Nee, ze zijn bij de NOS nu al dronken. De champagne is ontkurkt.quote:
Mooi, heb al drie weken nachtmerries dat ik Han Kock in een mannensauna tegenkom en dat hij de deur op slot draait.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bij de NOS nu al dronken. De champagne is ontkurkt.
Net zoals Utrecht Tourstart.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijdens die tijdrit in Apeldoorn was het ook mensonterend heet.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, heb al drie weken nachtmerries dat ik Han Kock in een mannensauna tegenkom en dat hij de deur op slot draait.
Gvdquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, heb al drie weken nachtmerries dat ik Han Kock in een mannensauna tegenkom en dat hij de deur op slot draait.
15 plaatsen gestegen in het algemeen klassement!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:24 schreef Szura het volgende:
Hoe heeft Battaglin het trouwens gedaan met het oog op de volgwagen?
Die zou ik niet loslaten in een peuterspeelzaal.quote:
Geweldig voor het #TEAM. #samenwinnenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
15 plaatsen gestegen in het algemeen klassement!
wat laatquote:
Ideaal, het interessante deel van de tijdrit past precies tussen het einde van het nabeschouwen van Monaco en het begin van voorbeschouwen op Indyquote:
Ghehequote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ideaal, het interessante deel van de tijdrit past precies tussen het einde van het nabeschouwen van Monaco en het begin van voorbeschouwen op Indy
Het was werkelijk waar heerlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wel met een glas melk erbij
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ideaal, het interessante deel van de tijdrit past precies tussen het einde van het nabeschouwen van Monaco en het begin van voorbeschouwen op Indy
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was werkelijk waar heerlijk.
[ afbeelding ]
Met uitzicht op de Katwijkse stranden?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ie niet inhouden dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Geloven we ook nog in de ritzege van Djoske morgen?
Uitzicht op de Rijnsburgse Kerk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met uitzicht op de Katwijkse stranden?
Jazeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Geloven we ook nog in de ritzege van Djoske morgen?
Helemaal niks mis mee, ouwe reusquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slim, dankbaar zijn nu kan later nog wel eens van pas komenquote:Finally the climbs are gone. I was very happy that I had better legs and I had a good day again. I’m forever grateful for the help in the final from Mollema, Jungels and Yates
Hij leert snel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Ericr het volgende:
[quote] Finally the climbs are gone. I was very happy that I had better legs and I had a good day again. I’m forever grateful for the help in the final from Mollema, Jungels and Yates [\qUOTE]
Slim, dankbaar zijn nu kan later nog wel eens van pas komen
Rijnsburg heeft geen kroeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig in Rijnsburg.
Ik kom er niet zo vaak als voorheen. Misschien over anderhalve maand als Ajax op bezoek komt om te oefenen.quote:
Tsja, hij zal in een latere koers het wel terug moeten betalen. Maar van pas komen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Slim, dankbaar zijn nu kan later nog wel eens van pas komen
Het lastige is om in te schatten welke klassementsrenners (behalve Tom) redelijk hoog zullen eindigen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga gokken morgen. Hopen dat feltet hele andere namen heeft...
Vooral Thomas lijkt me een groot gevaar inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef MakkieR het volgende:
Moeten we morgen Geraint Thomas en Bob Jungels in de gaten houden voor wat er mogelijk is voor Tom Dumoulin?
Geraint Thomas moet je zeker in de gaten houden. En let ook op Kruiswijk en Dennis.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef MakkieR het volgende:
Moeten we morgen Geraint Thomas en Bob Jungels in de gaten houden voor wat er mogelijk is voor Tom Dumoulin?
Cadel Evans is ook geen misselijke jongen, die kan wel wat. Goeie renner.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Geraint Thomas moet je zeker in de gaten houden. En let ook op Kruiswijk en Dennis.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral Thomas lijkt me een groot gevaar inderdaad.
Jij bent hier niet zo goed in he?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cadel Evans is ook geen misselijke jongen, die kan wel wat. Goeie renner.
Zonder had ie misschien wel gewoon niet meegedaan voor het algemeen klassement maar alleen voor ritzeges. Hij zoekt net als elke andere renner natuurlijk ook gewoon de beste routes uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:53 schreef Godshand het volgende:
Tom heeft wel geluk met die tijdrit aan het eind. Zonder had hij morgen gewoon weer verloren...
denk wel dat Thomas een goede tijdrit wil neerzetten, met zijn tijd kunnen we zien hoe ver deze ligt van quintana en daarmee wordt meer duidelijk wat de mogelijkheden zijn voor Tom Dumoulin.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef H.Vviv het volgende:
Thomas heeft halverwege de Giro al opgegeven.
Ik ben niet van de humor inderdaad. Karaktermoorden plegen ben ik ook niet zo van.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent hier niet zo goed in he?
Die moet morgen gewoon knechten voor Claudio Chiappucci in de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Javier Moreno morgen wel eens een beslissende slag kan slaan
Dat eerste denk ik ook ja. Dit is toch de laatste kans voor Thomas om een rit te winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
denk wel dat Thomas een goede tijdrit wil neerzetten, met zijn tijd kunnen we zien hoe ver deze ligt van quintana en daarmee wordt meer duidelijk wat de mogelijkheden zijn voor Tom Dumoulin.
De pasta niet met de saus mengen in de pan, man man man... Én het is geen macaroni!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat boeit dat nou, dit hapt prima weg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De pasta niet met de saus mengen in de pan, man man man... Én het is geen macaroni!
Klassementsrenners buiten Tom en Bob gaan geen top-5 rijdenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe komen jullie aan zo weinig joh.
Eén van boven de vier miljoen, twee van in de drie miljoen, één van meer dan één miljoen en de rest onder een miljoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Normaal doe ik dat wel ja, maar de roerbakpan zat in de vaatwasser en de koekepan was net ff te klein. Slechte planning, sorry.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De pasta niet met de saus mengen in de pan, man man man... Én het is geen macaroni!
Even fusilleren was geen optie?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel ja, maar de roerbakpan zat in de vaatwasser en de koekepan was net ff te klein. Slechte planning, sorry.
En 'een fusillietje maken' klinkt minder.
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 19:53:38Joggingbroek en tv aan, deurbel uit. https://t.co/TNyJdHRgjC reageer retweet
Ik ben gerustgesteld, kon ook niet anders dan dat de man van dé culinaire wielrenversnapering deze fouten zou maken!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel ja, maar de roerbakpan zat in de vaatwasser en de koekepan was net ff te klein. Slechte planning, sorry.
En 'een fusillietje maken' klinkt minder.
Ik heb alleen Dumoulin en Joengels.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:ColCiclismo twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 20:21:45Victorias de etapa Giro 2017: Colombia 5 🇨🇴, España 3, 🇪🇸Francia 2 🇫🇷, Holanda 2 🇳🇱, además 🇦🇹🇦🇺🇮🇹🇺🇸🇩🇪🇱🇺🇨🇭🇸🇮 con 1. #ElDato reageer retweet
Veel succes. Ik ga lekker dark horses opstellen. Ik sta toch 50ste.quote:
Wel 4 vlakke etappes die iedereen nu alweer vergeten is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:ColCiclismo twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 20:21:45Victorias de etapa Giro 2017: Colombia 5 🇨🇴, España 3, 🇪🇸Francia 2 🇫🇷, Holanda 2 🇳🇱, además 🇦🇹🇦🇺🇮🇹🇺🇸🇩🇪🇱🇺🇨🇭🇸🇮 con 1. #ElDato reageer retweet
Ik gok op de herstelvermogens van deze of genen. Ik ga ook gokken, want grijs en grauw 8e worden door mee te gaan met het plebs zie ik niet zitten. Ik zie mezelf graag als een Contador.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel succes. Ik ga lekker dark horses opstellen. Ik sta toch 50ste.
De laatste sprint van Nando herinner jij je echt nog wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel 4 vlakke etappes die iedereen nu alweer vergeten is.
Ja die was wel mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De laatste sprint van Nando herinner jij je echt nog wel.
Dit is pas maximaal sparen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:25 schreef wimderon het volgende:
Ik ga gokken op mensen die zich 3 weken verstopt hebben. Twan Castelijns enzo.
Bialoblockiquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is pas maximaal sparen.
[ afbeelding ]
Morgen gaat Filippo Pozzato schroeienquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:29 schreef OProg het volgende:
1 overwinning maar voor Italië. Dat is ook een nieuw laagterecord.
Karsten weet daar nog een leuke anekdote over.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen gaat Filippo Pozzato schroeien
Goede edit. Ik wilde je al op de vingers tikken.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede edit. Ik wilde je al op de vingers tikken.
Chad Haga en Ruben Plaza als kanshebbers in een tijdrit.. Het tijdritveld is nu definitief bedroevendquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:31 schreef wimderon het volgende:
Feltet.dks vinderbud: Vasil Kiryienka
Øvrige vinderkandidater: Tom Dumoulin, Jos van Emden
Outsidere: Bob Jungels Michael Hepburn, Luis Leon Sanchez, Tobias Ludvigsson, Jan Barta
Jokers: Andrey Amador, Silvan Dillier, Chad Haga, Thibaut Pinot, Bauke Mollema, Marcin Bialoblocki, Ruben Plaza
Als Tom zijn niveau haalt in de tijdrit moet het wel binnen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Falco het volgende:
Heb de etappe niet kunnen zien, maar volgens mij best goede vooruitzichten voor Tommie?
Nee, want Pinot is volgens velen hier de beste tijdrijder van de wereld.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Falco het volgende:
Heb de etappe niet kunnen zien, maar volgens mij best goede vooruitzichten voor Tommie?
dan was het ook "geluk" voor nairo, nibali & co dat dit de zoveelste zware bergetappe was.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:53 schreef Godshand het volgende:
Tom heeft wel geluk met die tijdrit aan het eind. Zonder had hij morgen gewoon weer verloren...
Haha, och och och.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, want Pinot is volgens velen hier de beste tijdrijder van de wereld.
Dit topic schiet al in een stuip als Tom een centimeter loslaat van het wiel van zijn voorligger.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, want Pinot is volgens velen hier de beste tijdrijder van de wereld.
Dat wordt nog leuk als Dumoulin ooit echt mee gaat doen in de Tourquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic schiet al in een stuip als Tom een centimeter loslaat van het wiel van zijn voorligger.
Volgens Unibet 80% kans dat we morgen kunnen juichenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Falco het volgende:
True.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic schiet al in een stuip als Tom een centimeter loslaat van het wiel van zijn voorligger.
Uit die kopgroep had ik ook gewonnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:43 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar nog ritwinnaar in de Vuelta en bijna elke bergetappe in de aanval, dit jaar is de vorm wat minder.
Een deurbel hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 19:53:38Joggingbroek en tv aan, deurbel uit. https://t.co/TNyJdHRgjC reageer retweet
Toen hij 3 jaar geleden nog een beetje vooruit kwam stond hij wel bekend als een klimmende sprinter volgens mij. Maar dit is echt een Grega Bole'tje.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:38 schreef wimderon het volgende:
Enorm random, maar hoe kan meesterklimmer Luka Mezgec vandaag 27e worden
Wat een rare vraag. Denk je dat je in een gevangenis onbeperkt kan internetten?quote:
Dat zou mij van Nederlandse gevangenissen niet verbazen hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Denk je dat je in een gevangenis onbeperkt kan internetten?
Gazprommertjes hebben de brommers sowieso in Rusland achtergelaten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:43 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar nog ritwinnaar in de Vuelta en bijna elke bergetappe in de aanval, dit jaar is de vorm wat minder.
Alsof Ria Eurosport weet te vindenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Morgen kijkcijfer record voor Eurosport lijkt me
Er gaan morgen denk ik nog meer mensen voor het eerst in hun leven Eurosport kijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Henk helpt Ria wel dit wil zelf Ria niet missenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof Ria Eurosport weet te vinden
Van Zetten uit Tiel zal verbaasd twitteren over sport tijdens de reclame.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gaan morgen denk ik nog meer mensen voor het eerst in hun leven Eurosport kijken.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gazprommertjes hebben de brommers sowieso in Rusland achtergelaten.
Die fiets hadden ze helemaal moeten demonteren en onderzoeken. Wat een grap.quote:
Dat zou heel zwaar zijn, maar ik hoop dat de druk er wel een beetje af is wanneer hij de Giro weet te winnen. Dan hebben we in elk geval wat.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk als Dumoulin ooit echt mee gaat doen in de Tour
Hij zei net bij Radio 1 dat hij niet bezig wil zijn met speculeren over morgen, dat hij zo zijn telefoon uitdoet en hij het morgen allemaal wel gaat zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik 'hoop' dat Tom zich goed afsluit van die hele hectiek in Nederland.
We hebben niks, maar Tom heeft dan weer een overwinning op zijn palmares en gaat dan vet cashen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou heel zwaar zijn, maar ik hoop dat de druk er wel een beetje af is wanneer hij de Giro weet te winnen. Dan hebben we in elk geval wat.
quote:
Ik vind het verwonderlijk dat ze zo veel geld hebben om de rechten van allerlei grote sportevenementen te kopen maar niet een fatsoenlijk programma kunnen maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Zelfs bij de herhaling maakt Eurosport er weer een potje van.
Eerst commentaar van Jeroen en Bobbie tijdens de reclame, daarna helemaal geen commentaar en nu Engelstalig commentaar.
Wat een mensonterende zender.
NOS zou tegen de 3 miljoen kijkers hebben getrokken, denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Ze hadden gisteren dat al bijna gered (471.000), record is 481.000 tijdens de Australian Open.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Ik wordt strontziek van je filmpjesquote:
En dat was voor 2016.quote:Elke prijs in de Giro is gesponsord
Er zijn heel veel prijzen te winnen in de Giro Italia en elke prijs wordt betaald door een van de sponsors. De meest bekende is uiteraard de roze trui (vergelijkbaar met de gele trui in de Tour de France), maar ook hier heb je tussensprints tijdens de ritten waar je geld mee kunt verdienen. Onderstaand zal ik een overzicht geven van alle mogelijke prijzen die er te winnen zijn en het prijzengeld dat door de sponsoren aan de renners wordt betaald.
Eindklassement
Het eindklassement is uiteraard waar het allemaal om draait en hier zijn ook de grootste prijzen aan verbonden. De sponsor van dit klassement is Balocco en zij delen ongeveer 300.000 euro uit aan de top 20 van de Giro Italia. De winnaar krijgt ongeveer 115.000 euro, de nummer 2 circa 60.000 euro en de nummer 3 nog steeds zo'n 30.000 euro. De overige 100.000 euro zal worden verdeeld over de andere 17 renners in de top 20.
De organisatie van de Giro d'Italia is niet de beroerdste en zorgt zelf ook nog voor betaling aan de beste 10 wielrenners waarbij de winnaar 90.000 euro krijgt, de nummer 2 nog eens 50.000 euro en de nummer 3 20.000 euro! De nummer 4 tot en met nummer 10 moeten het doen met een aalmoes van 1.500 euro van de organisatie.
De rode trui voor de beste resultaten per etappe
De rode trui kan je verdienen door de beste resultaten neer te zetten per individuele etappe. Per etappe kan de top 3 punten verdienen en hier wordt door de sponsor Algida 800, 500 en 200 euro voor betaald. Degene die bovenaan staat in dit klassement mag de rode trui aan en aan het einde van de giro mag de top 5 de volgende prijzen verdelen:
10.000 euro
8.000 euro
6.000 euro
4.000 euro
3.000 euro
De witte trui voor de beste jonge wielrenner
Ook in de Giro Italia heb je een apart klassement voor de beste jongste rijders in deze loodzware ronde van Italië. De renner die bovenaan staat krijgt elke dag de witte trui over zijn schouders gehangen en krijgt 500 euro op zijn rekening bijgeschreven.
Als je dus in de Giro als jongeling bovenaan staat dan betaalt sponsor EuroSpin aan de top 5 in Turijn maar liefst: 10.000 euro, 8.000 euro, 6.000 euro, 4.000 euro en de nummer 5 krijgt 2.000 euro.
Mooie bedragen allemaal die men kan winnen.
Meest strijdlustige wielrenner van de Giro
De meest strijdlustige renner van de ‘Italiaanse Tour' krijgt ook hier een prijs die gebaseerd is op de ontwikkelingen van de renner tijdens bijvoorbeeld tussensprints, berg beklimmingen en de finishes op de streep. Elke dag komt hier een winnaar uit de bus die PittaRosso een geldprijs van 300 euro kan verwachten bij de eindstreep. Maar ook na afronding van de Giro in Turijn ligt er een enveloppe klaar voor de meest strijdlustige renner van maar liefst 4.000 euro
Meeste kilometers tijdens een ontsnapping in een etappe
Voor de wielrenners die een ontsnapping hebben gehad die langer duurt dan 5 kilometer tijdens een etappe kan ook een prijs verdienen. Voorwaarde is dat de renner een solo ontsnapping heeft of dat er minder dan 10 mensen in de groep zitten die ontsnapt is. De sponsor Pinarello geeft voor de renner met de meeste kilometers in de ontsnapping elke dag een prijs van 250 euro. De wielrenner die het meeste kilometers in een ontsnapping is mee geweest verdient aan het eind van de Giro 5.000 euro!
Zodat Tom gediskwalificeerd wordt of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:51 schreef Kansenjongere het volgende:
Mollema gaat morgen gewoon negen minuten zijn benen stilhouden en dan volle bak knechten voor Tom.
Hoe kan Tom gediskwalificeerd worden voor onsportief gedrag van een renner van een andere ploeg?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zodat Tom gediskwalificeerd wordt of hoe bedoel je?
Nou ja, als Mollema gaat knechten lijkt het me dat je bedoelt dat Tom in zijn wiel gaat rijden?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hoe kan Tom gediskwalificeerd worden voor onsportief gedrag van een renner van een andere ploeg?
Whoa dat is nog minder dan ik dacht. Moet morgen toch wel verdubbeld kunnen wordenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren dat al bijna gered (471.000), record is 481.000 tijdens de Australian Open.
Donderdag 428.000
Wordt mooi weer, zullen toch nog hoop mensen richting strand gaanquote:Op zaterdag 27 mei 2017 21:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Whoa dat is nog minder dan ik dacht. Moet morgen toch wel verdubbeld kunnen worden
Kan ik mij wel in vinden. Tom gaat zeker geen 1,5 minuut op hem pakken.quote:Nairo Quintana (leider): "Het is beter dan niets. We hebben geprobeerd om meer voorsprong te pakken, maar we zaten vooraan niet allemaal op dezelfde lijn. In de tijdrit is Dumoulin in het voordeel en ook Pinot en Nibali kunnen goed tegen de klok rijden. Maar normaal gezien mag ik niet te veel tijd verliezen. De vermoeidheid van 20 dagen Giro moet in mijn voordeel spelen."
Hoeft ook niet. 54 seconden is zatquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ik mij wel in vinden. Tom gaat zeker geen 1,5 minuut op hem pakken.
Het lijkt me bijzonder sterk dat Tom drie minuten goed gaat maken op Zakarinquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:21 schreef thesiren.nl het volgende:
Hoe is Zakarin in de tijdrit? Als Tom daar naar toe kan rijden dan moet dat toch lekker zijn. Nibali en quintana krijgen als het goed is hun voorganger niet in het zicht.
Zeker?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ik mij wel in vinden. Tom gaat zeker geen 1,5 minuut op hem pakken.
Het zou niet voor het eerst zijn dat een goede tijdrijder het moeilijk heeft op laatste dag, na veel gewerkt te moeten hebben.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zeker?
Het zou me ECHT verbazen als hij minder dan een minuut pakt. Tom is zoveel sterker in de tijdrit.
Misschien haperde Cancellara's motortje, terwijl Contador net een vervuilde biefstuk had gegeten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat een goede tijdrijder het moeilijk heeft op laatste dag, na veel gewerkt te moeten hebben.
Cancellara verloor slottijdrit in Tour van Contador bijvoorbeeld.
Net zoals Dumoulin's motortje morgen ook gewoon kan haperen. Niet al zijn tijdritten zijn geniaal geweest.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Misschien haperde Cancellara's motortje, terwijl Contador net een vervuilde biefstuk had gegeten.
Contador kan dan ook een verdomd goede tijdrit neerzetten. Quintana daarentegen is gewoon matig in een race tegen de klok.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zou niet voor het eerst zijn dat een goede tijdrijder het moeilijk heeft op laatste dag, na veel gewerkt te moeten hebben.
Cancellara verloor slottijdrit in Tour van Contador bijvoorbeeld.
Ik doelde bij Cancellara op een ander type motorquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net zoals Dumoulin's motortje morgen ook gewoon kan haperen. Niet al zijn tijdritten zijn geniaal geweest.
zeg ook niet dat Quintana hem gaat verslaan, dat zeker niet. Maar geeft wel aan dat het allemaal nivelleert, zeker als je 3 weken lang alles hebt moeten gevenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Contador kan dan ook een verdomd goede tijdrit neerzetten. Quintana daarentegen is gewoon matig in een race tegen de klok.
Het roze zal hem wellicht extra motivatie geven, maar reken maar dat Tom weet dat hij kans heeft. En die gaat echt rammen denk ik.
Ja maar Quintana weet ook dat hij best wel kans heeft, en die gaat ook rammen en kan ook best wel een acceptabele tijdrit rijden. Niet voor de winst, maar wel goed genoeg om schade te beperken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Contador kan dan ook een verdomd goede tijdrit neerzetten. Quintana daarentegen is gewoon matig in een race tegen de klok.
Het roze zal hem wellicht extra motivatie geven, maar reken maar dat Tom weet dat hij kans heeft. En die gaat echt rammen denk ik.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:36 schreef franklop het volgende:
[..]
zeg ook niet dat Quintana hem gaat verslaan, dat zeker niet. Maar geeft wel aan dat het allemaal nivelleert, zeker als je 3 weken lang alles hebt moeten geven
als je nu renner als T. Martin hebt die 3 weken heeft kunnen freewheelen dan zou hij zonder problemen winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat zo ja?
Nivelleert het? Of komt degene met de betere tijdritskills nu nog meer boven drijven?
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vraag is welke nobuddy uit het niets een goede tijdrit gaat neerzetten morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Djos gaat morgen heersen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vraag is welke nobuddy uit het niets een goede tijdrit gaat neerzetten morgen
dat is geen nobuddy natuurlijkquote:
Djosquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat zijn gaatjes van niks, als Tom dat niet lukt rijdt hij hoe dan ook een waardeloze tijdrit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar dan moet hij ook nog tijd pakken op Pinot en Nibali
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat een nobuddy op tijdritgebied?quote:
Je nachtrust af laten hangen van dingen waar je toch niks over te zeggen hebt.quote:
Van de warmte hoop ik voor jouquote:
Sanne Wevers dit datquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wat zijn als Dumoulin het morgen haalt; grootste Nederlandse sportprestatie sinds Krajicek 1996 als hij het roze pakt.
Nu onderschat je de ritzege van Timo Roosen in Noorwegen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wat zijn als Dumoulin het morgen haalt; grootste Nederlandse sportprestatie sinds Krajicek 1996 als hij het roze pakt.
Epke 2012.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die won alleen omdat die Amerikaanse een chute deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dan nog is het een wereldprestatiequote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die won alleen omdat die Amerikaanse een chute deed.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Epke 2012.Sanne was velen malen knapper omdat die Amerikaanse tot dat moment zowat onverslaanbaar was dit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Tom rijd ze op een minuut GENOTquote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:59 schreef Arcee het volgende:
TT:
Mother of all retespannende sportontknopingen.
Morgen, jongens. Dat gaat net zoiets worden...
VDH 2004?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Epke 2012.Zonder op tenen te willen trappen, maar dat blijft een circussport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, Nederland dat tweede van de wereld wordt in veruit de meest beoefende/wijdverspreide sport op aarde is ook vrij bizar, om maar wat te noemen. Het is eigenlijk gewoon ondoenlijk om één 'beste ding' aan te wijzen, maar als Dumoulin de Giro wint gaat het zeker op het lange lijstje van grootste Nederlandse sportprestaties ooitquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder op tenen te willen trappen, maar dat blijft een circussport.
Is dat een vereiste?quote:
Dat is het fietsen toch eigenlijk ook?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder op tenen te willen trappen, maar dat blijft een circussport.
Hij was zo groot om iemand anders te laten winnen.quote:
Heel veel mensen zijn het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Matige tennisser zoals alle Nederlandse tennissers behalve REKIKI Bertens
Leezer 2016. Oh nee. Net niet.quote:
er zijn maar 2 echte sporten wielrennen en schaatsenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tennis is geen sport overigens.
K1 GENOT. Armen, benen, fysiek, lengte, kracht GROOT DIT DATquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
er zijn maar 2 echte sporten wielrennen en schaatsen
Schaatsen is een minderwaardige sport. In wielrennen fietsen mensen op adrenaline door met een gebroken scheenbeen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Post aangepastquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schaatsen is een minderwaardige sport. In wielrennen fietsen mensen op doping door met een gebroken scheenbeen.
Schaatsenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar die 10km kijken, vrijwillig? Ik hoor altijd dat mensen soms rondetijden meeschrijven.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schaatsen is een belediging voor de mensheid.
Nee nooit dat Quintana gaat winnen morgen, onmogelijk. Denk dat hij nog uit moet kijken dat hij niet van het podium aflazert.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:09 schreef Pedroso het volgende:
Zal van seconden gaan afhangen, ik ga uit van een winst op Quintana van tussen de 40 en 60 seconden. Tom zelf gaat er ook vanuit dat het allemaal heel close gaat worden en dat Nibali en Pinot ook nog meedoen voor de eindzege. Parcours is ook zeker niet op het lijf geschreven van Dumoulin.
hoort bij de Nederlandse cultuur, Geert Wilders is het hier mee eensquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar die 10km kijken, vrijwillig? Ik hoor altijd dat mensen soms rondetijden meeschrijven.
Geert Wilders is een geesteszieke man.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoort bij de Nederlandse cultuur, Geert Wilders is het hier mee eens
Wat moet je dan doen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou naar die 10km kijken, vrijwillig? Ik hoor altijd dat mensen soms rondetijden meeschrijven.
zeker man, dat is het mooiste wat er isquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat is normaal voor mensen in Den Haagquote:Op zaterdag 27 mei 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geert Wilders is een geesteszieke man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |