Hij moet heel hard fietsen, meer kan hij niet doen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij kan de Giro winnen, of hij kan hem niet winnen. Valt allemaal niet uit te sluiten. Als je het haalt, dan haal je het.
Hij moet alles zetten op het feit dat hij nu meer dan één minuut moet winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij moet heel hard fietsen, meer kan hij niet doen.
Ware woorden.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij kan de Giro winnen, of hij kan hem niet winnen. Valt allemaal niet uit te sluiten. Als je het haalt, dan haal je het.
Geen UI?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet alles zetten op het feit dat hij nu meer dan één minuut moet winnen.
Hij moet zijn benen zo snel laten gaan als een Ferrari.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moet alles zetten op het feit dat hij nu meer dan één minuut moet winnen.
Duizenden toeren per minuut lijkt me niet verstandig eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij moet zijn benen zo snel laten gaan als een Ferrari.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef opgebaarde het volgende:
Kan morgen weer bonificatiesec gepakt worden?
In Amsterdam rijden ze een Mercedes. Gelukkig komt Tom uit Limburg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij moet zijn benen zo snel laten gaan als een Ferrari.
Dat hang van een hele hoop factoren af. Het kan heel binnenkort maar voor hetzelfde geld wordt het later. Of helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer start je je politieke beweging?
twitter:AnalistHeitinga twitterde op woensdag 28-05-2036 om 20:17:42Als Dumoulin morgen de Giro wint, wint hij de Giro. En anders ga ik een bomaanslag plegen op het Eurosport gebouw. reageer retweet
Als het regent kan Tom wel net als Mensjov gaan glibberen over de steentjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:15 schreef Strani het volgende:
Het wordt wel warm morgen, 31 graden, maar in elk geval droog. Zou vervelend zijn als de regen een risicofactor werd.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:16 schreef Mani89 het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op woensdag 28-05-2036 om 20:17:42Als Dumoulin morgen de Giro wint, wint hij de Giro. En anders ga ik een bomaanslag plegen op het Eurosport gebouw. reageer retweet
Heb je niet een gifje van CR7 voor me?quote:
Dat bedoel ik, dat moeten we niet willen als samenleving.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het regent kan Tom wel net als Mensjov gaan glibberen over de steentjes.
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 25-05-2017 om 10:25:48De Giro-zege is in zicht. Maar als je de Giro wil winnen, moet je al je tegenstanders verslaan. Anders wordt het lastig. reageer retweet
Deze had echt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:AnalistHeitinga twitterde op donderdag 25-05-2017 om 10:25:48De Giro-zege is in zicht. Maar als je de Giro wil winnen, moet je al je tegenstanders verslaan. Anders wordt het lastig. reageer retweet
Dat weet ik niet maar voor Quintana lijkt het me in elk geval geen voordeel. Waar hij vandaan komt is het ook bepaald niet warm.quote:
Dat is alleen nodig als je verwacht dat Quintana tweede zal worden in de tijdritquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:11 schreef heywoodu het volgende:
Als Tom de tijdrit wint en minstens een volle minuut pakt op de nummer twee van de tijdrit moet de eindzege hem niet meer kunnen ontgaan.
Nee, ze zijn bij de NOS nu al dronken. De champagne is ontkurkt.quote:
Mooi, heb al drie weken nachtmerries dat ik Han Kock in een mannensauna tegenkom en dat hij de deur op slot draait.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bij de NOS nu al dronken. De champagne is ontkurkt.
Net zoals Utrecht Tourstart.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Tijdens die tijdrit in Apeldoorn was het ook mensonterend heet.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, heb al drie weken nachtmerries dat ik Han Kock in een mannensauna tegenkom en dat hij de deur op slot draait.
Gvdquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Mooi, heb al drie weken nachtmerries dat ik Han Kock in een mannensauna tegenkom en dat hij de deur op slot draait.
15 plaatsen gestegen in het algemeen klassement!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:24 schreef Szura het volgende:
Hoe heeft Battaglin het trouwens gedaan met het oog op de volgwagen?
Die zou ik niet loslaten in een peuterspeelzaal.quote:
Geweldig voor het #TEAM. #samenwinnenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
15 plaatsen gestegen in het algemeen klassement!
wat laatquote:
Ideaal, het interessante deel van de tijdrit past precies tussen het einde van het nabeschouwen van Monaco en het begin van voorbeschouwen op Indyquote:
Ghehequote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ideaal, het interessante deel van de tijdrit past precies tussen het einde van het nabeschouwen van Monaco en het begin van voorbeschouwen op Indy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |