Het was werkelijk waar heerlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk wel met een glas melk erbij
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ideaal, het interessante deel van de tijdrit past precies tussen het einde van het nabeschouwen van Monaco en het begin van voorbeschouwen op Indy
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was werkelijk waar heerlijk.
[ afbeelding ]
Met uitzicht op de Katwijkse stranden?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet ie niet inhouden dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Geloven we ook nog in de ritzege van Djoske morgen?
Uitzicht op de Rijnsburgse Kerk.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met uitzicht op de Katwijkse stranden?
Jazeker.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:36 schreef Marcoss het volgende:
Geloven we ook nog in de ritzege van Djoske morgen?
Helemaal niks mis mee, ouwe reusquote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slim, dankbaar zijn nu kan later nog wel eens van pas komenquote:Finally the climbs are gone. I was very happy that I had better legs and I had a good day again. I’m forever grateful for the help in the final from Mollema, Jungels and Yates
Hij leert snel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Ericr het volgende:
[quote] Finally the climbs are gone. I was very happy that I had better legs and I had a good day again. I’m forever grateful for the help in the final from Mollema, Jungels and Yates [\qUOTE]
Slim, dankbaar zijn nu kan later nog wel eens van pas komen
Rijnsburg heeft geen kroeg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig in Rijnsburg.
Ik kom er niet zo vaak als voorheen. Misschien over anderhalve maand als Ajax op bezoek komt om te oefenen.quote:
Tsja, hij zal in een latere koers het wel terug moeten betalen. Maar van pas komen?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Slim, dankbaar zijn nu kan later nog wel eens van pas komen
Het lastige is om in te schatten welke klassementsrenners (behalve Tom) redelijk hoog zullen eindigen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga gokken morgen. Hopen dat feltet hele andere namen heeft...
Vooral Thomas lijkt me een groot gevaar inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef MakkieR het volgende:
Moeten we morgen Geraint Thomas en Bob Jungels in de gaten houden voor wat er mogelijk is voor Tom Dumoulin?
Geraint Thomas moet je zeker in de gaten houden. En let ook op Kruiswijk en Dennis.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef MakkieR het volgende:
Moeten we morgen Geraint Thomas en Bob Jungels in de gaten houden voor wat er mogelijk is voor Tom Dumoulin?
Cadel Evans is ook geen misselijke jongen, die kan wel wat. Goeie renner.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Geraint Thomas moet je zeker in de gaten houden. En let ook op Kruiswijk en Dennis.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vooral Thomas lijkt me een groot gevaar inderdaad.
Jij bent hier niet zo goed in he?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cadel Evans is ook geen misselijke jongen, die kan wel wat. Goeie renner.
Zonder had ie misschien wel gewoon niet meegedaan voor het algemeen klassement maar alleen voor ritzeges. Hij zoekt net als elke andere renner natuurlijk ook gewoon de beste routes uit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:53 schreef Godshand het volgende:
Tom heeft wel geluk met die tijdrit aan het eind. Zonder had hij morgen gewoon weer verloren...
denk wel dat Thomas een goede tijdrit wil neerzetten, met zijn tijd kunnen we zien hoe ver deze ligt van quintana en daarmee wordt meer duidelijk wat de mogelijkheden zijn voor Tom Dumoulin.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:02 schreef H.Vviv het volgende:
Thomas heeft halverwege de Giro al opgegeven.
Ik ben niet van de humor inderdaad. Karaktermoorden plegen ben ik ook niet zo van.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent hier niet zo goed in he?
Die moet morgen gewoon knechten voor Claudio Chiappucci in de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat Javier Moreno morgen wel eens een beslissende slag kan slaan
Dat eerste denk ik ook ja. Dit is toch de laatste kans voor Thomas om een rit te winnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:04 schreef MakkieR het volgende:
[..]
denk wel dat Thomas een goede tijdrit wil neerzetten, met zijn tijd kunnen we zien hoe ver deze ligt van quintana en daarmee wordt meer duidelijk wat de mogelijkheden zijn voor Tom Dumoulin.
De pasta niet met de saus mengen in de pan, man man man... Én het is geen macaroni!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat boeit dat nou, dit hapt prima weg.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De pasta niet met de saus mengen in de pan, man man man... Én het is geen macaroni!
Klassementsrenners buiten Tom en Bob gaan geen top-5 rijdenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe komen jullie aan zo weinig joh.
Eén van boven de vier miljoen, twee van in de drie miljoen, één van meer dan één miljoen en de rest onder een miljoen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Normaal doe ik dat wel ja, maar de roerbakpan zat in de vaatwasser en de koekepan was net ff te klein. Slechte planning, sorry.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De pasta niet met de saus mengen in de pan, man man man... Én het is geen macaroni!
Even fusilleren was geen optie?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel ja, maar de roerbakpan zat in de vaatwasser en de koekepan was net ff te klein. Slechte planning, sorry.
En 'een fusillietje maken' klinkt minder.
quote:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 19:53:38Joggingbroek en tv aan, deurbel uit. https://t.co/TNyJdHRgjC reageer retweet
Ik ben gerustgesteld, kon ook niet anders dan dat de man van dé culinaire wielrenversnapering deze fouten zou maken!quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat wel ja, maar de roerbakpan zat in de vaatwasser en de koekepan was net ff te klein. Slechte planning, sorry.
En 'een fusillietje maken' klinkt minder.
Ik heb alleen Dumoulin en Joengels.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:ColCiclismo twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 20:21:45Victorias de etapa Giro 2017: Colombia 5 🇨🇴, España 3, 🇪🇸Francia 2 🇫🇷, Holanda 2 🇳🇱, además 🇦🇹🇦🇺🇮🇹🇺🇸🇩🇪🇱🇺🇨🇭🇸🇮 con 1. #ElDato reageer retweet
Veel succes. Ik ga lekker dark horses opstellen. Ik sta toch 50ste.quote:
Wel 4 vlakke etappes die iedereen nu alweer vergeten is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:ColCiclismo twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 20:21:45Victorias de etapa Giro 2017: Colombia 5 🇨🇴, España 3, 🇪🇸Francia 2 🇫🇷, Holanda 2 🇳🇱, además 🇦🇹🇦🇺🇮🇹🇺🇸🇩🇪🇱🇺🇨🇭🇸🇮 con 1. #ElDato reageer retweet
Ik gok op de herstelvermogens van deze of genen. Ik ga ook gokken, want grijs en grauw 8e worden door mee te gaan met het plebs zie ik niet zitten. Ik zie mezelf graag als een Contador.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel succes. Ik ga lekker dark horses opstellen. Ik sta toch 50ste.
De laatste sprint van Nando herinner jij je echt nog wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel 4 vlakke etappes die iedereen nu alweer vergeten is.
Ja die was wel mooi.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De laatste sprint van Nando herinner jij je echt nog wel.
Dit is pas maximaal sparen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:25 schreef wimderon het volgende:
Ik ga gokken op mensen die zich 3 weken verstopt hebben. Twan Castelijns enzo.
Bialoblockiquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is pas maximaal sparen.
[ afbeelding ]
Morgen gaat Filippo Pozzato schroeienquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:29 schreef OProg het volgende:
1 overwinning maar voor Italië. Dat is ook een nieuw laagterecord.
Karsten weet daar nog een leuke anekdote over.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Morgen gaat Filippo Pozzato schroeien
Goede edit. Ik wilde je al op de vingers tikken.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goede edit. Ik wilde je al op de vingers tikken.
Chad Haga en Ruben Plaza als kanshebbers in een tijdrit.. Het tijdritveld is nu definitief bedroevendquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:31 schreef wimderon het volgende:
Feltet.dks vinderbud: Vasil Kiryienka
Øvrige vinderkandidater: Tom Dumoulin, Jos van Emden
Outsidere: Bob Jungels Michael Hepburn, Luis Leon Sanchez, Tobias Ludvigsson, Jan Barta
Jokers: Andrey Amador, Silvan Dillier, Chad Haga, Thibaut Pinot, Bauke Mollema, Marcin Bialoblocki, Ruben Plaza
Als Tom zijn niveau haalt in de tijdrit moet het wel binnen zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Falco het volgende:
Heb de etappe niet kunnen zien, maar volgens mij best goede vooruitzichten voor Tommie?
Nee, want Pinot is volgens velen hier de beste tijdrijder van de wereld.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Falco het volgende:
Heb de etappe niet kunnen zien, maar volgens mij best goede vooruitzichten voor Tommie?
dan was het ook "geluk" voor nairo, nibali & co dat dit de zoveelste zware bergetappe was.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 19:53 schreef Godshand het volgende:
Tom heeft wel geluk met die tijdrit aan het eind. Zonder had hij morgen gewoon weer verloren...
Haha, och och och.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, want Pinot is volgens velen hier de beste tijdrijder van de wereld.
Dit topic schiet al in een stuip als Tom een centimeter loslaat van het wiel van zijn voorligger.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, want Pinot is volgens velen hier de beste tijdrijder van de wereld.
Dat wordt nog leuk als Dumoulin ooit echt mee gaat doen in de Tourquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic schiet al in een stuip als Tom een centimeter loslaat van het wiel van zijn voorligger.
Volgens Unibet 80% kans dat we morgen kunnen juichenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:34 schreef Falco het volgende:
True.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit topic schiet al in een stuip als Tom een centimeter loslaat van het wiel van zijn voorligger.
Uit die kopgroep had ik ook gewonnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:43 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar nog ritwinnaar in de Vuelta en bijna elke bergetappe in de aanval, dit jaar is de vorm wat minder.
Een deurbel hebbenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:18 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 27-05-2017 om 19:53:38Joggingbroek en tv aan, deurbel uit. https://t.co/TNyJdHRgjC reageer retweet
Toen hij 3 jaar geleden nog een beetje vooruit kwam stond hij wel bekend als een klimmende sprinter volgens mij. Maar dit is echt een Grega Bole'tje.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:38 schreef wimderon het volgende:
Enorm random, maar hoe kan meesterklimmer Luka Mezgec vandaag 27e worden
Wat een rare vraag. Denk je dat je in een gevangenis onbeperkt kan internetten?quote:
Dat zou mij van Nederlandse gevangenissen niet verbazen hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een rare vraag. Denk je dat je in een gevangenis onbeperkt kan internetten?
Gazprommertjes hebben de brommers sowieso in Rusland achtergelaten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:43 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar nog ritwinnaar in de Vuelta en bijna elke bergetappe in de aanval, dit jaar is de vorm wat minder.
Alsof Ria Eurosport weet te vindenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Morgen kijkcijfer record voor Eurosport lijkt me
Er gaan morgen denk ik nog meer mensen voor het eerst in hun leven Eurosport kijken.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:54 schreef Dos37 het volgende:
Morgen kijkcijfer record voor Eurosport lijkt me
Henk helpt Ria wel dit wil zelf Ria niet missenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof Ria Eurosport weet te vinden
Van Zetten uit Tiel zal verbaasd twitteren over sport tijdens de reclame.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er gaan morgen denk ik nog meer mensen voor het eerst in hun leven Eurosport kijken.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gazprommertjes hebben de brommers sowieso in Rusland achtergelaten.
Die fiets hadden ze helemaal moeten demonteren en onderzoeken. Wat een grap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |