2 minuten ook goed ?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:12 schreef Abdus18 het volgende:
Hadden we die minuut van het kakken er nog maar bij :p
Skip F1.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Piles het volgende:
Hoe laat moet ik morgen klaar zitten?
Wordt schakelen met F1 vrees ik...
Normaal wel, hopelijk is Tom geen leeglopende ballonquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Blik het volgende:
53 op quintana, 15 op pinot en nibali.
Moet kunnen
Dumoulin: 37:16quote:
Ik heb het zelf ook al gedaan inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef franklop het volgende:
Speciaal voor Koffieplanter even teruggespoeld en getimed. Het verschil tussen de finish van Pinot en Jungels was 15,43 seconden.
Tijdverschil klopt dus
Ze hebben er nooit vlakbij gezeten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Zonde dat de groep Dumoulin er niet bij kwam, ze zaten er een km of 7 voor de finish vlakbij. Dan was het wel klaar geweest.
De berekening van WF volgenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Ooku het volgende:
[..]
Dumoulin: 37:16
Nibali: 38:49 (+01:33)
Zakarin: 38:58 (+01:42)
Pinot: 39:15 (+01:59)
Quintana: 39:23 (+02:07)
Op basis van de vorige TT
Je moet het natuurlijk niet versneld afspelenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef franklop het volgende:
Speciaal voor Koffieplanter even teruggespoeld en getimed. Het verschil tussen de finish van Pinot en Jungels was 15,43 seconden.
Tijdverschil klopt dus
ja maar Quintana lijkt me wel sneaky hoor Paxquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:11 schreef Paxcon het volgende:
Quintana kon niet eens meer een eindsprint voor de boni's opbrengen
En als Mollema en Yates hadden opgelet in dat afdalingsincident had Tom nu op een kwartier gestaan.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder het poepincident was de Giro al lang binnen geweest inderdaad.
Hoewel je niet weet hoe er in dat geval was gekoerst.
Vorig jaar precies één serieuze tijdrit, die wel de helft korter was. Verder toch niet zó indrukwekkend meestal.quote:
Wij zetten al onze hoop op Tom morgenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar Quintana lijkt me wel sneaky hoor Pax
Er is 1 verschil; Tom is de beste tijdrijder vd wereld met een Froome.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:16 schreef franklop het volgende:
Vervelende is dus wel dat je op 3 mannen tijd moet pakken ipv 1.
Ik ben allerminst zeker, maar wat een kans wordt dit zeg.
Ok, dus een voorganger in zicht krijgen gaat niet gebeuren (bij 2 minuten ook niet overigens).quote:
Het ging van 8 naar 18 in de laatste 200m van de klim omdat Pinot schroeide, maar voor de rest reed ie amper langzamer dan de rest.quote:
hoeveel odds?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik overweeg om een eurootje op zakarin te knallen
Ja daar is het scherpe ook wel afquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Ericr het volgende:
De niet tijdrijders gaan dit op zijn minst net zoveel voelen als Dumoulin morgen. Nibali en Quintana waren ook behoorlijk gesloopt net na afloop
Voor winst?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik overweeg om een eurootje op zakarin te knallen
Daarom. Men zegt dat wel telkens dat Dumoulin zo veel energie heeft moeten verspillen, maar wat is erger; moe zijn voor je beste discipline of voor je slechtste?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Ericr het volgende:
De niet tijdrijders gaan dit op zijn minst net zoveel voelen als Dumoulin morgen. Nibali en Quintana waren ook behoorlijk gesloopt net na afloop
En we beginnen met Rolaan Kaarroquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef franklop het volgende:
Morgen wordt genotsdag. Eerst nog GP Monaco, daarna nog Indy 500
HOnderdsten in tijdritquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Wat nou als er twee in het eindklassement in dezelfde tijd eindigen?
Miniseconden van beide tijdrittenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Ja. Weet niet wat de odds zijn.quote:
Dan gelden de duizendste seconden van de tijdritten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Lijkt me inderdaad niet dat die nog heel fris zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Ericr het volgende:
Verdomme, dacht ik een weekje even geen afleiding te hebbenquote:
In de afgelopen anderhalf jaar is hij bijvoorbeeld Frans kampioen geworden, won hij een tijdrit in Romandië en de proloog in Criterium International, hij werd 4e in Andalucia, hij werd een paar maanden geleden 17e in Tirreno, wat echt geen leuke tijdrit is.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar precies één serieuze tijdrit, die wel de helft korter was. Verder toch niet zó indrukwekkend meestal.
21quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Weet niet wat de odds zijn.
Aantal ritwinsten, volgens mij. Of op Alfabetquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Quintana kan als hij kapot is al helemaal geen tijdrithouding aanhoudenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daarom. Men zegt dat wel telkens dat Dumoulin zo veel energie heeft moeten verspillen, maar wat is erger; moe zijn voor je beste discipline of voor je slechtste?
sow koekoekquote:
Vaak wel op heuvelachtig parcours toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de afgelopen anderhalf jaar is hij bijvoorbeeld Frans kampioen geworden, won hij een tijdrit in Romandië en de proloog in Criterium International, hij werd 4e in Andalucia, hij werd een paar maanden geleden 17e in Tirreno, wat echt geen leuke tijdrit is.
Anders toch ook niet?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Quintana kan als hij kapot is al helemaal geen tijdrithouding aanhouden
Dikke value voor Pinotquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:19 schreef -jos- het volgende:
Dumoulin, Tom![]()
![]()
![]()
1.25
Quintana, Nairo
6.00
Nibali, Vincenzo
8.00
Pinot, Thibaut
9.00
Al had Tom minuut moeten pakken op Pinot dan had hij dat niet gehaald.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In de afgelopen anderhalf jaar is hij bijvoorbeeld Frans kampioen geworden, won hij een tijdrit in Romandië en de proloog in Criterium International, hij werd 4e in Andalucia, hij werd een paar maanden geleden 17e in Tirreno, wat echt geen leuke tijdrit is.
Vaak wel, maar de tijdritten in Criterium International en Tirreno zijn biljartvlak haast. Daar eindigt hij vier tellen achter Dumoulin en in dezelfde tijd als Castroviejo..quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:19 schreef Momo... het volgende:
[..]
Vaak wel op heuvelachtig parcours toch?
Dat is wel heel erg overtuigend.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:19 schreef -jos- het volgende:
Dumoulin, Tom![]()
![]()
![]()
1.25
Quintana, Nairo
6.00
Nibali, Vincenzo
8.00
Pinot, Thibaut
9.00
Mmm....quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vaak wel, maar de tijdritten in Criterium International en Tirreno zijn biljartvlak haast. Daar eindigt hij vier tellen achter Dumoulin en in dezelfde tijd als Castroviejo..
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Weet niet wat de odds zijn.
Dan is het ook niet best nee, maar met pijntjes wordt het alleen maar erger.quote:
Tirreno was Dumoulin ook nog niet echt in vorm.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vaak wel, maar de tijdritten in Criterium International en Tirreno zijn biljartvlak haast. Daar eindigt hij vier tellen achter Dumoulin en in dezelfde tijd als Castroviejo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |