Toch veel leuker als die kut Tourquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Dat gaat godverdomme spannend worden morgen
Weinig power vandaag in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:11 schreef Mykonos het volgende:
Het is wel gewoon 29 kilometer, als Tom de power nog heeft, moet het er in zitten morgen, maar het wordt ongetwijfeld spannend.
Hij heeft tijdritten gewonnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Pinot heeft toch eigenlijk ook maar zelden een strakke tijdrit gereden? Ik hoor de hele tijd van alles over hem, maar toen ik naar zijn resultaten keek viel dat vies tegen
Juist niet, in Romandie was ie sterk heb ik mij laten vertellen.quote:
Klopt, o.a. in Romandië gewonnen, maar dat was een veredelde klimtijdrit.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:11 schreef heywoodu het volgende:
Pinot heeft toch eigenlijk ook maar zelden een strakke tijdrit gereden? Ik hoor de hele tijd van alles over hem, maar toen ik naar zijn resultaten keek viel dat vies tegen
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dumoulin op de 4de plek in het klassement nu.
zou ook naar de OS gaan, daar ga je niet heen voor de lol.quote:
Denk je? Ik denk niet dat hij minder power trapte dan Quintana. Eerder meer (want hij is zwaarder en ging amper langzamer bergop).quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Tom niet een schijtpauze had ingelast hadden we nu die girowinst binnen gehad
'Wel oke', maar meer ook echt niet. Minder dan Nibali en Zakarin bijvoorbeeld, nauwelijks beter dan Quintana en Pozzovivo.quote:
Zonder te schijten had hij nu gewoon recht moeten blijven zitten op de fiets. Thats it.quote:
2 minuten ook goed ?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:12 schreef Abdus18 het volgende:
Hadden we die minuut van het kakken er nog maar bij :p
Skip F1.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Piles het volgende:
Hoe laat moet ik morgen klaar zitten?
Wordt schakelen met F1 vrees ik...
Normaal wel, hopelijk is Tom geen leeglopende ballonquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Blik het volgende:
53 op quintana, 15 op pinot en nibali.
Moet kunnen
Dumoulin: 37:16quote:
Ik heb het zelf ook al gedaan inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef franklop het volgende:
Speciaal voor Koffieplanter even teruggespoeld en getimed. Het verschil tussen de finish van Pinot en Jungels was 15,43 seconden.
Tijdverschil klopt dus
Ze hebben er nooit vlakbij gezeten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Zonde dat de groep Dumoulin er niet bij kwam, ze zaten er een km of 7 voor de finish vlakbij. Dan was het wel klaar geweest.
De berekening van WF volgenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:14 schreef Ooku het volgende:
[..]
Dumoulin: 37:16
Nibali: 38:49 (+01:33)
Zakarin: 38:58 (+01:42)
Pinot: 39:15 (+01:59)
Quintana: 39:23 (+02:07)
Op basis van de vorige TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |