Wij zetten al onze hoop op Tom morgenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja maar Quintana lijkt me wel sneaky hoor Pax
Er is 1 verschil; Tom is de beste tijdrijder vd wereld met een Froome.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:16 schreef franklop het volgende:
Vervelende is dus wel dat je op 3 mannen tijd moet pakken ipv 1.
Ik ben allerminst zeker, maar wat een kans wordt dit zeg.
Ok, dus een voorganger in zicht krijgen gaat niet gebeuren (bij 2 minuten ook niet overigens).quote:
Het ging van 8 naar 18 in de laatste 200m van de klim omdat Pinot schroeide, maar voor de rest reed ie amper langzamer dan de rest.quote:
hoeveel odds?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik overweeg om een eurootje op zakarin te knallen
Ja daar is het scherpe ook wel afquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Ericr het volgende:
De niet tijdrijders gaan dit op zijn minst net zoveel voelen als Dumoulin morgen. Nibali en Quintana waren ook behoorlijk gesloopt net na afloop
Voor winst?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik overweeg om een eurootje op zakarin te knallen
Daarom. Men zegt dat wel telkens dat Dumoulin zo veel energie heeft moeten verspillen, maar wat is erger; moe zijn voor je beste discipline of voor je slechtste?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Ericr het volgende:
De niet tijdrijders gaan dit op zijn minst net zoveel voelen als Dumoulin morgen. Nibali en Quintana waren ook behoorlijk gesloopt net na afloop
En we beginnen met Rolaan Kaarroquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef franklop het volgende:
Morgen wordt genotsdag. Eerst nog GP Monaco, daarna nog Indy 500
HOnderdsten in tijdritquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Wat nou als er twee in het eindklassement in dezelfde tijd eindigen?
Miniseconden van beide tijdrittenquote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Ja. Weet niet wat de odds zijn.quote:
Dan gelden de duizendste seconden van de tijdritten.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:18 schreef Szura het volgende:
Lijkt me inderdaad niet dat die nog heel fris zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 17:17 schreef Ericr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |