hij wil het mss niet snappenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 13:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zelfs als Trump het niet snapt ligt het niet aan hem?
Precies, je kakelt vrij klakkeloos het stukje fictie dat hij heeft laten creëren na. Trump heeft vooral wat ervaring in de zero sum markt van het New Yorkse vastgoed.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 13:18 schreef McCarkhuir het volgende:
[..]
Ik trap er juist niet in, ik zeg alleen dat hij heel erg veel ervaring heeft met mensen lezen, manipuleren en duiden, hetzelfde gaat op voor Poetin alhoewel die zijn handen een heel stuk vrijer heeft
Ik denk eerder dat ze gewoon Trumps' tijd uitzitten. Meer niet.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 13:30 schreef McCarkhuir het volgende:
[..]
En toch zullen er veel politici wijken voor zijn botte directheid schat ik zo in
HMS Hood aan de kade van Valetta leek me toch ietwat gracieuzer
De EU bestaat. Hij kan vrolijk doen van niet, maar dat werkt dus niet. Als hij dat niet snapt doet hij zijn werk niet goed.quote:
ze bestaat ja maar op wankelende benenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 13:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
De EU bestaat. Hij kan vrolijk doen van niet, maar dat werkt dus niet. Als hij dat niet snapt doet hij zijn werk niet goed.
Waaruit blijkt dat? In ieder geval niet als je de uitslagen van de laatste verkiezingen bekijkt.quote:
Denk je? Zo wankel is de EU niet hoor. Tenzij je de partida populistica wil geloven.quote:
nee? was toch serieus spannend en ik verwacht niet echt een kentering in de toekomst richting meer EUquote:Op vrijdag 26 mei 2017 13:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat? In ieder geval niet als je de uitslagen van de laatste verkiezingen bekijkt.
door het centrum van Taormina, veel volk op de been voor foto's:quote:Op vrijdag 26 mei 2017 10:17 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:
* Meeting with Japanese PM Shinzo Abe
* G7 meeting
* Attend La Scala Philharmonic Orchestra concert
* Dinner with Italian President Sergio Mattarella
Onderwerpen op de G7 agenda, in het eerste gedeelte:
* Terrorisme
* Noord-Korea
* Afghanistan
* Libië
Overigens schijnt het onderwerp van vluchtelingen en "refugee settlement" geschrapt te zijn onder druk van de VS.
Je kan van Merkel veel vinden, maar ze is hoog intelligent (doctor in de Theoretische Scheikunde) en is naast haar studie politiek getraint in de FDJ.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel testosteronbommetjes vallen als een blok voor de masculiniteit van een Trump of Poetin, maar een gehaaide politica als Merkel trekt bijna altijd aan het langste eind zoals ze eigenlijk in haar hele carrière al heeft gedaan. Helmut Kohl was haar mentor, maar is vervolgens zonder scrupules kaltgestellt.
In de tijd van het oude oosten geleerd?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan van Merkel veel vinden, maar ze is hoog intelligent (doctor in de Theoretische Scheikunde) en is naast haar studie politiek getraint in de FDJ.
Ten eerste valt dat wel mee en ten tweede denkt Trump nu dat Brexit helemaal niet zo fantastisch is omdat het banen in de VS zal gaan kosten, kortom, zoals gewoonlijk worden zijn uitspraken weer eens ingehaald door de echte wereld.quote:
valt meequote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ten eerste valt dat wel mee en ten tweede denkt Trump nu dat Brexit helemaal niet zo fantastisch is omdat het banen in de VS zal gaan kosten, kortom, zoals gewoonlijk worden zijn uitspraken weer eens ingehaald door de echte wereld.
Altijd een beetje loos, die 'wars on' alles behalve andere naties.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:40 schreef antiderivative het volgende:
bipartisan, Democraat Kaine en Republikein Flake introduceren wetgeving:
Sens. Kaine, Flake seek vote to authorize war on Islamic State
Valt mee, ja. Alleen in het VK is er sprake van een vertrek uit de EU en de kater daarvan begint zich al af te tekenen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:44 schreef Yiha3 het volgende:
valt mee
extreemrechts viert hoogtij, ben je gek ofzo?
laten we hopen dat IS het licht gezien heeft, al twijfel ik ten sterkstequote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Valt mee, ja. Alleen in het VK is er sprake van een vertrek uit de EU en de kater daarvan begint zich al af te tekenen.
Waar heb je het nu weer over? Wat heeft IS hier mee te maken?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:47 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
laten we hopen dat IS het licht gezien heeft, al twijfel ik ten sterkste
hoe komt het dat extreemrechts zo groot geworden is denk jequote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over? Wat heeft IS hier mee te maken?
IS is daar maar een heel klein onderdeel van.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 14:51 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
hoe komt het dat extreemrechts zo groot geworden is denk je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |