Nr 9 large with extra dip.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen non-woordgrap in de tt....
Had ik wel, maar PowerLoungen stal m'n topic.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen non-woordgrap in de tt....
Lekker door de koffie.quote:
Het komt nu wel heel dichtbij hé Roykequote:Op donderdag 25 mei 2017 23:27 schreef marcodej het volgende:
Als medechristen kan ik hier moeilijk naar kijken.
jij mag met je Frikandel XL wel naar binnenquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb 33 cm, mag ik dan ook in het klooster?
jawel hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:28 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een uur bidden, Christus mejezus, ik zou dat niet aankunnen.
Wellicht:quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:28 schreef Zipportal het volgende:
Ik heb 33 cm, mag ik dan ook in het klooster?
Eerst even Rob Geus langsturen. Hygiëne schijnt daar niet goed te zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
jij mag met je Frikandel XL wel naar binnen
Och. Ik ben geen Christen maar zie hier wel iets moois in. Ze kiezen volledig voor iets wat op deze manier niemand kwaad doet. Ik hoop dat ze er geluk in vinden.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:27 schreef marcodej het volgende:
Als medechristen kan ik hier moeilijk naar kijken.
met zijn pokkiequote:
Gezamenlijk, na het ochtend gebed, spijkerbommen maken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Binnenkort stapt ze in een vrachtwagen.
Zo naar die Hemelpoort scheuren.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gezamenlijk, na het ochtend gebed, spijkerbommen maken.
too soonquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gezamenlijk, na het ochtend gebed, spijkerbommen maken.
non-stop nonchalante woordgrappen hier.quote:
ik ook nietquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
eh ja enorm, had niet eens door dat het caro was
Oh nu zie ik het. Had haar niet herkendquote:
Hij is heel edgy.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Vind het een beetje onfatsoenlijk zoals die zanger zich uitspreekt over de zusters.
Daar mocht wel wat meer respect vanuit ja.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:36 schreef Kaas- het volgende:
Vind het een beetje onfatsoenlijk zoals die zanger zich uitspreekt over de zusters.
Kunnen nog wel wat pondjes vanaf.quote:
#viesnonquote:
Nee echt totaal niet nu ik even op haar gram kijk.quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:39 schreef monkyyy het volgende:
Zo meteen komt muziek, iedereen de gifjes klaar?
quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Hij wil gewoon de hele dag toeteren met zijn trompet.
twitter:toeterjan twitterde op zondag 21-05-2017 om 12:22:12Ik doe goed toeteren voor nemelaer 2 📣📣📣📣📣📣 https://t.co/a3ytswIZe1 reageer retweet
Jeetje ik dacht 'waar hebben jullie het over' en zie nu ineens wie ze is.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Caro is alleen al in haar gezicht 10 kg afgevallen.
nu nog in het lijf.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Al het vet is naar beneden gezakt. Ze heeft ook worstenpoten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Zou er ook chirurgie aan te pas zijn gekomen?quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:43 schreef Pedroso het volgende:
Zo te zien is daar weinig af ja. Vreemd dieet heeft ze gevolgd.quote:
Ze liet haar neus gewoon veel lopen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo te zien is daar weinig af ja. Vreemd dieet heeft ze gevolgd.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zo te zien is daar weinig af ja. Vreemd dieet heeft ze gevolgd.
Ja ontzettend.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:47 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Blaudzunnetje een beetje vervelend.
Veel leuker en interessanter dan blaudzun en emerald.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:47 schreef Windhapper het volgende:
Waarom zitten die nonnen daar? Themadag Hemelvaart of hebben ze een oproep of iets?
Die ene die hem zo guitig aan kijkt.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Met welke non zal Jeroen de woonboot induiken ?
Die oppernon en haar moeder.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:48 schreef Pedroso het volgende:
Met welke non zal Jeroen de woonboot induiken ?
Hij is 43...quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:49 schreef Kaas- het volgende:
Echt zo een pubertje die grove woordjes wil zeggen om de juf te shockeren
Gelukkig is hij wel pro-vluchteling, dus een echte deugerd.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:49 schreef Kaas- het volgende:
Echt zo een pubertje die grove woordjes wil zeggen om de juf te shockeren
Ik zat precies hetzelfde te denken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:50 schreef skysherrif het volgende:
Is het raar dat ik nu elk moment een ontploffing verwacht
Hehehequote:Op donderdag 25 mei 2017 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die vluchtelingen erbij, extra zielig, gegarandeerd winnaar.quote:
Lekker Laat, met Paul de Leeuw.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef tralalala het volgende:
22:10 is wel een stuk lekkerder, wat krijgen we dan om 23:00?
Dat wordt geen haxball na VI maandag.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef tralalala het volgende:
22:10 is wel een stuk lekkerder, wat krijgen we dan om 23:00?
Daarom, dit is succes gegarandeerd verdomme.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met die vluchtelingen erbij, extra zielig, gegarandeerd winnaar.
De VARA wil laten zien dat homo's ook een show mogen hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]Paul heeft zijn tijd gehad, alles na Mooi weer de Leeuw was een keiharde faal.
Tijd voor meer aanslagen dan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De VARA wil laten zien dat homo's ook een show mogen hebben
En dat de Islam geweldig is
Scheef he
Ze zijn nog op zoek naar een homofiele moslim als presentator maar die zijn helaas niet te vinden.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De VARA wil laten zien dat homo's ook een show mogen hebben
En dat de Islam geweldig is
Scheef he
Tofikquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zijn nog op zoek naar een homofiele moslim als presentator maar die zijn helaas niet te vinden.
Ik zit al in het Russische comité om Vitas te strikken.quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom, dit is succes gegarandeerd verdomme.
Waarom gaan wij niet in dat comité, samen met de inzending van polen 3 jaar geleden.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zijn nog op zoek naar een homofiele moslim als presentator maar die zijn helaas niet te vinden.
Is die nog niet van een toren afgegooid dan ? Dat schijnt de gewoonte te zijn bij dat geloof.quote:
Niet zo vooringenomen doen.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is die nog niet van een toren afgegooid dan ? Dat schijnt de gewoonte te zijn bij dat geloof.
Dat wil je niet weten ook. Schijnt één grote orgie te zijn soms.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Nu weet ik trouwens nog steeds niet wat nonnen de hele dag doen.
Mwah, dat vindt ie te lekker en zou dus geen straf zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet zo vooringenomen doen.
Stokslagen kan ook.
"give it to me daddy rawr" na elke slag van de beulquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mwah, dat vindt ie te lekker en zou dus geen straf zijn.
Een soort Eyes Wide Shut achtige bezighedenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten ook. Schijnt één grote orgie te zijn soms.
Heheh, was ook wel een kut opmerking die hij maakte. Sowieso een beetje een rare vent vind ikquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha dit zei ik tijdens de live-uitzending ook al hier
Met z'n haar en z'n jasje.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Heheh, was ook wel een kut opmerking die hij maakte. Sowieso een beetje een rare vent vind ik
lekker kut doen tegen die schattige nonnekes omdat ze iets anders doen dan hij begrijpt. sneuquote:
rare dikkevrouwenrokquote:Op vrijdag 26 mei 2017 00:52 schreef richolio het volgende:
Caro Emerald ziet er wel goed uit vind ik trouwens
Waarom ? Ging het over wielrennen ?quote:
Blijf het een rare naam vinden.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:05 schreef Joezi het volgende:
Onze Helga, wat zullen we haar toch gaan missen
Moet altijd aan deze Helga denkenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Blijf het een rare naam vinden.
Dat is een sportbril zonder reflecterende glazen.quote:
Stuk beter dan die zwembroek-anekdote van Kroonquote:
Dat gebraden kip-uiterlijk kan mij ook niet zo bekoren.quote:
Zo gespierd zijn deze niet.quote:
Zij is gespierder dan wat er net langs kwamquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:26 schreef YazooW het volgende:
Zolang het maar niet te overdreven is kan het best wel lekker zijn![]()
[ afbeelding ]
dat is gewoon een standaard figuurquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:26 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:26 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf die borstenquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is gewoon een standaard figuur
meer zoiets is net te doen
[ afbeelding ]
Dit is net te voor mij, maar goed hamstrings et cetera bij een dame is heel mooi.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:26 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:
Pauw is gewoon crooked mediaquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:32 schreef Joezi het volgende:
lol tis net Trump, bij alles wat ie zegt gaat ie af als een gieter
Je zult maar iets op marktplaats verkopen en ineens staat Thierry voor de deurquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat Thierry ook een liefhebber is van de renaissance.
soort nazibeeld?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:33 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dat Thierry ook een liefhebber is van de renaissance.
Nazibeeld? Hij is toch geen adelaar.quote:
Die adelaar hadden ze van ons gejatquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nazibeeld? Hij is toch geen adelaar.
Komt omdat die gast ook geen persoonlijkheid heeftquote:
En de fietsen ook al.quote:
Tom Dumoulin ook.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:39 schreef YazooW het volgende:
"er gaat iets open en dan komt er iets uit"
heb ik ook wel eens last van ja
ja ook, in eeuwenoude stadswapens bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En de fietsen ook al.Maar hadden wij eerst een Adelaar dan?
Oh cool, nooit geweten. Even opgezocht maar ik wist dus niet dat dit een Adelaar voorstelde.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja ook, in eeuwenoude stadswapens bijvoorbeeld
Iets voor het songfestival volgend jaar. Paar puntjes van Israel gegarandeerd, als ze tenminste nog meedoen.quote:
Is fora niet ook een vorm van social media? En anders YT wel.quote:
Aldus iemand die op Fok! zit.quote:
Ik sprak te snel.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is fora niet ook een vorm van social media? En anders YT wel.
Das knap, die kaffer ik ook vaak af, geen blok, wat is je truc?quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:50 schreef Martinello het volgende:
Ik ben heel vriendelijk op Twitter. Alleen geblokkeerd door Marianne Zwagerman omdat ik zei dat ik haar een heel klein beetje hysterisch vond.
Ik ben alleen geblokt door Maarten Ducrot omdat ik vond dat hij vervangen moest worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:50 schreef Martinello het volgende:
Ik ben heel vriendelijk op Twitter. Alleen geblokkeerd door Marianne Zwagerman omdat ik zei dat ik haar een heel klein beetje hysterisch vond.
Ducrot en Dijkstra samen is cult.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben alleen geblokt door Maarten Ducrot omdat ik vond dat hij vervangen moest worden.
Peter Timofeeff toen hij de snor nog had.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:53 schreef Joezi het volgende:
Wie is jullie favoriete weerman/vrouw aller tijden?
Ze was aan het pochen met haar nieuwe Range Rover. Ik zei geloof ik ook dat ik een Range Rover een beetje te beschaafd vond voor een vrouw zoals zij.quote:Op vrijdag 26 mei 2017 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Das knap, die kaffer ik ook vaak af, geen blok, wat is je truc?
Buiten Borsato moet ik het zien.quote:Op maandag 29 mei 2017 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MaartenGod. Eindelijk weer eens op TV.
Mijn ritme, wat doe je?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:06 schreef monkyyy het volgende:
We beginnen vroeg vanavond! na de ster. Over een paar minuten.
Hij gaat heel monotoon zeggen dat Trump een flapdrol is.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:13 schreef Pedroso het volgende:
Zal v. Rossem ook nog zijn oordeel over Trump kenbaar maken ? Ik zet de chips alvast klaar !
Zit wat in.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij gaat heel monotoon zeggen dat Trump een flapdrol is.
Als die gast nog 1x "toen IK de koers fietste in het jaar 0" zegtquote:
Zal ie v. Poppel nog aanhalen ?quote:Op maandag 29 mei 2017 22:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als die gast nog 1x "toen IK de koers fietste in het jaar 0" zegt
Och, Filemon en Blauzun zijn beide diehard wielerfans. Geen enkel probleem mee dat ze er zitten.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:18 schreef CP360 het volgende:
Waarom krijgen mongolen zonder enige vorm van wielerervaring een podium om over professionele wielrenners te praten? Niveau bij Pauw daalt ook met de week
Yep, ze schijnen zijn drol gevonden te hebben en die ligt nu bij Humberto op tafel.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:19 schreef superniger het volgende:
Straks ook een item over Tom bij RTL Late Night.
Tegenover nieuwsuur.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn autisme kan hier ook matig mee omgaan.
Busato zit er ook.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:22 schreef Mani89 het volgende:
Gert praat intelligenter dan hij eruit ziet.
Die begon pas te schroeien toen ik hem had opgegeven. Walgelijk.quote:
Fijn he, deze kenners.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:26 schreef Szura het volgende:
Wat een onzin, dat er andere wattages worden getrapt in de Tour. Blaudzun.
Krijgt alle ruimte om onzin uit te kramen. Geen enkel probleem dat je er niks van weet, want dat weet niemand daar. Lachwekkend gewoonquote:Op maandag 29 mei 2017 22:26 schreef Szura het volgende:
Wat een onzin, dat er andere wattages worden getrapt in de Tour. Blaudzun.
De fietsenmaker.quote:Op maandag 29 mei 2017 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Wie weet meer van fietsen, Blaudzun of Gert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |