abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 mei 2017 @ 22:36:43 #201
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171258420
1994 trouwens _O_
pi_171259042
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:36 schreef hhh38 het volgende:
1994 trouwens _O_
wat was het meest legendarische moment van 1995 dan?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171259148
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mijn 2e verjaardag.
* Verwijderd *
pi_171261124
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nieuwkoop deed het prima op het middenveld toen hij voor Vilhena moest spelen hem rechtsback maken is toch een beetje zonde van zijn kwaliteiten.
Nee joh.. Nieuwkoop is hooguit nuttig als rechtsback. Vind het een vrij kleurloze speler die nog lang geen basismateriaal is. Amrabat vind ik overigens een beetje een hype maar hij is fysiek sterk en dan pas je al snel beter bij Feyenoord dan die slappe dweil Vejinovic
  zondag 28 mei 2017 @ 00:11:02 #205
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171261391
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 22:54 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

pi_171261608
quote:
Kan me die goal herinneren omdat mijn vader toen van vreugde zo hoog opsprong dat hij bij neerkomst dwars door de bank ging.
  zondag 28 mei 2017 @ 00:34:54 #207
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_171261949
quote:
6s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:18 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Kan me die goal herinneren omdat mijn vader toen van vreugde zo hoog opsprong dat hij bij neerkomst dwars door de bank ging.
Het momentum was geweldig, 020 won alles, behalve dit. Was erg lekker.
pi_171261974
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ja, enige kans nog op Europees voetbal, meen ik.
pi_171264956
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef Klummie het volgende:

[..]

Ja er werd voorkomen dat ajax de trebble won en ook vooral omdat het een golden goal was...de wedstrijd was gelijk afgelopen in amsterdam. Volgens mij werd die golden goal het jaar erop gelijk afgeschaft.....toevallig weer omdat ........ O-) O-)

die goser trok ook altijd zijn shirtje uit na een goal..... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_171264978

dat moment is zo legendarische dat er wel veel video's van zijn zeg
pi_171265300
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kan beter gewoon werken met eigen spelers die je voor veel kan verkopen zodat je er op de lange termijn wat aan hebt. Wat PSV doet is puur op de korte termijn resultaat willen boeken
Ajax heeft exact hetzelfde gedaan met Traore?
Je selectie hoeft ook niet opeens voor 90% uit huurspelers te bestaan, dat is niet wat dit plan opteert. Gewoon 1 of 2 jonge klasbakken er bij :9
blablablabla
pi_171266587
Als we toch in het verleden duiken, deze is me ook altijd bijgebleven :

Achterstand omgebogen in het laatste kwartier

_O_
pi_171267233
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:40 schreef WethouderHekking het volgende:

_O_
Hans van vliet werkt die nog bij Radio Rijnmond...
In de jaren 90 luisterde ik veel naar Radio Rijnmond kan me nog wel herrineren dat deze man altijd helemaal uit zijn plaat ging...
pi_171267298
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hans van vliet werkt die nog bij Radio Rijnmond...
In de jaren 90 luisterde ik veel naar Radio Rijnmond kan me nog wel herrineren dat deze man altijd helemaal uit zijn plaat ging...
Die is geemigreerd. Al heel lang geleden.
pi_171267469
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:14 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Die is geemigreerd. Al heel lang geleden.
ja ik lees het net
http://www.derotterdammer(...)-sinds-2008-op-bali/

Over Arie Haan zegt hij : stond hij daar midden in de zaal schaamteloos met een vrouw te tongen en tegelijkertijd bij een anders vrouw met zijn hand aan der tieten te voelen..... _O-
pi_171267617
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja ik lees het net

Over Arie Haan zegt hij : stond hij daar midden in de zaal schaamteloos met een vrouw te tongen en tegelijkertijd bij een anders vrouw met zijn hand aan der tieten te voelen..... _O-
Mooi verhaal.
  zondag 28 mei 2017 @ 11:47:59 #217
357045 Grifte
Feijenoord
pi_171268011
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ja ik lees het net

Schitterend verhaal _O_

Om die foto's met onderschrift heb ik smakelijk moeten lachen.
pi_171268526
Zijn er nog nieuw transfergeruchten? Ik heb overigens geen goed gevoel bij van Persie, gaat gezeik opleveren binnen je team.
pi_171268734
Ik heb wel een erg goed gevoel bij Van Persie, gaat een kwaliteitsimpuls leveren aan je voorste linie, en zolang lang hij gewoon goed dat mee kan komen en van waarde kan zijn, wat ik dus wel geloof, geloof ik ook niet dat je zo veel gezeik krijgt met 'm :)

Van persie en Jörgenson op 9 & 10, Berghuis kopen, en op links wellicht iets erbij, tenzij Gio veel vertrouwen heeft in de ontwikkeling hij Mo en/of Bilal, wordt echt wel genieten. Aanvoer van Vilhena en El Ahmadi, en Toornstra, Amrabat en Tapia als backup voor middenveld en Toornstra eventueel voor de flanken, zeker als je je middenveld wat wilt versterken in bepaalde potjes, lijkt me best prima vooruitzicht :9~
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  zondag 28 mei 2017 @ 12:34:50 #220
393053 De_Pel
Is weg.
pi_171268942
Van Persie is vergane glorie. Is dan wel jonger dan dat Kuyt was toen hij kwam, maar is niet de 180% op en top modelprof die Kuyt wel is. Ik ben eerder bang een niet-fitte volgevreten miljonair met vedette-attitude.Laat hij zijn "van der Vaartje" nog maar een jaartje in Turkije en dan bij Excelsior doen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_171269169
De topscorer aller tijden van oranje bij Feyenoord weigeren, doe ff normaal. :')
* Verwijderd *
pi_171269382
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:44 schreef zoekeenleven het volgende:
De topscorer aller tijden van oranje bij Feyenoord weigeren, doe ff normaal. :')
Wat boeit het nou of hij topscorer aller tijden is of niet. Voetbal speel je met z'n elven in een team. Als er dan één rotte appel bij loopt waar niemand vanwege z'n status iets tegen durft te zeggen, dan ben je gelijk klaar met de relaxte sfeer die er nu binnen de selectie is. En dan heb je altijd ook van die kliekjesvorming rond dat soort personen. Nee, dan waren een Gio, Kuyt en Makaay toch een totaal ander type persoon die naar Feyenoord kwamen aan het einde van hun carrière.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 12:55:50 ]
pi_171269418
Was van Persie niet altijd van plan om zijn carriere af te bouwen bij Excelsior?
-nee-
pi_171269446
quote:
5s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Was van Persie niet altijd van plan om zijn carriere af te bouwen bij Excelsior?
Kan daarna toch nog? Jaartje bij ons, kan hij daarna altijd nog naar Excelsior
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_171269534
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 12:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat boeit het nou of hij topscorer aller tijden is of niet. Voetbal speel je met z'n elven in een team. Als er dan één rotte appel bij loopt waar niemand vanwege z'n status iets tegen durft te zeggen, dan ben je gelijk klaar met de relaxte sfeer die er nu binnen de selectie is. En dan heb je altijd ook van die kliekjesvorming rond dat soort personen. Nee, dan waren een Gio, Kuyt en Makaay toch een totaal ander type persoon die naar Feyenoord kwamen aan het einde van hun carrière.
Gio kon het schijnbaar handelen met Kuijt, terwijl dat conflict toch aardig uit de hand aan het lopen was als je her en der de berichten leest na het seizoen. Dus wat dat betreft heb ik er niet zoveel moeite mee.
pi_171269636
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gio kon het schijnbaar handelen met Kuijt, terwijl dat conflict toch aardig uit de hand aan het lopen was als je her en der de berichten leest na het seizoen. Dus wat dat betreft heb ik er niet zoveel moeite mee.
Nee, want Kuyt heeft in het Nederlands elftal ook zo vaak moeten slikken en op vreemde posities moeten lopen. Dat ontevreden accepteren en er het beste van maken zit gewoon in hem. Van Persie is meer iemand die rotzooi gaat trappen als hij zijn zin niet krijgt. Dat begon al met die vrije trap afpakken bij van Hooijdonk toen hij net in het eerste speelde.
pi_171269767
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee, want Kuyt heeft in het Nederlands elftal ook zo vaak moeten slikken en op vreemde posities moeten lopen. Dat ontevreden accepteren en er het beste van maken zit gewoon in hem. Van Persie is meer iemand die rotzooi gaat trappen als hij zijn zin niet krijgt. Dat begon al met die vrije trap afpakken bij van Hooijdonk toen hij net in het eerste speelde.
Ik neem aan dat van Persie ondertussen wel een stuk volwassener is geworden wat dat betreft.

Maar een vedette terughalen blijft altijd een gok. Al geldt dat eigenlijk überhaupt voor transfers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_171269847
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik neem aan dat van Persie ondertussen wel een stuk volwassener is geworden wat dat betreft.

Maar een vedette terughalen blijft altijd een gok. Al geldt dat eigenlijk überhaupt voor transfers.
Begrijp me niet verkeerd: Ik wil het ook gewoon graag zien hoor, van Persie in Feyenoord, alleen ik verwacht gewoon gezeik vroeg of laat. En dan vraag ik me af of je alles opgeteld niet beter af bent zonder zo'n speler. Dit seizoen hebben we als team gewonnen, niet op individuele kwaliteiten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 13:15:04 ]
pi_171269985
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:14 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd: Ik wil het ook gewoon graag zien hoor, van Persie in Feyenoord, alleen ik verwacht gewoon gezeik vroeg of laat. En dan vraag ik me af of je alles opgeteld niet beter af bent zonder zo'n speler. Dit seizoen hebben we als team gewonnen, niet op individuele kwaliteiten.
veelal wel als team, maar je moet wel wat gevaarlijke pionnen hebben met individuele kwaliteiten, zoals bv een Elia op de flank. Een Van Persie houdt natuurlijk wel weer behoorlijk wat verdedigers bezig, door alleen al in het veld te staan. Daar ontstaan wel ruimte door en ga je als team beter voetballen.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_171270031
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, lees maar even de berichten terug van/over Kuyt na het kampioenschap, dan had je geweten dat dat juist *niet* in hem zit. Hij is er om weg gegaan bij Liverpool, en is erom gestopt bij Feyenoord.
pi_171270036
In een goed draaiend Feyenoord kan van Persie gewoon meekomen. Probleem wordt het als hij op de bank moet gaan zitten.....

Dan heb je echt een groot probleem want zo wil hij zijn carriere niet afbouwen. De media wil van Persie wel want die gaat ze weer een hoop verhalen en onrust opleveren.

Als van Persie linksbuiten wil spelen mag hij komen.....Bovendien zou hij ook wel een goede backup kunnen zijn voor Jorgensen bij blessures.

Maar liever niet komen maar als hij er is dan moet iedereen die problemen die hij met zich meebrengt accepteren.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:24:29 #232
393053 De_Pel
Is weg.
pi_171270049
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

terwijl dat conflict toch aardig uit de hand aan het lopen was als je her en der de berichten leest
Uhm wat? :')

Ga fietsen man
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_171270066
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:24 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ga fietsen man

Veel te warm voor, idioot.

Als een van Geel moet bemiddelen tussen Gio en Kuyt kan je wel spreken van iets wat bijna uit de hand is gelopen. Alleen maar mooi dat het binnenskamers is gebleven toen het speelde.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 13:26:14 ]
pi_171270170
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, lees maar even de berichten terug van/over Kuyt na het kampioenschap, dan had je geweten dat dat juist *niet* in hem zit. Hij is er om weg gegaan bij Liverpool, en is erom gestopt bij Feyenoord.
In ieder geval wel het fatsoen om de boel niet op stelten te zetten waardoor het kampioenschap werd gewonnen en spelers hem die penalty ook gunden om zijn hattrick te maken.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:31:57 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171270198
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:24 schreef klaasweetalles het volgende:
In een goed draaiend Feyenoord kan van Persie gewoon meekomen. Probleem wordt het als hij op de bank moet gaan zitten.....

Dan heb je echt een groot probleem want zo wil hij zijn carriere niet afbouwen. De media wil van Persie wel want die gaat ze weer een hoop verhalen en onrust opleveren.

Als van Persie linksbuiten wil spelen mag hij komen.....Bovendien zou hij ook wel een goede backup kunnen zijn voor Jorgensen bij blessures.

Maar liever niet komen maar als hij er is dan moet iedereen die problemen die hij met zich meebrengt accepteren.
waarom zou hij op de bank moeten, als hij komt is hij de beste speler
pi_171270215
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:24 schreef klaasweetalles het volgende:

Je denkt toch niet dat de grote van Persie op linksbuiten gaat spelen he. Overigens mag zo'n Hankouri van mij wel een kans krijgen. En haal Boetius terug, die doet het prima in België. Gisteren ook weer gescoord. Feyenoord is veel te makkelijk in zelf opgeleide spelers laten gaan zonder ze een fatsoenlijke kans te geven om vervolgens een net zo oude speler van Heerenveen voor een paar miljoen te halen. Gras is groener verhaal. En dan wel spelers als Immers, Nelom en Bilal seizoenen lang de kans blijven geven. Je ziet dat zo'n Vilhena ook gewoon een seizoen of 3 nodig heeft gehad om een dragende speler te worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 13:34:27 ]
  zondag 28 mei 2017 @ 13:36:18 #237
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171270274
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de grote van Persie op linksbuiten gaat spelen he. Overigens mag zo'n Hankouri van mij wel een kans krijgen. En haal Boetius terug, die doet het prima in België. Gisteren ook weer gescoord. Feyenoord is veel te makkelijk in zelf opgeleide spelers laten gaan zonder ze een fatsoenlijke kans te geven om vervolgens een net zo oude speler van Heerenveen voor een paar miljoen te halen. Gras is groener verhaal. En dan wel spelers als Immers, Nelom en Bilal seizoenen lang de kans blijven geven. Je ziet dat zo'n Vilhena ook gewoon een seizoen of 3 nodig heeft gehad om een dragende speler te worden.
Als je liever Mo hebt dan van Persie, heb je denk ik een zonnesteek opgelopen
Laffe huichelaar
  zondag 28 mei 2017 @ 13:36:46 #238
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171270286
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

_O- :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171270292
quote:
9s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je liever Mo hebt dan van Persie, heb je denk ik een zonnesteek opgelopen
Hankouri mag los van het van Persie verhaal wat mij betreft wel een kans krijgen op linksbuiten. Aangezien van Persie daar toch niet gaat spelen.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:38:01 #240
15408 Luni
Irie!
pi_171270313
quote:
Was met school naar Parijs, m'n leraar 's nachts zijn vrouw uit bed gebeld wat de uitslag geworden was, stonden we midden op straat te feesten, die Fransen stonden ons een partij raar aan te kijken.
pi_171270317
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:36 schreef Caland het volgende:

[..]

_O- :')
Goed verhaal.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:38:35 #242
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171270322
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hankouri mag los van het van Persie verhaal wat mij betreft wel een kans krijgen op linksbuiten. Aangezien van Persie daar toch niet gaat spelen.
Jij kent hem persoonlijk neem ik aan, zoals je over hem praat?
Laffe huichelaar
pi_171270347
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jij kent hem persoonlijk neem ik aan, zoals je over hem praat?
Hoe groot acht jij de kans dat Mr. Bigstar die jaren centraal heeft gespeeld in het buitenland nu in de de mickey mouse competitie op linksbuiten komt spelen? Die wil gewoon een centrale positie met veel balcontacten. En terecht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2017 13:40:04 ]
pi_171270370
Ben het niet eens met kapi wat betreft van Persie en onrust, maar wel qua positie. Van Persie op linksbuiten is nogal dom.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:42:58 #245
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171270425
van Persie is jonger dan Kuyt toen hij kwam en nog een maatje groter qua naam. Als je die kan pakken, doe je dat gewoon. Staat garant voor god mag weten hoeveel goals

Heb je hier van die tofdoeners die doen of ze hem persoonlijk kennen en weten wat zijn verwachtingen zijn, hoe hij zich op gaat stellen en hoe lastig hij wel niet is. Dat ze hem jaren niet gevolgd hebben en zich enkel baseren op de snotneus die die bal van Pierre afpakte lijkt me veel waarschijnlijker
Laffe huichelaar
pi_171270457
  zondag 28 mei 2017 @ 13:44:29 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171270461
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Ben het niet eens met kapi wat betreft van Persie en onrust, maar wel qua positie. Van Persie op linksbuiten is nogal dom.
van Persie centraal en Jorg op 10 lijkt mij het meest logische. Zit je alleen met Toornstra, maar die gaat toch van zijn leven niet meer zo'n seizoen als deze spelen, lijkt me.
Laffe huichelaar
pi_171270473
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:45:25 #249
15408 Luni
Irie!
pi_171270490
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 10:40 schreef WethouderHekking het volgende:

_O_
Toch wel m'n mooiste uitwedstrijd ooit, Feyenoord nam geen supporters mee na de rellen in Leverkusen. Wij zijn toch gegaan, totaal zo'n 800 man, met z'n allen op 1 vak, kaarten was totaal geen probleem. Weet nog dat er zo'n grote banner gemaakt was You Can't Ban A Feyenoordfan.
pi_171270495
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Van Persie is niet meer de van Persie van zijn eerste seizoen bij MANU. Na zijn blessure heeft hij nooit meer zijn oude nivo nog gehaald.

Zijn nivo is nog wel goed genoeg voor Nederlandse competitie denk ik. Maar zelfs dat weet ik niet op dit moment zeker want in Turkije speelt hij volgens mij ook niet altijd in de basis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')