wat was het meest legendarische moment van 1995 dan?quote:
Mijn 2e verjaardag.quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat was het meest legendarische moment van 1995 dan?
Nee joh.. Nieuwkoop is hooguit nuttig als rechtsback. Vind het een vrij kleurloze speler die nog lang geen basismateriaal is. Amrabat vind ik overigens een beetje een hype maar hij is fysiek sterk en dan pas je al snel beter bij Feyenoord dan die slappe dweil Vejinovicquote:Op zaterdag 27 mei 2017 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nieuwkoop deed het prima op het middenveld toen hij voor Vilhena moest spelen hem rechtsback maken is toch een beetje zonde van zijn kwaliteiten.
quote:Op zaterdag 27 mei 2017 22:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat was het meest legendarische moment van 1995 dan?
Kan me die goal herinneren omdat mijn vader toen van vreugde zo hoog opsprong dat hij bij neerkomst dwars door de bank ging.quote:
Het momentum was geweldig, 020 won alles, behalve dit. Was erg lekker.quote:Op zondag 28 mei 2017 00:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kan me die goal herinneren omdat mijn vader toen van vreugde zo hoog opsprong dat hij bij neerkomst dwars door de bank ging.
Ja, enige kans nog op Europees voetbal, meen ik.quote:Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het momentum was geweldig, 020 won alles, behalve dit. Was erg lekker.
Ja er werd voorkomen dat ajax de trebble won en ook vooral omdat het een golden goal was...de wedstrijd was gelijk afgelopen in amsterdam. Volgens mij werd die golden goal het jaar erop gelijk afgeschaft.....toevallig weer omdat ........quote:Op zondag 28 mei 2017 00:34 schreef Klummie het volgende:
[..]
Het momentum was geweldig, 020 won alles, behalve dit. Was erg lekker.
Ajax heeft exact hetzelfde gedaan met Traore?quote:Op zaterdag 27 mei 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon werken met eigen spelers die je voor veel kan verkopen zodat je er op de lange termijn wat aan hebt. Wat PSV doet is puur op de korte termijn resultaat willen boeken
Hans van vliet werkt die nog bij Radio Rijnmond...quote:Op zondag 28 mei 2017 10:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Als we toch in het verleden duiken, deze is me ook altijd bijgebleven :
Achterstand omgebogen in het laatste kwartier
Die is geemigreerd. Al heel lang geleden.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hans van vliet werkt die nog bij Radio Rijnmond...
In de jaren 90 luisterde ik veel naar Radio Rijnmond kan me nog wel herrineren dat deze man altijd helemaal uit zijn plaat ging...
ja ik lees het netquote:Op zondag 28 mei 2017 11:14 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die is geemigreerd. Al heel lang geleden.
Mooi verhaal.quote:Op zondag 28 mei 2017 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik lees het net
http://www.derotterdammer(...)-sinds-2008-op-bali/
Over Arie Haan zegt hij : stond hij daar midden in de zaal schaamteloos met een vrouw te tongen en tegelijkertijd bij een anders vrouw met zijn hand aan der tieten te voelen.....
Schitterend verhaalquote:Op zondag 28 mei 2017 11:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja ik lees het net
http://www.derotterdammer(...)-sinds-2008-op-bali/
Over Arie Haan zegt hij : stond hij daar midden in de zaal schaamteloos met een vrouw te tongen en tegelijkertijd bij een anders vrouw met zijn hand aan der tieten te voelen.....
Wat boeit het nou of hij topscorer aller tijden is of niet. Voetbal speel je met z'n elven in een team. Als er dan één rotte appel bij loopt waar niemand vanwege z'n status iets tegen durft te zeggen, dan ben je gelijk klaar met de relaxte sfeer die er nu binnen de selectie is. En dan heb je altijd ook van die kliekjesvorming rond dat soort personen. Nee, dan waren een Gio, Kuyt en Makaay toch een totaal ander type persoon die naar Feyenoord kwamen aan het einde van hun carrière.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:44 schreef zoekeenleven het volgende:
De topscorer aller tijden van oranje bij Feyenoord weigeren, doe ff normaal.
Kan daarna toch nog? Jaartje bij ons, kan hij daarna altijd nog naar Excelsiorquote:Op zondag 28 mei 2017 12:56 schreef Marsenal het volgende:
Was van Persie niet altijd van plan om zijn carriere af te bouwen bij Excelsior?
Gio kon het schijnbaar handelen met Kuijt, terwijl dat conflict toch aardig uit de hand aan het lopen was als je her en der de berichten leest na het seizoen. Dus wat dat betreft heb ik er niet zoveel moeite mee.quote:Op zondag 28 mei 2017 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of hij topscorer aller tijden is of niet. Voetbal speel je met z'n elven in een team. Als er dan één rotte appel bij loopt waar niemand vanwege z'n status iets tegen durft te zeggen, dan ben je gelijk klaar met de relaxte sfeer die er nu binnen de selectie is. En dan heb je altijd ook van die kliekjesvorming rond dat soort personen. Nee, dan waren een Gio, Kuyt en Makaay toch een totaal ander type persoon die naar Feyenoord kwamen aan het einde van hun carrière.
Nee, want Kuyt heeft in het Nederlands elftal ook zo vaak moeten slikken en op vreemde posities moeten lopen. Dat ontevreden accepteren en er het beste van maken zit gewoon in hem. Van Persie is meer iemand die rotzooi gaat trappen als hij zijn zin niet krijgt. Dat begon al met die vrije trap afpakken bij van Hooijdonk toen hij net in het eerste speelde.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gio kon het schijnbaar handelen met Kuijt, terwijl dat conflict toch aardig uit de hand aan het lopen was als je her en der de berichten leest na het seizoen. Dus wat dat betreft heb ik er niet zoveel moeite mee.
Ik neem aan dat van Persie ondertussen wel een stuk volwassener is geworden wat dat betreft.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want Kuyt heeft in het Nederlands elftal ook zo vaak moeten slikken en op vreemde posities moeten lopen. Dat ontevreden accepteren en er het beste van maken zit gewoon in hem. Van Persie is meer iemand die rotzooi gaat trappen als hij zijn zin niet krijgt. Dat begon al met die vrije trap afpakken bij van Hooijdonk toen hij net in het eerste speelde.
Begrijp me niet verkeerd: Ik wil het ook gewoon graag zien hoor, van Persie in Feyenoord, alleen ik verwacht gewoon gezeik vroeg of laat. En dan vraag ik me af of je alles opgeteld niet beter af bent zonder zo'n speler. Dit seizoen hebben we als team gewonnen, niet op individuele kwaliteiten.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat van Persie ondertussen wel een stuk volwassener is geworden wat dat betreft.
Maar een vedette terughalen blijft altijd een gok. Al geldt dat eigenlijk überhaupt voor transfers.
veelal wel als team, maar je moet wel wat gevaarlijke pionnen hebben met individuele kwaliteiten, zoals bv een Elia op de flank. Een Van Persie houdt natuurlijk wel weer behoorlijk wat verdedigers bezig, door alleen al in het veld te staan. Daar ontstaan wel ruimte door en ga je als team beter voetballen.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd: Ik wil het ook gewoon graag zien hoor, van Persie in Feyenoord, alleen ik verwacht gewoon gezeik vroeg of laat. En dan vraag ik me af of je alles opgeteld niet beter af bent zonder zo'n speler. Dit seizoen hebben we als team gewonnen, niet op individuele kwaliteiten.
Ja, lees maar even de berichten terug van/over Kuyt na het kampioenschap, dan had je geweten dat dat juist *niet* in hem zit. Hij is er om weg gegaan bij Liverpool, en is erom gestopt bij Feyenoord.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want Kuyt heeft in het Nederlands elftal ook zo vaak moeten slikken en op vreemde posities moeten lopen. Dat ontevreden accepteren en er het beste van maken zit gewoon in hem. Van Persie is meer iemand die rotzooi gaat trappen als hij zijn zin niet krijgt. Dat begon al met die vrije trap afpakken bij van Hooijdonk toen hij net in het eerste speelde.
Uhm wat?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
terwijl dat conflict toch aardig uit de hand aan het lopen was als je her en der de berichten leest
Uhm wat?quote:
In ieder geval wel het fatsoen om de boel niet op stelten te zetten waardoor het kampioenschap werd gewonnen en spelers hem die penalty ook gunden om zijn hattrick te maken.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, lees maar even de berichten terug van/over Kuyt na het kampioenschap, dan had je geweten dat dat juist *niet* in hem zit. Hij is er om weg gegaan bij Liverpool, en is erom gestopt bij Feyenoord.
waarom zou hij op de bank moeten, als hij komt is hij de beste spelerquote:Op zondag 28 mei 2017 13:24 schreef klaasweetalles het volgende:
In een goed draaiend Feyenoord kan van Persie gewoon meekomen. Probleem wordt het als hij op de bank moet gaan zitten.....
Dan heb je echt een groot probleem want zo wil hij zijn carriere niet afbouwen. De media wil van Persie wel want die gaat ze weer een hoop verhalen en onrust opleveren.
Als van Persie linksbuiten wil spelen mag hij komen.....Bovendien zou hij ook wel een goede backup kunnen zijn voor Jorgensen bij blessures.
Maar liever niet komen maar als hij er is dan moet iedereen die problemen die hij met zich meebrengt accepteren.
Je denkt toch niet dat de grote van Persie op linksbuiten gaat spelen he. Overigens mag zo'n Hankouri van mij wel een kans krijgen. En haal Boetius terug, die doet het prima in België. Gisteren ook weer gescoord. Feyenoord is veel te makkelijk in zelf opgeleide spelers laten gaan zonder ze een fatsoenlijke kans te geven om vervolgens een net zo oude speler van Heerenveen voor een paar miljoen te halen. Gras is groener verhaal. En dan wel spelers als Immers, Nelom en Bilal seizoenen lang de kans blijven geven. Je ziet dat zo'n Vilhena ook gewoon een seizoen of 3 nodig heeft gehad om een dragende speler te worden.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:24 schreef klaasweetalles het volgende:
In een goed draaiend Feyenoord kan van Persie gewoon meekomen. Probleem wordt het als hij op de bank moet gaan zitten.....
Dan heb je echt een groot probleem want zo wil hij zijn carriere niet afbouwen. De media wil van Persie wel want die gaat ze weer een hoop verhalen en onrust opleveren.
Als van Persie linksbuiten wil spelen mag hij komen.....Bovendien zou hij ook wel een goede backup kunnen zijn voor Jorgensen bij blessures.
Maar liever niet komen maar als hij er is dan moet iedereen die problemen die hij met zich meebrengt accepteren.
Als je liever Mo hebt dan van Persie, heb je denk ik een zonnesteek opgelopenquote:Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de grote van Persie op linksbuiten gaat spelen he. Overigens mag zo'n Hankouri van mij wel een kans krijgen. En haal Boetius terug, die doet het prima in België. Gisteren ook weer gescoord. Feyenoord is veel te makkelijk in zelf opgeleide spelers laten gaan zonder ze een fatsoenlijke kans te geven om vervolgens een net zo oude speler van Heerenveen voor een paar miljoen te halen. Gras is groener verhaal. En dan wel spelers als Immers, Nelom en Bilal seizoenen lang de kans blijven geven. Je ziet dat zo'n Vilhena ook gewoon een seizoen of 3 nodig heeft gehad om een dragende speler te worden.
quote:Op zondag 28 mei 2017 13:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de grote van Persie op linksbuiten gaat spelen he. Overigens mag zo'n Hankouri van mij wel een kans krijgen. En haal Boetius terug, die doet het prima in België. Gisteren ook weer gescoord. Feyenoord is veel te makkelijk in zelf opgeleide spelers laten gaan zonder ze een fatsoenlijke kans te geven om vervolgens een net zo oude speler van Heerenveen voor een paar miljoen te halen. Gras is groener verhaal. En dan wel spelers als Immers, Nelom en Bilal seizoenen lang de kans blijven geven. Je ziet dat zo'n Vilhena ook gewoon een seizoen of 3 nodig heeft gehad om een dragende speler te worden.
Hankouri mag los van het van Persie verhaal wat mij betreft wel een kans krijgen op linksbuiten. Aangezien van Persie daar toch niet gaat spelen.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je liever Mo hebt dan van Persie, heb je denk ik een zonnesteek opgelopen
Was met school naar Parijs, m'n leraar 's nachts zijn vrouw uit bed gebeld wat de uitslag geworden was, stonden we midden op straat te feesten, die Fransen stonden ons een partij raar aan te kijken.quote:
Jij kent hem persoonlijk neem ik aan, zoals je over hem praat?quote:Op zondag 28 mei 2017 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hankouri mag los van het van Persie verhaal wat mij betreft wel een kans krijgen op linksbuiten. Aangezien van Persie daar toch niet gaat spelen.
Hoe groot acht jij de kans dat Mr. Bigstar die jaren centraal heeft gespeeld in het buitenland nu in de de mickey mouse competitie op linksbuiten komt spelen? Die wil gewoon een centrale positie met veel balcontacten. En terecht.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij kent hem persoonlijk neem ik aan, zoals je over hem praat?
van Persie centraal en Jorg op 10 lijkt mij het meest logische. Zit je alleen met Toornstra, maar die gaat toch van zijn leven niet meer zo'n seizoen als deze spelen, lijkt me.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Ben het niet eens met kapi wat betreft van Persie en onrust, maar wel qua positie. Van Persie op linksbuiten is nogal dom.
Toch wel m'n mooiste uitwedstrijd ooit, Feyenoord nam geen supporters mee na de rellen in Leverkusen. Wij zijn toch gegaan, totaal zo'n 800 man, met z'n allen op 1 vak, kaarten was totaal geen probleem. Weet nog dat er zo'n grote banner gemaakt was You Can't Ban A Feyenoordfan.quote:Op zondag 28 mei 2017 10:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Als we toch in het verleden duiken, deze is me ook altijd bijgebleven :
Achterstand omgebogen in het laatste kwartier
Van Persie is niet meer de van Persie van zijn eerste seizoen bij MANU. Na zijn blessure heeft hij nooit meer zijn oude nivo nog gehaald.quote:Op zondag 28 mei 2017 13:40 schreef Scrummie het volgende:
Ben het niet eens met kapi wat betreft van Persie en onrust, maar wel qua positie. Van Persie op linksbuiten is nogal dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |