abonnement Unibet Coolblue
pi_171230545
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 16:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe we Koeman over 20 jaar herinneren. Heeft het eigenlijk bij al z'n clubs redelijk tot goed gedaan (behalve bij Valencia en AZ), maar mist een echte kers op de taart. Een grote prijs.

Hoop dat ie nog een keer de kans krijgt bij een topclub of het Nederlands Elftal (al gaat ie dan natuurlijk niets winnen)
Als die jodentyfusbende bij de knvb een beetje opgeruimd is wordt hij heus nog wel een keer bondscoach
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  vrijdag 26 mei 2017 @ 22:46:21 #152
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171233752
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel gewoon kampioen geworden met PSV he.
Steve McLaren is ook kampioen geworden.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 23:38:16 #153
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_171235508
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:46 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Steve McLaren is ook kampioen geworden.
_O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 23:38:29 #154
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_171235517
Helaas nog waar ook.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_171237318
Die Stengz van AZ heeft verlengd tot 2021 dus onbetaalbaar.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 01:14:47 #156
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_171237883
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:12 schreef ender_xenocide het volgende:
Als die Ajacieden nou eens leren dat na drie seizoenen geen prijs te winnen "wij zijn Ajax, wij zijn de beste" geblaat veel aversie oproept, dan houdt al dat gesar met vliegtuigen/ juichen in de Hofplein misschien vanzelf op. Maar tot nu toe blijft het heerlijk om te narren, gewoon omdat het kan, na jaren van genar richting ons.... *O*
Precies. Op FB word ik doodgegooid met allerlei nuanceringen dat ze de meeste prijzen hebben etc. Ja leuk, maar je bent enkel zo goed als je laatste prijs en die is bij hen drie jaar niks. Heerlijk om het in hun gezicht te wrijven. _O_
  zaterdag 27 mei 2017 @ 08:54:40 #157
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171239749
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 21:12 schreef exile79 het volgende:

[..]

Als die jodentyfusbende bij de knvb een beetje opgeruimd is wordt hij heus nog wel een keer bondscoach
Over een jaar of 5 staat er weer een Nederlands Elftal dat prijzen kan pakken. Als Koeman dan instapt doet ie zichzelf en het Nederlandse voetbal een groot plezier.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 08:57:17 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171239768
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 08:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Over een jaar of 5 staat er weer een Nederlands Elftal dat prijzen kan pakken. Als Koeman dan instapt doet ie zichzelf en het Nederlandse voetbal een groot plezier.
dan al, op basis van wat?
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:02:29 #159
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171239816
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 08:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

dan al, op basis van wat?
Op basis van de grote hoeveelheid talentvolle 19/20 jarigen bij de top 5 jeugdopleidingen. Ook in de A1 loopt veel talent.

+ een aantal spelers die net iets ouder zijn en zich goed ontwikkelen. Ik zie het niet zo somber in. Met een goede trainer die snel iets neer kan zetten, kun je daar tegen die tijd wel iets mee.

Het is natuurlijk uiteindelijk altijd koffiedik kijken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Er moet alleen nog een goede spits opstaan.
pi_171240272
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op basis van de grote hoeveelheid talentvolle 19/20 jarigen bij de top 5 jeugdopleidingen. Ook in de A1 loopt veel talent.

+ een aantal spelers die net iets ouder zijn en zich goed ontwikkelen. Ik zie het niet zo somber in. Met een goede trainer die snel iets neer kan zetten, kun je daar tegen die tijd wel iets mee.

Het is natuurlijk uiteindelijk altijd koffiedik kijken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Er moet alleen nog een goede spits opstaan.
Dat werd 5 jaar geleden ook gezegd.

Persoonlijk denk ik dat we over 2 jaar al een goed Nederlands elftal kunnen hebben....

Ik denk zelfs dat over een maand al een beter Nederlands elftal kunnen hebben dan dat we de afgelopen 3 jaar hebben gezien.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 27 mei 2017 @ 09:50:46 #161
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171240319
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op basis van de grote hoeveelheid talentvolle 19/20 jarigen bij de top 5 jeugdopleidingen. Ook in de A1 loopt veel talent.

+ een aantal spelers die net iets ouder zijn en zich goed ontwikkelen. Ik zie het niet zo somber in. Met een goede trainer die snel iets neer kan zetten, kun je daar tegen die tijd wel iets mee.

Het is natuurlijk uiteindelijk altijd koffiedik kijken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Er moet alleen nog een goede spits opstaan.
Écht talent speelt niet in de A1, die speelt al in het eerste in de overgang van de B1 naar de A. Van wat ik heb gezien (en begrepen) moeten we het meer van de B & C lichting hebben de komende tijd.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171240357
quote:
Van Bronckhorst: 'Er was het geloof dat je met Feyenoord prijzen kan winnen'

Giovanni van Bronckhorst omschrijft de slotfase van het duel met Heracles Almelo als het mooiste moment tijdens alle festiviteiten rond het behalen van de landstitel. Volgens de Feyenoord-coach kwam toen de emotie los.

"Het mooiste moment was het besef dat het niet meer fout kon gaan", zegt Van Bronckhorst tegen RTV Rijnmond. "Dat was denk ik in de 87e of 88e minuut. Dat had ik als speler ook altijd in kampioenswedstrijden. Dat gevoel van: dit gaat niet meer mis. Dat is zo'n mooi gevoel. Dan komt alles voorbij. De emoties komen los, je krijgt flashbacks van heel het seizoen. En bij het laatste fluitsignaal barst alles los."

Ook de doorgaans rustige Van Bronckhorst stortte zich in het feestgedruis. "Op zo'n moment mag en zelfs móét de emotie eruit. Je bereikt iets waar je van gedroomd heb, waar je hard voor gewerkt heb." Aan de basis van de titel lag volgens de trainer de bekerwinst een seizoen eerder. "Er was het geloof dat je met Feyenoord prijzen kan winnen. En het winnen van prijzen werkt verslavend, dat geeft zoveel energie."

"Dat heeft dit seizoen laten zien", vervolgt Van Bronckhorst. "Als je dat vergelijkt met het jaar daarvoor, toen ik het tijdens de play-offs overnam van Fred Rutten, daar eindig je in deceptie. Dat neem je toch mee naar een nieuw seizoen."

In zijn eerste jaar als trainer won Giovanni van Bronckhorst de KNVB Beker met Feyenoord.
Dit seizoen werd Feyenoord voor het eerst sinds achttien jaar kampioen van Nederland. "De winst van de beker is heel bepalend geweest", vertelt Van Bronckhorst aan RTV Rijnmond. "Je sluit het seizoen af met een prijs en een goed gevoel. Het winnen van prijzen werkt verslavend en geeft energie. Als je dat vergelijkt met een seizoen eerder toen ik het over moest nemen van Fred Rutten is dat heel anders. Toen verloren we in de play-offs om Europees voetbal. Je eindigt het seizoen dan in mineur. "

Van Bronckhorst is vaak geprezen dit seizoen, maar wil zijn assistenten niet te kort doen. "De feedback van Jean-Paul van Gastel en Jan Wouters is voor mij heel belangrijk. We doen het met elkaar. Het maakt mij dan ook trots dat wij de topscorer van Nederland hebben, maar ook de drie beste spelers van Nederland spelen bij ons.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 27 mei 2017 @ 12:58:26 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171243294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:50 schreef Keyos het volgende:

[..]

Écht talent speelt niet in de A1, die speelt al in het eerste in de overgang van de B1 naar de A. Van wat ik heb gezien (en begrepen) moeten we het meer van de B & C lichting hebben de komende tijd.
Zo zwart/wit is het niet. Het 'wat goed is komt snel' is onzin.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:35:39 #164
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171243911
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 09:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op basis van de grote hoeveelheid talentvolle 19/20 jarigen bij de top 5 jeugdopleidingen. Ook in de A1 loopt veel talent.

+ een aantal spelers die net iets ouder zijn en zich goed ontwikkelen. Ik zie het niet zo somber in. Met een goede trainer die snel iets neer kan zetten, kun je daar tegen die tijd wel iets mee.

Het is natuurlijk uiteindelijk altijd koffiedik kijken, maar ik heb er wel vertrouwen in. Er moet alleen nog een goede spits opstaan.
Voor die spits kan die Lammers van jullie wat worden?
Oh.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 13:36:14 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171243918
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voor die spits kan die Lammers van jullie wat worden?
Ik geloof er niks van.
pi_171244463
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982

Slecht nieuws voor ons, wellicht wel goed om ook eens naar te kijken. Dergelijk model is ideaal om goede spelers die normaal onhaalbaar zijn aan je selectie toe te voegen .

Zal alleen wel ten koste van je eigen identiteit gaan en je moet (waarschijnlijk) elk seizoen grotendeels opnieuw beginnen als de huurperiode afloopt.
blablablabla
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:09:34 #167
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171244595
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 13:36 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
Jij zit er meer op natuurlijk. Maar goed een goede spits kan ook ineens opstaan bij Den Bosch oid
Oh.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:11:12 #168
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171244638
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982

Slecht nieuws voor ons, wellicht wel goed om ook eens naar te kijken. Dergelijk model is ideaal om goede spelers die normaal onhaalbaar zijn aan je selectie toe te voegen .

Zal alleen wel ten koste van je eigen identiteit gaan en je moet (waarschijnlijk) elk seizoen grotendeels opnieuw beginnen als de huurperiode afloopt.
Je kan beter gewoon werken met eigen spelers die je voor veel kan verkopen zodat je er op de lange termijn wat aan hebt. Wat PSV doet is puur op de korte termijn resultaat willen boeken
Oh.
  zaterdag 27 mei 2017 @ 14:14:07 #169
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171244735
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982

Slecht nieuws voor ons, wellicht wel goed om ook eens naar te kijken. Dergelijk model is ideaal om goede spelers die normaal onhaalbaar zijn aan je selectie toe te voegen .

Zal alleen wel ten koste van je eigen identiteit gaan en je moet (waarschijnlijk) elk seizoen grotendeels opnieuw beginnen als de huurperiode afloopt.
Dit lijkt me echt het ergste wat je als club kan overkomen
Laffe huichelaar
pi_171245975
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:04 schreef Elan het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305982

Slecht nieuws voor ons, wellicht wel goed om ook eens naar te kijken. Dergelijk model is ideaal om goede spelers die normaal onhaalbaar zijn aan je selectie toe te voegen .

Zal alleen wel ten koste van je eigen identiteit gaan en je moet (waarschijnlijk) elk seizoen grotendeels opnieuw beginnen als de huurperiode afloopt.
Wat anderen al zeggen: korte termijn visie dit.
pi_171245978
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 14:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit lijkt me echt het ergste wat je als club kan overkomen
Waarom? Als je een speler kan huren die daadwerkelijk een ploeg kan omhoog stuwen moet je dat niet nalaten.

Er wordt teveel op lange termijn gedacht terwijl er juist prestaties op korte termijn nodig zijn.

ik verwacht eigenlijk dat er bij Feyenoord weinig spelers zullen doorstromen de komende 2 jaar. Er wordt nu op een hele andere manier gedacht dan 5 jaar geleden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171246092
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Waarom? Als je een speler kan huren die daadwerkelijk een ploeg kan omhoog stuwen moet je dat niet nalaten.

Er wordt teveel op lange termijn gedacht terwijl er juist prestaties op korte termijn nodig zijn.

ik verwacht eigenlijk dat er bij Feyenoord weinig spelers zullen doorstromen de komende 2 jaar. Er wordt nu op een hele andere manier gedacht dan 5 jaar geleden.
Het gaat erom dat het niet eens alleen een speler huren is (waar niet veel mis mee is, zie Berghuis bijvoorbeeld). Het gaat erom dat PSV bijvoorbeeld een nieuwe dikke Ronaldo scout, City die speler koopt, PSV er 3 jaar (bijv) tijd, geld en moeite in steekt en vervolgens de speler gratis naar City ziet vertrekken. Het enige wat Brands dan nog, wat ik zo lees, is als speler vertrekt bij City ooit, je dan ook nog mee profiteert.

Als je iets niet kan betalen, moet je het niet kopen.
pi_171246097
quote:
In gesprek met de Peruaanse krant Peru21 geeft Tapia echter aan niet te denken aan een vertrek bij de Rotterdamse club. 'Ik heb een contract tot 2020 bij Feyenoord', aldus de 21-jarige middenvelder. 'Hoewel ik dit seizoen niet veel heb gespeeld, moet je blijven kijken naar de kwaliteiten van mijn medespelers.'
Verstandige jongen, die Tapia.
pi_171246152
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het gaat erom dat het niet eens alleen een speler huren is (waar niet veel mis mee is, zie Berghuis bijvoorbeeld). Het gaat erom dat PSV bijvoorbeeld een nieuwe dikke Ronaldo scout, City die speler koopt, PSV er 3 jaar (bijv) tijd, geld en moeite in steekt en vervolgens de speler gratis naar City ziet vertrekken. Het enige wat Brands dan nog, wat ik zo lees, is als speler vertrekt bij City ooit, je dan ook nog mee profiteert.

Als je iets niet kan betalen, moet je het niet kopen.
Als die speler er voor kan zorgen dat je 3 jaar kampioen wordt of de CL haalt zou ik me maar niet erg druk maken dat je die speler naar een hoger nivo heb getilt. Je heb er zelf ook namelijk profijt van gehad.

Ik denk dat Feyenoord een aantal van zijn grote talenten komende seizoenen ook moet gaan verhuren om zich te ontwikkelen voordat ze klaar voor de grote stap in de kuip.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171246245
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2017 15:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als die speler er voor kan zorgen dat je 3 jaar kampioen wordt of de CL haalt zou ik me maar niet erg druk maken dat je die speler naar een hoger nivo heb getilt. Je heb er zelf ook namelijk profijt van gehad.

Ik denk dat Feyenoord een aantal van zijn grote talenten komende seizoenen ook moet gaan verhuren om zich te ontwikkelen voordat ze klaar voor de grote stap in de kuip.
Geen enkele speler zorgt er in zijn 1tje voor dat je kampioen word. Die garantie is er nooit. Alleen daarom is het al een te groot risico.

Dat laatste wat je zegt klopt, maar dat is toch totaal anders?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')