Kwam niet eens aan de screening toe omdat ik op voorhand al was afgewezen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij de screening met moeite doorstaan?
Het is duidelijk dat je fan bent van een club die al heel lang geen landskampioen is geweestquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh, niemand die er überhaupt naar kijkt en voor Vitesse zou het wel tof zijn om de prijzenkast te verdubbelen.
Ik vind "klassenstrijd der snacksauzen" nog wel steeds de allermooiste.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kwam niet eens aan de screening toe omdat ik op voorhand al was afgewezen.
Prijsje is ook vooral voor de vorm. Er staat verder niet echt iets op het spel. Ja, een schamele ton aan prijzengeld. Maar daar hou je als winnaar niks aan overquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat dus. Leuk om mee te pakken, meer niet.
Staat me nog vaagjes bij. Zitten we nog steeds midden in de revolutie btw?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind "klassenstrijd der snacksauzen" nog wel steeds de allermooiste.
Wat klopt er niet aan dan? Ben jij toevallig de eerste persoon aller tijden die elk jaar naar de wedstrijd om de JC-schaal uitkijkt?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je fan bent van een club die al heel lang geen landskampioen is geweest
Het is maar zwaar he?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kwam niet eens aan de screening toe omdat ik op voorhand al was afgewezen.
Het is eerder vooral pijnlijk als je met 4 1 van een ploeg als 'Olle verliestquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Ben jij toevallig de eerste persoon aller tijden die elk jaar naar de wedstrijd om de JC-schaal uitkijkt?Als ik mag kiezen win ik hem liever, maar daar is alles ook mee gezegd.
Alleen godse autisten gaan om half 2 na de finale EL nog over politiek praten hierquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is maar zwaar he?
Het gaat hier trouwens wel veel over voetbal voor een POL SC.
Watte?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is eerder vooral pijnlijk als je met 4 1 van een ploeg als 'Olle verliest
Eens.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is maar zwaar he?
Ik kijk in ieder geval elk jaar naar die wedstrijd ja, het is het begin van de competitie.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan dan? Ben jij toevallig de eerste persoon aller tijden die elk jaar naar de wedstrijd om de JC-schaal uitkijkt?Als ik mag kiezen win ik hem liever, maar daar is alles ook mee gezegd.
Ja, zodra de stamgasten aangekomen zijn, hè...voetbal is in principe een oneindig gespreksonderwerp. En ruzie maken over politiek durven ze niet, want morgen moet ze elkaar weer treffen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het is maar zwaar he?
Ik neem het me altijd voor en dan komt het er niet van. Maar dit jaar wel ff denk ik, als Feyenoord-seizoenskaarthoudert.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk in ieder geval elk jaar naar die wedstrijd ja, het is het begin van de competitie.
www.tweakers.nlquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
Hey Bart, uiteraard kan ik niet zomaar de controller er tussenuit halen en de data lezen. In de handleiding van Areca, de fabrikant van de controller, las ik echter dat de informatie over de leden van de RAID-array op de schijven zelf wordt opgeslagen. Er bestaan tools waarmee je het array softwarematig kun herbouwen zodat ik geen nieuwe controller hoef te kopen (). In feite worden gewoon de losse puzzelstukjes gewoon weer in elkaar gezet tot een leesbaar gehaal.
Dacht dat deze SC daar wel vol mee zou zitten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Alleen godse autisten gaan om half 2 na de finale EL nog over politiek praten hier
sorry het was 5 1, dat wist jij natuurlijkquote:
Ruzie maken over voetbal kan wel? Interessant.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, zodra de stamgasten aangekomen zijn, hè...voetbal is in principe een oneindig gespreksonderwerp. En ruzie maken over politiek durven ze niet, want morgen moet ze elkaar weer treffen.
Is voor Vitesse-supporters natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld hè, in zo'n halfleeg stadion zitten.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kijk in ieder geval elk jaar naar die wedstrijd ja, het is het begin van de competitie.
Nu even niks, hoogste tijd voor mijquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:35 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Eens.
Waar zou jij het nou eens over willen hebben?
Wat zeg je, remlof? Ik verstond je niet!quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
En Ajax heeft gewoon helemaal geen enkele prijs dit seizoen
Oh Zwollequote:Op donderdag 25 mei 2017 01:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sorry het was 5 1, dat wist jij natuurlijk
https://www.trouw.nl/home(...)rde-finale~ab3e914d/
en daarna wonnen ze JC schaal met 1 0
Ja, da's veilig afgebakend denk ik. Achter elke belediging zit een knipoogje. Ten minste, ik hoop maar dat het zo zit.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ruzie maken over voetbal kan wel? Interessant.
Samequote:Op donderdag 25 mei 2017 01:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu even niks, hoogste tijd voor mij
Vitesse heeft nog nooit de wedstrijd om de JC-schaal gespeeldquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is voor Vitesse-supporters natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld hè, in zo'n halfleeg stadion zitten.
Was dat vroeger eigenlijk niet zo? Waarom heeft Vitesse eigenlijk niet gewoon een klein stadion?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is voor Vitesse-supporters natuurlijk ook de normaalste zaak van de wereld hè, in zo'n halfleeg stadion zitten.
Nouja, flink cashen op de transfermarkt binnenkort.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:37 schreef remlof het volgende:
En Ajax heeft gewoon helemaal geen enkele prijs dit seizoen
Precies. Zie het plaatje wat ik postte. Maar dat wordt dus a hell of a job. Je kunt beter (voor 1 volgende keer...) gewoon Raid 1 nemen. Dan staat er op alle schijven precies hetzelfde, transparant, zonder dat je een dubieuze decoder nodig hebt. Voor de peace of mind zeg maar.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
Hey Bart, ik zag post in het vorige deel, uiteraard kan ik niet zomaar de controller er tussenuit halen en de data lezen. In de handleiding van Areca, de fabrikant van de controller, las ik echter dat de informatie over de leden van de RAID-array op de schijven zelf wordt opgeslagen. Er bestaan tools waarmee je het array softwarematig kun herbouwen zodat ik geen nieuwe controller hoef te kopen (). In feite worden gewoon de losse puzzelstukjes gewoon weer in elkaar gezet tot een leesbaar gehaal.
Ajax heeft gewoon helemaal geen enkele prijs gewonnen dit seizoenquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat zeg je, remlof? Ik verstond je niet!
Hehequote:Op donderdag 25 mei 2017 01:40 schreef skysherrif het volgende:
Toch vraag ik me wel af of Kowloon meer dan 5 spelers kan opnoemen van de feyenoord selectie.
Ja, alle topspelers rennen wegquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, flink cashen op de transfermarkt binnenkort.
Tuttenbol. Eerst die kerels gek maken en dan als een speer er tussen uit piepen. En bedankt.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu even niks, hoogste tijd voor mij
pol houdt het snel mee op.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toornstra, Jorgensen, El Ahmadi, Kuijt, Jones, Basacikoglu, etc, etc.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:40 schreef skysherrif het volgende:
Toch vraag ik me wel af of Kowloon meer dan 5 spelers kan opnoemen van de feyenoord selectie.
De Kuyt.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:42 schreef Kaas- het volgende:
Als ze wel blijven wordt Ajax volgend jaar trouwens gewoon kampioen.
Maar boeiend. Ik ga lekker wat thuiswedstrijdjes in de Champions League kijken en een beetje maandelijks langs de bouwput fietsen om te kijken waar ons prachtige stadion met een capaciteit van 64.000 straks komt te staan.
Zelfde geld voor feyenoordquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:42 schreef Kaas- het volgende:
Als ze wel blijven wordt Ajax volgend jaar trouwens gewoon kampioen.
Maar boeiend. Ik ga lekker wat thuiswedstrijdjes in de Champions League kijken en een beetje maandelijks langs de bouwput fietsen om te kijken waar ons prachtige stadion met een capaciteit van 64.000 straks komt te staan.
Ik keek Lyon - Ajax met een paar "echte Ajacieden" die De Ligt niet herkenden.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:40 schreef skysherrif het volgende:
Goed verhaal ditquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik keek Lyon - Ajax met een paar "echte Ajacieden" die De Ligt niet herkenden.
?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat we twee kampioenen krijgen als er geen spelers worden verkocht.
Nou, als feyenoord jorgensen/toornstra/karsdorp/vilhena/berghuis/ahmadi/botteghin/ houdt en nelom vervangt vind ik hun zeker de favoriet samen met ajax dan.quote:
Als Ajax geen spelers verkoopt, wordt Ajax kampioen. En datzelfde geldt voor Feyenoord. Aldus SS.quote:
Wehe, autist.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:46 schreef Kaas- het volgende:
Oh Sky bedoelde zeker "geldt"?
God man door die taalfout krijgt die hele post een compleet andere betekenis
Dan leest het als "voor hetzelfde geld..."
Hahaquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:46 schreef Kaas- het volgende:
Oh Sky bedoelde zeker "geldt"?
God man door die taalfout krijgt die hele post een compleet andere betekenis
Dan leest het als "voor hetzelfde geld..."
Ik zie ze larsson wel halenquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:48 schreef Kaas- het volgende:
Ben wel benieuwd wie er voor Elia en Kuyt komen.
Ik word wel vaker op het verkeerde been gezet op Fok door slechte spelling en dan moet je een post drie keer lezen om uit de context op te maken wat iemand wel bedoelde.quote:
Nee, qua selectie zeker niet. Ajax en PSV hebben een selectie die in de breedte veel beter is dan Feyenoord. Feyenoord kan maar heel weinig wisselen zonder op kwaliteit in te leveren. Dat zag je ook dit seizoen. Doordat de basiself redelijk ongewijzigd kon blijven ging het goed, maar zodra er gewisseld moest worden (El Ahmadi naar de Afrika Cup, schorsing Vilhena...) werd het billenknijpen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou, als feyenoord jorgensen/toornstra/karsdorp/vilhena/berghuis/ahmadi/botteghin/ houdt en nelom vervangt vind ik hun zeker de favoriet samen met ajax dan.
Yes, die koboyashi lijkt me ook wel een goeie om op te pikken, maar niet echt een feyenoord speler misschien.quote:
Oh ja, die laatste wordt ook genoemd he.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes, die koboyashi lijkt me ook wel een goeie om op te pikken, maar niet echt een feyenoord speler misschien.
Amrabat van utrecht zou ook kunnen
Nou ja, dubieus, Areca maakt uitstekend spul vind ik.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Precies. Zie het plaatje wat ik postte. Maar dat wordt dus a hell of a job. Je kunt beter (voor 1 volgende keer...) gewoon Raid 1 nemen. Dan staat er op alle schijven precies hetzelfde, transparant, zonder dat je een dubieuze decoder nodig hebt. Voor de peace of mind zeg maar.
Bosz.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef remlof het volgende:
Mooi dat Ajax de grootste faalclub is van dit seizoen.
Wel lullig voor Bos, maar die wordt nog wel een keer trainer van Oranje.
De goede verstaander begrijpt dat gewoon in 1 keer. Werk daaraan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik word wel vaker op het verkeerde been gezet op Fok door slechte spelling en dan moet je een post drie keer lezen om uit de context op te maken wat iemand wel bedoelde.
Denk dat die op een stapje hoger in kan zetten en voor een grotere competitie kan gaan, maar zou een prima aanwinst zijn wat mij betreft. Ben ook wel benieuwd of El Hankouri en Fernandes eventueel al klaar zouden zijn voor een vaste rol binnen het eerste.quote:
Wordt die genoemd ja? Noemde hem eigenlijk, tegen een soort van beter weten in, maar als feyenoord die kan halen zou het een goeie versterking zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, die laatste wordt ook genoemd he.
Zullen toch wel paar goede spelers bij moeten hoor. Zeker met die extra wedstrijden in de CL.
2e in de Eredivisie, finalist in Europa League...quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef remlof het volgende:
Mooi dat Ajax de grootste faalclub is van dit seizoen.
Nee joh. Van Heerenveen naar een goede competitie is een veel te grote stap. Kijk Vincent Janssen. En die liet -echt- wat zien in NL.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denk dat die op een stapje hoger in kan zetten en voor een grotere competitie kan gaan, maar zou een prima aanwinst zijn wat mij betreft. Ben ook wel benieuwd of El Hankouri en Fernandes eventueel al klaar zouden zijn voor een vaste rol binnen het eerste.
Enige minpunt van feyenoord dit seizoen, ze hadden in sommige wedstrijden wat jeugd wel wat meer kunnen laten wennen. Hebben ook geen jong feyenoord in jupiler league om ze aan mannen voetbal bloot te stellen.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Denk dat die op een stapje hoger in kan zetten en voor een grotere competitie kan gaan, maar zou een prima aanwinst zijn wat mij betreft. Ben ook wel benieuwd of El Hankouri en Fernandes eventueel al klaar zouden zijn voor een vaste rol binnen het eerste.
Eigenlijk is het best gooed voor NL voetbal dat janssen nu faalt, hoop dat het een signaal afgeeft aan spelers dat je niet na 1 goed jaar al weg moet gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Van Heerenveen naar een goede competitie is een veel te grote stap. Kijk Vincent Janssen. En die liet -echt- wat zien in NL.
Raid is mooi voor een NAS, die zijn er voor thuisgebruik nu ook in betaalbare en betrouwbare formaten, het is drie keer niks voor een desktop waar je performance van verwacht.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou ja, dubieus, Areca maakt uitstekend spul vind ik.En (softwarematige) RAID-1 voldoet tegenwoordig ook prima inderdaad. Voor performance kies je nu een SSD.
Ja bij VI aldoor.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wordt die genoemd ja? Noemde hem eigenlijk, tegen een soort van beter weten in, maar als feyenoord die kan halen zou het een goeie versterking zijn.
Ja die kwam ook terecht bij Tottenhamquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee joh. Van Heerenveen naar een goede competitie is een veel te grote stap. Kijk Vincent Janssen. En die liet -echt- wat zien in NL.
quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:53 schreef Kowloon het volgende:
Maar skysherrif, ik plaag dan wel, maar Ajax heeft ondanks de verloren finale gewoon echt een heel indrukwekkende prestatie verricht.
Geen enkele prijsquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
2e in de Eredivisie, finalist in Europa League...
Luc Castaignosquote:Op donderdag 25 mei 2017 01:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best gooed voor NL voetbal dat janssen nu faalt, hoop dat het een signaal afgeeft aan spelers dat je niet na 1 goed jaar al weg moet gaan.
Ik kijk amper nog VI en dan eigenlijk alleen voor ajax.quote:
Die knappe man van Lazio Roma die niemand kende en nu ineens verdediger van het Nederlands elftal lijkt te worden lijkt te bewijzen dat dat nog wel kan ja.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja die kwam ook terecht bij Tottenham. Volgens mij zou Larsson prima meekunnen ergens in de kelder of middenmoot van de Bundesliga, Ligue 1 of Serie-A.
Ik ben wel benieuwd van wat voor rampen je je denkt te behoeden met die harde maatregelen als raid 6. Het is zinloos en heel duur. Wat is dat allemaal voor data? En wie betaalt het om dat te behoeden? Ik denk dat men vooral maar wat doet, duur en ingewikkeld.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nou ja, dubieus, Areca maakt uitstekend spul vind ik.En (softwarematige) RAID-1 voldoet tegenwoordig ook prima inderdaad. Voor performance kies je nu een SSD.
Er is een hele waslijst nu van jonge spelers die voor het grote geld in het buitenland kozen en nu op een zijspoor staan.quote:
wie bedoel je?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die knappe man van Lazio Roma die niemand kende en nu ineens verdediger van het Nederlands elftal lijkt te worden lijkt te bewijzen dat dat nog wel kan ja.
Nee.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Raid is mooi voor een NAS, die zijn er voor thuisgebruik nu ook in betaalbare en betrouwbare formaten, het is drie keer niks voor een desktop waar je performance van verwacht.
Oh jammer, VI is heerlijk man.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk amper nog VI en dan eigenlijk alleen voor ajax.
Voor voetbal volg ik meer.... twitter... hihi
Wesley Hoedt (moest ff zoeken)quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wie bedoel je?
Stefan de Vrij speelt daar, maar die is het al en die ken je of bedoel je de roon, maar die speelde bij atalanta.
Wesley Hoedt?quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die knappe man van Lazio Roma die niemand kende en nu ineens verdediger van het Nederlands elftal lijkt te worden lijkt te bewijzen dat dat nog wel kan ja.
Royston Drenthequote:Op donderdag 25 mei 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er is een hele waslijst nu van jonge spelers die voor het grote geld in het buitenland kozen en nu op een zijspoor staan.
Vooral met boskamp erbij is het wel soms lachen gieren brullen ja, maar daarvoor ga ik het toch niet speciaal terugkijkenquote:
Maar toen ik die controller 10 jaar terug aanschafte was de performance gigantisch.quote:Op donderdag 25 mei 2017 01:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Raid is mooi voor een NAS, die zijn er voor thuisgebruik nu ook in betaalbare en betrouwbare formaten, het is drie keer niks voor een desktop waar je performance van verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |