SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Ajax 0-1 achter.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Dolberg heeft nog gewoon geen fatsoenlijke bal gehad, omdat schone het overzicht gewoon niet heeft.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Heeft ook gewoon 4 man binnen 5 meter van hem staan hequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dolberg heeft nog gewoon geen fatsoenlijke bal gehad, omdat schone het overzicht gewoon niet heeft.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
AfgelopenTerje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Over en uit
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
Neehoor. Mijn trots op Ajax is weer terug, of die finale nou gewonnen wordt of nietquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
nietquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neehoor. Mijn trots op Ajax is weer terug, of die finale nou gewonnen wordt of niet![]()
BOSZGODquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neehoor. Mijn trots op Ajax is weer terug, of die finale nou gewonnen wordt of niet![]()
![]()
Zeker, kijk enorm uit naar volgend jaar e nvoorronders champions leaguequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
lekker indekken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu nog steeds trots op Ajax ja, sorry, excuus, zal het niet meer zeggenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
![]()
Bosz is tactisch ook niet geweldig btw. Schone had je allang eruit moeten halen en Tete > Veltman .Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Hou toch op man. Ga je weer zelfde riedeltje afsteken als na FC Lieferingquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz is tactisch ook niet geweldig btw. Schone had je allang eruit moeten halen en Tete > Veltman .![]()
'T is jammer dat hij daar niet mee durfde te beginnenquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bosz is tactisch ook niet geweldig btw. Schone had je allang eruit moeten halen en Tete > Veltman .![]()
Ik ben trots op Ajax dat we na zoveel jaar weer in een Europese finale zitten. En met wat voor elftal. En vooral met wat voor voetbal. Na 4 jaar tikkies breed van Frank is dit toch genieten. Met gemiddeld 22 jaar staan we hier in Solna... Elk Ajaxfan hier absoluut niet op gerekend in begin van het seizoen.![]()
Man u 2-0 voor pogba en mkhitaryanGOD scoorden. Ajax is kapotquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 21:57:41 ]![]()
Ajax balbezit, United scoort.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Nee, maar iedereen ziet toch dat Schone vandaag overlopen wordt?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ga je weer zelfde riedeltje afsteken als na FC LieferingDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eh, we hoopten dat vooral en dachten dat we een kans hadden ja.quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:55 schreef vigen98 het volgende:
En jullie sukkels dachten dat Ajax zou gaan winnen
Tevens heb ik je hier nog nooit eerder gezien, joe![]()
Het is allemaal zo slecht nog niet. United is veel. Effectiever alleen.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En je weet 100% zeker dat Van de Beek niet overlopen wordt?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen ziet toch dat Schone vandaag overlopen wordt?![]()
Ach kerelquote:Op woensdag 24 mei 2017 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is allemaal zo slecht nog niet. United is veel. Effectiever alleen.![]()
![]()
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 24 mei 2017 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neehoor. Mijn trots op Ajax is weer terug, of die finale nou gewonnen wordt of nietWhat can change the nature of a man?![]()
Een trollpostje is leuk, zo kan ie wel weer hequote:Op woensdag 24 mei 2017 21:55 schreef vigen98 het volgende:
En jullie sukkels dachten dat Ajax zou gaan winnenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: