Is het ook leuk bij JD dat je weet? Hebben ze goede borrels?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik raad het van harte aan. De partij kan je steun gebruiken.
Mehquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:30 schreef Bart2002 het volgende:
Lullo. Doe gewoon AJAX!!! als TT. Niet weer deze mafkees.
Wees blij dat ik net te laat wasquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:30 schreef Bart2002 het volgende:
Lullo. Doe gewoon AJAX!!! als TT. Niet weer deze mafkees.
Vreselijke zuiperd ook deze Pechtold. Slaat zijn vrouw. Allemaal niet best.quote:
Naar de JD ga ik dan weer nooit eigenlijk, maar ik hoor er prima dingen over!quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het ook leuk bij JD dat je weet? Hebben ze goede borrels?
Watquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vreselijke zuiperd ook deze Pechtold. Slaat zijn vrouw. Allemaal niet best.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel leuk hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Naar de JD ga ik dan weer nooit eigenlijk, maar ik hoor er prima dingen over!
Zelfs als passief lid ben je van waarde voor een partij en je kan ook vanuit huis lekker meestemmen over sommige zaken. Maar een beetje meepraten en borrels bezoeken is het allermooiste natuurlijk. Ik heb echt teringveel voor de partij gedaan.
Deze gaat alvast in het rijtje Bart2002 classics.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Negeer die malloot gewoon, hij weet van gekkigheid niet wat ie moet posten om maar aandacht te krijgen.quote:
Ik ken hem wel irl. Wil je z'n mobiele nummer? Of z'n adres?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:36 schreef Bart2002 het volgende:
De heren hierboven zien enkel het beeld. Maar ze kennen de man niet irl. Zoveel is duidelijk.
True, dat ga ik weer doen. Bij LK doe ik het ook al consequent.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Negeer die malloot gewoon, hij weet van gekkigheid niet wat ie moet posten om maar aandacht te krijgen.
Het combilidmaatschap kost bovendien geen drol. Lekker lid worden joh.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ah, klinkt wel leuk hoor.Ik denk dat het misschien wel wat voor mij is.
Ik had me al een maandje of twee terug ingelezen, maar daarna geen concrete stappen gemaakt. En met "stappen" bedoel ik natuurlijk een formuliertje invullen en betalen
Oh jawel. En ik kan me niet vinden in je observering.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:36 schreef Bart2002 het volgende:
De heren hierboven zien enkel het beeld. Maar ze kennen de man niet irl. Zoveel is duidelijk.
Een goede man slaat wel eens zijn vrouw.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:33 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ondertussen al wel een abo had gekregen vanwege je gewonnen weddenschap om dergelijke mongolen te kunnen blocken, maar nog niet dus.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
True, dat ga ik weer doen. Bij LK doe ik het ook al consequent.
Het blokkeren werkt voor geen meter meer. De personen die ik erop heb staan zie ik de ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ondertussen al wel een abo had gekregen vanwege je gewonnen weddenschap om dergelijke mongolen te kunnen blocken, maar nog niet dus.
Wat is er nou weer mis met een pets op de billen ?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een goede man slaat wel eens zijn vrouw.
Ja, in live-updates werkt die blokkeerfunctie niet. Moet ik eerst een pagina verversen voor alles weer opgeruimd is.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het blokkeren werkt voor geen meter meer. De personen die ik erop heb staan zie ik de ene keer wel, de andere keer niet.
Fok
Het zou voor jou nu helemaal niet meer moeten werken omdat je geen abonnement meer hebt. Maar het systeem is inderdaad nogal buggyquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het blokkeren werkt voor geen meter meer. De personen die ik erop heb staan zie ik de ene keer wel, de andere keer niet.
Fok
Als het een goede vrouw is tenminste.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een goede man slaat wel eens zijn vrouw.
Mobiel ook niet meer. En op de desktop verschilt het serieus per pagina-refresh of het er wel/niet staat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, in live-updates werkt die blokkeerfunctie niet. Moet ik eerst een pagina verversen voor alles weer opgeruimd is.
Ik heb een abo.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou voor jou nu helemaal niet meer moeten werken omdat je geen abonnement meer hebt. Maar het systeem is inderdaad nogal buggy
Dit zegt iets over jou:quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:38 schreef Ryon het volgende:
POL / [POLCAFÉ #7216] Pechtroll
Deze zeperd was ook mooi. De oogst is weer goed vanavond op het Bart domein.
Hahaquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:46 schreef remlof het volgende:
Ik wil Kaas- een FOK-abo cadeau doen in ruil voor mijn D66-lidmaatschap, maar dat kan helemaal niet meer
Dan krijg je wel bier de volgende keer dat ik je zie.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hahaja ook die functie is al kapot
Fok
Toch bedankt
M'n ster?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, basic. Dan is je ster iets helderder dan van een freerider, lastig te zien.
Hulde!quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan krijg je wel bier de volgende keer dat ik je zie.
Mwah. Wedden?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Ryon zich ook bij de rest voegt in het negeren van Bart. Verdwijnt dan vanzelf.
Geen ervaring met het bleken van je ster nee?quote:
Oh ik dacht dat basic gratis was.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, basic. Dan is je ster iets helderder dan van een freerider, lastig te zien.
Nee, vermaak mij prima met die vent.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:48 schreef Kaas- het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Ryon zich ook bij de rest voegt in het negeren van Bart. Verdwijnt dan vanzelf.
Een haat-liefde verhouding. Zo zie ik dat ook.quote:
Hoe kom jij eigenlijk aan financiering voor drie sterren?quote:
Ik zag het net ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Monolith het volgende:
NL alert om niet naar Amsterdam te komen.
En mods krijgen daar bovenop nog korting. Woehoe.quote:
Irritant ding trouwens, moest hem een keer of vijf sluiten.quote:
Sturen ze elke dag toch, preventief.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Monolith het volgende:
Eindelijk, daar was in mijn tijd geen sprake vanquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
En mods krijgen daar bovenop nog korting. Woehoe.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hoe kom jij eigenlijk aan financiering voor drie sterren?
Oei. Daar kun je flink wat knaken voor krijgen in Europa.quote:
Wij krijgen hem gewoon zes keer hier.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Monolith het volgende:
Waarom zou je daar überhaupt heen gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Monolith het volgende:
Denk dat ik Salerno maar even m'n eten laat verzorgen voor bij Ajax.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
En mods krijgen daar bovenop nog korting. Woehoe.
Ja en dat die ene resterende nier er op gegeven moment de brui aangeeft en je iemand anders weer moet lappen om dat risico van je over te nemen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oei. Daar kun je flink wat knaken voor krijgen in Europa.
Enige risico is infectie, maar goed.
Naar Milaan?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam, nou ja naar Schiphol. Zal de aankomsthal wel volstaan met allemaal gedesillusioneerde Ajacieden
Ik kom wel op zijn echte account uit, als ik op de tweet klik.quote:Op woensdag 24 mei 2017 15:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 25-12-2013 om 16:37:32The new Pope is a humble man, very much like me, which probably explains why I like him so much! reageer retweet
edit:
Is wel nep natuurlijk.![]()
Wat gaat het worden dit keer?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Denk dat ik Salerno maar even m'n eten laat verzorgen voor bij Ajax.
Antropologische interesse in het fenomeen "de Amsterdammer".quote:
Ja ik ook.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wij krijgen hem gewoon zes keer hier.
Is dat nog een beetje te doen, of moet je nog steeds 3 uur van te voren aanwezig zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam, nou ja naar Schiphol. Zal de aankomsthal wel volstaan met allemaal gedesillusioneerde Ajacieden
Ik heb jaren een abo gehad. Over Freeriders gesproken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, bij een freerider ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Kutmensen, kutstad en stinkgrachten. Weg ermee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Antropologische interesse in het fenomeen "de Amsterdammer".
Nog leuker is de "provinciaal gone Amsterdammer", maar wellicht een beetje niche.
Ik ben nooit meer dan een uur van tevoren op het vliegveld voor een vlucht binnen Schengen en dat is nog nooit misgegaan.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje te doen, of moet je nog steeds 3 uur van te voren aanwezig zijn?
Als de stad verdwijnt motten die mensen ergens anders wonen he. Bijvoorbeeld in de Hoge Heren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Kutmensen, kutstad en stinkgrachten. Weg ermee.
Dat is Rotterdam maar dan zonder grachten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is Rotterdam maar dan zonder grachten.
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat is Rotterdam maar dan zonder grachten.
Volgens mij sloeg de "weg ermee" op elk van de drie daarvoor genoemde elementen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als de stad verdwijnt motten die mensen ergens anders wonen he. Bijvoorbeeld in de Hoge Heren.
Die tiramisu voor vijf euro?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pizza Italia + ei + mozzarella
En zo'n huisgemaakte toetje. Al valt die daar tegen.
Van jou neem ik dat gewoon aan.quote:
Of Utrecht. Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Als de stad verdwijnt motten die mensen ergens anders wonen he. Bijvoorbeeld in de Hoge Heren.
Heb je Ciao Ciao nou al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pizza Italia + ei + mozzarella
En zo'n huisgemaakte toetje. Al valt die daar tegen.
Als je niet moet inchecken/bagage inleveren scheelt het een hoop. Maar de laatste keer dat ik er was, was het een puinhoop met overal lange wachtrijen (Was wel een vlucht naar de VS). Ook al is het anderhalf jaar geleden, volgens mij ist het eerder nog slechter geworden. Binnen Schengen zal het wel meevallen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben nooit meer dan een uur van tevoren op het vliegveld voor een vlucht binnen Schengen en dat is nog nooit misgegaan.
Die bezorgen niet op mijn postcodequote:
Vind ik altijd wel een duur gokje. En tiramisu is sowieso niet echt mijn ding. Ga liever voor een pot kwark dan.quote:
Gevaarlijke buurt, niet geschikt voor flikkers.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bezorgen niet op mijn postcode
Geen idee waarom niet, want het is niet zo ver weg. Luie flikkers waarschijnlijk, helaas.
Sukkels.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die bezorgen niet op mijn postcode
Geen idee waarom niet, want het is niet zo ver weg. Luie flikkers waarschijnlijk, helaas.
Angelo Betti was ook geen kut aan. Met je suggesties.quote:
Binnen Schengen, al ingecheckt en alleen handbagage. Maar gezien het gepruts op Schiphol de laatste tijd zal ik morgen wel iets eerder gaan. Vlieg om een uur of vijf.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je niet moet inchecken/bagage inleveren scheelt het een hoop. Maar de laatste keer dat ik er was, was het een puinhoop met overal lange wachtrijen (Was wel een vlucht naar de VS). Ook al is het anderhalf jaar geleden, volgens mij ist het eerder nog slechter geworden. Binnen Schengen zal het wel meevallen.
Je bent zelf geen kut aan, 7euribob.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Angelo Betti was ook geen kut aan. Met je suggesties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |