Oei, dan zet ik hem maar uitquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ajax maakt geen schijn van kans.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal je er straks wel weer even aan helpen herinneren als je verliest van dit extreem matige Manchester United.
Mijn vriend Pieter, die 2 straten verderop woont.quote:
quote:
Daar gaat het uiteindelijk natuurlijk wel om jaquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de spelers de boel maar niet onderschatten is het prima
Die zijn altijd welkomquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat Netflix tips.
Ik heb zowel het op naar het Feyenoord- als Ajax topic klaarstaanquote:
Moet Dolf niet werken vanavond?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn vriend Pieter, die 2 straten verderop woont.
Dolf, van het plaatselijke café
Berend, van m'n werk.
Ik ervaar het anders maar kan me voorstellen dat het voor ajaxfans anders is ja.quote:
nazi jasjequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:11 schreef Paul het volgende:
Aadje heeft het merk jas van Genee aan.
[ afbeelding ]
Als Manchester United dit hoort, dan hebben alle spelers hetzelfde als Dumoulin gisteren.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als Aad300 zegt dat Ajax wint, is het zo.
Hm, helaas moet ik dat gaan missenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb zowel het op naar het Feyenoord- als Ajax topic klaarstaan
Gewoon wat optimistischer dan ikquote:
Ff zappen naar FOXquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
We waren trouwens 12 minuten bezig en we zitten al bij het eerste reclameblok
Nee dit heet bluf:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Je had net zoveel vertrouwen, dan is het geen 50/50 ouwe reus!quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon wat optimistischer dan ikIk zie het echt als 50/50
Jij luistert naar mensen die er weinig kijk op hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
Het is meer dat ik buitenlands voetbal niet zo volg.
Dus toen iedereen me vertelde dat Ajax tegen Schalke geen kans maakte en we toch wonnen zat iedereen mis.
Toen iedereen me vervolgens vertelde dat we tegen Lyon écht geen kans maakte en zij ene wereldspeler hebben dieAjax in zijn eentje vernietigt (Lakazet ofzo?) toen wonnen we en zat dus iedereen mis.
En nu zegt opeens iedereen dat Ajax gaat winnen.Dat zijn wel diezelfde mensen die toen allemaal mis zaten.
Dit bevalt mij totaal niet.
Tagliano heeft dit gelezen.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
Dus toen iedereen me vertelde dat Ajax tegen Schalke geen kans maakte en we toch wonnen zat iedereen mis.
Toen iedereen me vervolgens vertelde dat we tegen Lyon écht geen kans maakte en zij ene wereldspeler hebben die Ajax in zijn eentje vernietigt (Lakazet ofzo?) toen wonnen we en zat dus iedereen mis.
En nu zegt opeens iedereen dat Ajax gaat winnen.Dat zijn wel diezelfde mensen die toen allemaal mis zaten.
Nou GGMM, ik heb Man Utd gezien tegen Southampton, dat was echt kut. Tegen Crystal Palace was het weer goed. Er is geen pijl op te trekken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
lief dagboek...quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef GGMM het volgende:
Toen iedereen me vervolgens vertelde dat we tegen Lyon écht geen kans maakte en zij ene wereldspeler hebben die Ajax in zijn eentje vernietigt (Lakazet ofzo?) toen wonnen we en zat dus iedereen mis.
Jeetje dat gaat mis.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik zit naast hem. Hij drinkt al zijn 3e biertje.
Hij houdt ook van kwark.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje dat gaat mis.
Geef hem anders wat te eten, tijgernootjes schijnen hem rustig te maken.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee dit heet bluf:DM je gegevens even, dan stuur ik je de factuur van de oogarts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
quote:
DM van fok is niet veilig, mods lezen mee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
DM je gegevens even, dan stuur ik je de factuur van de oogarts.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach me rot als ze gewoon vol op de aanval knallen en er binnen 10 minuten 2 maken.quote:
Ah, nog zo iemand die mad is omdat Ajax het "succes" van Feyenoord overschaduwtquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach me rot als ze gewoon vol op de aanval knallen en er binnen 10 minuten 2 maken.
Ik bemerk inderdaad wat madheid bij de Feyenoorders.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nog zo iemand die mad is omdat Ajax het "succes" van Feyenoord overschaduwt
Welneequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, nog zo iemand die mad is omdat Ajax het "succes" van Feyenoord overschaduwt
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders balen ook ontzettend dat Ajax net in dit jaar de EL-finale haalt.
(lol)quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lach me rot als ze gewoon vol op de aanval knallen en er binnen 10 minuten 2 maken.
picsquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb net een haar van 3cm uit mijn neus getrokken.
Roze kleur?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Jij hebt een jodenneus.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Slechte kwaliteit trouwens.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef Joezi het volgende:
Onanu met een dikke DRE BEATS headset, bluetooth zo te zien
Beats zijn kutquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef Joezi het volgende:
Onanu met een dikke DRE BEATS headset, bluetooth zo te zien
United maakt nauwelijks goals en krijgt er ook nauwelijks tegenquote:
Dat belooft niet veel goeds nee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
United maakt nauwelijks goals en krijgt er ook nauwelijks tegen
Nee zwart, terwijl de rest van mijn neusharen donkerblond zijn. Ik maak me zorgen.quote:
Tja. Finale.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
United maakt nauwelijks goals en krijgt er ook nauwelijks tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |