Ook modden niet?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan me ook nergens anders meer toe zetten
twitter:HLNinEngeland twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:41:51The Ajax fans are already making some noise inside the stadium. #afc #ajamun #mufc https://t.co/uc5RQhDde0 reageer retweet
Doet hij wel. Eventueel kan je FOX kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:52 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop niet dat Leo Driessen het commentaar doet.
Wat leuk dat jij samen met GGMM gaat kijken, goed om te horen dat hij zijn vrienden waardeert.quote:
Heet die kerel serieus Terreur met z'n achternaam?quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef Tagliano het volgende:
twitter:HLNinEngeland twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:41:51The Ajax fans are already making some noise inside the stadium. #afc #ajamun #mufc https://t.co/uc5RQhDde0 reageer retweet
Ja, GGMM en ik kennen elkaar via FOK! We zijn vrienden geworden omdat we allebei vies dik zijn.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij samen met GGMM gaat kijken, goed om te horen dat hij zijn vrienden waardeert.
Kan hij ook weinig aan doenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Heet die kerel serieus Terreur met z'n achternaam?
hey papzakquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij samen met GGMM gaat kijken, goed om te horen dat hij zijn vrienden waardeert.
Daar denkt ISIS anders over.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Museumplein al bomvol. Kan niemand meer bij
Godverdomme, ze moeten jou ook altijd hebben.quote:
Mooi, ik wacht nog even voor ik overschakel.quote:
schakelquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, ik wacht nog even voor ik overschakel.
Vlaams commentaar bij de Giro op Eurosport is ook heel erg goed.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:54 schreef Tagliano het volgende:
Voor de Driessenhaters zonder FOX: De Belg.
Helaasquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:52 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop niet dat Leo Driessen het commentaar doet.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vlaams commentaar bij de Giro op Eurosport is ook heel erg goed.
We kunnen nog haxballen zo. Is goed tegen de zenuwen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest glimlachen.
Het zullen de zenuwen zijn.
Nee, dat gaan wij dus niet doen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We kunnen nog haxballen zo. Is goed tegen de zenuwen.
quote:
Laten we even hax doenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overschakelen vind ik een bijzonder lelijk woord.
Dat gebruik je voortaan niet meer.
Je bedoelt dat je dacht dat het verkeerd was, je hebt het even opgezocht en beseft nu dat je GRUWELIJK FAALT.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overschakelen vind ik een bijzonder lelijk woord.
Dat gebruik je voortaan niet meer.
godverdommequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we even hax doen
Ik ga niet hosten want ik ga zo weg
Nee, dat heb ik dus niet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dacht dat het verkeerd was, je hebt het even opgezocht en beseft nu dat je GRUWELIJK FAALT.
DAAR KIJKT GEEN HOND NAAR PAULquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
RTL + FOX = commercieel = reclames verkopen.
GR GR Paul
Nee, ik ga zelf zo weg dus dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laten we even hax doen
Ik ga niet hosten want ik ga zo weg
Open wel dan even.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik ga zelf zo weg dus dat ga ik niet doen.
Sorry makker.
Gelukkig, zo had ik je van tevoren natuurlijk ook helemaal niet ingeschatquote:
Ik denk dat er zeker wel een miljoen mensen naar deze 2 uur voorbeschouwing kijktquote:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:58:11Ajax-fans spurten het Museumplein op voor een mooie plek. Eén fan heeft eerst een korte tussenstop nodig. #ajamun... https://t.co/LnRGNn8nh5 reageer retweet
Dumoulin!?!?!?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:05 schreef RipCity het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op woensdag 24-05-2017 om 18:58:11Ajax-fans spurten het Museumplein op voor een mooie plek. Eén fan heeft eerst een korte tussenstop nodig. #ajamun... https://t.co/LnRGNn8nh5 reageer retweet
Veel Feyenoorders balen ook ontzettend dat Ajax net in dit jaar de EL-finale haalt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:07 schreef Coco. het volgende:
Ik ben al helemaal vergeten dat Feyenoord kampioen is geworden.
Huh was er Eredivisie dit seizoen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:07 schreef Coco. het volgende:
Ben benieuwd wat er van over blijft volgend seizoen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:09 schreef Paul het volgende:
Vergeet niet dat Utrecht europees gaat spelen
Zal je er straks wel weer even aan helpen herinneren als je verliest van dit extreem matige Manchester Unitedquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:07 schreef Coco. het volgende:
Arrogant heet dat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Tagliano het volgende:
Het vertrouwen is mij eigenlijk een beetje te groot
Ajax maakt geen schijn van kans.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Tagliano het volgende:
Zoals wie? Namen willen wequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel Feyenoorders balen ook ontzettend dat Ajax net in dit jaar de EL-finale haalt.
Ik ben voor PSV, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal je er straks wel weer even aan helpen herinneren als je verliest van dit extreem matige Manchester United.
Klopt, zeer irritant is dat.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Tagliano het volgende:
Als de spelers de boel maar niet onderschatten is het primaquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |