SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Je hebt het zelf uitgekozenquote:
lang geleden tijdens een fok!meet bijna gestikt in tequilla, ik begin er niet meer aanquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:49 schreef just me het volgende:
[..]
lang geleden tijdens een fok!meet bijna gestikt in tequilla, ik begin er niet meer aan
Je zit nu al aan de drank?quote:
ik verslikte me en ik moest lachen tegelijk, dat ging niet samen, oh en toen kreeg ik nog een bloedneus ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik ben nog nooit bij een FOK meet geweest
![]()
Maar er in stikken is niet leuk
dat Diaan altijd naast jou op de bank zit wil niet zeggen dat alle fokkers bij elkaar op de bank zittenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zit nu al aan de drank?
Ben je bij just me op bezoek?
heb ik iets gemist???quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat Diaan altijd naast jou op de bank zit wil niet zeggen dat alle fokkers bij elkaar op de bank zitten
het zijn slechts geruchten en Peaceman is ervan op de hoogtequote:
korte vergadering mag ik hopenquote:Op woensdag 24 mei 2017 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en pakt nog 50 minuten show mee, voordat de vergader-plicht roept
I don't knowquote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je zit nu al aan de drank?
Ben je bij just me op bezoek?
OMG Just mequote:Op woensdag 24 mei 2017 18:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik verslikte me en ik moest lachen tegelijk, dat ging niet samen, oh en toen kreeg ik nog een bloedneus ook
en ik wacht tot de koffie is doorgelopenquote:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is wel heel gezellig om op bezoek te zijn bij just me hoor
Naar mij moet ie luisterenquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
Komt eraan. Zodra ik XiiaLive heb verteld dat ie gewoon naar me moet luisteren
doe ik dit jaar met je meequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik stem hier bijna altijd op voor de Top 2000. Hoog tijd dat er naast Blue Monday eens wat anders van New Order in die lijst komt.
Gewoon even bellen! Ik heb ze gebeld omdat mijn inkomen na mijn pensionering hoger gaat worden en ik kreeg prima adviesquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap officieel niks meer van de belastingdienst. Krijg ik opeens bericht dat ik over februari 2016 zorgtoeslag krijg, terwijl dat juist terugbetaald moest worden vorig jaar toen we geregistreerde partners werden.
Dat doe je goedquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon even bellen! Ik heb ze gebeld omdat mijn inkomen na mijn pensionering hoger gaat worden en ik kreeg prima advies
Zorgtoeslag is meteen naar beneden bijgesteld.
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:11 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Dat is lekker thuiskomen van mijn werk met Symph die draait
met dank aan mijn ex-manquote:
het klopt niet, ik heb al tig beschikkingen met het juiste bedrag, dat ik alleen over januari 2016 recht op zorgtoeslag had. Heb het toen ook meteen stopgezet, ik had het goed uitgezocht, het voorschot voor februari 2016 was toen net uitbetaald en dat moest ik meteen terugbetalen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:10 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon even bellen! Ik heb ze gebeld omdat mijn inkomen na mijn pensionering hoger gaat worden en ik kreeg prima advies
Zorgtoeslag is meteen naar beneden bijgesteld.
Nu vind ik het ineens wel een mooi nummerquote:
Dat dus !!quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu vind ik het ineens wel een mooi nummer
Ik vond het al een rare jinglequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:16 schreef Symphonic het volgende:
Browser er afgooien is een ding, adon vergeten in d eniuwe browser is twee
dan maar hopen dat het in jouw voordeel uitvaltquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het klopt niet, ik heb al tig beschikkingen met het juiste bedrag, dat ik alleen over januari 2016 recht op zorgtoeslag had. Heb het toen ook meteen stopgezet, ik had het goed uitgezocht, het voorschot voor februari 2016 was toen net uitbetaald en dat moest ik meteen terugbetalen.
Heb ze vandaag al over iets anders gebeld, aardige meneer, maar ook die kwestie moet nog even goed uitgezocht worden
waar ben je klaar voor Madquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:
Dames naar Carré gebracht, ik ben er klaar voor...
die was heel snel doodquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De eendagsvlieg had helaas z'n dag niet.
dat maken ze vanavond wel weer goedquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Oei, dit is niet fijn.
Mijn eerste Europese uitwedstrijd in 1980 en meteen een nederlaag...
You're bad luck, youquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:31 schreef MadMaster het volgende:
Oei, dit is niet fijn.
Mijn eerste Europese uitwedstrijd in 1980 en meteen een nederlaag...
quote:
quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
In 95 wilde mijn huisgenoot perse alleen kijken, op zijn kleine zwartwit tv, hij kon het niet aan om samen te kijken. Laatste tien minuten stond hij op het balkon, hij trok het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |