Sowieso. Maar volgens mij kan je dat ook uitzetten.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij jou is het schijnbaar gewoon altijd zonnig en veilig
Ik woon vlakbij een grote moskee, mag toch hopen dat ze die dan wel overslaanquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen krijg je dan vermoedelijk een luchtaanval ook niet door
Ik ook, in Groenloquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja godnondeju
K ga me morgen wel bezatten dan
Dat is een 3rd party en werkt waardeloos. Kan je net zo goed de mobiele site bezoeken.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel een fokforum app
Nee, die zijn juist het doelwit van luchtaanvallen.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een Moskee, mag toch hopen dat ze die dan wel overslaan
Heb liever ook gene fok icoon op. M'n mobielquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een 3rd party en werkt waardeloos. Kan je net zo goed de mobiele site bezoeken.
jij verwacht een aanval van Turkije?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij een grote moskee, mag toch hopen dat ze die dan wel overslaan
Maar dr is een appquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is een 3rd party en werkt waardeloos. Kan je net zo goed de mobiele site bezoeken.
Niet voor IS toch?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, die zijn juist het doelwit van luchtaanvallen.
het went, op werk is het vaak de enige optiequote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
Is er geen auto update optie op mobiel?
Ik weet nu waarom ik nooit mobiel Fok... Wat een bagger
desktop site opvragen?quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:55 schreef DjRex89 het volgende:
Is er geen auto update optie op mobiel?
Ik weet nu waarom ik nooit mobiel Fok... Wat een bagger
Precies. Dus maak ik mij geen zorgen.quote:
Die keuren het vast af dat er een dönerzaak in zit. Alhoewel, is wel weer geld voor de jihad natuurlijk.quote:
Ja maar ik blijf handmatig refreshen, schiet echt niet op zo..quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het went, op werk is het vaak de enige optie
Wacht maar tot Amerika moskeen komt bombarderen hier.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies. Dus maak ik mij geen zorgen.
Eerder Utrecht CS maar dat is net buiten de straal verwacht ik.
Dus veilig hier
Kom je ook? Ben er morgen tussen 1 en 5quote:
Dan heb ik het verdiend . Ik vind Amerikanen stom en heb thuis nog een Canadees-vlaggetje dus dan was er toch geen houden meer aan geweest. Dan kiezen ze gewoon vast gelijk mijn huis uit.quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wacht maar tot Amerika moskeen komt bombarderen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |