niet slim jrquote:Op woensdag 24 mei 2017 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe dat zelfs met de kleinste dingen
De uitslag van die AIDS-test?quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb er niet zo een goed gevoel over.
Denk inderdaad dat ajax wel een moeilijke tegenstander is voor ons aller man utd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is dat uitstellen. Die man is pensioengerechtigd, heeft er een geweldige carrière opzitten en is rijk genoeg. Laat die man lekker zelf weten hoe hij zijn levenswerk afsluit (en daarmee waarschijnlijk zijn carrière)quote:Op woensdag 24 mei 2017 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach het zou ook wel heel hypocriet zijn als ik hem daarom ging afzeiken, als er iemand van het uitstellen is
Wie wel.quote:Op woensdag 24 mei 2017 20:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Johan Cruijffquote:
Flikker op teringjong.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HEEEEEEELEMAAAAAALLLL NIETSSSSSSSS
Ach ik ben trots op hoe Ajax zich dit seizoen heeft laten zien. Het zat er vandaag gewoon niet in helaas.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HEEEEEEELEMAAAAAALLLL NIETSSSSSSSS
Hoezo dat?quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ondertussen gaat hier nog steeds vuurwerk de lucht in sinds het eindsignaal![]()
Ze kunnen het moeilijk bewaren totdat Ado een keer een prijs pakt.quote:
Raar hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De overwinning van United mag best gevierd worden toch?
Dat komt door Stijn die man United volledig bagatelliseerde en wegzette als een dramatisch team.quote:Op woensdag 24 mei 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik ben trots op hoe Ajax zich dit seizoen heeft laten zien. Het zat er vandaag gewoon niet in helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |