Jij stelt de juiste prioriteitenquote:Op woensdag 24 mei 2017 17:01 schreef Tagliano het volgende:
Om 20:30 hét sportevenement van de avond: MvG-RvB
Lijkt me door het tijdsverschil haast onmogelijk, misschien een deel. In ieder geval wel integraal als ik zo zie hoe lang de uitzending duurt voor twee dartspotjesquote:
Ahja, ik las de OP verkeerd. Dacht 8u Britse tijd, maar is Dubai-tijd. Dan zal wellicht alleen de finale live zijn (3 potjes dus als ik het goed begrijp).quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt me door het tijdsverschil haast onmogelijk, misschien een deel. In ieder geval wel integraal als ik zo zie hoe lang de uitzending duurt voor twee dartspotjes
Tijdsverschil is 2 uur met NL en 3 uur met GB.quote:Op
donderdag 25 mei 2017 12:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt me door het tijdsverschil haast onmogelijk, misschien een deel. In ieder geval wel integraal als ik zo zie hoe lang de uitzending duurt voor twee dartspotjes
Die is ook nog vandaag jaquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ahja, ik las de OP verkeerd. Dacht 8u Britse tijd, maar is Dubai-tijd. Dan zal wellicht alleen de finale live zijn (3 potjes dus als ik het goed begrijp).
Klopt, dus ze beginnen NL tijd rond een uurtje of 6quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:31 schreef polderturk het volgende:
[..]
Tijdsverschil is 2 uur met NL en 3 uur met GB.
RTL7 kennende gaan ze niet direct de finale uitzenden om daarna de halve finales in samenvatting te tonen, reken maar weer op een avondje samenvattingen dan.quote:Op donderdag 25 mei 2017 12:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, dus ze beginnen NL tijd rond een uurtje of 6
Op zich niet ideaal natuurlijk maar anderzijds is het ook al heel wat dat ze hier toch een volle avond en gisteren een uur gewoon aandacht aan besteden moet ik zeggen. ITV zendt het in Engeland ook vertraagd uitquote:Op donderdag 25 mei 2017 12:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
RTL7 kennende gaan ze niet direct de finale uitzenden om daarna de halve finales in samenvatting te tonen, reken maar weer op een avondje samenvattingen dan.
Ik kon het ook nergens vinden, vorig jaar $200.000 las ik ergens.quote:
Een negendarterquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
Je moet wel extreem goed gooien om Van Gerwen nu te kunnen breken.
Of 11quote:
Jaquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:51 schreef icloud het volgende:
Is mvg- andersson de finale? Ik volg niet helemaal meer wat rtl aan het uitzenden is.
Beetje gek om eerst de finale en dan de halve finale uit te zendenquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:53 schreef icloud het volgende:
[..]
Wtf waarom is rtl dan niet live? Zijn nu mvg-price aan het uitzenden.
Ik kijk via een stream van streamcomando.com die doet het bij mij erg goed.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:51 schreef icloud het volgende:
Is mvg- andersson de finale? Ik volg niet helemaal meer wat rtl aan het uitzenden is.
Rtl had gewoon volledig live moeten zijn ipv politie op je hielen, idioten op de weg en de miljarste herhaling van blik op de weg.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje gek om eerst de finale en dan de halve finale uit te zenden
Het was even wachten op je riedel maar daar is hijquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Rtl had gewoon volledig live moeten zijn ipv politie op je hielen, idioten op de weg en de miljarste herhaling van blik op de weg.
Jij vergist je.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was even wachten op je riedel maar daar is hij
quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:55 schreef icloud het volgende:
[..]
Rtl had gewoon volledig live moeten zijn ipv politie op je hielen, idioten op de weg en de miljarste herhaling van blik op de weg.
10-7 voor gare Gary ondertussen en nog 1 leg van de winst, dus dit is niet helemaal uitgekomen vanavond.quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
Je moet wel extreem goed gooien om Van Gerwen nu te kunnen breken.
het is nog niet overquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
Anderson staat echt niet normaal te gooien.
Hij gooit toch extreem goed nu?quote:Op donderdag 25 mei 2017 20:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
10-7 voor gare Gary ondertussen en nog 1 leg van de winst, dus dit is niet helemaal uitgekomen vanavond.
dan loopt de youtube stream nogal achterquote:Op donderdag 25 mei 2017 20:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
10-7 voor gare Gary ondertussen en nog 1 leg van de winst, dus dit is niet helemaal uitgekomen vanavond.
Ff troosttenquote:Op donderdag 25 mei 2017 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
Gary: To me MvG the best in the world, wat een god.
Hij was achteraf wel een beetje madquote:Op donderdag 25 mei 2017 22:46 schreef Grifte het volgende:
Wat een genotsfinale, de triples liepen als vanouds bij Gerrit
Al bekend waar dit om ging?quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij was achteraf wel een beetje mad
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 mei 2017 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al bekend waar dit om ging?
Wel jammer, onnodig.
Da's mijn bron, meer heb ik niet voor jetwitter:ochepedia twitterde op donderdag 25-05-2017 om 22:46:18Ando's response to his haters and doubters https://t.co/pCSdRU5KYe reageer retweet
Fotoshopquote:Op donderdag 25 mei 2017 23:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Al bekend waar dit om ging?
Wel jammer, onnodig.
Wat een schroeidarts.quote:Op donderdag 25 mei 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
Tof potje wel. En goed dat MvG niet onverslaanbaar is
quote:GERWYN PRICE will replace Adrian Lewis for the World Series of Darts events in Shanghai and Las Vegas next month, with four of the Asian Representatives for the Shanghai Darts Masters also confirmed.
Former Auckland Darts Masters champion Lewis had been due to compete in both of July's World Series of Darts events as he bids for further glory on the international stage.
However, with his wife expecting a baby this summer the two-time World Champion has withdrawn from the two events, and will be replaced by emerging star Price.
The Welshman made his World Series of Darts debut in the Dubai Duty Free Darts Masters last month, overcoming James Wade before losing in the semi-finals to Michael van Gerwen.
The runner-up in March's Coral UK Open, Price also won through to the final at the Betway World Cup of Darts last weekend alongside Mark Webster.
"Gerwyn is enjoying a brilliant year and is really establishing himself on the world stage," said PDC Chairman Barry Hearn.
"His performances in the last year, especially at the UK Open, Dubai Darts Masters and World Cup of Darts and in winning his first ranking events, show that he deserves his place in the elite."
Price will complete the eight PDC Representatives in each of the two World Series of Darts events next month, with Michael van Gerwen, Gary Anderson, Peter Wright, Phil Taylor and Raymond van Barneveld also appearing in both tournaments.
James Wade and Dave Chisnall will compete in Shanghai, while Daryl Gurney and Max Hopp are in line for their World Series of Darts debuts in the PDC U.S. Masters in Las Vegas.
The Shanghai Darts Masters will also feature four Chinese qualifiers as well as Singapore's Paul Lim, Japan's Haruki Muramatsu, Hong Kong's Royden Lam and South Korea's HyunChul Park.
The PDC U.S. Masters in Las Vegas will see the eight American and Canadian players who qualify for the North American Championship on July 13 also compete in the World Series of Darts event against the eight PDC Representatives on July 14-15.
Zou best kunnen. Klaassen moeten we ook nog maar van zien hoe hij terugkomt en Huybrechts wist ook niet echt aan te hakenquote:
Suljovic zit er bij een goed jaar ook wel inquote:Op woensdag 7 juni 2017 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Klaassen moeten we ook nog maar van zien hoe hij terugkomt en Huybrechts wist ook niet echt aan te haken
Die zat er vorig jaar al bijna in natuurlijk en zou qua vermarkting wel prima zijn jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Suljovic zit er bij een goed jaar ook wel in
Hij kan ook prima van de toppers winnen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zat er vorig jaar al bijna in natuurlijk en zou qua vermarkting wel prima zijn ja
R.I.P.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Darts in Azië is niet hetzelfde zonder Hashimoto.
Dat was wel genieten jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Phil VIESMAD na cumbek MvG0-5 achter
Filmpje:
https://www.facebook.com/(...)os/1552692891448980/
Spanning en sensatie tegen Dave Chokenallquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was wel genieten ja![]()
Nu nog even de finale kijken
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spanning en sensatie tegen Dave Chokenall
En dan is het niet eens live kan je nagaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano kijkt, dus geen negendarter
Zich te druk gemaakt tegen MvGquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:10 schreef borisz het volgende:
Taylor niet naar Las Vegas op medisch advies. James Wade vervangt hem.
SCHEDULEquote:The North American Championship is a one-day televised event being held as part of the World Series of Darts Festival at the Tropicana Las Vegas - A Doubletree by Hilton.
The tournament will feature eight American and Canadian players, and will be played down to a winner on one day on stage.
The champion will progress to compete in the 2017/2018 William Hill World Darts Championship, while all eight players will also then compete in the PDC U.S. Masters on July 14-15.
quote:Two days of qualifiers on July 11-12 will allow ANY darts player from North America the chance to win their spot in the eight-player North American Championship, which will take place on July 13 on stage in the Trinidad Pavilion.
Not only will that event determine the domestic champion, but the winner will also receive a place in the 2017/2018 World Championship to represent North America!
The eight competitors from the North American Championship will then return to the stage on July 14 to compete in the U.S. Darts Masters first round against the eight top PDC stars.
Alleen maar eenvoudige partijen voor de toppers.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 06:58 schreef borisz het volgende:
2017 North American Championship
Quarter-Finals
Chris White 6-1 Jayson Barlow
Dave Richardson 6-1 Shawn Brenneman
Willard Bruguier 6-3 Dennis Sayre
Dawson Murschell 6-5 David Cameron
Semi-Finals
Dave Richardson 6-1 Chris White
Willard Bruguier 6-3 Dawson Murschell
Final
Willard Bruguier 6-5 Dave Richardson
Voor vandaag en morgen
U.S. Darts Masters
Michael van Gerwen (1) v Chris White
Max Hopp v Dave Richardson
James Wade (4) v Dawson Murschell
Gerwyn Price v Willard Bruguier
Gary Anderson (2) v Jayson Barlow
Raymond van Barneveld v David Cameron
Peter Wright (3) v Shawn Brenneman
Daryl Gurney v Dennis Sayre
Friday July 14 (12pm local time, 8pm BST)
First Round
Daryl Gurney v Dennis Sayre
Gerwyn Price v Willard Bruguier
Max Hopp v Dave Richardson
Raymond van Barneveld v David Cameron
James Wade v Dawson Murschell
Peter Wright v Shawn Brenneman
Michael van Gerwen v Chris White
Gary Anderson v Jayson Barlow
Best of 11 legs
Saturday July 15 (12pm local time, 8pm BST)
Quarter-Finals
Semi-Finals
Final
Best of 15 legs
En #VIESDIK dan?quote:
Nee, ik zit.quote:
Dat wil wat zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Zo heb ik nog nooit iemand 80 zien uitgooien.
Komt effe geld ophalen om straks alles te vergokken daarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:22 schreef Tagliano het volgende:
Dit Amerikaantje ziet er niet echt geïnspireerd uit
Een beetje de overzeese Joe Murnanquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Komt effe geld ophalen om straks alles te vergokken daar
RTL zendt zowat alles uitquote:
We zijn alweer op de helft van de weg naar het WKquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de geinteresseerden onder ons. Willard Bruguier die we net zagen heeft zich gekwalificeerd voor PDC WK. Hij won in finale met 6-5 van Richardson die nu gooit
Life comes at you fast.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We zijn alweer op de helft van de weg naar het WK
Maar hij staat er wel.quote:
Kan slechter. Zometeen Barney.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
is het leuk? Ik kom ook kijken als Vive le Velo afgelopen is : +
No score. Hij had 120 over.quote:
Nooit in galop geweest. Vreselijk overschat.quote:
Da's waar. Eerst eens wat kroegmaatjes verslaan en kijken of de PDC een ander naar voren kan schuiven, als dat nou per sé moet. Schindler misschien.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit in galop geweest. Vreselijk overschat.
Ik snap het wel, de Duitse markt is een mega potentieel. Maar het niveau is echt om te janken daar. Ook Schindler is een 90 average speler maximaal. Voor nu dan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:50 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Da's waar. Eerst eens wat kroegmaatjes verslaan en kijken of de PDC een ander naar voren kan schuiven, als dat nou per sé moet. Schindler misschien.
Geen James Cameron?quote:
Het kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt helemaal niks, ik zie het nu al.
Die, zien we nooit meer, tuh-rug.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was hem ja
Over vergane "glorie" gesproken
Waarom sta jij dan nog tegen de vrouw van Sjak te darten en staat hij daar?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo ziet mijn worp er ook uit denk ik
Mijn ambities spelen zich niet af tussen marginale kroegfiguren.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom sta jij dan nog tegen de vrouw van Sjak te darten en staat hij daar?
Die keer dat ik 180 gooide zal ik koesterenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een hele mooie rechte vloeibare worp. Ik raak er alleen geen kut mee.
Elke 180'er die ik gooi maak ik een foto van. Opdat ik ze nooit vergeet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die keer dat ik 180 gooide zal ik koesteren
Zoals het een eckte betaamtquote:Op vrijdag 14 juli 2017 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke 180'er die ik gooi maak ik een foto van. Opdat ik ze nooit vergeet.
En dat er iets interessanter publiek op af komtquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze in Las Vegas vast wel een mooie zaal kunnen vinden
Zijn die flights niet een klein beetje aan vervanging toe?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn laatste wapenfeit van een paar weken geleden, uiteraard met Barney flights.
[ afbeelding ]
Dat is inmiddels wel passiert ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn die flights niet een klein beetje aan vervanging toe?
"Excalibur."quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
heel bijzonder wat die Cameron doet. Is zijn artiestennaam al "Prime Minister"?
Misschien kan hij leren van Wright hoe je telkens schroeit met nieuwe setupsquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Ok Zjak, dat wordt dus weer een lijdensweg van elk toernooi weer de setup veranderen. Totdat hij op het WK weer eindigt bij zijn Phase 1 pijltjes van Unicorn.
Ik ben verre van fanquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil ook een klacht deponeren
Draaiende flights![]()
![]()
![]()
Raya wil de top bestormen en zesde wereldtitel pakken in komende vijf jaarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een onzin ook zeg. 20 jaar onafgebroken wereldtop en nou NOG liggen kutten met je materiaal. HOE DAN
Target zal ongetwijfeld wat centjes gegeven hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een onzin ook zeg. 20 jaar onafgebroken wereldtop en nou NOG liggen kutten met je materiaal. HOE DAN
Op zich is het niet gek dat je gaat zitten kutten met je shafts als de rest van je pijl ook anders isquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat bedoel ik ook niet. Maar nou nog geklier met langere shafts kortere shafts nylon ander spul bla bla
3-3quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende week weer een kans
#uitmelken
Ik gooide laatst mijn laatste setje korte shafts kapot, lange shafts erop en hup meteen 180quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat bedoel ik ook niet. Maar nou nog geklier met langere shafts kortere shafts nylon ander spul bla bla
Zou hij met Target besproken hebben van, "2017 is kennismaken, 2018 een leerjaar, 2019 is bouwen aan een team, en in 2020 kan ik WK worden"? Ik denk het nietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is het niet gek dat je gaat zitten kutten met je shafts als de rest van je pijl ook anders is
Neuh, maar buiten Wright zie ik zelden tot nauwelijks iemand makkelijk en succesvol overstappen op andere pijlen zonder dat er gekut als dit isquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou hij met Target besproken hebben van, "2017 is kennismaken, 2018 een leerjaar, 2019 is bouwen aan een team, en in 2020 kan ik WK worden"? Ik denk het niet
Iemand heeft de deur dicht gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Wel afgeladen vol, dat had ik niet verwacht. Bij de Las Vegas Desert Classic vlogen de tumbleweeds nog over het podium.
toch 5-3 nuquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh, maar buiten Wright zie ik zelden tot nauwelijks iemand makkelijk en succesvol overstappen op andere pijlen zonder dat er gekut als dit is
Wat er overigens niks aan afdoet dat het ook heerlijk labiel is maar dat terzijde
speakin of which, ik ga de airfryer maar eens aan het werk zettenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Eens zien of ik er zelf ook nog wat van kan bakken
SOWquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:16 schreef Tagliano het volgende:
Eens zien of ik er zelf ook nog wat van kan bakken
Die van mij ziet er zo uit, een grote teringbende.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Tijd om weer de graaibak met shafts en flights in te duiken.
Smileyquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die van mij ziet er zo uit, een grote teringbende.
[ afbeelding ]
Dat doe ik altijd als mijn eerste pijl ergens in niemandsland valt, gewoon voor die shanghai 17 gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Shanghai 18 met Ted Hankeyflights.
Mijn dag is compleet
Dat is dan nog het leukste wat je ervan kan maken jaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd als mijn eerste pijl ergens in niemandsland valt, gewoon voor die shanghai 17 gaan.
Da's absoluut waarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:26 schreef F.M.D. het volgende:
barney zou barney niet zijn als hij niet met excuses aan zou komen.
Jelle schakelt net in.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Awesome Dawson
Dit kind is pas 14 joh
Sinds wanneer kun jij dartsenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 23:25 schreef Tagliano het volgende:
Shanghai 18 met Ted Hankeyflights.
Mijn dag is compleet
Ik heb toch in ieder geval wel meer dan een jaar een bordje hangen, denk wel langerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |