abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 24 mei 2017 @ 06:49:22 #201
408813 crew  trein2000
pi_171162022
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 06:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon alle familie die iemand vermissen langs alle lichamen sturen om even te kijken of zoon of dochterlief er verminkt tussen ligt.

(of hoe ziet iemand dat voor zich die vindt dat iedereen binnen een paar uur geïdentificeerd hoort te zijn?)
Beginnen met kijken op de telefoon/ in de portemonnee.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_171162088
United we stand jongens!

United we stand
pi_171162147
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 06:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon alle familie die iemand vermissen langs alle lichamen sturen om even te kijken of zoon of dochterlief er verminkt tussen ligt.

(of hoe ziet iemand dat voor zich die vindt dat iedereen binnen een paar uur geïdentificeerd hoort te zijn?)
Lijkt me ook wel ok om eerst de familie op te sporen om deze daarna over andermans dochters en zonen te laten buigen, dubbele traumas te bezorgen en vervolgens de andere boze families te managen omdat zij vinden dat je niet ethisch gehandeld hebt.

Beetje 3e wereldstijl en al helemaal niet praktisch. Kost net zoveel tijd en levert nog meer ellende op.

Mooi blijven modden. ;)
  woensdag 24 mei 2017 @ 07:30:10 #204
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171162154
quote:
Tja, je ziet ook wel gewoon weer aan dat hoofd van die Salam dat er heel wat generaties aan inteelt inzit.
  woensdag 24 mei 2017 @ 07:37:19 #205
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171162184
quote:
9s.gif Op woensdag 24 mei 2017 07:30 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Tja, je ziet ook wel gewoon weer aan dat hoofd van die Salam dat er heel wat generaties aan inteelt inzit.
Plus zijn hele jeugd gehersenspoeld.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 24 mei 2017 @ 07:40:23 #206
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171162187
Ik vraag me af waarom May nu verwacht dat er meer aanslagen zullen volgen.

En als je het leger al moet gaan inzetten om evenementen te bewaken...

Well I'd hate to say it, but the terrorists won.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_171162255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 02:02 schreef john2406 het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat er waarschijnlijk drie bekenden, tussen de slachtoffers, bij zouden zijn.
Sterkte, hopen dat ze het goed maken. Maar sterk je vooral aan de gedachte dat volgens de policors hier je meer kans hebt om geraakt te worden door bliksem dan dat jij of bekenden/familie slachtoffer worden van een aanslag. Dus komende tijd even binnen blijven als het onweert.
pi_171162286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me af waarom May nu verwacht dat er meer aanslagen zullen volgen.

En als je het leger al moet gaan inzetten om evenementen te bewaken...

Well I'd hate to say it, but the terrorists won.
Mweh. Als je het niet doet gaan burgers zeiken he?

IS wint pas als het westen de strijd volop aangaat.
pi_171162299
Als IS verslagen wordt staat de volgende groep weer klaar. En de meeste idioten wonen toch al hier.
pi_171162415
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:02 schreef Duveldrinker het volgende:
Als IS verslagen wordt staat de volgende groep weer klaar. En de meeste idioten wonen toch al hier.
Klopt, velen gooien het nu op IS, want dat is makkelijker dan het echte probleem te benoemen. Maar na IS staat er weer een volgende islamitische terroristische organisatie klaar, velen zijn blijkbaar de Taliban en Al Qaida vergeten. Al die groepen en aanhangers hebben maar één overeenkomst, en dat is de religie welke niet genoemd mag worden.
pi_171162479
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 07:29 schreef Beathoven het volgende:

Lijkt me ook wel ok om eerst de familie op te sporen om deze daarna over andermans dochters en zonen te laten buigen, dubbele traumas te bezorgen en vervolgens de andere boze families te managen omdat zij vinden dat je niet ethisch gehandeld hebt.

Beetje 3e wereldstijl en al helemaal niet praktisch. Kost net zoveel tijd en levert nog meer ellende op.

Mooi blijven modden. ;)
Sarcasme niet aanvoelen -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:29:56 #212
37248 BertV
Handgemaakt
pi_171162520
De oplossing zou liggen bij de opperhoofden van dit geloof.

Ik google direct de naam;

Yusuf al-Qaradawi

quote:
Hij voorspelde in 2002: "dat de islam zal terugkeren naar Europa als veroveraar en overwinnaar...
idioten.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:32:07 #213
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171162542
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:29 schreef BertV het volgende:
De oplossing zou liggen bij de opperhoofden van dit geloof.

Ik google direct de naam;

Yusuf al-Qaradawi

[..]

idioten.
Waarom? Ze bereiken hun doelstelling.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:33:02 #214
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171162549
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:29 schreef BertV het volgende:
De oplossing zou liggen bij de opperhoofden van dit geloof.

Ik google direct de naam;

Yusuf al-Qaradawi

[..]

idioten.
Hij is wat voorbarig. De weerstand tegen zijn religie neemt nogal toe de afgelopen decennia.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:33:47 #215
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171162559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me af waarom May nu verwacht dat er meer aanslagen zullen volgen.

En als je het leger al moet gaan inzetten om evenementen te bewaken...

Well I'd hate to say it, but the terrorists won.
May is een vrij onbenullige premier, die heeft met oog op de Brexit maar één ding in gedachten: toegeven aan elk onderbuikgevoel in GB.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:36:47 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171162595
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:34 schreef BertV het volgende:

[..]


De beginoplossing was niet zoveel lui met dat haatgeloof toelaten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 24-05-2017 09:21:41 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:37:06 #217
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171162598
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:34 schreef BertV het volgende:

[..]


Jawel, criminaliteit bestrijden en schaduwgemeenschappen uitroken enerzijds.
En bieden van beter leven binnen Europese culturen anderzijds.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 24-05-2017 09:21:29 ]
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:38:17 #218
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171162608
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:36 schreef Perrin het volgende:

[..]

De beginoplossing was niet zoveel lui met dat haatgeloof toelaten.
Meh, na 1683 hebben we ze verdreven nadat ze ongewenst op bezoek kwamen. Beter ten halve gekeerd.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:38:57 #219
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171162616
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Meh, na 1683 hebben we ze verdreven nadat ze ongewenst op bezoek kwamen. Beter ten halve gekeerd.
Sindsdien zouden we ons lesje wel geleerd moeten hebben, maar nee hoor.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171162727
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:34 schreef BertV het volgende:

[..]


Stoppen met het toelaten van migranten uit moslimlanden zou al een goede stap in de richting zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 24-05-2017 09:21:51 ]
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:54:55 #221
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171162763
quote:
15s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Sindsdien zouden we ons lesje wel geleerd moeten hebben, maar nee hoor.
Griekenland heeft z'n les prima geleerd. Het enige Europese land dat de NAVO-2% haalt.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:02:24 #222
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171162837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Stoppen met het toelaten van migranten uit moslimlanden zou al een goede stap in de richting zijn.
Dit is een schijnmaatregel. We hebben zoals nu ook wel weer duidelijk is, het meest te vrezen van de 'home-grown' terroristen, die zich geïnspireerd voelen door wat ze zien op internet.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_171163071
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me af waarom May nu verwacht dat er meer aanslagen zullen volgen.
Resultaat van de huiszoeking, specifieke aanwijzingen dat er meerdere betrokkenen zijn, of meerdere bommen gemaakt zijn?

Of net te weinig gevonden, geen chemische stoffen, "bomb making equipment", instructies etc.
Een lone wolf zou in principe alles zelf kunnen maken en de sporen kunnen uitwissen voor ie tot de daad overgaat, maar dat is onwaarschijnlijk als ie recent radicaliseerde en geen relevante voorkennis heeft (opleiding chemicus, ingenieur..). Iemand heeft de bom gemaakt, als het de dader zelf niet was is er een redelijke kans dat er meerdere bommen zijn.

Edit: of men weet het gewoon niet:
quote:
Home Secretary Amber Rudd has told Sky News that she expects the critical threat level to be temporary. She also said the bomber was known "up to a point" by the intelligence services.

The change in terror threat comes after investigators were unable to rule out whether suspect Salman Abedi was part of a group, the prime minister said.
http://www.bbc.com/news/uk-40023488

[ Bericht 22% gewijzigd door crystal_meth op 24-05-2017 09:25:13 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171163596
Weet iemand waar de gehele press conference van May is te zien?
  woensdag 24 mei 2017 @ 09:51:26 #225
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_171163686
Ik denk dat het May wel goed uitkomt, de roep naar een sterke leider is er altijd in tijden van nood.
Wat overigens niet wil zeggen dat er geen dreiging zou zijn van terroristen, maar die is er constant.
En hier in Nederland is het wrs. gewoon dom geluk dat er al meer dan 10 jaar niets gebeurt is.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_171163707
quote:
Abedi went to school in Manchester and on to Salford University before dropping out, and worked in a bakery. Friends remember him as a good footballer, a keen supporter of Manchester United and a user of cannabis.

He had a sister and two brothers.

His mother and father are now believed to be back living in Libya, and for a while he left the UK too but he is believed to have returned in the last few days.

Greater Manchester Police Chief Constable Ian Hopkins said Abedi had not been formally named by the coroner.
http://www.bbc.com/news/uk-40019135
Weeral één die vroeger drugs gebruikte. Lijkt een trend te zijn bij ISIS terroristen (in tegenstelling tot de "Al Qaida terroristen" van 7/7).
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_171164260
Ze zijn vooral bang dat er een cel actief is nu.
pi_171164289
En die kut Trump maar roepen dat extremistische landen zelf moeten optreden om ze daarna een zieke wapendeal aan te bieden.

Helemaal walgelijk is dat hij dan nog wel richting Iran begint. Had deze dader een link met Iran? Nee.
Volgens mij is er nog geen enkele terreuract in het Westen gelinkt aan Iran, maar nog steeds wordt gedaan alsof dat de grootste dreiging is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:15:11 #229
410451 Telefoonvork
Telefoonvork
pi_171164290
...maar Islam is niet het probleem.
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:19:52 #230
443165 romazoba
ja ja ik weet het!
pi_171164420
Ik ben moe. Wij het plebs worden geofferd aan het grote goed van de multiculturele samenleving. Net als in tijden van oorlog waar het gezegde luidt : De politiek beslist, de rijken leveren de wapens en het volk leverd de lijken...
Het kankergezwel van de terroristische islam zal nooit worden aan gepakt dat is iets waar ik me blijkbaar bij neer dien te leggen als het brave burgermannetje dat er niet toe doet. Nogmaals ik ben moe..
pi_171164466
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:15 schreef ThePlaneteer het volgende:
En die kut Trump maar roepen dat extremistische landen zelf moeten optreden om ze daarna een zieke wapendeal aan te bieden.

Helemaal walgelijk is dat hij dan nog wel richting Iran begint. Had deze dader een link met Iran? Nee.
Volgens mij is er nog geen enkele terreuract in het Westen gelinkt aan Iran, maar nog steeds wordt gedaan alsof dat de grootste dreiging is.
Dat is natuurlijk het ziekste en hypocriete van alles. Voor 300 miljard wapentuig leveren aan de grootste terroristenkweker van de regio. En over een aantal jaren verbaasd gaan doen als ze tegen hun eigen wapentuig moeten vechten
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171164477
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:19 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Klopt, velen gooien het nu op IS, want dat is makkelijker dan het echte probleem te benoemen. Maar na IS staat er weer een volgende islamitische terroristische organisatie klaar, velen zijn blijkbaar de Taliban en Al Qaida vergeten. Al die groepen en aanhangers hebben maar één overeenkomst, en dat is de religie welke niet genoemd mag worden.
Het zou helpen als er ze niet binnen laten. Het zou helpen als we eens kijken welke moskeeën nu geld van extremisten krijgen en die stromen tegenhouden.

Ook helpt het om religie terug te dringen uit het straatbeeld en de openbare omgeving.

Je ziet dat het toch gewoon vrome moslims zijn die aanslagen plegen. Je kunt niet blijven volhouden dat het er maar een paar zijn.

Nee, de haat tegen ongelovigen zit er diep in. In alle lagen van de islam club.
Whatever...
pi_171164511
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het zou helpen als er ze niet binnen laten. Het zou helpen als we eens kijken welke moskeeën nu geld van extremisten krijgen en die stromen tegenhouden.

Ook helpt het om religie terug te dringen uit het straatbeeld en de openbare omgeving.

Je ziet dat het toch gewoon vrome moslims zijn die aanslagen plegen. Je kunt niet blijven volhouden dat het er maar een paar zijn.

Nee, de haat tegen ongelovigen zit er diep in. In alle lagen van de islam club.
groote probleem is dat extremistische gebedshuizen hier hun geld vooral krijgen van SA en daar gaan onze politici echt niet tegen optreden
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_171164662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
Heeft IS eigenlijk ook al een mailadres? Ik ga hun denk ik maar eens een mailtje sturen waarin ik ze zeer duidelijk maak dat ik dit niet leuk vind.
En hoe doen ze dat met opeisen?
Ja hoi, wij van IS eisen deze aanslag op.
Via welke bron geschiedt dat.
pi_171164759
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Je ziet dat het toch gewoon vrome moslims zijn die aanslagen plegen. Je kunt niet blijven volhouden dat het er maar een paar zijn.

Nee, de haat tegen ongelovigen zit er diep in. In alle lagen van de islam club.
Wat is het percentage vrome moslim dat een aanslag pleegt?

Wat is het percentage van de lagen islam dat ongelovigen haat?
pi_171164790
Ben je de weg kwijt vriend?
pi_171164870
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:22 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Het zou helpen als er ze niet binnen laten. Het zou helpen als we eens kijken welke moskeeën nu geld van extremisten krijgen en die stromen tegenhouden.

Ook helpt het om religie terug te dringen uit het straatbeeld en de openbare omgeving.

Je ziet dat het toch gewoon vrome moslims zijn die aanslagen plegen. Je kunt niet blijven volhouden dat het er maar een paar zijn.

Nee, de haat tegen ongelovigen zit er diep in. In alle lagen van de islam club.
Neuh, onderzoeken wijzen er juist op uit dat hoe meer iemand een gefundeerde religieuze opvoeding/opleiding heeft gehad meer bestendig is tegen radicalisering en geweld. Er is nogal een groot verschil tussen mensen die gehersenspoeld worden door militanten en mensen die in een religieuze gezin zijn opgegroeid.
pi_171164873
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat is het percentage vrome moslim dat een aanslag pleegt?

Wat is het percentage van de lagen islam dat ongelovigen haat?
Wat is het percentage van goede moslims die dit gedachtengoed niet ondersteunen?
Wat is het percentage van moslims die niet juicht of het gerechtigheid vind dat zulke aanslagen voorkomen?
Wat is het percentage van moslims die niet liegen om hun geloof te beschermen?
Wat is het percentage van moslims die niet zodra ze de kans hebben de trekken over halen om niet moslims te onderdrukken/vermoorden?

Zoveel vragen, en al jaren moeten wij hier horen van o.a. jou dat het allemaal wel meevalt, maar grappig dat voor bovenstaande feiten jij en je mede moslims/policors ook nooit percentages of statistieken kunnen geven maar alles baseren op jullie persoonlijke belangen/onderbuik. Wie zegt mij dat jij geen liegende moslim bent die hier iedereen voor de gek wil houden maar stiekem geniet van alle ellende?
pi_171164955
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wat is het percentage van goede moslims die dit gedachtengoed niet ondersteunen?
Wat is het percentage van moslims die niet juicht of het gerechtigheid vind dat zulke aanslagen voorkomen?
Wat is het percentage van moslims die niet liegen om hun geloof te beschermen?
Wat is het percentage van moslims die niet zodra ze de kans hebben de trekken over halen om niet moslims te onderdrukken/vermoorden?

Zoveel vragen, en al jaren moeten wij hier horen van o.a. jou dat het allemaal wel meevalt, maar grappig dat voor bovenstaande feiten jij en je mede moslims/policors ook nooit percentages of statistieken kunnen geven maar alles baseren op jullie persoonlijke belangen/onderbuik. Wie zegt mij dat jij geen liegende moslim bent die hier iedereen voor de gek wil houden maar stiekem geniet van alle ellende?
Tjah, misschien ben jij wel gewoon een moslim die liegt en bedriegt.
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:46:23 #240
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171165041
Op FOK! lees ik dat die 23 jarige verdachte is opgepakt.
In de krant lees ik dat de 22 jarige verdachte (met de zelfde naam) overleden is bij de aanslag.

Wat is goed?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_171165080
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tjah, misschien ben jij wel gewoon een moslim die liegt en bedriegt.
Wie weet, feit is wel dat als het om een moslim gaat je niet weet of hij/zij liegt om het geloof te beschermen of de waarheid spreekt omdat ze zich wel degelijk willen aanpassen in de westerse samenleving.

Het voordeel van die rechtse en linkse kliek is tenminste dat je hun uitspraken voor waar kunt aannemen in hun belevingswereld, hun opvattingen. Een uitspraak of mening van een moslim is alsof je een kop/munt spel aan het spelen bent, als je met een moslim in gesprek gaat moet je die benaderen alsof je in gesprek gaat met een pathologische leugenaar, de kans is immers zeer groot dat ze liegen om hun geloof te beschermen. Maar het beeld wat Stimrol en anderen hier proberen te creëren is dat er een kleine groep radicalen rondloopt en de rest allemaal zo lief is, en er blijkbaar geen groep is die zulke daden ondersteunt of toejuicht en voor de bühne een masker opzet.
pi_171165127
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:39 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wat is het percentage van goede moslims die dit gedachtengoed niet ondersteunen?
Wat is het percentage van moslims die niet juicht of het gerechtigheid vind dat zulke aanslagen voorkomen?
Wat is het percentage van moslims die niet liegen om hun geloof te beschermen?
Wat is het percentage van moslims die niet zodra ze de kans hebben de trekken over halen om niet moslims te onderdrukken/vermoorden?

Zoveel vragen, en al jaren moeten wij hier horen van o.a. jou dat het allemaal wel meevalt, maar grappig dat voor bovenstaande feiten jij en je mede moslims/policors ook nooit percentages of statistieken kunnen geven maar alles baseren op jullie persoonlijke belangen/onderbuik. Wie zegt mij dat jij geen liegende moslim bent die hier iedereen voor de gek wil houden maar stiekem geniet van alle ellende?
Ik roep niet zomaar iets.

Als je onzin roept onderbouw het dan even. Ik wacht.
pi_171165148
Omg mensen die maar gooien met Taqqiya :')!
pi_171165156
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:47 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Wie weet, feit is wel dat als het om een moslim gaat je niet weet of hij/zij liegt om het geloof te beschermen of de waarheid spreekt omdat ze zich wel degelijk willen aanpassen in de westerse samenleving.

Als we uit het niet weten feiten gaan halen ---> Prima, ik weet niet of jij een moslim bent en daarover liegt om je geloof te beschermen in de westerse samenleving. Ik weet niet of jij de aandacht probeert te verzetten zodat jij je eigen snode plannen ten uitvoer kunt brengen. Bewijs maar dat je geen moslim bent en niet liegt over je ware intenties en overtuiging.

Even los van je volkomen paranoïde standpunt en idioterie waarbij je in iedere moslim een potentiële bedreiging ziet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2017 10:52:26 ]
pi_171165190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mensen die maar gooien met Taqqiya :')!
Ach, idioten die niets van het concept hebben begrepen.
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:53:46 #246
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_171165203
Sterker nog, de enige manier om religie uit te roeien is om de mensheid in zijn geheel te vernietigen, anders komen we nooit van die weeffout in onze hersenen af, maar dat is misschien een beetje de baby met het badwater weggooien.

Moeilijk, moeilijk.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_171165210
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:49 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik roep niet zomaar iets.

Als je onzin roept onderbouw het dan even. Ik wacht.
Ik roep ook niet zomaar iets, ik hoor al jaren (o.a. op FOK) dat het merendeel van de moslims wel vredelievend is, dat het merendeel van de moslims deze aanslagen niet ondersteunt. In de praktijk merk ik daar niks van, dus als de vraag gesteld wordt waar de cijfers voor negatieve berichtgeving over moslims/islam vandaan komen, wat is er dan zo raar om te vragen waar die positieve cijfers over de islam/moslims vandaan komen?
pi_171165249
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:51 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mensen die maar gooien met Taqqiya :')!
Lieg het maar af, het bestaat en ze gebruiken het. Als ik nu een moslim was zou ik ook om mijn geloof te beschermen het beeld proberen te creëren dat Taqqiya pure onzin was, eigenlijk exact hetgeen wat jij en je medemoslims hier steeds doen zodra het over liegen in naam van de islam gaat.
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:56:07 #249
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_171165254
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
Op FOK! lees ik dat die 23 jarige verdachte is opgepakt.
In de krant lees ik dat de 22 jarige verdachte (met de zelfde naam) overleden is bij de aanslag.

Wat is goed?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_171165260
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

Ik roep ook niet zomaar iets, ik hoor al jaren (o.a. op FOK) dat het merendeel van de moslims wel vredelievend is, dat het merendeel van de moslims deze aanslagen niet ondersteunt. In de praktijk merk ik daar niks van, dus als de vraag gesteld wordt waar de cijfers voor negatieve berichtgeving over moslims/islam vandaan komen, wat is er dan zo raar om te vragen waar die positieve cijfers over de islam/moslims vandaan komen?
Alsof jij even alle moslims spreekt. En überhaupt al in contact met ze staat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')