Beginnen met kijken op de telefoon/ in de portemonnee.quote:Op woensdag 24 mei 2017 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon alle familie die iemand vermissen langs alle lichamen sturen om even te kijken of zoon of dochterlief er verminkt tussen ligt.
(of hoe ziet iemand dat voor zich die vindt dat iedereen binnen een paar uur geïdentificeerd hoort te zijn?)
Lijkt me ook wel ok om eerst de familie op te sporen om deze daarna over andermans dochters en zonen te laten buigen, dubbele traumas te bezorgen en vervolgens de andere boze families te managen omdat zij vinden dat je niet ethisch gehandeld hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 06:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon alle familie die iemand vermissen langs alle lichamen sturen om even te kijken of zoon of dochterlief er verminkt tussen ligt.
(of hoe ziet iemand dat voor zich die vindt dat iedereen binnen een paar uur geïdentificeerd hoort te zijn?)
Tja, je ziet ook wel gewoon weer aan dat hoofd van die Salam dat er heel wat generaties aan inteelt inzit.quote:
Plus zijn hele jeugd gehersenspoeld.quote:Op woensdag 24 mei 2017 07:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, je ziet ook wel gewoon weer aan dat hoofd van die Salam dat er heel wat generaties aan inteelt inzit.
Sterkte, hopen dat ze het goed maken. Maar sterk je vooral aan de gedachte dat volgens de policors hier je meer kans hebt om geraakt te worden door bliksem dan dat jij of bekenden/familie slachtoffer worden van een aanslag. Dus komende tijd even binnen blijven als het onweert.quote:Op woensdag 24 mei 2017 02:02 schreef john2406 het volgende:
Kreeg vandaag te horen dat er waarschijnlijk drie bekenden, tussen de slachtoffers, bij zouden zijn.
Mweh. Als je het niet doet gaan burgers zeiken he?quote:Op woensdag 24 mei 2017 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vraag me af waarom May nu verwacht dat er meer aanslagen zullen volgen.
En als je het leger al moet gaan inzetten om evenementen te bewaken...
Well I'd hate to say it, but the terrorists won.
Klopt, velen gooien het nu op IS, want dat is makkelijker dan het echte probleem te benoemen. Maar na IS staat er weer een volgende islamitische terroristische organisatie klaar, velen zijn blijkbaar de Taliban en Al Qaida vergeten. Al die groepen en aanhangers hebben maar één overeenkomst, en dat is de religie welke niet genoemd mag worden.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:02 schreef Duveldrinker het volgende:
Als IS verslagen wordt staat de volgende groep weer klaar. En de meeste idioten wonen toch al hier.
Sarcasme niet aanvoelenquote:Op woensdag 24 mei 2017 07:29 schreef Beathoven het volgende:
Lijkt me ook wel ok om eerst de familie op te sporen om deze daarna over andermans dochters en zonen te laten buigen, dubbele traumas te bezorgen en vervolgens de andere boze families te managen omdat zij vinden dat je niet ethisch gehandeld hebt.
Beetje 3e wereldstijl en al helemaal niet praktisch. Kost net zoveel tijd en levert nog meer ellende op.
Mooi blijven modden.![]()
idioten.quote:Hij voorspelde in 2002: "dat de islam zal terugkeren naar Europa als veroveraar en overwinnaar...
Waarom? Ze bereiken hun doelstelling.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:29 schreef BertV het volgende:
De oplossing zou liggen bij de opperhoofden van dit geloof.
Ik google direct de naam;
Yusuf al-Qaradawi
[..]
idioten.
Hij is wat voorbarig. De weerstand tegen zijn religie neemt nogal toe de afgelopen decennia.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:29 schreef BertV het volgende:
De oplossing zou liggen bij de opperhoofden van dit geloof.
Ik google direct de naam;
Yusuf al-Qaradawi
[..]
idioten.
May is een vrij onbenullige premier, die heeft met oog op de Brexit maar één ding in gedachten: toegeven aan elk onderbuikgevoel in GB.quote:Op woensdag 24 mei 2017 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
En als je het leger al moet gaan inzetten om evenementen te bewaken...
Well I'd hate to say it, but the terrorists won.
De beginoplossing was niet zoveel lui met dat haatgeloof toelaten.quote:
Jawel, criminaliteit bestrijden en schaduwgemeenschappen uitroken enerzijds.quote:
Meh, na 1683 hebben we ze verdreven nadat ze ongewenst op bezoek kwamen. Beter ten halve gekeerd.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
De beginoplossing was niet zoveel lui met dat haatgeloof toelaten.
Sindsdien zouden we ons lesje wel geleerd moeten hebben, maar nee hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Meh, na 1683 hebben we ze verdreven nadat ze ongewenst op bezoek kwamen. Beter ten halve gekeerd.
Stoppen met het toelaten van migranten uit moslimlanden zou al een goede stap in de richting zijn.quote:
Griekenland heeft z'n les prima geleerd. Het enige Europese land dat de NAVO-2% haalt.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sindsdien zouden we ons lesje wel geleerd moeten hebben, maar nee hoor.
Dit is een schijnmaatregel. We hebben zoals nu ook wel weer duidelijk is, het meest te vrezen van de 'home-grown' terroristen, die zich geïnspireerd voelen door wat ze zien op internet.quote:Op woensdag 24 mei 2017 08:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Stoppen met het toelaten van migranten uit moslimlanden zou al een goede stap in de richting zijn.
Resultaat van de huiszoeking, specifieke aanwijzingen dat er meerdere betrokkenen zijn, of meerdere bommen gemaakt zijn?quote:Op woensdag 24 mei 2017 07:40 schreef DustPuppy het volgende:
http://www.bbc.com/news/uk-40023488quote:Home Secretary Amber Rudd has told Sky News that she expects the critical threat level to be temporary. She also said the bomber was known "up to a point" by the intelligence services.
The change in terror threat comes after investigators were unable to rule out whether suspect Salman Abedi was part of a group, the prime minister said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |