De christenen moeten de moslims met rust laten. Na Iran , Irak , Tunesië is Turkije vanaf nu ook een vrij land en door moslims bestuurd. Nu de rest nog. De dictatoriale coup plegende anti-islam regimes die door de christenen geplaatst zijn in het midden oosten en noord afrika gaan stuk voor stuk kapot. Na de val van de Ottomaanse rijk hebben de christenen wraak genomen door zulke regimes overal te plaatsen. Net zoals die ataschurk in Turkije. Hij was ook een van jullie poppetjes met dictatoriale macht in zijn handen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Bedankt voor het bevestigen dat de islam een oorlogszuchtige veroveringsideologie is en dus feitelijk de kanker van deze wereld is.
En wij weten het wel, terwijl wij dat meisje en die moeder nooit gekend hebben. BIzsar.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:35 schreef Greys het volgende:
De moeder van dat 8-jarige overleden meisje weet nog niet dat haar kind dood is omdat ze zelf zwaargewond in het ziekenhuis ligt. Wat een hel.
Wat me vooral opvalt, is dat Europeanen van Iraanse afkomst vaak heel gematigd zijn. Hoog opgeleide vrouwen zonder hoofddoek enzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik hoor nooit van genocides op Christenen of Joden in Iran. Toch schijnen in Iran de slechte moslims te wonen en zijn die hysterische islamitische arabieren en pakistanen allemaal in werkelijkheid hele toffe mensen of zo. Als ik in een moslim land zou moeten wonen zou mijn voorkeur uitgaan naar Iran boven landen als Pakistan, Egypte, Zweden of Syrië.
Waarom Iran altijd in die vijandrol geduwd wordt snap ik niet.
Volgens mij is het gewoon de aard van het volk. Iran/Perzië is altijd al een succesvol land geweest. Duizenden jaren al. De Iraniers die ik ken zijn ook getalenteerd, intelligent, bedachtzaam, beleefd, niet-crimineel. Ik snap niet waarom alle haat richting dit land en dit volk geprojecteerd wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt, is dat Europeanen van Iraanse afkomst vaak heel gematigd zijn. Hoog opgeleide vrouwen zonder hoofddoek enzo.
Ik weet niet of dat komt doordat al die soennieten de sjiieten haten, maar het zal wel een rol spelen.
Het zijn ook voornamelijk de Amerikanen en de Israeliers die dat doen, maar die hebben zo hun eigen agenda.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de aard van het volk. Iran/Perzië is altijd al een succesvol land geweest. Duizenden jaren al. De Iraniers die ik ken zijn ook getalenteerd, intelligent, bedachtzaam, beleefd, niet-crimineel. Ik snap niet waarom alle haat richting dit land en dit volk geprojecteerd wordt.
De Amerikanen spelen daar wel een grote rol in, op zich snap ik dat ook wel als je de gebeurtenissen in 1979 terug kijkt met de Amerikaanse ambassade. Dan krijg je een beeld van een soort Taliban staat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon de aard van het volk. Iran/Perzië is altijd al een succesvol land geweest. Duizenden jaren al. De Iraniers die ik ken zijn ook getalenteerd, intelligent, bedachtzaam, beleefd, niet-crimineel. Ik snap niet waarom alle haat richting dit land en dit volk geprojecteerd wordt.
444 dagen...quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Turkije is allerminst vrij natuurlijk. Hahaha.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:26 schreef waargagijheen het volgende:
[..]
De christenen moeten de moslims met rust laten. Na Iran , Irak , Tunesië is Turkije vanaf nu ook een vrij land en door moslims bestuurd. Nu de rest nog. De dictatoriale coup plegende anti-islam regimes die door de christenen geplaatst zijn in het midden oosten en noord afrika gaan stuk voor stuk kapot. Na de val van de Ottomaanse rijk hebben de christenen wraak genomen door zulke regimes overal te plaatsen. Net zoals die ataschurk in Turkije. Hij was ook een van jullie poppetjes met dictatoriale macht in zijn handen.
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:44:05UK'S MAY SAYS WE CANNOT IGNORE POSSIBILITY WIDER GROUP OF INDIVIDUALS INVOLVED IN MANCHESTER ATTACK reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:47:05UK ACTIVATES OP TEMPORA CONTINGENCY PLANS WHICH INVOLVES MILITARY DEPLOYMENT reageer retweet
Alles in hoofdletters maakt het altijd wel duidelijker en serieuzer.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:
Groter plot volgens Maytwitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:44:05UK'S MAY SAYS WE CANNOT IGNORE POSSIBILITY WIDER GROUP OF INDIVIDUALS INVOLVED IN MANCHESTER ATTACK reageer retweet
twitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:47:05UK ACTIVATES OP TEMPORA CONTINGENCY PLANS WHICH INVOLVES MILITARY DEPLOYMENT reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart, ze hadden het er vannacht nog over dat het dreigingsniveau al maanden op de hoogste stand staat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:50 schreef Stabiel het volgende:
#BREAKING Britain raises terror threat level, new attack 'imminent': May
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alles in hoofdletters maakt het altijd wel duidelijker en serieuzer.Hij copy paste dat volgens mij van de beurs nieuws tickers. Die zijn ook altijd all caps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Dat klopt. Maar de Perzen en de Arabieren zijn al eeuwig vijanden van elkaar. Aangezien de Joden de vijanden van de Arabieren zijn (ook al heel lang), zou je verwachten dat de Joden en de Perzen natuurlijke bondgenoten zijn. Maar het is niet zo.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zijn ook voornamelijk de Amerikanen en de Israeliers die dat doen, maar die hebben zo hun eigen agenda.
Omdat een of andere ayatollah ooit heeft gezegd dat Israel vernietigd moet worden, dat is natuurlijk ook niet al te slim.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Dat klopt. Maar de Perzen en de Arabieren zijn al eeuwig vijanden van elkaar. Aangezien de Joden de vijanden van de Arabieren zijn (ook al heel lang), zou je verwachten dat de Joden en de Perzen natuurlijke bondgenoten zijn. Maar het is niet zo.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:
Groter plot volgens Maytwitter:L0gg0l twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:44:05UK'S MAY SAYS WE CANNOT IGNORE POSSIBILITY WIDER GROUP OF INDIVIDUALS INVOLVED IN MANCHESTER ATTACK reageer retweet
Oprottenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah gossie, aandoenlijk hoe jij je zogenaamd oh zo bekommert om het lot van christenen. Heel geloofwaardig hoor. Tegelijkertijd ook heel smerig om over de ruggen van christenen proberen je discussie te winnen.
Gehersenspoeld in een foute moskee.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:53 schreef Aloulu het volgende:
Kind van ouders die zijn gevlucht voor Khadafi en in de UK asiel kregen...en dan zo als een ondankbare hond slaan naar het land dat je vader heeft gered van de tirannie van Khadafi.
Tirannie van Khadafi dat heeft plaatsgemaakt voor anarchie en extremisme. Met dank aan onder andere UK.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:53 schreef Aloulu het volgende:
Kind van ouders die zijn gevlucht voor Khadafi en in de UK asiel kregen...en dan zo als een ondankbare hond slaan naar het land dat je vader heeft gered van de tirannie van Khadafi.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:58 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Tirannie van Khadafi dat heeft plaatsgemaakt voor anarchie en extremisme. Met dank aan onder andere UK.
Zeker. UK zit sowieso vol met die is/salafi/politieke islam teringzooi. Identiteitsloze 20-ers zijn een makkelijke prooi dan ja.quote:
Ik ontken het ook niet. Ik vind het nog geen keiharde feit als de daders het niet kunnen bevestigen. Lekker makkelijk om te bewerend dat een terrorist het voor iemand dat wanneer die terrorist niet meer leeft. Uiteraard is het aannemelijk, maar dat maakt het nog geen keiharde feit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Of je het nou geloofwaardig vind of niet, het feit blijft dat de aanslag wel door hun is opgeëist..
Waarom zijn oudere moslims dan geen makkelijke prooi?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:00 schreef Aloulu het volgende:
Identiteitsloze 20-ers zijn een makkelijke prooi dan ja.
Maar neemt niet weg dat ook deze zoon van politieke vluchtelingen blij was met het afzetten van Khadafi.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:58 schreef Stabiel het volgende:
Tirannie van Khadafi dat heeft plaatsgemaakt voor anarchie en extremisme. Met dank aan onder andere UK.
Het zou me niet verbazen als we vanavond nog een nieuwe aanslag krijgenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:02 schreef KrappeAuto het volgende:
UK naar hoger dreigingsniveau. Ze gaan Frankrijk achterna.
Nou, nee. Khadaffi heeft er hoe lang gezeten zonder tegengewerkt te worden?quote:
In België en Frankrijk is dat al tijden zo. Straks in heel West-Europa militairen op straat en via de noodtoestand allerlei burgerrechten ingeperkt. Vrijheid van meningsuiting wordt dzv Duitsland afgemaakt en ondertussen blijft de gigantische instroom van Derde Wereldbewoners onverminderd door gaan. Apart.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:02 schreef KrappeAuto het volgende:
UK naar hoger dreigingsniveau. Ze gaan Frankrijk achterna.
Dat wordt flink wat huiszoekingen. Genoeg potentiële terroristen daar, helaas.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:50 schreef Stabiel het volgende:
#BREAKING Britain raises terror threat level, new attack 'imminent': May
#BREAKING Britain deploys military personnel to support armed police: May
https://twitter.com/AFP/status/867120063110950917
Heeft allemaal niets met de islam te maken hoor, komt allemaal door sociaal geïsoleerde gekkies.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
In België en Frankrijk is dat al tijden zo. Straks in heel West-Europa militairen op straat en via de noodtoestand allerlei burgerrechten ingeperkt. Vrijheid van meningsuiting wordt dzv Duitsland afgemaakt en ondertussen blijft de gigantische instroom van Derde Wereldbewoners onverminderd door gaan. Apart.
Mwah, waar? Het is al laat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als we vanavond nog een nieuwe aanslag krijgen
twitter:tnewtondunn twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:42:41Breaking: PM also announces Operation Temperer has been enacted - allowing police to call on immediate help of 5,00… https://t.co/TuaN3HI9kF reageer retweet
Alleen Oost-Europa weigert mee te werkenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
In België en Frankrijk is dat al tijden zo. Straks in heel West-Europa militairen op straat en via de noodtoestand allerlei burgerrechten ingeperkt. Vrijheid van meningsuiting wordt dzv Duitsland afgemaakt en ondertussen blijft de gigantische instroom van Derde Wereldbewoners onverminderd door gaan. Apart.
Dit:quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:02 schreef Aloulu het volgende:
Maar neemt niet weg dat ook deze zoon van politieke vluchtelingen blij was met het afzetten van Khadafi.
Blijft het toppunt van ondankbaarheid naar de UK toe.
quote:Manchester bomber is from Al-Abedi family. This is one of the the biggest tribes in East Libya.
quote:1 of most prominent members of Al-Abedi tribe was gen Abdul Fatah Younis. Khadaffi supporter, then joined rebels, then killed by jihadists.
quote:In East Libya, Al-Abedi tribe is aligned with anti-ISIS troops of Haftar. But tribes are large & some individuals sadly joined extremists.
https://twitter.com/jenanmoussa/status/867057554618290176quote:All Libyans I speak to are so shocked about Libyan background of Manchester terrorist. How can he have done this?! How can he?! How can he?!
Go get em, boys.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:05 schreef skysherrif het volgende:
twitter:tnewtondunn twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 22:42:41Breaking: PM also announces Operation Temperer has been enacted - allowing police to call on immediate help of 5,00… https://t.co/TuaN3HI9kF reageer retweet
Die hebben net 40 jaar Soviet-bezetting achter de kiezen. Die hebben er voorlopig even genoeg van. Komt over 20 jaar wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen Oost-Europa weigert mee te werken
Duitsland heeft de wereld wijs te maken dat de ze de volgende Hitler niet zullen produceren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij de eerste toch ook niet gedaan?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:07 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Duitsland heeft de wereld wijs te maken dat de ze de volgende Hitler niet zullen produceren.
Ah, diezelfde May die twee maand geleden nog liet doorschemeren dat als de Brexit onderhandelingen niet naar wens verliepen, de samenwerking met de EU op gebied van terreurbestrijding "moeilijk" kon worden. Hoe zou ze daar nu over denken?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:
Hetzelfde.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ah, diezelfde May die twee maand geleden nog liet doorschemeren dat als de Brexit onderhandelingen niet naar wens verliepen, de samenwerking met de EU op gebied van terreurbestrijding "moeilijk" kon worden. Hoe zou ze daar nu over denken?
Je gaat niet zomaar zoveel troepen inzetten als er niets aan de hand is.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:09 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ah, diezelfde May die twee maand geleden nog liet doorschemeren dat als de Brexit onderhandelingen niet naar wens verliepen, de samenwerking met de EU op gebied van terreurbestrijding "moeilijk" kon worden. Hoe zou ze daar nu over denken?
Zijn vader was een generaal in het libische leger ten tijde van khadafi. Khadafi zuiverde die zo nu en dan.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 23:06 schreef Stabiel het volgende:
https://twitter.com/jenanmoussa/status/867057554618290176
Vertel eens over deze moordpartijen van Engeland in Islamitische landen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:09 schreef waargagijheen het volgende:
Want ik zie nooit christenen en atheisten de moordpartijen van Engeland in Islamitische landen
Welke leiders precies zijn daar geplaatst door welke christenen precies?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:19 schreef waargagijheen het volgende:
Die leiders in het midden oosten en noord afrika zijn daar geplaatst door de christenen.
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 22:19 schreef waargagijheen het volgende:
[..]
Die leiders in het midden oosten en noord afrika zijn daar geplaatst door de christenen. 9 van de 10 zijn het hondjes van de christenen met dictatoriale macht waarbij de moslim bevolking onder een tiran moet leven die stuk voor stuk een anti-islamitische houding aanhouden vanwege de hondjes regime die de christenen daar hebben neergezet. Enige optie voor de moslims is all-out-war against the ennemy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |