SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Dat uiteraard!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
naja ik hoop voor de bevolking dat er snel een einde aan komt
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:27 schreef peaceman het volgende:
vanavond vanaf 8 uur eerst rouwen en boos zijn, daarna het leven vieren!
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:33 schreef Karzai het volgende:
ik laat me niet gek maken
The torch of freedom let it shine
quote:
quote:Programma van vandaag
18:03 - 19:00 DJ Karzai - Reggae Until The Sun Sets. Almost
19:00 - 20:00 DJ PaRo - Gloeiendhete Beatjes
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Fuck Terrorism!
quote:When you attack a proud people, you only make them stand even stronger.
Fanaticism can't and won't win.
Ronan Harris, VNV Nation
dankuquote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:24 schreef MaryMouse het volgende:
Beetje late reaktie, maar dank je Karzai voor de muziek
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 19:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Deze kan zo een top of flop van MM wezen.
Deels wel toepasselijk eigenlijk..quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
Welkom!
Vandaag mogen we even onbegrip hebben, boos zijn, maar moeten we ook het leven vieren.
Daarom niet specifiek een uitzending over Manchester, maar meer naar aanleiding van.
Eerst rouwen en daarna het leven vieren..
Er komen ook wat liedjes die wat de draak steken met geloof in het algemeen. Vat het niet persoonlijk op. Geen enkel geloof is bron van het kwaad, sommige aanhangers van welk geloof dan ook helaas wel.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
Welkom!
Vandaag mogen we even onbegrip hebben, boos zijn, maar moeten we ook het leven vieren.
Daarom niet specifiek een uitzending over Manchester, maar meer naar aanleiding van.
Er komen ook wat liedjes die wat de draak steken met geloof in het algemeen. Vat het niet persoonlijk op. Geen enkel geloof is bron van het kwaad, sommige aanhangers van welk geloof dan ook helaas wel.
Klinkt als een topshowquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
Welkom!
Waarom een disclaimer?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:03 schreef peaceman het volgende:
Welkom!
Die just me is volgens ons best religieus fanatiek...quote:
* just me heeft een soort van trainingsbroek aan van... Manchesterquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die just me is volgens ons best religieus fanatiek...
Mooi vaderdag kadootjequote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:07 schreef peaceman het volgende:
Vandaag had ik echt graag een microfoon gehad
Neh. Dit soort momenten nodigen uit om té uitgebreid te praten. En daarvoor is Radio49 niet het juiste podium.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:07 schreef peaceman het volgende:
Vandaag had ik echt graag een microfoon gehad
beter dan s.o.s.quote:
Vind 10 delen in NWS ook wel voldoende aandacht.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Terrorisme is terrorisme, het heeft ws minder kans dan aangereden worden door een dronken mafkees, toch word er continu daar op gefocussed.
nee ik wil niet uitgebreid praten hoor.. maar meer wat ik net getypt heb uitspreken..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh. Dit soort momenten nodigen uit om té uitgebreid te praten. En daarvoor is Radio49 niet het juiste podium.
jouw woordenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Neh. Dit soort momenten nodigen uit om té uitgebreid te praten. En daarvoor is Radio49 niet het juiste podium.
Copy/pastequote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik wil niet uitgebreid praten hoor.. maar meer wat ik net getypt heb uitspreken..
moet jij niet gaan wandelenquote:
Vandaag al gedaan. Twee uurtjes maar.quote:
pfff dan hoop ik dat het niet te warm gaat wordenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vandaag al gedaan. Twee uurtjes maar.
Morgen weer 4 uur in de trein en bus. Joepie.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
voor de duidelijkheid... dit is satire he?!
Zondag terug. Dat gaat warmer worden, denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:13 schreef just me het volgende:
pfff dan hoop ik dat het niet te warm gaat worden
IK BLAAS JE OP VUILE ALLAHHATERquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:14 schreef peaceman het volgende:
voor de duidelijkheid... dit is satire he?!
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zondag terug. Dat gaat warmer worden, denk ik![]()
Anyway, ik heb genoeg door Europa getreind dat 4 uur (inclusief bus) voorbij is voordat ik er erg in heb. Moet nog overstappen in Almere ook.![]()
quote:
nee ik draai enkel muziek....quote:
heb je symph staan afleiden ?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik probeer elke dag te wandelen, ben net even wezen kijken bij de petanqueclub
En dan zeggen ze dat wandelen lame is...quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom "telt" dat niet?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef just me het volgende:
Ik loop heel veel door school maar dat telt niet echt.
Levensgevaarlijk daar met die rondvliegende stalen ballen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
ik hou gepaste afstandquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:19 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk daar met die rondvliegende stalen ballen.
is niet echt doorlopen, het is meer slenteren!quote:
Uiteindelijk gaat het om beweging, en slenteren is ook bewegen. Telt dus gewoonquote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:20 schreef just me het volgende:
is niet echt doorlopen, het is meer slenteren!
maar ik ben van plan om lekker veel te gaan fietsen !
Ik ben nog aan het klooien met de juiste stand van mijn stuur.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om beweging, en slenteren is ook bewegen. Telt dus gewoon
Het weer is goed genoeg voor fietsen
Paardrijden is ideaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het om beweging, en slenteren is ook bewegen. Telt dus gewoon
Het weer is goed genoeg voor fietsen
wat een toeval!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:28 schreef just me het volgende:
topic 1885
het jaar dat mijn club is opgericht
Jij was er zelf bij, neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:28 schreef just me het volgende:
topic 1885
het jaar dat mijn club is opgericht
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij was er zelf bij, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij was er zelf bij, neem ik aan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
En als je getrouwd bent:
Lust for wife![]()
![]()