Om half 12 was heeft iemand 2 koffers in een tram gezet, en is daarna de tram uitgerend.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is er aan de hand in Amsterdam??
#neverforget #roomforamsterdam #iamsafe
Cats are friends, not foodquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn poezen zien er als de zon op hun vacht schijnt uit als lekkere chocolaatjes, ze hebben zo'n tof kleurtje.
Stomme Iggy is tegen me aan het praten, bek beweegt maar er komt nagenoeg geen geluid uit, maar haar ogen en de houding zeggen alles, en vice versa.quote:
Binnenkort op twitter:quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
Om half 12 was heeft iemand 2 koffers in een tram gezet, en is daarna de tram uitgerend.
#hetkwamwelergdichtbijzoquote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Binnenkort op twitter:
"Ik had de keus tussen tram 24 en tram 16. Heb tram 16 genomen. Aan de dood ontsnapt."
Ja maar, ik ben al thuis.quote:
Livin' on the edge!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 13:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben al thuis.
* knokkels gaat tegendraads zijn en even naar buiten. Inkopen doen enzo
Sterker nog, ik ga naar de marokkaanse slager. Omdat goed vlees ende goedkoop.quote:
quote:Lee Towers (71) krijgt de Edison Oeuvreprijs.
De zanger zal het beeldje volgende maand in ontvangst nemen.
"Lee Towers: Ik haalde Las Vegas naar Nederland".
Vervolgens pakt Quintino Las Vegas in op de Nederlandse manierquote:
Ja, mooi hè, mayonaise op je frites.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vervolgens pakt Quintino Las Vegas in op de Nederlandse manier
Patatquote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, mooi hè, mayonaise op je frites.
Wij zuiderlingen hebben de frites uitgevonden, dus ik weet heus wel hoe het spul heet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 14:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Patat![]()
En ik doelde op zijn residency in Vegas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij zuiderlingen hebben de frites uitgevonden, dus ik weet heus wel hoe het spul heet.![]()
Dat wat jullie eten mag je ook geen frites noemen.Dat noemen ze dus fusioncooking in Limburg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik eet gewoon wat ik lekker vind en de Zaanse mayo is prima.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat noemen ze dus fusioncooking in Limburg?
ik was verzot op deze maar blijkbaar de enige, weg uit het schapquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet gewoon wat ik lekker vind en de Zaanse mayo is prima.
Die is Belgisch.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was verzot op deze maar blijkbaar de enige, weg uit het schap
[ afbeelding ]
Ken het spul hoor, maar prefereer de Zaanse.quote:
ik vond dat vroeger de lekkerste maar m'n smaak is toch iets veranderdquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ken het spul hoor, maar prefereer de Zaanse.
Naarmate de jaren vorderen gaan je smaakpapillen achteruit en op je ouwe dag vreet je gewoon alles.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vond dat vroeger de lekkerste maar m'n smaak is toch iets veranderd
Dat zekerquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik eet gewoon wat ik lekker vind en de Zaanse mayo is prima.
Zal ik dan maar even inroosteren?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:20 schreef Karzai het volgende:
Wil wel wat reggae muziekjes draaien keb toch niks meer te doen
gelukkig maar als je ziet wat je voorgeschotelt krijgt in die verzorgings tehuizenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Naarmate de jaren vorderen gaan je smaakpapillen achteruit en op je ouwe dag vreet je gewoon alles.
volgens mij zijn er geen luisteraars maar als je dat wil doen dan begin ik gewoon over een kwartiertje tot 6 uurquote:
Daarom streef ik er naar om zolang mogelijk zelfstandig te blijven, je hebt niets in de hand maar voor ik afgevoerd word kan ik nog altijd springen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig maar als je ziet wat je voorgeschotelt krijgt in die verzorgings tehuizen
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij zijn er geen luisteraars maar als je dat wil doen dan begin ik gewoon over een kwartiertje tot 6 uur
Ow, kwartiertjequote:Programma van vandaag
16:00 - 18:00 DJ Karzai - Reggae Omdat Er Niets Te Doen Is
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Fuck Terrorism!
Nu kun je toch ook springen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom streef ik er naar om zolang mogelijk zelfstandig te blijven, je hebt niets in de hand maar voor ik afgevoerd word kan ik nog altijd springen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een dandy was het toch ook, een coole gozer.
Dat doen we zekerquote:
Ha LuckyMuisquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik draai wat nummertjes uit de nieuwe reggae map, zelf ook nog niet gehoord grotendeels
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 16:56 schreef Karzai het volgende:
ik draai wat nummertjes uit de nieuwe reggae map, zelf ook nog niet gehoord grotendeels
Ook niet via de luisterlink?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
GoedemiddagNog half uurtje werken en dan lang weekend!
![]()
Ik kan helaas hier niet luisteren.
custom url:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
custom url:Ja, die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die?
Make love, not war ☮
als je die in je browser op je foon opent, zou die direct in je standaard app moeten openen.quote:
Awooo PaRoquote:
Kan mijn telefoon niet gebruiken, die is bijna leeg. En de wifi is hier heel slecht. Dan valt ie steeds uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
als je die in je browser op je foon opent, zou die direct in je standaard app moeten openen.
Dat is niet fijn.quote:
Ik keek net op de thermostaat. 24 graden. Zal dus wel 26 zijn hierquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet fijn.
Hierbinne is het fris, maar moet nu ook naar buiten, de warmte in.
Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Jij niet alleenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:42 schreef Karzai het volgende:
deze heb ik wel vaker gedraaid, blijf het een goed nummer vinden
Dat wordt flink zweten alhierquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:44 schreef Karzai het volgende:
tis nu aangenaam komend weekend gaat het naar de dertig
Dat dusquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:48 schreef Karzai het volgende:
25 graden is lekker, daarna wordt het zweten
boven de 20 is het alleen lekker als er wat wind staat.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:48 schreef Karzai het volgende:
25 graden is lekker, daarna wordt het zweten
dat heb je meestal welquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
boven de 20 is het alleen lekker als er wat wind staat.
Voordeel van Den Helder. Meeste zonuren én het waait hier altijd.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
boven de 20 is het alleen lekker als er wat wind staat.
Verlenging nodig?quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:58 schreef knokkels het volgende:
https://lekkertafelen.nl/recepten/libanese-limonade/
En ik keek nog naar de citroenen. Zal ik ... Neeeeeeeee
zit een libanees restaurant hier om de hoek, nooit gegeten toch maar eens doenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 17:58 schreef knokkels het volgende:
https://lekkertafelen.nl/recepten/libanese-limonade/
En ik keek nog naar de citroenen. Zal ik ... Neeeeeeeee
Zo snel is mijn wristflick nou ook weer niet, 10 seconden voor het eindequote:
quote:
gelukkig als je het niks vind kan je het altijd uitzettenquote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Lucky en ik vinden het zeer prettige muziek
quote:Programma van vandaag
18:03 - 19:00 DJ Karzai - Reggae Until The Sun Sets. Almost
19:00 - 20:00 DJ PaRo - Gloeiendhete Beatjes
20:00 - 22:00 DJ Peaceman - Fuck Terrorism!
Uurtje ook goed?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
als er daarna nog niks geplanned staat wil ik wel 19 tot 21
Geen seconde de behoefte aan gehadquote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig als je het niks vind kan je het altijd uitzetten
U mag wederquote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig als je het niks vind kan je het altijd uitzetten
*kuch* my bad, blijkbaarquote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:07 schreef Karzai het volgende:
grrr ik krijg opeens invalid password zal em even uit een aan doen
Als het serverside niet goed staat, kun je jouw wachtwoord zo vaak veranderen als je wilquote:
Oye! Es El Presidentequote:Op dinsdag 23 mei 2017 18:18 schreef Karzai het volgende:
Als herinnering aan m'n vakantie naat cuba vorig jaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |