Dat is op zich best standaard.quote:
Oja. Want het zijn exclusief de liberaal-progressieven die politiek heulen met de meest conservatieve stromingen in het Midden-Oosten, waaronder het Huis van Saoed en andere olierijke Wahhabistische staten.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:41 schreef Khazra het volgende:
Het gevolg van de liberaal-progressieve koers die West-Europa graag vaart. Ik betreur de onschuldige doden maar de enige manier om mensen wakker te schudden is op de harde en pijnlijke methode. Dus dubbele gevoelens.
Ik krijg wel kippenvel van al die foto's van mensen die gezocht worden door familie/vrienden. Vreselijk zeg als je niet weet waar ze zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:43 schreef Montagui het volgende:
Een pro-IS tweet. (op de een of andere manier kan ik hem niet als tweet plaatsen, krijg een foutmelding)
https://twitter.com/search?q=manchester%20arena&src=typd
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:43:26UPDATE: Twitter user seems to have .are threats earlier this evening with regards to the Manchester Arena, Account… https://t.co/PDV5Wr9mzT reageer retweet
Niks mis mee. Geen informatie beschikbaar = geen terroristische aanslag.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Die eerste posts in het eerste deel.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:44 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:43:26UPDATE: Twitter user seems to have .are threats earlier this evening with regards to the Manchester Arena, Account… https://t.co/PDV5Wr9mzT reageer retweet
[ afbeelding ]
Dat zegt echt elke mongool gelieerd aan IS bij alles wat er gebeurtquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:44 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:43:26UPDATE: Twitter user seems to have .are threats earlier this evening with regards to the Manchester Arena, Account… https://t.co/PDV5Wr9mzT reageer retweet
[ afbeelding ]
Komt gewoon van Sky en je hoeft niet zo neerbuigend te doen, ventje.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Goeie. Die ziekenhuizen zouden wel van niks weten inmiddels 1.5 uur nadat het gebeurd is.
Met je breaking
Forgjve me voor mijn cynisme, maar als je het loopt als een eend en kwaakt als een eend, is het vaak een eend..quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er is echt nergens bekend dat het zandbakmensen zijn.
Ze zullen vast wel ergens een kazerne 'in de buurt' (nogal een relatief begrip, in een metropool met tegen de 2,5 miljoen inwoners kan dat nog best een roteind ver weg liggen) hebben maar ook van daaruit duurt het wel even voordat iedereen klaar staat en ze daar op locatie zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:42 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
De op een na grootste stad van het VK mag je wel hopen ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kansloos geval. Je zal wel nauwelijks vrienden hebben of gewaardeerd worden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets met stoer doen te maken. Zal me een worst zijn wat mensen van mij vinden, waarom zou ik dan stoer doen. Maar genoeg hierover.
Goede zin manquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Wotte het volgende:
[..]
Forgjve me voor mijn cynisme, maar als je het loopt als een eend en kwaakt als een eend, is het vaak een eend..
Dit was voor wat-er-dan-ook-gebeurd-is. Kan je tweets later editen?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zegt echt elke mongool gelieerd aan IS bij alles wat er gebeurt
Ze zijn net Anonymous
De islam is in oorlog met Europa.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:44 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
denk na laatste aanslag in london dat er een bepaalde staat van paraatheid heerst dat er in de grote steden van engeland echt wel counterterrorist units dag en nacht paraat zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel ergens een kazerne 'in de buurt' (nogal een relatief begrip, in een metropool met tegen de 2,5 miljoen inwoners kan dat nog best een roteind uit de buurt liggen) hebben maar ook van daaruit duurt het wel even voordat iedereen klaar staat en ze daar op locatie zijn.
Welke islam?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De islam is in oorlog met Europa.
Achteraf ja, niet vooraf. Er wordt beweerd dat die tweets zijn geplaatst voordat de explosie plaatsvond.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zegt echt elke mongool gelieerd aan IS bij alles wat er gebeurt
Ze zijn net Anonymous
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:45:34UPDATE: BBC cites witness who saw 20 to 30 people on the ground in Manchester Arena. https://t.co/gRVltKKT5L https://t.co/7maz5tE3bS reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Kansloos geval. Je zal wel nauwelijks vrienden hebben of gewaardeerd worden.
Zijn account is inmiddels opgeschort.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat je de link van een zoekopdracht gebruikt, niet een specifieke tweet.
Dus nog steeds geen goeie bron.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:45:34UPDATE: BBC cites witness who saw 20 to 30 people on the ground in Manchester Arena. https://t.co/gRVltKKT5L https://t.co/7maz5tE3bS reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef SevD het volgende:
[..]
Dit was voor wat-er-dan-ook-gebeurd-is. Kan je tweets later editen?
Oh dat is wel raar ja. Die zag ik even nietquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Achteraf ja, niet vooraf. Er wordt beweerd dat die tweets zijn geplaatst voordat de explosie plaatsvond.
Vergeet ook niet dat dit soort units veelal gestationeerd in het buitenland zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel ergens een kazerne 'in de buurt' (nogal een relatief begrip, in een metropool met tegen de 2,5 miljoen inwoners kan dat nog best een roteind ver weg liggen) hebben maar ook van daaruit duurt het wel even voordat iedereen klaar staat en ze daar op locatie zijn.
Nog wakker Calandquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:49 schreef Caland het volgende:
Anyone in Manchester who needs to wait for their parents or needs somewhere stay or to make phone calls, etc, just DM me. We have tea!
Engelsen blijven Engelsen
twitter:IntelCrab twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:49:42The @StateDept is now rumored to be mulling an additional travel advisory to the UK/Europe after recent incidents in #Manchester. reageer retweet
Wakker maken, briefing, uitrusting pakken, naar locatie toe, nogmaals briefing, beslissen wat te doen. Gaat best wat tijd over heen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk na laatste aanslag in london dat er een bepaalde staat van paraatheid heerst dat er in de grote steden van engeland echt wel counterterrorist units dag en nacht paraat zijn
Met nachtverkeer en sirenes aan moet je er toch binnen een klein halfuur moeten zijn vanuit de gehele stadsregio. Lijkt mij overigens ook dat je direct mensen erop af stuurt als je meldingen krijgt van explosies in een concertzaal, uit voorzorg en om de omgeving te controleren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel ergens een kazerne 'in de buurt' (nogal een relatief begrip, in een metropool met tegen de 2,5 miljoen inwoners kan dat nog best een roteind ver weg liggen) hebben maar ook van daaruit duurt het wel even voordat iedereen klaar staat en ze daar op locatie zijn.
Komt wel dichtbij zo!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:50 schreef rowan634 het volgende:
verschrikkelijk, ik ben nog naar ariana in amsterdam geweest iets langer dan een week geleden
wat is dit voor wereld
Ik schrik net wakker (woon niet in de buurt ofzo) en besloot nog even doelloos mn tella te checkenquote:
Een enge wereld.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:50 schreef rowan634 het volgende:
verschrikkelijk, ik ben nog naar ariana in amsterdam geweest iets langer dan een week geleden
wat is dit voor wereld
Nee man, dat gaat allemaal retesnel hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:50 schreef SevD het volgende:
[..]
Wakker maken, briefing, uitrusting pakken, naar locatie toe, nogmaals briefing, beslissen wat te doen. Gaat best wat tijd over heen.
Zijn de Avengers niet
Wolfmother op 14 juli in Paradisoquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja echt
je durft nog niet meer naar een concert straks
Die waren er toch ook binnen no time? Alleen de EOD heeft er even over gedaan. Maar zodra iedereen ver weg van het potentiele gevaar is (en er dus eigenlijk alleen maar schade aan het gebouw kan ontstaan) is er ook geen enorme haast meer geboden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk na laatste aanslag in london dat er een bepaalde staat van paraatheid heerst dat er in de grote steden van engeland echt wel counterterrorist units dag en nacht paraat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |