Ja, want elke stad heeft natuurlijk zijn eigen bomb squad.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Sowieso 2 uur voordat een bomb disposal aanwezig is
Tja, het internet blijft het internet. Zo'n oproep zal niet veel gaan veranderen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:40 schreef Nibb-it het volgende:
twitter:NottsSpecials twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:22:31As pictures begin to emerge from the #ManchesterArena, it's important to show sensitivty towards victims. Pls avoid sharing #DignityRespect reageer retweet
twitter:gmpolice twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:40:55Emergency services continuing to work at the scene of incident. Please continue to avoid the area and follow @gmpolice for updates reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:35:27UPDATE: Bomb disposal unit on scene with reports there's a second bomb unexploded at Victoria metro station. reageer retweet
Omdat ik weinig empathie heb en het leven als één grote grap zie? Geen idee.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:39 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Waarom probeer figuren als jij altijd lollig te zijn bij dit soort berichten?
Nog even gekeken, wordt idd tegengesproken.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op dit moment? Ah dat geloof ik niet.
De op een na grootste stad van het VK mag je wel hopen jaquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, want elke stad heeft natuurlijk zijn eigen bomb squad.![]()
Snap ook niet wat ze denken: "Laat ik maar wat fake news posten LOLOL" *fapfapfapfap(*quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:40 schreef Zipportal het volgende:
. Mensen die in de leegte praten. Kut medium.
2 uur? Als de bom ontploft is heb je de bomb disposal mensen ook niet meer nodig natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Sowieso 2 uur voordat een bomb disposal aanwezig is
Heel stoer allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik weinig empathie heb en het leven als één grote grap zie? Geen idee.
Er is echt nergens bekend dat het zandbakmensen zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:41 schreef Khazra het volgende:
Het gevolg van de liberaal-progressieve koers die West-Europa graag vaart. Ik betreur de onschuldige doden maar de enige manier om mensen wakker te schudden is op de harde en pijnlijke methode. Dus dubbele gevoelens.
Is het wel officieel bevestigd dát er doden zijn gevallen of is dat ook slechts een gerucht?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:39 schreef Zipportal het volgende:
01:30 Hoeveel doden er precies zijn gevallen, is nog onduidelijk. Britse media spreken van zeker twintig slachtoffers, maar dat is nog onbevestigd.
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:40 schreef Zipportal het volgende:
. Mensen die in de leegte praten. Kut medium.
twitter:maximhartman twitterde op maandag 22-05-2017 om 22:16:50Zwarte nagels zijn ook een soort nagellak, maar dan voor mannenklauwen. https://t.co/aDX5YvBBck reageer retweet
Klopt niet, analyse bleek dat IS claimt juist heel selectief claimed. En in de claims zit er nog verschil tussen vooraf bekende actie (dat komt de claim vaak heel snel) of IS geïnspireerde actie.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
IS zal het sowieso wel claimen, die claimen alles tegenwoordig
Zie OP?quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is het wel officieel bevestigd dát er doden zijn gevallen of is dat ook slechts een gerucht?
Ja.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is het wel officieel bevestigd dát er doden zijn gevallen of is dat ook slechts een gerucht?
Ga ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:41 schreef Khazra het volgende:
Het gevolg van de liberaal-progressieve koers die West-Europa graag vaart. Ik betreur de onschuldige doden maar de enige manier om mensen wakker te schudden is op de harde en pijnlijke methode. Dus dubbele gevoelens.
Wel oude foto's posten. Doe dan gewoon fakenews posten over Grande die dood op podium ligt.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap ook niet wat ze denken: "Laat ik maar wat fake news posten LOLOL" *fapfapfapfap(*
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 00:02 schreef Fokker89 het volgende:
2 cobra 6 afgestoken en Fylax is in paniek.
Die eerste posts in het eerste deel.quote:
Omdat je de link van een zoekopdracht gebruikt, niet een specifieke tweet.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:43 schreef Montagui het volgende:
Een pro-IS tweet. (op de een of andere manier kan ik hem niet als tweet plaatsen, krijg een foutmelding)
https://twitter.com/search?q=manchester%20arena&src=typd
Niets met stoer doen te maken. Zal me een worst zijn wat mensen van mij vinden, waarom zou ik dan stoer doen. Maar genoeg hierover.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |