quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Kansloos geval. Je zal wel nauwelijks vrienden hebben of gewaardeerd worden.
Zijn account is inmiddels opgeschort.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Omdat je de link van een zoekopdracht gebruikt, niet een specifieke tweet.
Dus nog steeds geen goeie bron.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef Zipportal het volgende:
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:45:34UPDATE: BBC cites witness who saw 20 to 30 people on the ground in Manchester Arena. https://t.co/gRVltKKT5L https://t.co/7maz5tE3bS reageer retweet
quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef SevD het volgende:
[..]
Dit was voor wat-er-dan-ook-gebeurd-is. Kan je tweets later editen?
Oh dat is wel raar ja. Die zag ik even nietquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef Physsic het volgende:
[..]
Achteraf ja, niet vooraf. Er wordt beweerd dat die tweets zijn geplaatst voordat de explosie plaatsvond.
Vergeet ook niet dat dit soort units veelal gestationeerd in het buitenland zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel ergens een kazerne 'in de buurt' (nogal een relatief begrip, in een metropool met tegen de 2,5 miljoen inwoners kan dat nog best een roteind ver weg liggen) hebben maar ook van daaruit duurt het wel even voordat iedereen klaar staat en ze daar op locatie zijn.
Nog wakker Calandquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:49 schreef Caland het volgende:
Anyone in Manchester who needs to wait for their parents or needs somewhere stay or to make phone calls, etc, just DM me. We have tea!
Engelsen blijven Engelsen
twitter:IntelCrab twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 01:49:42The @StateDept is now rumored to be mulling an additional travel advisory to the UK/Europe after recent incidents in #Manchester. reageer retweet
Wakker maken, briefing, uitrusting pakken, naar locatie toe, nogmaals briefing, beslissen wat te doen. Gaat best wat tijd over heen.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk na laatste aanslag in london dat er een bepaalde staat van paraatheid heerst dat er in de grote steden van engeland echt wel counterterrorist units dag en nacht paraat zijn
Met nachtverkeer en sirenes aan moet je er toch binnen een klein halfuur moeten zijn vanuit de gehele stadsregio. Lijkt mij overigens ook dat je direct mensen erop af stuurt als je meldingen krijgt van explosies in een concertzaal, uit voorzorg en om de omgeving te controleren.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel ergens een kazerne 'in de buurt' (nogal een relatief begrip, in een metropool met tegen de 2,5 miljoen inwoners kan dat nog best een roteind ver weg liggen) hebben maar ook van daaruit duurt het wel even voordat iedereen klaar staat en ze daar op locatie zijn.
Komt wel dichtbij zo!quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:50 schreef rowan634 het volgende:
verschrikkelijk, ik ben nog naar ariana in amsterdam geweest iets langer dan een week geleden
wat is dit voor wereld
Ik schrik net wakker (woon niet in de buurt ofzo) en besloot nog even doelloos mn tella te checkenquote:
Een enge wereld.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:50 schreef rowan634 het volgende:
verschrikkelijk, ik ben nog naar ariana in amsterdam geweest iets langer dan een week geleden
wat is dit voor wereld
Nee man, dat gaat allemaal retesnel hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:50 schreef SevD het volgende:
[..]
Wakker maken, briefing, uitrusting pakken, naar locatie toe, nogmaals briefing, beslissen wat te doen. Gaat best wat tijd over heen.
Zijn de Avengers niet
Wolfmother op 14 juli in Paradisoquote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:51 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ja echt
je durft nog niet meer naar een concert straks
Die waren er toch ook binnen no time? Alleen de EOD heeft er even over gedaan. Maar zodra iedereen ver weg van het potentiele gevaar is (en er dus eigenlijk alleen maar schade aan het gebouw kan ontstaan) is er ook geen enorme haast meer geboden.quote:Op dinsdag 23 mei 2017 01:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
denk na laatste aanslag in london dat er een bepaalde staat van paraatheid heerst dat er in de grote steden van engeland echt wel counterterrorist units dag en nacht paraat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |