SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Zit alleen maar met die kutfinale in m'n kop
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zou me niet verbazen als het afgesloten is morgen. Maar is inderdaad een optie. Anders woonwijk daarachter, is heus wel plek als je op tijd bent.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
volgens mij kan je dan gewoon in de parkeergarage van het museumplein terecht, die hebben een bus ingang![]()
We zijn er rond 15u denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2017 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het afgesloten is morgen. Maar is inderdaad een optie. Anders woonwijk daarachter, is heus wel plek als je op tijd bent.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Godverdomme wat een heerlijk klassiek shirt, geen onderbroken baanquote:Op maandag 22 mei 2017 11:04 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Hier spelen ze woensdag ook al in.
Oh.![]()
Sow daar is echt niks mis mee inderdaadquote:Op maandag 22 mei 2017 11:17 schreef Pinuts het volgende:
[ afbeelding ]
Thuis training shirt is echt mooi !![]()
Edit: Sorry voor de grote afbeelding.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hij speelt er zelf maar 1 wedstrijd inquote:Op maandag 22 mei 2017 13:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Nieuw thuisshirt besteld met Klaassen 10 erop.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ook 1quote:Op maandag 22 mei 2017 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel shirtjes zullen er de deur uitgaan met Veltman achterop?![]()
Ik zou het wel geinig vinden om nu rond te gaan lopen met Sanogoquote:Op maandag 22 mei 2017 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel shirtjes zullen er de deur uitgaan met Veltman achterop?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dolberg zal ook wel nummer 9 krijgen in de zomerquote:Op maandag 22 mei 2017 14:01 schreef Brammess het volgende:
Ik heb De Ligt met nummer 36, hij gaat 100% een nieuw nummer krijgen.
Dikke vette schijtOh.![]()
Of met Westermann achteropquote:Op maandag 22 mei 2017 14:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou het wel geinig vinden om nu rond te gaan lopen met Sanogo
Oh.![]()
Ik zag zaterdag Dolberg 7 hangen in de fanshopquote:Op maandag 22 mei 2017 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg zal ook wel nummer 9 krijgen in de zomer
Bij zo'n afhaalloket, zegmaar![]()
Raarquote:Op maandag 22 mei 2017 14:03 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik zag zaterdag Dolberg 7 hangen in de fanshop
Bij zo'n afhaalloket, zegmaarOh.![]()
Sowieso Sanchez 5 kiezen dan
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ik heb er nog nooit 1 gehad dus nu ook maar niet aan beginnen maar ik moet zeggen dat wel 1 van de mooiere is van adidasquote:![]()
quote:
Mijn laatst gekochte Ajaxshirt was ook alweer van vijf seizoenen geleden.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit 1 gehad dus nu ook maar niet aan beginnen maar ik moet zeggen dat wel 1 van de mooiere is van adidasOh.![]()
(lol)quote:Op maandag 22 mei 2017 14:13 schreef Brammess het volgende:
[..]
De zorgtoeslag is binnen dus we gaan massaal ajax shirts halen!!!Oh.![]()
Mijne ook, laatste seizoen van Suarez.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn laatst gekochte Ajaxshirt was ook alweer van vijf seizoenen geleden.![]()
Nog geen belettering mogelijk
Jaar van de derde ster was dat? Dat was echt een teringlelijk shirtquote:Op maandag 22 mei 2017 14:24 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Mijne ook, laatste seizoen van Suarez.Oh.![]()
Ik heb nog nooit een shirtje van Ajax hoeven te kopen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Snap ik, alleen van Barca.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:29 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb nog nooit een shirtje van Ajax hoeven te kopen![]()
Zimling...quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:
Ik moest lachen
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gratis parkeren in Amstelveen. Daar stoppen een aantal bussen naar Museumplein. Ben je er in 20 minuutjes.quote:![]()
Wat een eindbaas is datquote:Op maandag 22 mei 2017 14:50 schreef dimmak het volgende:
https://www.vicesports.nl(...)-league-moet-winnen/
Pantagodmaar één seizoen hier gespeeld
Oh.![]()
Nee die net daarvoor heb ik nog.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jaar van de derde ster was dat? Dat was echt een teringlelijk shirt![]()
![]()
Wat een BAAS.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:50 schreef dimmak het volgende:
Pantagod![]()
Heb dat blauwe uitshirt met verthongengod. Blijf die mooi vinden
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Laatste die ik kocht was uitshirt 2005/2006.
Samen met het lichtblauw uit 2002/2003 de mooiste uitshirts wmb.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Deze vind ik echt lelijk. Van dat bootschoenen blauw.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]wooblabalurg![]()
We hadden niet gek daarna ook zwarte uitshirts, vond ik ook erg mooi.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand in Canada ook, die hem uit mijn bagage gehaald hadCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
of een parkbee garage, betaal je max ¤25 per dag.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Ik krijg daar toch een guidetti gevoel bij.quote:Op maandag 22 mei 2017 14:50 schreef dimmak het volgende:
Pantagod![]()
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 22-05-2017 om 12:05:13Hi @ManUtd, we've heard something's missing in your Trophy Cabinet! And we would like to keep it that way! 😏… https://t.co/vTUHOBhJIt reageer retweet
Oh.![]()
Uitshirt 08/09? Die had ik ook, vond ik wel mooi. Jammer van dat dramaseizoenquote:Op maandag 22 mei 2017 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb dat blauwe uitshirt met verthongengod. Blijf die mooi vindenOh.![]()
Alleen roept Pantelic het niet over elke club waar hij ooit gespeeld heeft volgens mij, waar hij ook nog de rivalen van die clubs nog altijd moet afzeiken.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch een guidetti gevoel bij.Oh.![]()
Hoeveel CL en wereldbekers staan daar tegenover?quote:Op maandag 22 mei 2017 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AFCAjax twitterde op maandag 22-05-2017 om 12:05:13Hi @ManUtd, we've heard something's missing in your Trophy Cabinet! And we would like to keep it that way! 😏… https://t.co/vTUHOBhJIt reageer retweet
blablablabla![]()
Ik vond dat uitshirt uit 2001 wel vet. Dat donkergrijs en lichtgrijs, met de baan. Heerlijke foto ook van Rafael in De Kuip![]()
![]()
Geeft wel mooi weer wat voor cultuur er heerst binnen beide clubs.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen roept Pantelic het niet over elke club waar hij ooit gespeeld heeft volgens mij, waar hij ook nog de rivalen van die clubs nog altijd moet afzeiken.wooblabalurg![]()
1 wereldbeker en 3 CL's. Why?quote:Op maandag 22 mei 2017 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel CL en wereldbekers staan daar tegenover?Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Minder dan Ajax. Hoezo?quote:Op maandag 22 mei 2017 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel CL en wereldbekers staan daar tegenover?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ajax heeft één CL meerquote:Op maandag 22 mei 2017 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoeveel CL en wereldbekers staan daar tegenover?
Oh.![]()
Rijden die bussen 's nachts ook nog?quote:Op maandag 22 mei 2017 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gratis parkeren in Amstelveen. Daar stoppen een aantal bussen naar Museumplein. Ben je er in 20 minuutjes.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Lachwekkendquote:Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ja, er rijden twee nachtbussen richting Uithoorn. Ieder half uur volgens mij. Dus als je je bus in de buurt van het Amstelveenbusstation kwijt kan, zit je gebakken.quote:
Het is alleen rond het busstation niet gratis parkeren volgens mij. In verband met het winkelcentrum daar (stadshart).
Je kan hem eventueel bij de parkeerzone van de Bosbaan (Amsterdamse bos) kwijt. Daar rijdt de bus sowieso langs.![]()
anders kan je parkeren bij de anderlechtlaan is ook gratis, dan pak je de airport bus 197, die gaat na middernacht nog wel terug die kant opquote:![]()
True.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je maar wat beter trollen dan
Feitelijk heet United er trouwens 2 en jullie 1 (Champions League's )blablablabla![]()
En feyenoord geen enkele Europese bekerquote:Op maandag 22 mei 2017 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
True.
Feitelijk heet United er trouwens 2 en jullie 1 (Champions League's )![]()
![]()
Feitelijk heeft Ajax 33 landstitels en Feyenoord net iets meer dan de helft dan dat, ofzo.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
True.
Feitelijk heet United er trouwens 2 en jullie 1 (Champions League's )![]()
Met die gedachtegang kan Ajax de eerste club worden woensdag die werkelijk alle Europese prijzen wint (EC 1, EC 2, UEFA Cup, CL, Europa League)quote:Op maandag 22 mei 2017 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
True.
Feitelijk heet United er trouwens 2 en jullie 1 (Champions League's )Oh.![]()
Druk staat er vol op nu.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die gedachtegang kan Ajax de eerste club worden woensdag die werkelijk alle Europese prijzen wint (EC 1, EC 2, UEFA Cup, CL, Europa League)![]()
Feitelijk hebben we een beker en kampioenschap behaald en jullie niets de afgelopen 2 seizoenen, dus we lopen aardig in op deze manier.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Feitelijk heeft Ajax 33 landstitels en Feyenoord net iets meer dan de helft dan dat, ofzo.blablablabla![]()
quote:Op maandag 22 mei 2017 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we een beker en kampioenschap behaald en jullie niets de afgelopen 2 seizoenen, dus we lopen aardig in op deze manier.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vergeet de Super Cup niet.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die gedachtegang kan Ajax de eerste club worden woensdag die werkelijk alle Europese prijzen wint (EC 1, EC 2, UEFA Cup, CL, Europa League)![]()
In dit tempo moet Feyenoord nog tien jaar zo ballen voor de achterstand op Ajax over deze eeuw is ingehaald.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Feitelijk hebben we een beker en kampioenschap behaald en jullie niets de afgelopen 2 seizoenen, dus we lopen aardig in op deze manier.![]()
Hopelijk winnen jullie gewoon![]()
Hadden jullie die compilatie van Mourinho-uitspraken gezien bij Rondo, wat een paardenlul he?blablablabla![]()
Joh.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dit tempo moet Feyenoord nog tien jaar zo ballen voor de achterstand op Ajax over deze eeuw is ingehaald.
Sarcasme is jou vreemd?
blablablabla![]()
Jaarbeursstedenbeker niet gewonnenquote:Op maandag 22 mei 2017 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met die gedachtegang kan Ajax de eerste club worden woensdag die werkelijk alle Europese prijzen wint (EC 1, EC 2, UEFA Cup, CL, Europa League)Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jouw trolls in het Feyenoord-topic zijn recent ook aanzienlijk minder succesvol. Ongeveer een week geleden lijkt er een omslagpunt geweest te zijnquote:Op maandag 22 mei 2017 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kan dit niet.
Net zoals je heel veel dingen niet kan.![]()
blablablabla![]()
Die wel! In 1961/62quote:
https://en.wikipedia.org/(...)ational_Football_Cup
Finale tegen notabene Feyenoord
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ah, genotquote:Op maandag 22 mei 2017 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Die wel! In 1961/62
https://en.wikipedia.org/(...)ational_Football_Cup
Finale tegen notabene Feyenoord
Geen toernooi van de UEFA.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De gewonnen Intertoto Cup werd ook niet georganiseerd door de UEFAquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hi allemaal,
Ik post eigenlijk nooit wat op het forum maar ondertussen lees ik al aardig wat jaartjes mee. Wat een droom, gewoon de finale bereikt.
Klopt het trouwens dat het woensdag nou precies 14 maanden geleden is dat JC overleed? Het zou wat zijn als het dan toch allemaal op die dag lukt:)![]()
2011/12quote:Op maandag 22 mei 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitshirt 08/09? Die had ik ook, vond ik wel mooi. Jammer van dat dramaseizoen
Ook het zwarte uitshirt met rode broek uit 2007? Puur genot.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Laten we die voor het gemak ook lekker buiten beschouwing tochquote:Op maandag 22 mei 2017 15:53 schreef franklop het volgende:
[..]
De gewonnen Intertoto Cup werd ook niet georganiseerd door de UEFA.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Dat klopt. De sterren staan gunstig, dit kan niet meer fout.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:54 schreef DiemenZijde_ het volgende:
Hi allemaal,
Ik post eigenlijk nooit wat op het forum maar ondertussen lees ik al aardig wat jaartjes mee. Wat een droom, gewoon de finale bereikt.
Klopt het trouwens dat het woensdag nou precies 14 maanden geleden is dat JC overleed? Het zou wat zijn als het dan toch allemaal op die dag lukt:)Oh.![]()
2011/12 was echt een heel geil uitshirt.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2011/12
Ook het zwarte uitshirt met rode broek uit 2007? Puur genot.Oh.![]()
Welkom! En klopt inderdaad, cirkeltje rond enzoquote:Op maandag 22 mei 2017 15:54 schreef DiemenZijde_ het volgende:
Hi allemaal,
Klopt het trouwens dat het woensdag nou precies 14 maanden geleden is dat JC overleed? Het zou wat zijn als het dan toch allemaal op die dag lukt:)
Ik keek net naar de binnenkant van mijn ogen en daar stond een plaatje van Klaassen die de beker optilt. Ik wil de boel niet jinxen maar godverredomme wat zag dat er goed uit.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat klopt. De sterren staan gunstig, dit kan niet meer fout.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik ga daar een deze nachten over dromen denk ik.quote:Op maandag 22 mei 2017 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik keek net naar de binnenkant van mijn ogen en daar stond een plaatje van Klaassen die de beker optilt. Ik wil de boel niet jinxen maar godverredomme wat zag dat er goed uit.
Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: