abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:43:30 #251
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171141879
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mensen die staatssteun krijgen zij lui en moeten gewoon gaan werken en dan is het probleem zo opgelost.
Succes heb je zelf in de hand. Kijk maar naar Donald, een self-made man.
pi_171141929
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Mensen die staatssteun krijgen zij lui en moeten gewoon gaan werken en dan is het probleem zo opgelost.
Deze uitspraak kan in ieder geval weer bij de lijst van gebroken beloftes veranderde meningen.

quote:
“I’m not going to cut Social Security like every other Republican and I’m not going to cut Medicare or Medicaid.”
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171141980
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze uitspraak kan in ieder geval weer bij de lijst van gebroken beloftes veranderde meningen.

[..]

hihi ja:
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 22-05-2015 om 02:26:16 "I am going to save Social Security without any cuts. I know where to get the money from. Nobody else does." - my @SRQRepublicans speech reageer retweet
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_171142430
^^ in de VS maken ze dan ook een verschil tussen Social Security en Welfare. CBS:
markknoller twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 03:24:32 The budget proposes no cuts to Social Security and Medicare, but Medicaid, food stamps and other social welfare programs are cut. reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_171142510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 09:01 schreef antiderivative het volgende:
Trump agenda vandaag:
* Meeting with President Mahmoud Abbas of the Palestinian Authority
* Wreath-laying at Yad Vashem
* Visit the Israel museum
* Depart for Rome, Italy

Potus inmiddels al onderweg naar de 1e stop
------

Senaat vandaag:
* Hearings to examine building America's trust through border security, focusing on progress on the southern border
* Hearings to examine worldwide threats
* Closed briefing on Navy readiness
* Hearings to examine reopening the American frontier, focusing on exploring how the Outer Space Treaty will impact American commerce and settlement in space
* Committee vote on the nomination of Sigal Mandelker, to be Under Secretary for Terrorism and Financial Crimes, of the Department of the Treasury
* Committee vote on the nomination of Marshall Billingslea, to be Assistant Secretary for Terrorist Financing, of the Department of the Treasury
* Committee vote on the nomination of Dr. Heath Tarbert, to be Assistant Secretary for International Markets and Development, of the Department of the Treasury
* Committee vote on the nomination of Mira Ricardel, to be Under Secretary for Export Administration, of the Department of Commerce
enkele tidbits uit de feed van journalisten tijdens het obligate persmoment:

President Abbas tells Trump:
Abbas refers to Trump as "your excellency."
Our meeting with you at the White House gave us hope for peace
We are committed to work with you on fighting terrorism
We would like to see support for the 2 state solution based on 67 lines
We are ready for dialogue with the Israelis
I hope it will go in history that you are the president that achieved peace between Israelis and Palestinians

President Trump tells Abbas:
I am committed to try and achieve peace agreement between Israel and the Palestinians
Felt the backing during the Arab summit on this issue
Peace can never take root in a situation where violence is tolerated
Drive the terrorists out of society forever and innocent lives must be protected

Net zoals in de 2 eerdere stops, veel publieke steun. Pal. gebieden:

"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
  dinsdag 23 mei 2017 @ 13:24:48 #256
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171142832
Voor Medicaid hebben we anders ook nog wel een tweet ...
realDonaldTrump twitterde op donderdag 07-05-2015 om 17:38:40 I was the first & only potential GOP candidate to state there will be no cuts to Social Security, Medicare & Medicaid. Huckabee copied me. reageer retweet
pi_171142850
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:09 schreef antiderivative het volgende:
^^ in de VS maken ze dan ook een verschil tussen Social Security en Welfare. CBS:
markknoller twitterde op dinsdag 23-05-2017 om 03:24:32 The budget proposes no cuts to Social Security and Medicare, but Medicaid, food stamps and other social welfare programs are cut. reageer retweet
Trump zelf ook.

quote:
“I’m not going to cut Social Security like every other Republican and I’m not going to cut Medicare or Medicaid.”
Het zal je opvallen dat hij zowel Medicare als Medicaid noemt als dingen waar niet in gesneden wordt. Tevens is dit budget wel degelijk een aanpak van Social Security, daar hij de SSDI wil korten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 mei 2017 @ 15:58:40 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171147138
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Voor Medicaid hebben we anders ook nog wel een tweet ...
realDonaldTrump twitterde op donderdag 07-05-2015 om 17:38:40 I was the first & only potential GOP candidate to state there will be no cuts to Social Security, Medicare & Medicaid. Huckabee copied me. reageer retweet
Dat was gewoon een grapje! Natuurlijk ging hij dat doen. Als kiezers zich genaaid voelen ligt dat aan hun gebrek aan relativeringsvermogen. En humor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:30:03 #259
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_171148301
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 12:43 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Succes heb je zelf in de hand. Kijk maar naar Donald, een self-made man.
Iedereen heeft succes wanneer die een miljoentje of wat opstartgeld in de zak gestopt krijgt van zijn steenrijke pa.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 16:32:30 #260
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171148380
Hoewel het budget van een president zelden tot nooit overgenomen wordt (voor zover ik weet), oogt dit toch wel weer wat knullig: Trump Budget Based on $2 Trillion Math Error

Kennelijk is 2 biljoen aan extra inkomsten door fictieve economische groei zowel aangewend voor het tekort als voor belastingverlaging.

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 23-05-2017 16:47:25 ]
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 mei 2017 @ 17:28:23 #261
3928 Ulx
pi_171149995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoewel het budget van een president zelden tot nooit overgenomen wordt (voor zover ik weet), oogt dit toch wel weer wat knullig: Trump Budget Based on $2 Trillion Math Error

Kennelijk is 2 biljoen aan extra inkomsten door fictieve economische groei zowel aangewend voor het tekort als voor belastingverlaging.
Fake-math! Sad!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:29:08 #262
8369 speknek
Another day another slay
pi_171150012
quote:
President Trump’s message in a guestbook at Israel’s main Holocaust memorial and museum has drawn some ridicule for its failure to demonstrate sensitivity to the atrocities memorialized at the site.

“It is a great honor to be here with all of my friends - so amazing + will never forget!” Trump wrote during his visit to Yad Vashem in Jerusalem, today.

Raoul Wootliff, a reporter for the right-wing Times of Israel, posted on Twitter, “He forgot: ‘See you next summer.
SPRING BREAK 4EVVEERRR

Ter vergelijking, dit schreef Obama:

quote:
I am grateful to Yad Vashem and all of those responsible for this remarkable institution,” he wrote. “At a time of great peril and promise, war and strife, we are blessed to have such a powerful reminder of man’s potential for great evil, but also our capacity to rise up from tragedy and remake our world. Let our children come here, and know this history, so that they can add their voices to proclaim ‘never again.’ And may we remember those who perished, not only as victims, but also as individuals who helped and loved and dreamed like us, and who have become symbols of the human spirit.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:34:40 #263
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171150146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:29 schreef speknek het volgende:

[..]

SPRING BREAK 4EVVEERRR

[..]

Dit is satire, toch?
pi_171150349
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:34 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dit is satire, toch?
So amazing + will never forget.

Denk jezelf eens in: is dit iets dat Trump zou zeggen?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 17:46:59 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_171150394
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:

'Niemand weet waar het geld vandaan komt, alleen ik. Wacht maar gewoon af'.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_171150502
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:29 schreef speknek het volgende:

[..]

SPRING BREAK 4EVVEERRR

[..]

Lekker fris geluid, niet zo policor.
pi_171150530
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:46 schreef Szura het volgende:

[..]

'Niemand weet waar het geld vandaan komt, alleen ik. Wacht maar gewoon af'.
'China'
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_171150619
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:34 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Dit is satire, toch?
Nee, is echt. Voor zover ik kan inschatten.
http://time.com/4790507/yad-vashem-donald-trump-guest-book/

So Amazing! Great to be here! (in this Museum about the "Holocaust Centers")
pi_171150640
Vandaag zou Kim Dotcom de DNC gaan slopen vanwege de moord op Seth Rich, weet iemand of het al spannend is? :')
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:06:49 #270
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171150791
Ook vandaag, of naja, nu zelfs, voormalig CIA hoofd John Brennan die getuigt tegenover de House Permanent Select Committee on Intelligence over de 2016 presidentiele verkiezing. Echter, de republikeinen vragen praktisch alleen over het lekken van informatie. :')
  Moderator dinsdag 23 mei 2017 @ 18:08:05 #271
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_171150815
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
Vandaag zou Kim Dotcom de DNC gaan slopen vanwege de moord op Seth Rich, weet iemand of het al spannend is? :')
Als het net zo spannend is als toen Kim Dotcom zei dat hij de vermiste e-mails had van Clinton, dan zal het wel meevallen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Overall beste user 2022 dinsdag 23 mei 2017 @ 18:09:10 #272
3928 Ulx
pi_171150836
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Nee, is echt. Voor zover ik kan inschatten.
http://time.com/4790507/yad-vashem-donald-trump-guest-book/

So Amazing! Great to be here! (in this Museum about the "Holocaust Centers")
We're going to build bigly yuuuhge holocaust centers, made in the USA! With Big Beautiful Walls around them! Not just a sad little fence! It's gonna be so GREAT!
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:10:31 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171150865
Brennan: Russia may have successfully recruited Trump campaign aides

"I encountered and am aware of information and intelligence that revealed contacts and interactions between Russian officials and U.S. persons involved in the Trump campaign that I was concerned about because of known Russian efforts to suborn such individuals," he told lawmakers. "And it raised questions in my mind again whether or not the Russians were able to gain the cooperation of those individuals."

dinsdag 23 mei 2017 @ 18:14:40 #274
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171150950
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
Is dat die kerel van Megaupload? Wat een karikatuur is dat zeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171150985
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook vandaag, of naja, nu zelfs, voormalig CIA hoofd John Brennan die getuigt tegenover de House Permanent Select Committee on Intelligence over de 2016 presidentiele verkiezing. Echter, de republikeinen vragen praktisch alleen over het lekken van informatie. :')
Ik vind het ook maar bizar. De GOP zijn doorgaans de law-and-order rakkers die je normaal al levenslang wil geven voor iets als het in bezit hebben van een plukje wiet. Maar bij iets van een dergelijke magnitude doen ze het liefst of dat er niks aan de hand is en trekken ze zoveel mogelijk rookgordijnen op :') :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')