Wat een leuke kaart.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
http://www.tubantia.nl/integratie/voetbalkaart
Als je de voetbalkaart bekijkt is in en rond Helmond PSV absoluut de grootste, samen met Helmond Sport zelf. Aantal seizoenskaarten Ajax is minder dan 30, Fey nog veel minder.
Leuk kaartje. Maar 2 % Ajacieden hierquote:Op zondag 21 mei 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
Als je de voetbalkaart bekijkt is in en rond Helmond PSV absoluut de grootste, samen met Helmond Sport zelf. Aantal seizoenskaarten Ajax is minder dan 30, Fey nog veel minder.
Hoe up to date is deze kaart?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
Het is vooral leuk om op club te selecteren en kijken waar de fans wonen. Zo zijn er vier mensen met een seizoenskaart voor PEC in Den Haag (quote:Op zondag 21 mei 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leuke kaart.
AZ en Ajax de grootste clubs in mijn woonplaats, je verwacht het niet.
Hier ook AZ, Ajax en Volendamquote:Op zondag 21 mei 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een leuke kaart.
AZ en Ajax de grootste clubs in mijn woonplaats, je verwacht het niet.
Hier ook eentje met een seizoenskaart van PSVquote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier ook AZ, Ajax en Volendam
maar allemaal heel weinig
FCVD in Volendam 95%quote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet. Eénmalige actie met gegevens over seizoen 2013/14.
Krijg je daar zeker gratis als je paling kooptquote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
FCVD in Volendam 95%
iedereen heeft een seizoenkaart maar er komt niemand
Minuut 90+3 komt nog.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
Daar was de corner in de 88e minuut waaruit de 1-1 zou vallen. Maar hij viel niet.
Nee, bij de CD van Jan Smitquote:Op zondag 21 mei 2017 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je daar zeker gratis als je paling koopt
95% van de seizoenskaarten, niet 95% van de inwoners.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
FCVD in Volendam 95%
iedereen heeft een seizoenkaart maar er komt niemand
Toch zoietsquote:Op zondag 21 mei 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
Daar was de corner in de 88e minuut waaruit de 1-1 zou vallen. Maar hij viel niet.
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
95% van de seizoenskaarten, niet 95% van de inwoners.
Ik van Velzen ook wel.quote:
En MVV als winnaarquote:Op zondag 21 mei 2017 14:18 schreef Pedroso het volgende:
Roda tegen MVV zou op zich een prima potje moeten kunnen worden met veel rondvliegende ledematen.
Mooie club met veel meer traditie dan Roda.quote:
Hitlerman?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:19 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
De palingboeren die het vandaag moeten gaan doen!!
rot op.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:18 schreef JanCees het volgende:
Hierna kijken wij met zijn allen naar FCVD!!!!!!
STRIJDEN TOT HET LAATSTE!!!
Wat een onzin dit. Rapid vergeten?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooie club met veel meer traditie dan Roda.
Foutieve constatering..quote:
Nou, bedankt hè. Je zat er alleen anderhalve minuut naast.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:18 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerst de 0-1 om de oren krijgen waardoor wij hoop krijgen, om vervolgens in de 88e minuut de 1-1 binnen te frutselen
Is dat bij het hemeltje?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:20 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
De FCVD werd op indrukwekkende wijze uitgezwaaid!!
quote:
Missen alleen nog Rowwen Heze.quote:
Roda heeft zo'n beetje haar hele bestaan in de Eredivisie gespeeld en meerdere keren Europees voetbal gehaald.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooie club met veel meer traditie dan Roda.
Die ga ik ook kijken.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:19 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
De palingboeren die het vandaag moeten gaan doen!!
hjb ff met je kut nacquote:Op zondag 21 mei 2017 14:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt niemand boeit Volenwam wat. Daar zitten 20 mensen.
Weinig zon, toch verbrand.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat ken ik nietdit is de hoofdingang van KRAS stadion
Feyenoord is er niks bij.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:20 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
De FCVD werd op indrukwekkende wijze uitgezwaaid!!
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt niemand boeit Volenwam wat. Daar zitten 20 mensen.
quote:
Dit is geen act. Die gast is gewoon de grootste positivo ter wereld.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rutjes met zijn vriendelijke jongen act
Emmen kan er helaas niks van. Dat wint nec makkelijkquote:Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat Lukkien om 16:45 nog een konijn uit de hoed gaat toveren in Nijmegen.
Nee dat was Café De Hemel.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Café Het Hemeltje daar vond die brand plaats.
Ik ben bang dat hij echt zo is.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rutjes met zijn vriendelijke jongen act
Ik ken het, een aantal familieleden zijn daar ook verbrand geraakt.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9brand_Volendam
Dat hou je toch niet vol johquote:Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is geen act. Die gast is gewoon de grootste positivo ter wereld.
Volendammer gespot.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het, een aantal familieleden zijn daar ook verbrand geraakt.
Ga je mij nu mijn hoop nu ook nog afnemen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Emmen kan er helaas niks van. Dat wint nec makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ai, trieste gebeurtenis.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken het, een aantal familieleden zijn daar ook verbrand geraakt.
Dus jezelf zijn is lastiger om vol te houden dan een act opvoeren en leven.quote:
lolquote:Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen is wel in meer of mindere mate een act, zeker in de buitenwereld.
Ja, want jezelf zijn houd je echt niet vol.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je eigen karaktereigenschappen uitvergroten is ook een act.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jezelf zijn is lastiger om vol te houden dan een act opvoeren en leven.
Weer wat geleerd vandaag.
Volendam is kut, dat dorp wordt altijd hermetisch afgesloten als Feyenoord op bezoek komt.quote:
kan de club wat aan doenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volendam is kut, dat dorp wordt altijd hermetisch afgesloten als Feyenoord op bezoek komt.
Dit gaat echt heel diep.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je eigen karaktereigenschappen uitvergroten is ook een act.
Wel een reden voor mij om ze niet in de eredivisie te willen.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is best gezellig op de dijkquote:Op zondag 21 mei 2017 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een reden voor mij om ze niet in de eredivisie te willen.
Volgens mij was dat meer omdat Amsterdam ook om de hoek ligtquote:Op zondag 21 mei 2017 14:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is best gezellig op de dijk
maar die smerige feyenoorders kunnen zich zeker weer niet gedragen
Dat is bij zoveel clubs het gevalquote:Op zondag 21 mei 2017 14:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij was dat meer omdat Amsterdam ook om de hoek ligt
Wat ontzettend geestig zeg!quote:
twitter:JanSmit twitterde op zondag 21-05-2017 om 13:38:48Ik vind die grollen van Zipportal echt totaal niet grappig. reageer retweet
Gelukkig ben jij echt leuk!quote:Op zondag 21 mei 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
twitter:JanSmit twitterde op zondag 21-05-2017 om 13:38:48Ik vind die grollen van Zipportal echt totaal niet grappig. reageer retweet
twitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer'
http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Beter heeft Jan Smit Volendam in zijn testament staan. Twee vliegen in één klap.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien dat Jan Smit er met het Eredivisiegeld er een echte mat in legt
Oh? Wij mogen altijd gewoon lekker vooraf een visje doen aan de haven. Liever Volendam dan die mazzelpikken uit Breda. Al zal het uiteindelijk wel gewoon nec blijven helaas...quote:Op zondag 21 mei 2017 14:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volendam is kut, dat dorp wordt altijd hermetisch afgesloten als Feyenoord op bezoek komt.
Ja omdat jullie 40 man mee nemenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Wij mogen altijd gewoon lekker vooraf een visje doen aan de haven. Liever Volendam dan die mazzelpikken uit Breda. Al zal het uiteindelijk wel gewoon nec blijven helaas...
Ik gun het Volendam van harte maar Jan Smit is en blijft een misbaksel.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iedereen misgunt Volendam hier
hele matige 'vrienden' hier BAH
WTF doe normaal johquote:Op zondag 21 mei 2017 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gun het Volendam van harte maar Jan Smit is en blijft een misbaksel.
Niet echt te vergelijken he als je nooit iemand meeneemtquote:Op zondag 21 mei 2017 14:37 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Wij mogen altijd gewoon lekker vooraf een visje doen aan de haven. Liever Volendam dan die mazzelpikken uit Breda. Al zal het uiteindelijk wel gewoon nec blijven helaas...
Ik juich voor Volendam en Cambuâh.quote:
Ik gun het ze wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iedereen misgunt Volendam hier
hele matige 'vrienden' hier BAH
Gefixed.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef JanCees het volgende:
Ik word hier gewoon keihard in mijn visgraten gestoken door zogenaamde vrienden
Alleen naar jullie. Begrijpelijk ook wel, Almelo stelt qua centrum niets voor. Laatste keer volendam-uit hadden we vrijwel de hele lange zijde. Dat is het verschil tussen een leuke middag in een vreemde stad of een gehucht met twee kroegen...quote:
Ik heb het haten van BNN'ers lang achter mij gelaten en vervangen tot een lekkere ergernis, maar voor Jan Smit maak ik een uitzondering.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 21 mei 2017 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het haten van BNN'ers lang achter mij gelaten en vervangen tot een lekkere ergernis, maar voor Jan Smit maak ik een uitzondering.
Dat zijn stempoliepen maar mogen muteren in iets wat hem inwendig volledig uitholt
KOEKOEKquote:Op zondag 21 mei 2017 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen naar jullie. Begrijpelijk ook wel, Almelo stelt qua centrum niets voor. Laatste keer volendam-uit hadden we vrijwel de hele lange zijde. Dat is het verschil tussen een leuke middag in een vreemde stad of een gehucht met twee kroegen...
Oh, dus die 20000 in de kuip waren een droom? Haal heracles-uit (op een woensdagavond!!) uit de lijst en ons gemiddeld brengt ons ineens 6 plaatsen hoger op die lijst...vreemd he?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken he als je nooit iemand meeneemt
Mad.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, dus die 20000 in de kuip waren een droom? Haal heracles-uit (op een woensdagavond!!) uit de lijst en ons gemiddeld brengt ons ineens 6 plaatsen hoger op die lijst...vreemd he?
Hij vraagt er een beetje om he met zijn gedrag?quote:
Voornamelijk een dramaqueen en dan is Vitesse aanmoedigen wel zo handig.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb het idee dat yats een beetje voor Vitesse is
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jan Smit een misbaksel vinden lijkt me volkomen normaal
Meeste nr 1 hits op zijn naamquote:Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jan Smit een misbaksel vinden lijkt me volkomen normaal
quote:
Elk kutclubje verkoopt uit in de bekerfinale, zelfs Heracles. Dan gaan opeens alle gloryhunters en gezinnetjes ook mee.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, dus die 20000 in de kuip waren een droom? Haal heracles-uit (op een woensdagavond!!) uit de lijst en ons gemiddeld brengt ons ineens 6 plaatsen hoger op die lijst...vreemd he?
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:46 schreef Caland het volgende:
Maar de winnaar van NAC - Volendam moet tegen NEC?
Maar niet binnen een paar uur waarbij zelfs de neutrale kaarten massaal gekocht worden. Meestal duurt dat een paar dagen tot soms weken en zit het neutrale vak vaak leger dan vol.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Elk kutclubje verkoopt uit in de bekerfinale, zelfs Heracles. Dan gaan opeens alle gloryhunters en gezinnetjes ook mee.
Nec blijft er dus in. Jammer.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:46 schreef Caland het volgende:
Bekerfinale is eigenlijk altijd wel uitverkocht hoor, maak je geen illusies.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Maar niet binnen een paar uur waarbij zelfs de neutrale kaarten massaal gekocht worden. Meestal duurt dat een paar dagen tot soms weken en zit het neutrale vak vaak leger dan vol.
Ja. De OP kan geupdatet worden trouwens.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:46 schreef Caland het volgende:
17 en 18 lijkt me beter.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beter verplichte degradatie voor 16, 17, 18. Ben je ook van die playoffs af
Nee joh, die play-offs zijn toch juist leukquote:Op zondag 21 mei 2017 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
In een stampvolle ArenA.quote:
Ik ben ook wel fan van de play-offs jaquote:Op zondag 21 mei 2017 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, die play-offs zijn toch juist leuk
quote:Op zondag 21 mei 2017 14:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
Meeste nr 1 hits op zijn naamen prima album vorig jaar
17 en 18 zou prima zijn. En nummer 16 tegen de winnaar van play-offs in de 1e divisie. Het enige wat dan nog veranderd moet worden is dat de jong-teams uit de jupiler gezet worden...quote:Op zondag 21 mei 2017 14:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat Eredivisieclubs later instromen, of? Geen idee waarom het oneerlijk is namelijk.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De play-offs zijn natuurlijk wel hartstikke oneerlijk. Ik ben erg voor een Duits model waarin de n16 tegen de n3 van de Jupiler League speelt.
De jong-teams in de Jupiler vind ik juist heel nuttig. Jonge spelers krijgen veel meer weerstand en de grote clubs profiteren er van. Wat wel zou moeten veranderen is dat ze "gesloten" selecties krijgen en spelers alleen in de transferperiode van jong Ajax naar Ajax 1 kunnen verkassen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:53 schreef yats het volgende:
[..]
17 en 18 zou prima zijn. En nummer 16 tegen de winnaar van play-offs in de 1e divisie. Het enige wat dan nog veranderd moet worden is dat de jong-teams uit de jupiler gezet worden...
Hahah ja. Een na Laatste plaats qua away fans. Lekker je mond houden. Wel knap dat je Excelsior onder je hield !quote:Op zondag 21 mei 2017 14:40 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen naar jullie. Begrijpelijk ook wel, Almelo stelt qua centrum niets voor. Laatste keer volendam-uit hadden we vrijwel de hele lange zijde. Dat is het verschil tussen een leuke middag in een vreemde stad of een gehucht met twee kroegen...
Ook daar begrijp ik het wel van, anders is echt een heel groot deel clubs al vroegtijdig uitgespeeld.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook wel fan van de play-offs jaNiet die voor Europees voetbal natuurlijk.
Dat is wel een argument maar het is wel van den zotte dat Utrecht vierde wordt met iets van 20 punten voorsprong op Heerenveen en dat Heerenveen dan Europees zou kunnen gaan spelen. Je moet gewoon je sterkste team, dus de nummer 4, Europa in sturen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook daar begrijp ik het wel van, anders is echt een heel groot deel clubs al vroegtijdig uitgespeeld.
Wat heb jij zo voor Volendam? Je komt er toch niet eens vandaan?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef JanCees het volgende:
Jammer hoor. Heen en weer kan weer binnen gezet worden
In één van de opzetten was dat toch ook zo totdat er een EL-plek werd verloren?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een argument maar het is wel van den zotte dat Utrecht vierde wordt met iets van 20 punten voorsprong op Heerenveen en dat Heerenveen dan Europees zou kunnen gaan spelen. Je moet gewoon je sterkste team, dus de nummer 4, Europa in sturen.
Omdat het aan de eind van de rit toch weer geen fuck uitmaakt hoe hoog je bent geëindigd. Dan is het allemaal een kwestie van vorm, flow, het ene balletje dat wel of niet goed valt.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat Eredivisieclubs later instromen, of? Geen idee waarom het oneerlijk is namelijk.
Dat is ook wel zo natuurlijk, maar begrijp wel waarom ze het bij de KNVB nog in stand houden. Ben allang blij dat die play-offs voor vCL afgeschaft zijnquote:Op zondag 21 mei 2017 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is wel een argument maar het is wel van den zotte dat Utrecht vierde wordt met iets van 20 punten voorsprong op Heerenveen en dat Heerenveen dan Europees zou kunnen gaan spelen. Je moet gewoon je sterkste team, dus de nummer 4, Europa in sturen.
Dus? dan kan dat niet?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij zo voor Volendam? Je komt er toch niet eens vandaan?
Vroeger had je zelfs dat beide ploegen in de finales van de EL play-offs al geplaatst waren voor Europa, maar ze alleen speelden wie er later mocht instromen.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In één van de opzetten was dat toch ook zo totdat er een EL-plek werd verloren?
Periodetitels vind ik wel raarquote:Op zondag 21 mei 2017 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het aan de eind van de rit toch weer geen fuck uitmaakt hoe hoog je bent geëindigd. Dan is het allemaal een kwestie van vorm, flow, het ene balletje dat wel of niet goed valt.
Zo is in de afgelopen vier jaar de nummer 6 al twee keer gepromoveerd terwijl de nummer 2 dat dan niet deed. Dat is naar mijn mening vrij oneerlijk/zuur. In 2013 speelt Cambuur samen met Volendam om de titel. Volendam verspeelt de titel, dat kan, maar dan moeten ze nog eens de play-offs in om van de n6 te verliezen die dan wel de Eredivisie in mag. Ook dat gedoe met die promotietitels.. Kan je als n12, in dit geval Helmond, alsnog kans maken op promotie.
Als je echt een Eredivisie wil met promovendi die hun plek eerlijk hebben afgedwongen, is het Duits model het beste.
Periodetitels maken de competitie wel interessanter. Een club die een paar maanden goed speelt heeft ineens iets om voor te knokken terwijl ze nooit kans maken op de titel. En allerlei wedstrijden midden in het seizoen zijn ineens boeiend, in plaats van de zoveelste Helmond - Emmen of zo.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het aan de eind van de rit toch weer geen fuck uitmaakt hoe hoog je bent geëindigd. Dan is het allemaal een kwestie van vorm, flow, het ene balletje dat wel of niet goed valt.
Zo is in de afgelopen vier jaar de nummer 6 al twee keer gepromoveerd terwijl de nummer 2 dat dan niet deed. Dat is naar mijn mening vrij oneerlijk/zuur. In 2013 speelt Cambuur samen met Volendam om de titel. Volendam verspeelt de titel, dat kan, maar dan moeten ze nog eens de play-offs in om van de n6 te verliezen die dan wel de Eredivisie in mag. Ook dat gedoe met die promotietitels.. Kan je als n12, in dit geval Helmond, alsnog kans maken op promotie.
Als je echt een Eredivisie wil met promovendi die hun plek eerlijk hebben afgedwongen, is het Duits model het beste.
Gae als nmmr 13? Leugensquote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Periodetitels maken de competitie wel interessanter. Een club die een paar maanden goed speelt heeft ineens iets om voor te knokken terwijl ze nooit kans maken op de titel. En allerlei wedstrijden midden in het seizoen zijn ineens boeiend, in plaats van de zoveelste Helmond - Emmen of zo.
Maar ben het ook wel met je eens dat het heel zuur is als de nummer 13 promoveert (zoals GAE een paar jaar terug) en de nummer 2 niet.
Het is nu inderdaad al 35 minuten trommelen en eentonig neuriënd geluid.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het publiek er vooral niet achter gaat staan met hun monotome rotzooi.
Ik weiger Cambuur dan ook te kijken.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad al 35 minuten trommelen en eentonig neuriënd geluid.
Lees je wel wat ik daarover zei? Als we de uitwedstrijd naar jullie op een woensdagavond niet meetellen staan we ineens op de 10e plek en ruim boven jullie...vreemd...quote:Op zondag 21 mei 2017 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hahah ja. Een na Laatste plaats qua away fans. Lekker je mond houden. Wel knap dat je Excelsior onder je hield !
Hardop gelachen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik daarover zei? Als we de uitwedstrijd naar jullie op een woensdagavond niet meetellen staan we ineens op de 10e plek en ruim boven jullie...vreemd...
Joeloeloequote:Op zondag 21 mei 2017 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even dan maar naar het einde van CSKA Moskou - Olympiakos in basketbal gekeken, mooi sfeertje door de Grieken. Wel jammer dat we in NL geen omnisportclubs hebben, zijn altijd wel mooie beelden bij het waterpolo en basketbal als daar (deels) voetbalfans komen kijken, vooral in Servië / Turkije / Griekenland.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weiger Cambuur dan ook te kijken.
Alsof Heracles op een woensdag meer dan 50 man meeneemt. Dat doen ze op sommige zondagen nog maar net.quote:
En toch 140 man meer per wedstrijd mee nemen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof Heracles op een woensdag meer dan 50 man meeneemt. Dat doen ze op sommige zondagen nog maar net.
Dat heb ik inderdaad vaak gelezen van je de afgelopen dagen maar hebben andere clubs geen door de weeks programma gehad?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Lees je wel wat ik daarover zei? Als we de uitwedstrijd naar jullie op een woensdagavond niet meetellen staan we ineens op de 10e plek en ruim boven jullie...vreemd...
De helft. De andere helft speelt thuis. Heracles-uit is al niet geliefd in Arnhem, maar dit jaar zaten er op een woensdagavond nog geen 40 man. Dat haalt een gemiddelde nogal omlaag he, maar dat begrijp onze Heraclied hier niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad vaak gelezen van je de afgelopen dagen maar hebben andere clubs geen door de weeks programma gehad?
Laten we dan voor de eerlijkheid bij andere clubs ook de laagste notering wegstrepen.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad vaak gelezen van je de afgelopen dagen maar hebben andere clubs geen door de weeks programma gehad?
En alsof die ene pot het gemiddelde zo omlaag trekt. Vitesse is gewoon een lachwekkend clubje. Zelfs in de jl nemen ze meer fans mee.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ziet de lijst er waarschijnlijk ineens heel anders uit...quote:Op zondag 21 mei 2017 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laten we dan voor de eerlijkheid bij andere clubs ook de laagste notering wegstrepen.
Levchenko bij Cambuur, die spreekt nog even slecht/goed Nederlands als 10 jaar geleden.
Alsof alle clubs niet wel ergens een keer een dramatische notering hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ziet de lijst er waarschijnlijk ineens heel anders uit...
Hup cambuur overigens
quote:Op zondag 21 mei 2017 15:26 schreef yats het volgende:
[..]
Alsof Heracles op een woensdag meer dan 50 man meeneemt. Dat doen ze op sommige zondagen nog maar net.
Oh? Noem ze buiten NAC eens dan?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En alsof die ene pot het gemiddelde zo omlaag trekt. Vitesse is gewoon een lachwekkend clubje. Zelfs in de jl nemen ze meer fans mee.
De achterstand op de andere ploegen was echt enorm. Daarvoor maakt 1 op de 17 uitwedstrijden echt niet het verschilquote:Op zondag 21 mei 2017 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
De helft. De andere helft speelt thuis. Heracles-uit is al niet geliefd in Arnhem, maar dit jaar zaten er op een woensdagavond nog geen 40 man. Dat haalt een gemiddelde nogal omlaag he, maar dat begrijp onze Heraclied hier niet.
Dat is ook lachwekkend jaquote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Noem ze buiten NAC eens dan?
Daarnaast vind ik het niet hebben van een normale grasmat maar kunstgras ivm te duur dan weer lachwekkend. Maar ach, het is maar net waar je als club van houd he...
Nee joh.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Bezettingsgraad is over het algemeen eerlijker.
Gelukkig, zijn we het toch ergens over eens. Gaat dat gras ooit nog weg uit Almelo nu jullie voorzitter weg is?quote:
Als jij wat vaker bij de feiten blijft gebeurt dat vaker en geen ideequote:Op zondag 21 mei 2017 15:37 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we het toch ergens over eens. Gaat dat gras ooit nog weg uit Almelo nu jullie voorzitter weg is?
200 man naar Ajax is ern lachwekkend % maar een redelijk aantal. 200 man naar Excelsior is al bijna 60% en qua aantal hetzelfde. % vertekenen teveel. Ligt er maar net aan waar je heen gaat. Aantal kun je echt zien wie meer mee neemt.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 15:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als jij wat vaker bij de feiten blijft gebeurt dat vaker en geen idee
Juist daarom is bezettingsgraad toch veel eerlijker?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
200 man naar Ajax is ern lachwekkend % maar een redelijk aantal. 200 man naar Excelsior is al bijna 60% en qua aantal hetzelfde. % vertekenen teveel. Ligt er maar net aan waar je heen gaat. Aantal kun je echt zien wie meer mee neemt.
Nee want met een hoger % kun je minder mee nemen. Al maakt het ook niet veel uitquote:Op zondag 21 mei 2017 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Juist daarom is bezettingsgraad toch veel eerlijker?
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 21 mei 2017 15:41 schreef yats het volgende:
[..]
Als er iemand bij de feiten blijft over mijn club ben ik het wel. Jammer alleen dat sommige zaken in de media gewoon onjuist zijn (enkel buitenlanders, geen eigen jeugd, extreem leeg stadion) blijkbaar blijven hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik denk dat ik maar wat hout koop xdquote:
haha roflolquote:Op zondag 21 mei 2017 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar wat hout koop xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |