Deze gasten gaan eromheen door te brouwen in cambodja. Met hop uit china. Dat lemongrass bier is serieus goedquote:Op zondag 21 mei 2017 13:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom zie je bijna alleen maar pils daar.
moeten ze dan geen (hoge) invoerrechten betalen?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze gasten gaan eromheen door te brouwen in cambodja. Met hop uit china. Dat lemongrass bier is serieus goed
Denk het wel, dus uiteindelijk betaal je nog steeds 3/4 euro voor je biertje.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeten ze dan geen (hoge) invoerrechten betalen?
Jawel maar das voor hen beter dan überhaupt niet kunnen brouwen omdat ze die 1 miljoen nooit halen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeten ze dan geen (hoge) invoerrechten betalen?
Blijft een kut land wat dat betreft Thailandquote:Op zondag 21 mei 2017 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jawel maar das voor hen beter dan überhaupt niet kunnen brouwen omdat ze die 1 miljoen nooit halen.
Tips waar ik ajax kan kijken? Wil niet weer naast die mongool zittenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blijft een kut land wat dat betreft Thailand
Hoiquote:
Ben je alweer terug, of ben je nog onderweg?quote:Op zondag 21 mei 2017 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tips waar ik ajax kan kijken? Wil niet weer naast die mongool zitten
quote:
Ik heb nog nooit een teek gehad, hoe kom je aan dat ding.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Net een teek uit mijn nek gehaald. Ik neem mijn eerdere betoog terug. Ik wil de stad in.
Yes ben erquote:Op zondag 21 mei 2017 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je alweer terug, of ben je nog onderweg?
Huisgenoot met een tekentang gezien de lastige plek. En veel bomen en hoog gras hier, slechte combinatie.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een teek gehad, hoe kom je aan dat ding.
En vooral hoe kom je ervan af.
Lekker, voel je je al thuis daar?quote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik gay was zou ik met lr trouwen alleen om dat youtube filmpje
Ik heb ook wel een gehoord dat mensen de dingen wegbranden met een sigaret, dat lijkt me ook geen feestje.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Huisgenoot met een tekentang gezien de lastige plek. En veel bomen en hoog gras hier, slechte combinatie.
Roda na 1-1 naar finalequote:Op zondag 21 mei 2017 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie wordt de andere finalist? Van Helmond wordt niemand blij.
Edit: Cambuur of MVV dus. MVV voor Lans en Adames dan maar.
Het hele punt is dat je zo'n beest er in zijn geheel uitkrijgt omdat je anders alsnog besmettingsgevaar kunt hebben. Je moet die peuk wel heel lang laten branden wil je ook alles onderhuids wegkrijgenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een gehoord dat mensen de dingen wegbranden met een sigaret, dat lijkt me ook geen feestje.
Dan lijkt een tang me toch handiger, of je moet zo'n beest verwijderen bij iemand aan wie je een grote hekel hebt.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het hele punt is dat je zo'n beest er in zijn geheel uitkrijgt omdat je anders alsnog besmettingsgevaar kunt hebben. Je moet die peuk wel heel lang laten branden wil je ook alles onderhuids wegkrijgen
Op de middelbare school maakte een leraar een soortgelijke fout. Een klasgenoot had zich bij handvaardigheid flink opengehaald en toen stelde hij dat een rokende klasgenoot het met de warmte van een sigaret moest dichtschroeien wat op zich al een debiel advies is. Maar die klasgenoot drukte de sigaret dus vol uit in de wond.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan lijkt een tang me toch handiger, of je moet zo'n beest verwijderen bij iemand aan wie je een grote hekel hebt.
Roda is een kutclub.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |