Hoe is het weer nu in Bangkok?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op vakantie ga je naar hongkong en Bangkok
En hoe was de vlucht? Aan- of afrader?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heet en droog. Maar je ziet wel dat het veel heeft geregend
zal nog wel een beetje blijven regenen de komende tijdquote:Op zondag 21 mei 2017 13:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heet en droog. Maar je ziet wel dat het veel heeft geregend
Ik denk een aanrader, aangezien met de auto nogal lang zou duren.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En hoe was de vlucht? Aan- of afrader?
Je bent wel eens grappiger uit de hoek gekomen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk een aanrader, aangezien met de auto nogal lang zou duren.
Nou, vliegtuigen zijn compleet verouderd kan echt niet meer. Maar t vliegtuig kiev-Bangkok was zo gped als leeg dus ik had die 4 stoelen in t midden voor mezelf. Kon languit liggen. Dan heb je geen slechte vlucht.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En hoe was de vlucht? Aan- of afrader?
Mag niet besproken worden.quote:
Weet ik. Sta er dan ook boven.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze moeten je altijd hebben tong. Pure afgunst.
CU met hun milieu en klimaat zal ook wel niet veel worden lijkt mij.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Maar D66 wil niet met CU, leuk, maar wel eerst VVD met GL laten onderhandelen. Hopelijk tonen VVD en CDA wat ballen.
Als ze alleen dat punt willen realiseren wel.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
CU met hun milieu en klimaat zal ook wel niet veel worden lijkt mij.
het wordt tijd om de boel een beetje op te schonen, onder de 10 zetels gewoon eruit gooien en dan verdelen in verhouding over de restquote:Op zondag 21 mei 2017 13:31 schreef Smoofie het volgende:
Maar D66 wil niet met CU, leuk, maar wel eerst VVD met GL laten onderhandelen. Hopelijk tonen VVD en CDA wat ballen.
Daar was hun hele verkiezingscampagne omheen gebouwd toch ?quote:Op zondag 21 mei 2017 13:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze alleen dat punt willen realiseren wel.
gewoon een staat worden van Duitsland, scheelt weer in overheid, kan WA ook naar huisquote:Op zondag 21 mei 2017 13:36 schreef Smoofie het volgende:
Al blijf ik erbij dat ze BPM moeten afschaffen. Schandelijk dar wij hier voor een beetje SUV 100k euro meer betalen als in de UK of duitsland
Dat lijkt mij een goed ideequote:Op zondag 21 mei 2017 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het wordt tijd om de boel een beetje op te schonen, onder de 10 zetels gewoon eruit gooien en dan verdelen in verhouding over de rest
vrindquote:Op zondag 21 mei 2017 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
In een middelgrote stad met prachtig historisch centrum wonen met platteland, groen, heuvels en kust in de buurt.
ook dat jaquote:Op zondag 21 mei 2017 13:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed idee. Ook de zetels geven aan de partijen. Zodat mensen die in de kamer komen zonder voorkeursstemmen, niet de zetel behouden als ze rebels worden.
Duitsers willen vast het koningshuis adopteren traditiegeil als ze zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een staat worden van Duitsland, scheelt weer in overheid, kan WA ook naar huis
CU is minder erg dan GLquote:Op zondag 21 mei 2017 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar was hun hele verkiezingscampagne omheen gebouwd toch ?
(Bij Groenlinks ook maar die zijn vast minder principieel dan overtuigde christenen)
Lans is daar niet blij meequote:Op zondag 21 mei 2017 13:38 schreef tong80 het volgende:
ONZ / Goeiemiddag.....nie te gleuve.....
Ha ha ha. Roda helemaal naar de klote.
ook goedquote:Op zondag 21 mei 2017 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsers willen vast het koningshuis adopteren traditiegeil als ze zijn.
Maar goed, de huidige generatie vindt het alsnog spannend en stoer om Duitsers te haten dus daar gaat dit geweldige plan.quote:
Wie wordt de andere finalist? Van Helmond wordt niemand blij.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:38 schreef tong80 het volgende:
ONZ / Goeiemiddag.....nie te gleuve.....
Ha ha ha. Roda helemaal naar de klote.
ik dacht dat het juist stukken minder was tegenwoordig, kan me nog WK 82 herinneren Frankrijk-Duitsland, toen vonden veel mensen het onbegrijpelijk dat ik voor Duitsland wasquote:Op zondag 21 mei 2017 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar goed, de huidige generatie vindt het alsnog spannend en stoer om Duitsers te haten dus daar gaat dit geweldige plan.
Is ook stukken minder hoor. Alleen nog een enkeling zoals ik.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het juist stukken minder was tegenwoordig, kan me nog WK 82 herinneren Frankrijk-Duitsland, toen vonden veel mensen het onbegrijpelijk dat ik voor Duitsland was
Ik ken er genoeg die nog altijd binnensmonds kotsen als ze een goede Deutsche klassieker horen.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het juist stukken minder was tegenwoordig, kan me nog WK 82 herinneren Frankrijk-Duitsland, toen vonden veel mensen het onbegrijpelijk dat ik voor Duitsland was
Hebben ze nof nooit heino gehoord zekerquote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die nog altijd binnensmonds kotsen als ze een goede Deutsche klassieker horen.
Dat is vaak juist de aanleidingquote:Op zondag 21 mei 2017 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze nof nooit heino gehoord zeker
quote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leer hier net dat je brouwerij illegaal is als je minder dan 1 miljoen liter brouwt
Daarom zie je bijna alleen maar pils daar.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik leer hier net dat je brouwerij illegaal is als je minder dan 1 miljoen liter brouwt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |