SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlinkYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Graag gedaan. Bedankt voor het luisteren.quote:
Geen idee, Gup heeft het over cocktail trioquote:
Stienquote:
Ze kan de tijd niet terugdraaienquote:Op zondag 21 mei 2017 00:17 schreef Melting het volgende:
Lees net dat Cher vandaag jarig is en 71 wordt. Wist niet dat ze al zo oud was.
Hoi ik ben dj knokkels, 39 uit Den Helder.quote:
Bruggetje naar Imagine vriendquote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi ik ben dj knokkels, 39 uit Den Helder.
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoi ik ben dj knokkels, 39 uit Den Helder.
quote:
Stel je voor dat ik vandaag 2 potten koffie op had, was ik scherper geweestquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 00:22 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen ook nikzzzzzzzzzzzz he
Volgende keer dan maar.quote:Op zondag 21 mei 2017 00:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Omdat Corry zo weer een liedje voor je gaat zingen
Geniet er van.quote:Op zondag 21 mei 2017 08:05 schreef livelink het volgende:
Het ziet er buiten erg aanlokkelijk uit. Ik denk dat ik mijn kopje koffie in de tuin ga drinken![]()
Even de zonnestralen meepikken. In onze tuin verdwijnt de zon erg snel. Als het echt warm is, is dat wel fijn, maar in de lente moet ik er vooral 's ochtends van profiteren.
Ik heb de balkondeuren ook open staan.quote:Op zondag 21 mei 2017 08:07 schreef just me het volgende:
* just me heeft zon achterin de tuin en eind van de middag tegen het huis aan
heerlijk hoor kopje koffie in de tuin zonnetje, vogeltjes, bijtjes
Echt zondagochtend...quote:
Ja.... genieten.quote:
succesquote:Op zondag 21 mei 2017 08:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... genieten.
Kopje thee erbij.
Straks nog wel even wat foto's maken. Gisteren vanwege het slechte weer geen huiswerk kunnen maken.
Dank.quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Het feest hebben we achter de rug.... Pfff dat was wel een beproeving. Die "muziek" .....![]()
Ik geloof dat ik nog liever een avond naar Vout luister.
Zie je wel.... je gaat het vanzelf waarderen.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
Het feest hebben we achter de rug.... Pfff dat was wel een beproeving. Die "muziek" .....![]()
quote:Op zondag 21 mei 2017 09:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Zie je wel.... je gaat het vanzelf waarderen.
welke muziek? Ik heb geen muziek gehoord op dat feest.quote:Op zondag 21 mei 2017 09:45 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
welke muziek? Ik heb geen muziek gehoord op dat feest.
Nu wel. De muziek stond heel hard. Je moest bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten. Normaal hadden we kunnen dansen, maar ja.quote:
Dat laatste inderdaad.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nu wel. De muziek stond heel hard. Je moest bijna schreeuwen om met elkaar te kunnen praten. Normaal hadden we kunnen dansen, maar ja.
3 volkszangers die om de beurt een setje van een half uur zongen. Ik denk dat ik in totaal 10 nummers herkende.
Maar ja, mijn oom was heel erg blij dat wij er waren en had een topavond. Daar doe je het voor.
Onvoorstelbaar. Je wil toch als DJ de dansvloer vol hebben staan? Ik lees wel op Facebook berichten over topavond, voor geen goud willen missen. Ik denk dat onze muzieksmaak een beetje afwijkt van het gros van de overige bezoekers.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Had laatst ook zo'n feest waar de dj voor zijn plezier stond te draaien.
Ik kon niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met degene die naast me zat.
Bah, heb ik ook altijd zo'n hekel aan.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad.
Had laatst ook zo'n feest waar de dj voor zijn plezier stond te draaien.
Ik kon niet eens fatsoenlijk een gesprek voeren met degene die naast me zat.
Er stonden er wel een paar op de dansvloer, maar degene die het feest gaven waren 50 jaar getrouwd, en zaten ook zo maar ergens stil aan tafel.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Je wil toch als DJ de dansvloer vol hebben staan? Ik lees wel op Facebook berichten over topavond, voor geen goud willen missen. Ik denk dat onze muzieksmaak een beetje afwijkt van het gros van de overige bezoekers.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Er stonden er wel een paar op de dansvloer, maar degene die het feest gaven waren 50 jaar getrouwd, en zaten ook zo maar ergens stil aan tafel.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]Zo dan! En niemand die iets tegen de dj zei?
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op zondag 21 mei 2017 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Bah, heb ik ook altijd zo'n hekel aan.
Aan de andere kant heb ik zo wel 1 van mijn beste kameraden leren kennen!![]()
Die zat op een luidruchtig feest er ook duidelijk niet happy bij dus ging ik (met de grootste moeite) met hem praten waar we elkaar een beetje konden verstaan.
quote:Op zondag 21 mei 2017 10:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Er stonden er wel een paar op de dansvloer, maar degene die het feest gaven waren 50 jaar getrouwd, en zaten ook zo maar ergens stil aan tafel.
Het is heerlijk weer denk ik. Ik vind het binnen nog wel een beetje fris. Geen zon in de woonkamer....quote:Op zondag 21 mei 2017 10:24 schreef Melting het volgende:
Echt lekker weer hier trouwens.
Zo meteen maar eens opstaan, en de natuur in om mijn laatste huiswerk foto's te maken.
Ja op één of andere manier herkende ik direct veel van mezelf in hem. Niet alleen qua irritatie over de muziek, maar z'n hele uitstraling. En dat bleek dus ook te kloppen!quote:
Hij was ook kaal?quote:Op zondag 21 mei 2017 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op één of andere manier herkende ik direct veel van mezelf in hem. Niet alleen qua irritatie over de muziek, maar z'n hele uitstraling. En dat bleek dus ook te kloppen!
quote:
moggequote:
Een van de meest geniale Britse comedyshows ever imhoquote:
Toen zag Johnny er nog wel lekker uit iigquote:Op zondag 21 mei 2017 11:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een van de meest geniale Britse comedyshows ever imho
Hij was er ook alleen maar bij omdat dat de laatste show wasquote:Op zondag 21 mei 2017 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen zag Johnny er nog wel lekker uit iig
Ik ken die hele show nietquote:Op zondag 21 mei 2017 12:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hij was er ook alleen maar bij omdat dat de laatste show was
Absurd ende hilarisch. Was vroeger op de VPROquote:
Je zou kunnen zeggen, One Show! Brilliantquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 12:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen, One Show! BrilliantFan-tas-tic
Jij denkt ook maar aan één ding hè?quote:Op zondag 21 mei 2017 11:59 schreef puzziepie het volgende:
Toen zag Johnny er nog wel lekker uit iig
Nah ja zegquote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan één ding hè?
Wij als mannen voelen ons gedegradeerd tot stukken vlees.
Goed vlees dan toch wel mag ik hopen.quote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vleesquote:Op zondag 21 mei 2017 12:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi moment, het is heerlijk weer.quote:
Of uit je bed gebrand?quote:
Op de agenda staat: nieuwe muziek luisteren én Spotify-playlist maken (wat samen ettelijke uurtjes werk is)quote:
Ik zit uiteraard al aan de koffiequote:
quote:
Ja maar ja maar die ken ik alquote:Op zondag 21 mei 2017 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier heb je iets leuks om naar te kijken terwijl je koffie drinkt.
Held, die kerel.quote:Op zondag 21 mei 2017 13:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier heb je iets leuks om naar te kijken terwijl je koffie drinkt.
Absoluut. Musical Geniusquote:
Indeedeequote:
quote:
Ik ben bij New Music Friday Norway aangekomenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:37 schreef knokkels het volgende:
[..]+ Amon Tobin over het netwerk via de home theater set speakers
Ik ben mijn lokale bronnen aan het checkenquote:Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben bij New Music Friday Norway aangekomen(altijd een prima bron)
Ook altijd goed.quote:Op zondag 21 mei 2017 14:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben mijn lokale bronnen aan het checken
Nieuw of vernieuwend?quote:Op zondag 21 mei 2017 15:35 schreef Elfletterig het volgende:
Nog steeds nieuwe muziek aan het luisteren. Klaar met Spotify; nu nog wat andere bronnen langs.
Je moet er wat voor over hebben.
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:04 schreef Diaan73 het volgende:
goedenavond
Iedereen was aan het genieten van het fijne weer denk ik Melting.
Wij wel, ik ben zelfs aan het werk geweest in de tuin.
je moet toch wat als je alle andere dagen geen tijd hebt.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat op een zondag? Het moet niet gekker worden.
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je moet toch wat als je alle andere dagen geen tijd hebt.
Wat actief allemaal op zondag.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:11 schreef livelink het volgende:
Ik ben vandaag ook in de tuin bezig geweest, ja.
Alles schoongemaakt, aangeveegd en onkruidvrij gemaakt. Nu nog even het gras sproeien. We hebben twee weken geleden nieuw gras gezaaid. Het komt aardig goed op, maar de grond mag niet te droog worden.
Ik had een zeldzame aanval van ijver, dus daar moest ik wel gebruik van maken.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had een zeldzame aanval van ijver, dus daar moest ik wel gebruik van maken.
Nee hoor, het is echt zeldzaam. En meestal op rare tijden (03.00 's nachts stofzuigen of ineens de koelkast schoonmaken).quote:Op zondag 21 mei 2017 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop voor je, dat je dat niet te vaak hebt.
Ach ja..... ik draai zo maar wat.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
Zie dat er toch nog iemand gaat draaien tune alvast in
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, het is echt zeldzaam. En meestal op rare tijden (03.00 's nachts stofzuigen of ineens de koelkast schoonmaken).
Ik draai met Vdj. Die kan geen tags streamen.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:17 schreef anotherRandomdude het volgende:
Eerste nummer staat bij mij als een Unknown, weet niet of dat de bedoeling is
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld![]()
Maar je draait, begrijp ik? Dan tune ik ook in. Ik denk dat ik vanavond niks meer doe.
Ah dat verklaart, geeft niks als er iets voorbij komt waarvan ik wil weten wat het is plaats ik wel een commentquote:Op zondag 21 mei 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik draai met Vdj. Die kan geen tags streamen.
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah dat verklaart, geeft niks als er iets voorbij komt waarvan ik wil weten wat het is plaats ik wel een comment
Ziet er lekker uit, geniet er van!quote:Op zondag 21 mei 2017 19:22 schreef Melting het volgende:
Ik heb er een glaasje Schrobbelèr bij genomen.
[ afbeelding ]
Dank je. Doe ik ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit, geniet er van!
Dat is toch een kruidenbitter? Drink je die met ijs?quote:Op zondag 21 mei 2017 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Doe ik ook.
Had dit eigenlijk vorige week al willen doen, niet gelukt. Daarna gisteren, maar vergeten. Dus dan nu maar.
Het is kruidenbitter inderdaad. 43 specerijen om precies te zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch een kruidenbitter? Drink je die met ijs?
Ik kan me er nog niet te veel bij voorstellen, geloof ik.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is kruidenbitter inderdaad. 43 specerijen om precies te zijn.
En je kan deze deze drinken met ijs, naturel, of wat ook lekker is..... warm met slagroom.
http://schrobbeler.nl/#serveertipsquote:Op zondag 21 mei 2017 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niet te veel bij voorstellen, geloof ik.
galliano is warm ook lekker, maar dan als een soort shot irish coffee: shotglaasje met onderin galliano, dan over bolle kant van een lepel koffie er bovenop en daar bovenop slagroom.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan me er nog niet te veel bij voorstellen, geloof ik.
Koffie!quote:Op zondag 21 mei 2017 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
galliano is warm ook lekker, maar dan als een soort shot irish coffee: shotglaasje met onderin galliano, dan over bolle kant van een lepel koffie er bovenop en daar bovenop slagroom.
+1quote:Op zondag 21 mei 2017 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had een zeldzame aanval van ijver, dus daar moest ik wel gebruik van maken.
Meestal doe ik niet zoveel in de weekends![]()
quote:Op zondag 21 mei 2017 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
+1
Wij zijn vandaag ook nog wel even bij mijn ouders geweest. Mijn vader is best van slag.
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Op zondag 21 mei 2017 19:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
+1
Wij zijn vandaag ook nog wel even bij mijn ouders geweest. Mijn vader is best van slag.
Ja, daar kan ik me wel iets meer bij voorstellen. Hoewel ik niet echt een fan ben van Irish Coffee.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
galliano is warm ook lekker, maar dan als een soort shot irish coffee: shotglaasje met onderin galliano, dan over bolle kant van een lepel koffie er bovenop en daar bovenop slagroom.
Door het overlijden van zijn broer, mijn oom. Ze schelen nog geen 2 jaar en voetbalden samen vroeger en gingen samen uit. En mijn vader is een binnenvetter, kan niet goed omgaan met emoties. Gisteren waren mijn ouders bij het toernooi van mijn neefjes/Lennon en werd hij regelmatig gecondoleerd. Dat vindt hij lastig.quote:
Oh natuurlijk. Dom van me.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Door het overlijden van zijn broer, mijn oom. Ze schelen nog geen 2 jaar en voetbalden samen vroeger en gingen samen uit. En mijn vader is een binnenvetter, kan niet goed omgaan met emoties. Gisteren waren mijn ouders bij het toernooi van mijn neefjes/Lennon en werd hij regelmatig gecondoleerd. Dat vindt hij lastig.
Ik heb hem nog nooit zo verdrietig gezien eigenlijk. Zelfs niet toen zijn ouders overleden.
quote:
Geeft niet...quote:Op zondag 21 mei 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Dom van me.
Maar kan me dat dan helemaal voorstellen.
Blijf je toch aan denken tijdens jullie vakantie.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet...![]()
Ja, ik ook. Morgen wordt er autopsie gepleegd mijn nichtje wil weten waaraan hij is overleden donderdag is de condoleance en vrijdag de uitvaart. Wij kunnen er niet naartoe omdat we dan in Londen zitten.Dat is een heel dubbel gevoel.
Ja, maar we gaan zeker proberen te genieten hoor. Ik heb mijn nichtje nog wel gevraagd of het mogelijk is dat ik voor donderdag nog afscheid van hem kan nemen in de aula. Daar heb ik behoefte aan. Soms kan dat.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijf je toch aan denken tijdens jullie vakantie.
Toch maar proberen te genieten jullie.
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan zeker proberen te genieten hoor. Ik heb mijn nichtje nog wel gevraagd of het mogelijk is dat ik voor donderdag nog afscheid van hem kan nemen in de aula. Daar heb ik behoefte aan. Soms kan dat.
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ja, als het niet kan... houdt het op.
Dat is ook echt te jong.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
64 jaar, hij zou 12 juni a.s. 65 jaar zijn geworden.
Zeker. En hij was ook nog best actief: veel wandelen, oppassen op de kleinkinderen, naar de voetbal. Het is allemaal best triest vooral voor mijn nichtje. 2,5 jaar geleden is mijn tante overleden, ook onverwacht. Mijn nichtje lag toen in scheiding en nog geen 4 maanden later pleegt haar toen bijna ex-man zelfmoord. Ze waren nog niet officieel gescheiden en moest zij alles regelen, ook ivm hun kinderen. Best weird. Ze heeft nieuwe vriend en is zwanger van haar 3e kindje eindelijk een meisje, daar ook allemaal jongensquote:
Na gisteren is alles aan te horenquote:
Pfff..... dan heeft ze al heel wat voor d'r kiezen gekregen.quote:Op zondag 21 mei 2017 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. En hij was ook nog best actief: veel wandelen, oppassen op de kleinkinderen. Het is allemaal best triest vooral voor mijn nichtje. 2,5 jaar geleden is mijn tante overleden, ook onverwacht. Mijn nichtje lag toen in scheiding en nog geen 4 maanden later pleegt haar toen bijna ex-man zelfmoord. Ze waren nog niet officieel gescheiden en moest zij alles regelen, ook ivm hun kinderen. Best weird. Ze heeft nieuwe vriend en is zwanger van haar 3e kindje eindelijk een meisje, daar ook allemaal jongens, het ging juist allemaal erg goed.
![]()
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Na gisteren is alles aan te horen![]()
![]()
Deze speelden ze gisteren ook, met een tirolerdeuntje. Niet om aan te horen.
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat Melting draait en schakelt snel in
Zeker weten. En nog maar 36 jaar nu.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Pfff..... dan heeft ze al heel wat voor d'r kiezen gekregen.
Zeker weten.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat zou Vout dan wel weer leuk gevonden hebben.
Dan hoop ik voor haar dat het vanaf nu allemaal beter gaat.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar de muziek is echt lekker om naar te luisteren hoor.
Ik ook. Volgende week ga ik even bij haar langs. Nu druk genoeg met alles.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat het vanaf nu allemaal beter gaat.
Zal ze vast fijn vinden.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Volgende week ga ik even bij haar langs. Nu druk genoeg met alles.
Sterkte met allesquote:Op zondag 21 mei 2017 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Volgende week ga ik even bij haar langs. Nu druk genoeg met alles.
Ja volgens mij wel. Staat nog ergens op een Betamax videoband. Misschien heb ik nog wel een foto.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Staat nog ergens op een Betamax videoband. Misschien heb ik nog wel een foto.
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
Hey you, met je worst in je broek, zongen wij vroeger altijd.
Wel deze gevonden:quote:
Mama Appelsap avant la lettre.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
Hey you, met je worst in je broek, zongen wij vroeger altijd.
Ja inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2017 20:22 schreef livelink het volgende:
Ik vond die zangeres zo ontzettend leuk, weet ik nog.
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel deze gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ouders hadden vroeger een stacaravan op de camping. Daar gingen wij vanaf Pasen elk weekend naartoe en ook de vakanties. Ik deed altijd mee met de playbackshows.![]()
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel deze gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ouders hadden vroeger een stacaravan op de camping. Daar gingen wij vanaf Pasen elk weekend naartoe en ook de vakanties. Ik deed altijd mee met de playbackshows.![]()
Wat leuk. Je had dus helemaal geen angst om op te treden?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel deze gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk op die bovenste dat jij de linkse bent.quote:
Dat zou dus niets voor mij zijn.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat leuk. Je had dus helemaal geen angst om op te treden?
Toch is draaien ook een soort optreden, lijkt mij.quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Lekkere muziekjes uit de late 70s en vroege 80s
Dolly Dots!quote:Op zondag 21 mei 2017 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch is draaien ook een soort optreden, lijkt mij.
Dit is trouwens het eerste nummer van vanavond dat ik helemaal niet ken.
Draaien op Radio 49, bedoel je?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch is draaien ook een soort optreden, lijkt mij.
Dit is trouwens het eerste nummer van vanavond dat ik helemaal niet ken.
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Draaien op Radio 49, bedoel je?Dat is gewoon relaxen hoor. Bakje koffie erbij.
Nee helemaal niet. Ik deed vroeger op de basisschool ook altijd mee.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat leuk. Je had dus helemaal geen angst om op te treden?
Klopt, toen had ik nog lang blond haar.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk op die bovenste dat jij de linkse bent.
Oh, deze ken ik echt niet van hen. Dat had ik nooit kunnen raden.quote:
Echt niet? Ik kende hem wel!!quote:Op zondag 21 mei 2017 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, deze ken ik echt niet van hen. Dat had ik nooit kunnen raden.
En nog erg lang ook.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, toen had ik nog lang blond haar.
Mijnheer Meltingquote:
Ik zou heel onzeker zijn, geloof ik. Vinden ze het wel leuk? Haken de luisteraars niet massaal af? heb ik wel genoeg verstand van muziek om te kunnen/mogen draaien? Enz. enz.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Draaien op Radio 49, bedoel je?Dat is gewoon relaxen hoor. Bakje koffie erbij.
Nee hoor, geen meneer, ik typte mijnheerquote:
Ik heb ook geen verstand van muziek.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou heel onzeker zijn, geloof ik. Vinden ze het wel leuk? Haken de luisteraars niet massaal af? heb ik wel genoeg verstand van muziek om te kunnen/mogen draaien? Enz. enz.
Hey Mary Mousequote:Op zondag 21 mei 2017 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, geen meneer, ik typte mijnheer
Oh.... dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, geen meneer, ik typte mijnheer
Verstand hebben van muziek is toch helemaal niet nodigquote:Op zondag 21 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou heel onzeker zijn, geloof ik. Vinden ze het wel leuk? Haken de luisteraars niet massaal af? heb ik wel genoeg verstand van muziek om te kunnen/mogen draaien? Enz. enz.
0 punten voor jou*...quote:
quote:
Diaan, Puzzie hallooooooquote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
0 punten voor jou*...
(Je hebt het goed hoor, maar je krijgt hier tegewoordig nergens meer punten voor)
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
0 punten voor jou*...
(Je hebt het goed hoor, maar je krijgt hier tegewoordig nergens meer punten voor)
Was het maar instant karma geweest. Het heeft nog heel wat jaren geduurd.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef Melting het volgende:
Jager geplet door doodgeschoten olifant
Instant karma!
Je moet gewoon schijt hebben aan het aantal luisteraars. Ik had ooit 0 luisteraars bij aanvang van een show. En ik heb ook wel shows gemaakt voor 2-3 luisteraars. Maar je kunt er ook maar zo meer dan 10 hebben.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
+1 dan maarquote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
0 punten voor jou*...
Dit dus.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet gewoon schijt hebben aan het aantal luisteraars. Ik had ooit 0 luisteraars bij aanvang van een show. En ik heb ook wel shows gemaakt voor 2-3 luisteraars. Maar je kunt er ook maar zo meer dan 10 hebben.
quote:
quote:
Jaquote:Op zondag 21 mei 2017 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Diaan, Puzzie halloooooo
En Elf is er ook zie ik
quote:
Dat kun je wel zeggen.quote:
Wie woont er nou in een kerk?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
De clip bij dit nummer is opgenomen in de kerk van Beneden-Leeuwen. Ik heb daar een tijdje gewoond en bijna de hele jeugd had meegedeind daar in het achtergrondkoor.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
De clip bij dit nummer is opgenomen in de kerk van Beneden-Leeuwen. Ik heb daar een tijdje gewoond en bijna de hele jeugd had meegedeind daar in het achtergrondkoor.
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
Leuk! Beneden Leeuwen daar kwam ik vroeger als just mietjequote:Op zondag 21 mei 2017 20:41 schreef livelink het volgende:
Mietje!quote:Op zondag 21 mei 2017 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Leuk! Beneden Leeuwen daar kwam ik vroeger als just mietje
quote:Op zondag 21 mei 2017 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
Jij een mietje?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
De ene na de andere opzienbarende onthulling in dit topic...quote:Op zondag 21 mei 2017 20:42 schreef just me het volgende:
[..]
kleine just me had ook gekundquote:
Combinatie van zon en alcohol denk ik.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De ene na de andere opzienbarende onthulling in dit topic...
2 biertjes en nu aan de koffiequote:Op zondag 21 mei 2017 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Combinatie van zon en alcohol denk ik.
Oh er is een showquote:
met spleetje tussen zijn tandenquote:
Echt?quote:Op zondag 21 mei 2017 20:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog niet zo lang geleden weer vader geworden.
Even verlengd tot 21.30.quote:Op zondag 21 mei 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet al te lang meer, als ik het zo bekijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |